Koska ne kuumat aallot alkaa?
Ei ole enää ollut kuukausiin kuukautisia, mutta on vaan kylmä, paitsi silloin hellejaksolla. T.valis
Kommentit (30)
Yksilöllistä. Mulla on ihan koko ajan. Tuntuu siltä, että olisin Aruballa.
Harmi. Olisit voinut säästää lämmityskustannuksissa. :(
Ei kuumia aaltoja kaikille edes tule. Mieti. Voi olla, että et saa edes niitä.
Vierailija kirjoitti:
Niissä säästyy rahaa muutenkin.ap
Jassoo. Ammattivalittaja linjoilla. :D
Nyt täytyy kuitenkin kommentoida.
Olen 53-vuotias ja hellejakson jälkeen olo on tosiaan ollut sellainen, että olen tulossa kipeäksi ja kuume nousemassa. Vilunväreitä ja lihaskipua. Jopa toinen korva oli kipeä
Mulla ei oo ollenkaan, sen sijaan kuivuutta, joka aiheuttaa mulle virtsiksiä.
Mä jotenkin toivon, että se juna olisi mun kohdalta mennyt jo. Nää muut oireet ovat olleet niin järkyttäviä esim teurasvuodot kestää helposti kuukauden ja kahden viikon tauko ja taas mennään.. 2018 alkoi.. Joko se olisi nyt loppu, kun kerran on moiset tullut tänä vuonna. Masis oli synkkää ja nää nivelkivut hel ve tistä.
Vilunväristyksiä on ollut ja mä vallan mainiosti pärjäisin sillä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei oo ollenkaan, sen sijaan kuivuutta, joka aiheuttaa mulle virtsiksiä.
Voi olla yhtäaikaakin. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niissä säästyy rahaa muutenkin.ap
Sehän on hyvä. Vielä kun ottaa seteleitä, niin voi niitäkin polttaa, jos tarve tulee.
Mulla alkoi vaihdevuodet 56-vuotiaana, silloin niitä kuumia aaltoja tuli. Loppuivat heti, kun aloitin hormonikorvaushoidob.
Mulla alkoi 25 vuotta sitten, 50-vuotiaana, eikä loppua näy.
Voi ilmetä myös paleluna. Jotenkin tuo kehon termostaatti ei vain toimi kuten ennen.
Kyllä se sitten taatusti täällä kuullaan, milloin Valiksen vaihdevuodet alkavat! Ei oo pelkoa, että tämäkään merkittävä tapahtuma jäisi vauvapalstalaisilta väliin😂😂😂😂
Joko ovat popcornit valmiina?
Noin 50 v. Kuumaa-vilua vuorotellen. Ensin tuli kuumat aallot johon heräsin, nyt herään ensin ja sitten tulee kuumuus.
Minulla oli yksi reilun vuoden kestänyt aalto.
En tiedä mikä nimi sille on oikea, 46+ iässä viimeistään. Kuuma aalto ei kuvaa täysin sitä, se voi olla hikoilu-kosteus-tykytys-kuumeneminen.
Vierailija kirjoitti:
Jassoo. Ammattivalittaja linjoilla. :D
Nyt täytyy kuitenkin kommentoida.
Olen 53-vuotias ja hellejakson jälkeen olo on tosiaan ollut sellainen, että olen tulossa kipeäksi ja kuume nousemassa. Vilunväreitä ja lihaskipua. Jopa toinen korva oli kipeä
Se on liikkeellä olevaa flunssaa.
Yritin vastata asiallisesti, en hokannut että olit valis :)
55v