Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska ne kuumat aallot alkaa?

Vierailija
25.08.2025 |

Ei ole enää ollut kuukausiin kuukautisia, mutta on vaan kylmä, paitsi silloin hellejaksolla. T.valis 

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuosista höpöttäminen on noussut monella päähän.Kuumotuksia;kuumia ja kylmiä aaltoja ja hikoilua voi olla jokaisella jossain vaiheessa elämää.Minulla ei ole ollut vaihdevuosi oireita.Vaikka olen yli 61v.Jos niitä oireita vielä ilmenisi.En käyttäisi sen johdosta mitään hormoonipillereitä.Sen vuoksi,että joku päivä kuumottaa tai hikoiluttaa.Elän täysin normaalia elämää!Ja intiimiasiat ja seksi on vielä tässäkin iässä hyvää ja kaunista.Ja orgasmin voin saada yksin ollessa noin 4-5 krt. peräkkäin.Seksuaalisuus ja itsestä huolta pitäminen kuuluu minun elämääni.Se ei häviä tai katoa mihinkään niin kauan kun elän.

Vierailija
22/30 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jassoo. Ammattivalittaja linjoilla. :D

Nyt täytyy kuitenkin kommentoida.

Olen 53-vuotias ja hellejakson jälkeen olo on tosiaan ollut sellainen, että olen tulossa kipeäksi ja kuume nousemassa. Vilunväreitä ja lihaskipua. Jopa toinen korva oli kipeä

Se on liikkeellä olevaa flunssaa.

Sitä on oikeasti nyt tyrkyllä ihan sukupuoleen katsomatta. Olen perimenopaussissa JA flunssainen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuumia aaltoja kaikille edes tule. Mieti. Voi olla, että et saa edes niitä.

Joo ei oo mullekaan tullu mut en oo myöskään koskaan käyttäny mitään E-pillereitä. Nehän saa joillain naisilla kehon ja mielenkin ihan sekaisin ja niiden pois jättäminen sitten vanhempana aiheuttaa taas uudestaan kehon voimakkaan reagoinnin. 

Vierailija
24/30 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautiset loppu aikoja sitten, mutta aaltoja ei kuulu. Eikä taida enää tullakaan. 

N56

Vierailija
25/30 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä alkoi jo n.34v. Tosin oli myös paha raudanpuute silloin. Helpottanut hieman kun rauta-arvoja saanut nostettua vuodien varrella, luulen ettäatalat raudat vaikutti paljonkin asiaan. Nyt ikää 37 ja välillä tulee puuskittain kuumia aaltoja. Myös liikunta saattaa aiheuttaa. Vuoto jo niukkenemaan päin.

Vierailija
26/30 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kuumia aaltoja eikä muitakaan oireita. Kuukautiset normaalit, nyt jo 42.vuosi alkamassa. 

N55

Vierailija
27/30 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

KK loppui pari vuotta sitten. Ei mitään muita oireita. Toistaiseksi. T:56v

Vierailija
28/30 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä jotenkin toivon, että se juna olisi mun kohdalta mennyt jo. Nää muut oireet ovat olleet niin järkyttäviä esim teurasvuodot kestää helposti kuukauden ja kahden viikon tauko ja taas mennään.. 2018 alkoi.. Joko se olisi nyt loppu, kun kerran on moiset tullut tänä vuonna. Masis oli synkkää ja nää nivelkivut hel ve tistä.

Vilunväristyksiä on ollut ja mä vallan mainiosti pärjäisin sillä. 

Rautaa rautaa rautaa, auttaa nivelkipuihin.

Vierailija
29/30 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdevuosista höpöttäminen on noussut monella päähän.Kuumotuksia;kuumia ja kylmiä aaltoja ja hikoilua voi olla jokaisella jossain vaiheessa elämää.Minulla ei ole ollut vaihdevuosi oireita.Vaikka olen yli 61v.Jos niitä oireita vielä ilmenisi.En käyttäisi sen johdosta mitään hormoonipillereitä.Sen vuoksi,että joku päivä kuumottaa tai hikoiluttaa.Elän täysin normaalia elämää!Ja intiimiasiat ja seksi on vielä tässäkin iässä hyvää ja kaunista.Ja orgasmin voin saada yksin ollessa noin 4-5 krt. peräkkäin.Seksuaalisuus ja itsestä huolta pitäminen kuuluu minun elämääni.Se ei häviä tai katoa mihinkään niin kauan kun elän.

Näin puhuu ihmiset, jotka ei ole kokenut itse mitään. Kun heillä ei ole, niin muillakin ne on vain mitättömiä vaivoja tai mielikuvituksen tuotosta.  

Vierailija
30/30 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole tullut ollenkan. Loppuivat kokonaan keväällä 2019

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän