UMK 2026 OFFICIAL đ¶đ¶đ¶
Kohta se huuma taas alkaa. MitÀ tiedÀmme nyt?
1. Haku UMK:hon pÀÀttyi eilen
tÀssÀ tiedot itse kisasta:
https://eurovisionworld.com/national/finland/umk-2026
2. Euroviisut pidetÀÀnkin sitten WienissÀ 16.5.2026
MillÀ mielellÀ odotatte ja kenen toivotte olevan mukana?
Katso lÀhetysajat : UMK26 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7271)
Voittajan tÀytyy olla myös markkinoitava biisi, johon enemmistö voi samaistua. Siksi esim. Che Cha Cha tai Baby Lasagna ei voittanut.
Vierailija kirjoitti:
Suomi nyt toisena vedonlyönneissÀ Lindan & Peten biisin julkaisun jÀlkeen. PidetÀÀnhÀn siis jÀrki pÀÀssÀ ja lÀhetetÀÀn tÀmÀ!
No neljÀs kyllÀkin Eurovision worldin oddsien mukaan, ettÀ mistÀköhÀn katsot?
Minua ahdistaa Antin kurkkulaulu. SiinÀ on jotain pelottavaa ja synkkÀÀ. Minulle hÀnen biiisien kuunteleminen putkeen pitkÀn aikaa kÀvisi kidutuskeinosta :D
Vierailija kirjoitti:
Moni veikkaa, ettÀ yllÀttÀjÀ on antti (mihin uskon itsekin), mutta chachilla on kans kova tekijÀtiimi biisissÀ. Odotan erityisesti nÀitÀ kahta. Komioiden biisiÀ odotan kans.
Joo sama ja myös KikiÀ odotan koska 666 on niin kova. JÀnnÀ viikko tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Voittajan tÀytyy olla myös markkinoitava biisi, johon enemmistö voi samaistua. Siksi esim. Che Cha Cha tai Baby Lasagna ei voittanut.
Siis nuohan oli yleisön suosikit, joten miksi enemmistö ei niihin voisi samaistua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi nyt toisena vedonlyönneissÀ Lindan & Peten biisin julkaisun jÀlkeen. PidetÀÀnhÀn siis jÀrki pÀÀssÀ ja lÀhetetÀÀn tÀmÀ!
Katsohan uudelleen. TÀllÀ hetkellÀ toisena.
Vierailija kirjoitti:
Minua ahdistaa Antin kurkkulaulu. SiinÀ on jotain pelottavaa ja synkkÀÀ. Minulle hÀnen biiisien kuunteleminen putkeen pitkÀn aikaa kÀvisi kidutuskeinosta :D
Me maiilman onnellisi kansa, olemme synkkÀÀ pelottavaa ja eristynyttÀ kansaa. Itku pitkÀstÀ ilosta ja viisas vaikenee. Joka itsensÀ ylentÀÀ, hÀnet alennetaan.
Komioilta tulee ensi yönÀ biisi. Odotan sitÀ enemmÀn kuin mitÀÀn muita. SiinÀ on taitava ja komia porukka edustamaan jos vaan biisi on korvamato ja tanssittava. EipÀ heitÀ tarvitse hÀvetÀ WienissÀ missÀÀn tilanteessa. Festari- ja tanssilavat on kouluneet heistÀ loistavia ja aitoja viihdyttÀjiÀ. SivistyneitÀ ja fiksuja myös haastatteluissa.
Vierailija kirjoitti:
Lululai
Oletteko jo selvittÀneet mitÀ Lululai tarkoittaa? MinÀ olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://eurovisionworld.com/odds/eurovision
Tuolla ollaan toisena. MistÀ itse katsot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://eurovisionworld.com/odds/eurovision
Tuolla ollaan toisena. MistÀ itse katsot?
Joo ensin nÀytti neljÀttÀ, toisella katsomalla eri. Aika jÀnnÀ.
Suomi on tokana oddseissa. PitÀÀ odottaa vÀhÀn aikaa, ettÀ sivu pÀivittyy. Oltiin tosiaan pari pÀivÀÀ sitten 4. tai 5. Johtuuko tÀmÀ pp ja ll biisistÀ vai tosiaan siitÀ, ettÀ nÀinkin laadukas biisi on laitettu tokaksi ja vielÀ on tulossa jotain parempaa?
Suurin yleisö ollut keskiviikosta asti eniten innoissan Antista kuten myös kaikki umk-ehdokkaat. Joten eiköhÀn sieltÀ joku cha cha cha paukahda keskiviikkona ulos eetteeristÀ. Muut on vain Antin lÀmppÀreitÀ.
Chachilta vois tulla ehkĂ€ jotain Keiran tyyppistĂ€ đ€ Keirallakin oli huipputekijĂ€ Teemu Brunila tekemĂ€ssĂ€ biisiĂ€.
Vierailija kirjoitti:
Komioilta tulee ensi yönÀ biisi. Odotan sitÀ enemmÀn kuin mitÀÀn muita. SiinÀ on taitava ja komia porukka edustamaan jos vaan biisi on korvamato ja tanssittava. EipÀ heitÀ tarvitse hÀvetÀ WienissÀ missÀÀn tilanteessa. Festari- ja tanssilavat on kouluneet heistÀ loistavia ja aitoja viihdyttÀjiÀ. SivistyneitÀ ja fiksuja myös haastatteluissa.
Kivan oloisilta vaikuttavat ja olivat innoissaan kun pÀÀsevĂ€t vihdoin mukaan euroviisuperheeseen đ Itse en tunne heidĂ€n musiikkiaan tai heitĂ€ sen enempÀÀ, mitĂ€ nyt sen yhden hittibiisin olen kuullut. Se olikin ihan hyvĂ€.
Vierailija kirjoitti:
Chachilta vois tulla ehkĂ€ jotain Keiran tyyppistĂ€ đ€ Keirallakin oli huipputekijĂ€ Teemu Brunila tekemĂ€ssĂ€ biisiĂ€.
En löydÀ hÀnen aikaisempaa tuotantoaan. Vieras hÀnkin musiikinalalta
Antin vihje oli: kysytty kansainvÀlisillÀ areenoilla. Eli uskon hÀnen potentiaaliin vahvasti. EiköhÀn Eurooppa rakastu omintakeiseen hanurisoitantaan.
Moni veikkaa, ettÀ yllÀttÀjÀ on antti (mihin uskon itsekin), mutta chachilla on kans kova tekijÀtiimi biisissÀ. Odotan erityisesti nÀitÀ kahta. Komioiden biisiÀ odotan kans.