Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostatteko te pakastemarjoja viikottain?

Vierailija
25.08.2025 |

Kuukausittain?

Ollenkaan?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 66 ja en ole elämässäni ostanut yhtään kertaa pakastemarjoja. En osta, poimi tai syö marjoja ollenkaan. Tai sen verran syön, mitä on jogurtissa tai kahvileivissä.

Lyhyttä ikää pukkaa .....

66 on melko pitkä ikä. Isäni kuoli 52 ja äiti 62-vuotiaana. Olen reilusti yliajalla!

Vierailija
22/29 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä ja syksyllä säilötään pakastin täyteen marjoja, joita syödään päivittäin kunnes loppuvat seuraavana kesänä ennen uutta marjakautta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 66 ja en ole elämässäni ostanut yhtään kertaa pakastemarjoja. En osta, poimi tai syö marjoja ollenkaan. Tai sen verran syön, mitä on jogurtissa tai kahvileivissä.

Lyhyttä ikää pukkaa .....

66 on melko pitkä ikä. Isäni kuoli 52 ja äiti 62-vuotiaana. Olen reilusti yliajalla!

Huh, 66-vuotias on juuri päässyt pois työelämästä. Olet ehkä vasta reilun vuoden ollut eläkkeellä? Suvussamme eletään 100-vuotiaiksi. 

Vierailija
24/29 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön omasta pakastimesta itsepoimittuja marjoja, ei maksa mitään!

Vierailija
25/29 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kuukausittain. Mustikat ostan kesällä ja pakastan, muut pakastealtaasta.

Vierailija
26/29 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta, ne pitäisi kuumentaa ennen käyttöä enkä jaksa nähdä vaivaa. Helpompi kerätä itse, tietää ainakin, ettei ole listeriaa tms.

Vierailija
27/29 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään osta, kerään kesällä mansikoita, vattuja ja mustikoita pakastimen täyteen ennakoivasti, ettei tarvitse ostella EU:n ulkopuolisia pakastemarjoja kalliilla hinnalla pitkin vuotta. 

Vierailija
28/29 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan silloin, kun loppuu. Nyt on marjoja pakkasessa vähäksi aikaa riittävästi ja ostan tuoreita marjoja kunnes ne eivät ole liian kalliita. Käytän vuoden ympäri mustikkaa, mansikkaa ja vadelmaa. Mustikat ja mansikat ostan kilon pusseissa, vadelmat aina halvimman kilohinnan mukaan (on meidän prismassa ollut 200 g rasia), joten vadelmia joutuu ostamaan useammin kuin mustikoita ja mansikoita.

Vierailija
29/29 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ostanut ikinä. Nyt on syöty lähimetsästä paljon tuoreena napsien ja oman pihan viinimarjoja myös. Pakastan vähän, mutta hyvin vähän tulee syötyä muuten kun näin tuoreena kun on tarjolla suoraa pensaasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän