Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis kopioiko tämä Strictly Style Väyrynen kaikki nuo ulkomaiset videot ja vaan kääntää ne suomeksi?

Vierailija
25.08.2025 |

Nyt oli suoraan kopioitu tämä Naiset ei tiedä mitään jalkapallosta-jo jonkun muun keksimä video. Onko tuollainen ihan OK? Ettei keksi itse mitään, vaan kopioi ja kääntää näitä muiden tekemiä juttuja ominaan?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan ig:ssä kopioi toisiaan? Puhutaan jopa reels-trendeistä, eli millainen reels on muodissa nyt.

Vierailija
2/7 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkihan ig:ssä kopioi toisiaan? Puhutaan jopa reels-trendeistä, eli millainen reels on muodissa nyt.

Eikö siellä ole mitään tekijänoikeuksia? Onpas outoa. Jotenkin tulee ajatusköyhä olo, jos ei itse pysty keksiä sisältöä vaan kopioi sitä muilta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanna on ollut mun yksi suosikkivaikuttaja, mutta harmittaa että hän hyppäsi tähän reels-kelkkaan. Tiedä sitten mikä hänellä motivina, saahan noilla reelseillä paljon enemmän näkyvyyttä kuin julkaisuilla.

Vierailija
4/7 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihan kiinnostuneena ja vilpittömästi mietin, että onko tuollainen kopiointi siis Suomessa laillista? Kun ne ei ole mitenkään vain vähän sinne päin, vaan täysin matkittu jostain englanninkielisestä toisen keksimästä ja tekemästä?

Vierailija
5/7 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Hän siis asiakseen ottaa kaikki amerikkalaiset reelsit Instassa ja tekee ne itse uusiksi. En tiedä kuka sitä jaksaa seurata. 

Vierailija
6/7 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan niitä kopioida. Vaikea löytää alkuperäistä tekijää muutenkaan. Mutta ilmeisen paljon aikaa hänellä on värkätä. 

Vierailija
7/7 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saahan niitä kopioida. Vaikea löytää alkuperäistä tekijää muutenkaan. Mutta ilmeisen paljon aikaa hänellä on värkätä. 

Ilmeisen paljon aikaa sinulla niitä katsoa.