Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

UMK 2026 OFFICIAL đŸŽ¶đŸŽ¶đŸŽ¶

Vierailija
25.08.2025 |

Kohta se huuma taas alkaa. MitÀ tiedÀmme nyt?

1. Haku UMK:hon pÀÀttyi eilen

tÀssÀ tiedot itse kisasta:

https://eurovisionworld.com/national/finland/umk-2026

2. Euroviisut pidetÀÀnkin sitten WienissÀ 16.5.2026

MillÀ mielellÀ odotatte ja kenen toivotte olevan mukana?

Iltapulu TV-opas Katso lÀhetysajat : UMK26 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (7271)

Vierailija
2661/7271 |
18.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Moni veikkaa, ettĂ€ yllĂ€ttĂ€jĂ€ on antti (mihin uskon itsekin), mutta chachilla on kans kova tekijĂ€tiimi biisissĂ€. Odotan erityisesti nĂ€itĂ€ kahta. Komioiden biisiĂ€ odotan kans. 

Vierailija
2662/7271 |
18.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Voittajan tÀytyy olla myös markkinoitava biisi, johon enemmistö voi samaistua. Siksi esim. Che Cha Cha tai Baby Lasagna ei voittanut.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2663/7271 |
18.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi nyt toisena vedonlyönneissÀ Lindan & Peten biisin julkaisun jÀlkeen. PidetÀÀnhÀn siis jÀrki pÀÀssÀ ja lÀhetetÀÀn tÀmÀ!

No neljÀs kyllÀkin Eurovision worldin oddsien mukaan, ettÀ mistÀköhÀn katsot?

Vierailija
2664/7271 |
18.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Lululai

Vierailija
2665/7271 |
18.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Minua ahdistaa Antin kurkkulaulu. SiinÀ on jotain pelottavaa ja synkkÀÀ. Minulle hÀnen biiisien kuunteleminen putkeen pitkÀn aikaa kÀvisi kidutuskeinosta :D

Vierailija
2666/7271 |
18.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni veikkaa, ettĂ€ yllĂ€ttĂ€jĂ€ on antti (mihin uskon itsekin), mutta chachilla on kans kova tekijĂ€tiimi biisissĂ€. Odotan erityisesti nĂ€itĂ€ kahta. Komioiden biisiĂ€ odotan kans. 

Joo sama ja myös KikiÀ odotan koska 666 on niin kova. JÀnnÀ viikko tulossa.

Vierailija
2667/7271 |
18.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voittajan tÀytyy olla myös markkinoitava biisi, johon enemmistö voi samaistua. Siksi esim. Che Cha Cha tai Baby Lasagna ei voittanut.

Siis nuohan oli yleisön suosikit, joten miksi enemmistö ei niihin voisi samaistua? 

Vierailija
2668/7271 |
18.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi nyt toisena vedonlyönneissÀ Lindan & Peten biisin julkaisun jÀlkeen. PidetÀÀnhÀn siis jÀrki pÀÀssÀ ja lÀhetetÀÀn tÀmÀ!

Katsohan uudelleen. TÀllÀ hetkellÀ toisena.

Vierailija
2669/7271 |
18.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ahdistaa Antin kurkkulaulu. SiinÀ on jotain pelottavaa ja synkkÀÀ. Minulle hÀnen biiisien kuunteleminen putkeen pitkÀn aikaa kÀvisi kidutuskeinosta :D

Me maiilman onnellisi kansa, olemme synkkÀÀ pelottavaa ja eristynyttĂ€ kansaa. Itku pitkĂ€stĂ€ ilosta ja viisas vaikenee. Joka itsensĂ€ ylentÀÀ, hĂ€net alennetaan. 

Vierailija
2670/7271 |
18.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Komioilta tulee ensi yönĂ€ biisi. Odotan sitĂ€ enemmĂ€n kuin mitÀÀn muita. SiinĂ€ on taitava ja komia porukka edustamaan jos vaan biisi on korvamato ja tanssittava. EipĂ€ heitĂ€ tarvitse hĂ€vetĂ€ WienissĂ€ missÀÀn tilanteessa. Festari- ja tanssilavat on kouluneet heistĂ€  loistavia ja aitoja viihdyttĂ€jiĂ€. SivistyneitĂ€ ja fiksuja myös haastatteluissa.

Vierailija
2671/7271 |
18.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lululai

Oletteko jo selvittĂ€neet mitĂ€ Lululai tarkoittaa? MinĂ€ olen.

Vierailija
2672/7271 |
18.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://eurovisionworld.com/odds/eurovision

Tuolla ollaan toisena. MistĂ€ itse katsot? 

Vierailija
2673/7271 |
18.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://eurovisionworld.com/odds/eurovision

Tuolla ollaan toisena. MistĂ€ itse katsot? 

Joo ensin nÀytti neljÀttÀ, toisella katsomalla eri. Aika jÀnnÀ.

Vierailija
2674/7271 |
18.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Suomi on tokana oddseissa. PitÀÀ odottaa vĂ€hĂ€n aikaa, ettĂ€ sivu pĂ€ivittyy. Oltiin tosiaan pari pĂ€ivÀÀ sitten 4. tai 5. Johtuuko tĂ€mĂ€ pp ja ll biisistĂ€ vai tosiaan siitĂ€, ettĂ€ nĂ€inkin laadukas biisi on laitettu tokaksi ja vielĂ€ on tulossa jotain parempaa? 

Vierailija
2675/7271 |
18.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ta ka tuk ka! 

Vierailija
2676/7271 |
18.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Suurin yleisö ollut keskiviikosta asti eniten innoissan Antista kuten myös kaikki umk-ehdokkaat. Joten eiköhÀn sieltÀ joku cha cha cha paukahda keskiviikkona ulos eetteeristÀ. Muut on vain Antin lÀmppÀreitÀ.

Vierailija
2677/7271 |
18.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Chachilta vois tulla ehkĂ€ jotain Keiran tyyppistĂ€ đŸ€” Keirallakin oli huipputekijĂ€ Teemu Brunila tekemĂ€ssĂ€ biisiĂ€.

Vierailija
2678/7271 |
18.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komioilta tulee ensi yönĂ€ biisi. Odotan sitĂ€ enemmĂ€n kuin mitÀÀn muita. SiinĂ€ on taitava ja komia porukka edustamaan jos vaan biisi on korvamato ja tanssittava. EipĂ€ heitĂ€ tarvitse hĂ€vetĂ€ WienissĂ€ missÀÀn tilanteessa. Festari- ja tanssilavat on kouluneet heistĂ€  loistavia ja aitoja viihdyttĂ€jiĂ€. SivistyneitĂ€ ja fiksuja myös haastatteluissa.

Kivan oloisilta vaikuttavat ja olivat innoissaan kun pÀÀsevĂ€t vihdoin mukaan euroviisuperheeseen 😁 Itse en tunne heidĂ€n musiikkiaan tai heitĂ€ sen enempÀÀ, mitĂ€ nyt sen yhden hittibiisin olen kuullut. Se olikin ihan hyvĂ€.

Vierailija
2679/7271 |
18.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Chachilta vois tulla ehkĂ€ jotain Keiran tyyppistĂ€ đŸ€” Keirallakin oli huipputekijĂ€ Teemu Brunila tekemĂ€ssĂ€ biisiĂ€.

En löydÀ hÀnen aikaisempaa tuotantoaan. Vieras hÀnkin musiikinalalta

Vierailija
2680/7271 |
18.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Antin vihje oli: kysytty kansainvÀlisillÀ areenoilla. Eli uskon hÀnen potentiaaliin vahvasti. EiköhÀn Eurooppa rakastu omintakeiseen hanurisoitantaan.