Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, joka ei saa seksiä vaikka tekee aloitteita ja haluaisi

Vierailija
25.08.2025 |

https://www.eeva.fi/jutut/incel-miehista-puhutaan-jatkuvasti-mutta-enta…

Aloitteita Anna on tehnyt. Hän laskee, että on saanut niihin 57 kertaa kieltävän vastauksen. Hän on jaotellut miesten kieltäytymisiä vähän kuin omiin kategorioihinsa.

Jotkut ovat kieltäytyneet vedoten siihen, että seksi olisi Annalle ensimmäinen kerta.

Jos seksiä ajatellaan vain penetraationa toisen ihmisen kanssa, sellaiseen asti en ole edennyt. Laajemmin tulkittuna olen harrastanut seksiä, varsinkin yksin, mutta myös muiden kanssa.

Penetraatiokokemuksen puute on ollut aika monille ongelma. Joku on sanonut Annalle, ettei halua ottaa niin isoa vastuuta. Yhdyntä olisi niin merkityksellistä, että Anna tulisi muistamaan miehen aina.

Vastaan on tullut mukavia tyyppejä, joiden kanssa Anna on ajatellut, että heillä klikkaa, mutta miehet ovat hiljattain eronneet ja kun Anna on tehnyt aloitteen, he ovat tajunneet, että tätä he eivät ainakaan halua.

Sitten he ovatkin pian alkaneet seurustella jonkun muun kanssa. En ole ollut ensimmäinen valinta oikein kenellekään.

Jollekulle on ollut ongelma, kun Anna on sanonut, ettei halua parisuhdetta. Siihen ei joko uskota tai mies ei ole halunnut pelkkää seksiä ilman suhdetta.

Yksi luku ovat miehet, jotka yhdessä tilanteessa haluavat ja toisessa eivät. Annan periaate on, ettei hän lähde baarista humalaisen miehen kanssa, vaikka tämä olisikin kiinnostava. Puhelinnumeron hän kyllä voi antaa.

Kun on oltu seuraavana päivänä yhteydessä, mies saattaa sanoa, että on huojentunut siitä, ettei tapahtunut mitään, koska on varattu.

Jos baarissa joku nainen menisi selvänä olevalle miehelle sanomaan, että haluan seksiä, niin vähän mielenvikaisen viban tuollaisesta saa. Ei miehetkään siten saa seksiä (paitsi kaatokännissä olevilta ehkä). Pitää osata flirttailla

Kommentit (220)

Vierailija
181/220 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Anna ole ymmärtänyt antaa aikaisemmin, ja nyt iskee paniikki kun kalkkiviivat lähestyy. 🥴

Vierailija
182/220 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen täytyy olla TODELLA RUMA jos nainen ei saa seksiä miehiltä. Nainen jos on edes vähän kaunis niin miehet lähestyy sitä, naisen täytyy olla jopa vastenmielisen näköinen jos se ei saa seksiä edes tekemällä alotteita. 

Rumapainoisuus tai rumaikäisyys siihen riittää hyvin, myöskin sonnintalutusrengas sierainlävessä, hirviötatuointi tai hirviötukka.

Tutkimuksessa (R. D. Clark & Hatfield, 1978), 'Gender Differences in Receptivity to Sexual Offers' viehättävä mies tai nainen lähestyi vastakkaista sukupuolta olevia tuntemattomia yliopiston kampuksella ja esitti yhden kolmesta satunnaisesti valitusta kysymyksestä: "Olen huomannut sinut kampuksella. Pidän sinua hyvin viehättävänä", a) "Lähtisitkö treffille ulos kanssani tänä iltana?" b) "Tulisitko treffille asuntoni tänä iltana?" c) "Menisitkö nukkumaan kanssani tänä iltana?" Treffeille ulos noin 50 % n

"Myöhemmin tehdyissä tutkimuksissa seksiin suostuvien miesten määrä on pienentynyt"

Miesten testosteronitasot ovat laskeneet merkittävästi noista ajoista. Tämä saattaa selittää tuon seksiin suostuvien miesten määrän vähenemisen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/220 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli aikoinaan nuoruudestani,ennen aviomiestäni suhde yritelmä ruman miehen kanssa,hän oli öykkäri ja ihmetteli aina miten minunlaiseni nainen hänessä näkee!Sain tilalle komeamman ja terveemmällä itsetunnolla varustetun miehen!

Vierailija
184/220 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli aikoinaan nuoruudestani,ennen aviomiestäni suhde yritelmä ruman miehen kanssa,hän oli öykkäri ja ihmetteli aina miten minunlaiseni nainen hänessä näkee!Sain tilalle komeamman ja terveemmällä itsetunnolla varustetun miehen!

Edelleen jatkoa:sekin oli pelkkä panosuhde!En osannut miesten kanssa mistään puhua kuin merkeistä.

Vierailija
185/220 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaus meikeistä.

Vierailija
186/220 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä olekaan ihme että nuoruudestani minua niin paljon pelkästään pantiin,enhän osannut olla miesten kanssa,enkä heidän kanssa osannut puhua mistään!

Vierailija
187/220 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tärkein eli kuva puuttuu.

Niinpä. Jos on luisuperse niin sellaista kukaan halua naida

Vierailija
188/220 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nonni, incel-miehet (mikä on todellinen ilmiö) varastavat liikaa huomiota naisilta, ja naisenhan pitää aina olla huomion keskipisteenä, joten nyt on naistenkin vuoro uhriutua. Ongelmana vain on se, ettei todellisia femcellejä ole juuri olemassakaan, vaan nainen kuin nainen voi saada seksiä edes jonkun kanssa. Toisaalta sitten on miehiä, joihin kukaan nainen ei aidosti koske, ainakaan maksutta. 

Femcel on 4/10 nainen, joka tavoittelee 7/10 miestä, ja tässä epäonnistuessaan julistautuu femcelliksi. 

:D

Ei saa miehet edes inkkelitittelillä ylpeillä ja sekin kiva pitää naisten viedä, pyh.

Vierailija
189/220 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nonni, incel-miehet (mikä on todellinen ilmiö) varastavat liikaa huomiota naisilta, ja naisenhan pitää aina olla huomion keskipisteenä, joten nyt on naistenkin vuoro uhriutua. Ongelmana vain on se, ettei todellisia femcellejä ole juuri olemassakaan, vaan nainen kuin nainen voi saada seksiä edes jonkun kanssa. Toisaalta sitten on miehiä, joihin kukaan nainen ei aidosti koske, ainakaan maksutta. 

Femcel on 4/10 nainen, joka tavoittelee 7/10 miestä, ja tässä epäonnistuessaan julistautuu femcelliksi. 

:D

Ei saa miehet edes inkkelitittelillä ylpeillä ja sekin kiva pitää naisten viedä, pyh.

Menikö tunteisiin rumilus?!

Vierailija
190/220 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edestä ja takaa.

Mitat.

Vierailija
191/220 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edestä ja takaa.

Mitat.

Olet kyllä rasittava!En kommentoi enempää!

Vierailija
192/220 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten tullut mieleenkään rakastaa kilttiä miestä kuntoon? Moni kiltti mies jää naisten ilkeyden takia ilman seksiä..

Vierailija
193/220 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitten tullut mieleenkään rakastaa kilttiä miestä kuntoon? Moni kiltti mies jää naisten ilkeyden takia ilman seksiä..

Minulla on kiltti mies komeuden lisäksi.Rakastsn kilttejä miehiä en ole koskaan tykännyt pahoista pojista joudun heidän kanssaan aina tappeluun!Nuoruuden suhde tämän ei niin komean miehen kanssa päättyi,koska hän päätti suhteen!

Vierailija
194/220 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulis nyt tuo Anna mun juttusiin, niin sais parrua persseeseen!

T.Maukka

Vierailija
195/220 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan kun vielä 20 vuotta sitten kävin baareissa,raskaan työpäivän jälkeen,jäin jo kin verran koukkuun,siihen miten miehet kehui ja imarteli minua ja esittivät rakkauden tunnustuksiaan.Se oli mannaa huonolle itsetunnolleni,kenenkään matkaan en silti lähtenyt.Olin jo silloin vanha tai ainakaan en ollut enää nuori.Nyt ei työpaineits enää ole kun en ole työelämässä.Luulitteko te miehet oikeasti että mitään muuta funktiota baarielämälleni olisi ollut kuin itsetunnon kohottaminen.Olin jo silloin naimisissa.

Vierailija
196/220 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää miehet baareissa ottako naisten flirttiä tosissanne.

Vierailija
197/220 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelle komeallekin miehelle olisin kelvannut,mutta matkaan en lähtenyt.

Vierailija
198/220 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinä nyt sitten elämän suurin ongelma, kun ei saa jotain seksiä. 

Vierailija
199/220 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva ei kerro mitään. 

Olin itse seitsemän vuotta suhteessa jossa olin hyvä kotivaimo. Tuin miestä, kävin töissä, hoidin kotityöt, olin aktiivinen seksuaalisesti, huolehdin ulkonäöstäni ja olin erittäin viehättävä. Silti mies petti ja ei halunnut seksiä usein kotona.

Mies oli muutenkin rikkinäinen ja egoistinen. Hän käytti henkistä ja fyysistä väkivaltaa. Minä kuihduin ja treenasin itsestäni viimeisetkin rasvat kuntosalilla. Silti en riittänyt. Huonolle kumppanille ei riitä mikään. Lähtekää ennen kuin henki menee.

Vierailija
200/220 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut miehiltä kehuja nuoruudestani niin silmistäni kuin suustani,että nenästäni.Rintojani,sen jälkeen kun kasvoivat minulle on kehuttu ihaniksi,jopa korviani on kehuttu.Kasarilla sai paljon kehuja hiuksistani,minulla oli silloin leijonanharja että jopa romaninaiset kehuivat.Kun oli hoikka uumani sai kiitosta sekä sääreni jopa polveni:)Muutamaan otteeseen miehet  ovat ihailleet perin naisellisia,suloisen naisellisia aivojani olen saanut kaikin tavoin kehuja nuoruudestani mutta minulla ei ole koskaan  ollut tarvetta päteä,ennen tätä päivää:)