Nainen, joka ei saa seksiä vaikka tekee aloitteita ja haluaisi
https://www.eeva.fi/jutut/incel-miehista-puhutaan-jatkuvasti-mutta-enta…
Aloitteita Anna on tehnyt. Hän laskee, että on saanut niihin 57 kertaa kieltävän vastauksen. Hän on jaotellut miesten kieltäytymisiä vähän kuin omiin kategorioihinsa.
Jotkut ovat kieltäytyneet vedoten siihen, että seksi olisi Annalle ensimmäinen kerta.
Jos seksiä ajatellaan vain penetraationa toisen ihmisen kanssa, sellaiseen asti en ole edennyt. Laajemmin tulkittuna olen harrastanut seksiä, varsinkin yksin, mutta myös muiden kanssa.
Penetraatiokokemuksen puute on ollut aika monille ongelma. Joku on sanonut Annalle, ettei halua ottaa niin isoa vastuuta. Yhdyntä olisi niin merkityksellistä, että Anna tulisi muistamaan miehen aina.
Vastaan on tullut mukavia tyyppejä, joiden kanssa Anna on ajatellut, että heillä klikkaa, mutta miehet ovat hiljattain eronneet ja kun Anna on tehnyt aloitteen, he ovat tajunneet, että tätä he eivät ainakaan halua.
Sitten he ovatkin pian alkaneet seurustella jonkun muun kanssa. En ole ollut ensimmäinen valinta oikein kenellekään.
Jollekulle on ollut ongelma, kun Anna on sanonut, ettei halua parisuhdetta. Siihen ei joko uskota tai mies ei ole halunnut pelkkää seksiä ilman suhdetta.
Yksi luku ovat miehet, jotka yhdessä tilanteessa haluavat ja toisessa eivät. Annan periaate on, ettei hän lähde baarista humalaisen miehen kanssa, vaikka tämä olisikin kiinnostava. Puhelinnumeron hän kyllä voi antaa.
Kun on oltu seuraavana päivänä yhteydessä, mies saattaa sanoa, että on huojentunut siitä, ettei tapahtunut mitään, koska on varattu.
Jos baarissa joku nainen menisi selvänä olevalle miehelle sanomaan, että haluan seksiä, niin vähän mielenvikaisen viban tuollaisesta saa. Ei miehetkään siten saa seksiä (paitsi kaatokännissä olevilta ehkä). Pitää osata flirttailla
Kommentit (220)
Jotta osaisin olla rento ja itsevarma parempi ja hauska minun pitäisi olla koko ajan humalassa.Keskushermostoni on jatkuvasti ylivirittyneessä tilassa Erityisherkkyyteni ei ollut minun valinta Kaikki pelottaa ja jännittää!
Astrilogisessa kartassani on paljon neitsyttä!Olen tyypillinen neitsyt!
Pahin koulukiusaajani,poika sanoi minulle yläasteella,että "sulla ei oo edes pillua"kyllä minulta sellainen löytyy mutta minulta puuttuu pallit!
Teidän miesten kovuus ja rahvaanomaisuus,musertaa minun herkän mieleni.Onneksi aviopuolisoltani löytyy myös herkempi puoli eli pillu!
Merkurius hallitsee neitsyttä ja siten myös hermostoa ja minun hermoni ovat ihan riekaleina!Antakaa minun olla rauhassa älkää kiusanteko enempää,pyydän älkää potkiko maassa makavaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun puhutaan hyvin yleisellä tasolla, niin on 100% totta, että sinkkunainen saa seksiä paljon helpommin kuin sinkkumies.
Mutta tämä ei tietenkään tarkoita sitä, etteikö olisi sellaisia sinkkumiehiä, jotka saavat tosi helposti seksiä, ja sellaisia sinkkunaisia joiden on tosi vaikea saada seksiä.
Jos pariton nainen saa paljon tuuppauksia, niin ne parittoman naisen tuuppaajamiehet saavat tuupata paljon. Tarkoitatko siis, hyvin yleisellä tasolla, että parilliset miehet tuuppaavat parittomia naisia ahkerasti?
En tarkoita.
Tinderin omien tilastojen mukaan puolet miesprofiileista ei saa ollenkaan tykkäyksiä naisilta, ja 10 % miesprofiileista vastaanottaa 60% kaikista naisten antamista tykkäyksistä.
Eli suomeksi sanot
"Eihän tykkääminen ole alkuunkaan sama asia kuin yhdyntä."
Se ei ole sama, mutta näillä on voimakas korrelaatio. Vai tarkoitatko että naiset "tykkäisivät" miehistä joita eivät halua ja päin vastoin?
Oletan että naiset eivät välittömästi haluaisi sänkyyn kaikkien "tykkäämiensä" kanssa, mutta "tykkääminen" on osoitus että on mielenkiintoa tutustua lähemmin. Eli 10% miesprofiileista on 60% naisten "lähemmän tutustumisen mielenkiinnon kohteita".
En muutoinkaan siitä huomiosta välitä neitsyt-ihmisenä,en halua muuta kuin olla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään haluaisi olla naisen kanssa, jolle pitää olla sitä ja tätä, mutta ei missään nimessä tuota eikä tuota. Ai niin ja tämä on sit eka kerta ja sen on sit oltava ihanaa mut vasta sitten kun mä olen ihastunut suhun niin pannaan.
Tähän sekamelskaan päälle kun lyö mahdollisen epäviehättävän ulkonäön, niin ei niitä halukkaita ole parijonoksi asti.
Näin naisena en itsekään tajunnut oikein yhtään mitä se on vailla?
Käsitin, että neitsyt, haluaa seksiä mutta ei itse yhdyntää. Pitää tykätä toisesta,mutta ei halua suhdetta (pelkästään sitä penetraatiotonta seksiä). Täh?
Ihan liian monimutkaista. Jos miehelle ehdottaa seksiä, niin mitä mies luulee? Pitäsköhän sen etsiä jotain halikaveria kuitenkin?
Ei vaan jotkut miehet ei halunneet olla se joka häntä ekana penetroi, eivät halunneet sitä vastuuta. Ei hän sitä vastaan ole vaan ongelma on se ettei ole ennen tehnyt sitä ja on sen suhteen kokematon.
Naisen täytyy olla TODELLA RUMA jos nainen ei saa seksiä miehiltä. Nainen jos on edes vähän kaunis niin miehet lähestyy sitä, naisen täytyy olla jopa vastenmielisen näköinen jos se ei saa seksiä edes tekemällä alotteita.
Tämä on joukkolynkkaus minua kohtaan.Siksi olenkin työkyvyttömyyseläkkeellä.Te kiusasitte sairaaksi,!,Toivon,että käsitätte seuraukset te joudutte maksamaan minun eläkkeeni elämäni loppuun saakka!Se riittää minulle kostoksi!
Tämä nainen ei tajua, että seksi on sadistinen toimenpide. Jos nainen nautti siitä enemmän kuin mies, mies emaskuloituu. Nainen ei saa olla dominantti, nauttia, tai olla sksissä niskan päällä. Vähintäänkin tämän tulee totella miestä, että nyt naisen pitää dominoida. Jos nainen on luonnostaan dominantti, mies ei pidä tätä seksuaalisena, vaan emaskuloituu. Ihan niinkuin muidenkin miesten kanssa. Mies tietää, ettei pääse koskaan siittämään tällaista naista muuta kuin itse alisteisena, ja tämä on miehen pahin painajainen. Siksi pipuli ei seiso dominantille naiselle.
Kun miehet puhuvat haaveilevansa dominantista naisesta, he haaveilevat itsetuhoisesta dominasta. Joka haluaa heidän siementään, käyttää kidutuslaite korsetteja, korkokenkiä, jne. Jos nainen on vaan vahva ja dominantti, kuten vaikkapa Justiina-hahmo, tämä ei olekaan kiihottavaa, sillä se ei osoita miehelle seksuaalista alistuvaisuutta.
Dominantin naisen ei ylipäätään kannattaisi juosta miesten perässä. Miksi juoksisi? Ostaa spermat rahalla ja jos ei kiinnosta meihen sperma, niin miksi sitä pipuliakaan haluaisi. Lol miehet
Mutta Herra on kanssani kuin väkevä sankari,vihamiehenibkaatuvat,eivätkä voi minulle mitään.Heidän aikeensa epäonnistuvat niin tyhmiä ne ovat eikä sitä koskaan unohdeta,alinomaa he saavat kantaa häpeäänsäHerrs Sebaot,sinä tunnet oikeamielisen sinä koettelee sydämen ja ajatukset kunpa näkisin että kostst heille!Sinun haltuusi olen uskonut asian!,Jer 11:20
Anteeksi nyt vain mutta en ole millään lailla dominoiva mieheni päättää meillä kaikesta,myös vuoteessa,että saan olla seksiobjekti;)
Saan olla ikuisesti lapsi-nainen ja haluttava seksiobjekti:(
Olen aina ollut alustuvainen ja tykkään alistua miehelleni käykö kateeksi?
Kuvaa näkemättä veikkaan joksikin suomursuksi jonka nähtyään miehet alkaa ehdotuksiin änkyttämään tuollaisia kaikenlaisia naurettavia ritarijuttuja. Säästäkää neitsyytenne mylady...
En nauttisi seksistä jos minun pitäisi dominoida tai olla aktiivinen tai tehdä kaikki työt tykkään vain levittää haarani miehelleni.:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin runkkaan,kuin olen teidän kusipäisten miesten kanssa.Minua ei muutoinkaan miehet enää kiinnosta.Rakkaani kanssa vietämme vanhuuden päivämme;)
Nii me miehet ollaan aika limasia ja iso-otsaista väkeä. Hampaat heiluu kun valehdellaan.
Perseen hajuinen hengitys kertoo kaiken.
Minä olen kuitenkin erilainen mies. Käytän pepsodent+ tuotteita, nyt pepsodent + tuotteet bonuskortilla osta kolme yhden hinnalla.
Pepsodent+ sisältää luonnonmukaisia antioksidantteja.
Oleksää se PEPSODENTTI PENTTI olen kuullut sennimisestä.
Olen tavattoman estoinen selvinpäin en kehtaa edes omaa puolisoni vietellä !Kaikki on niin noloa ja hävettävää eikä ole itsetuntoa!