Nainen, joka ei saa seksiä vaikka tekee aloitteita ja haluaisi
https://www.eeva.fi/jutut/incel-miehista-puhutaan-jatkuvasti-mutta-enta…
Aloitteita Anna on tehnyt. Hän laskee, että on saanut niihin 57 kertaa kieltävän vastauksen. Hän on jaotellut miesten kieltäytymisiä vähän kuin omiin kategorioihinsa.
Jotkut ovat kieltäytyneet vedoten siihen, että seksi olisi Annalle ensimmäinen kerta.
Jos seksiä ajatellaan vain penetraationa toisen ihmisen kanssa, sellaiseen asti en ole edennyt. Laajemmin tulkittuna olen harrastanut seksiä, varsinkin yksin, mutta myös muiden kanssa.
Penetraatiokokemuksen puute on ollut aika monille ongelma. Joku on sanonut Annalle, ettei halua ottaa niin isoa vastuuta. Yhdyntä olisi niin merkityksellistä, että Anna tulisi muistamaan miehen aina.
Vastaan on tullut mukavia tyyppejä, joiden kanssa Anna on ajatellut, että heillä klikkaa, mutta miehet ovat hiljattain eronneet ja kun Anna on tehnyt aloitteen, he ovat tajunneet, että tätä he eivät ainakaan halua.
Sitten he ovatkin pian alkaneet seurustella jonkun muun kanssa. En ole ollut ensimmäinen valinta oikein kenellekään.
Jollekulle on ollut ongelma, kun Anna on sanonut, ettei halua parisuhdetta. Siihen ei joko uskota tai mies ei ole halunnut pelkkää seksiä ilman suhdetta.
Yksi luku ovat miehet, jotka yhdessä tilanteessa haluavat ja toisessa eivät. Annan periaate on, ettei hän lähde baarista humalaisen miehen kanssa, vaikka tämä olisikin kiinnostava. Puhelinnumeron hän kyllä voi antaa.
Kun on oltu seuraavana päivänä yhteydessä, mies saattaa sanoa, että on huojentunut siitä, ettei tapahtunut mitään, koska on varattu.
Jos baarissa joku nainen menisi selvänä olevalle miehelle sanomaan, että haluan seksiä, niin vähän mielenvikaisen viban tuollaisesta saa. Ei miehetkään siten saa seksiä (paitsi kaatokännissä olevilta ehkä). Pitää osata flirttailla
Kommentit (220)
Minua puolestani ei kiinnosta ketään muut miehet kuin aviopuolisoni ,ole kurkkua myöten täynnä kusipäisiö miehiä!
Vierailija kirjoitti:
Naisen täytyy olla TODELLA RUMA jos nainen ei saa seksiä miehiltä. Nainen jos on edes vähän kaunis niin miehet lähestyy sitä, naisen täytyy olla jopa vastenmielisen näköinen jos se ei saa seksiä edes tekemällä alotteita.
Rumapainoisuus tai rumaikäisyys siihen riittää hyvin, myöskin sonnintalutusrengas sierainlävessä, hirviötatuointi tai hirviötukka.
Tutkimuksessa (R. D. Clark & Hatfield, 1978), 'Gender Differences in Receptivity to Sexual Offers' viehättävä mies tai nainen lähestyi vastakkaista sukupuolta olevia tuntemattomia yliopiston kampuksella ja esitti yhden kolmesta satunnaisesti valitusta kysymyksestä: "Olen huomannut sinut kampuksella. Pidän sinua hyvin viehättävänä", a) "Lähtisitkö treffille ulos kanssani tänä iltana?" b) "Tulisitko treffille asuntoni tänä iltana?" c) "Menisitkö nukkumaan kanssani tänä iltana?" Treffeille ulos noin 50 % naisista suostui, treffeille asuntoon olisi lähtenyt vain 6 %, ja seksiin ei yksikään. Miehistä noin 50 % suostui treffeille ulos, 69 prosenttia suostui treffeille naisen asuntoon ja 75 % suostui seksiin.
Myöhemmin tehdyissä tutkimuksissa seksiin suostuvien miesten määrä on pienentynyt. Pitää huomata että sekä ehdottajat että vastaajat olivat opiskelijaikäisiä ja rumilukset oli karsittu joukosta pois.
Kieltämättä jos kysyjä olisi tuollainen päänsä värikkääksi värjännyt tatuoitu sonnirengastapaus niin saattaisin hyvinkin kieltäytyä koska moiset on paljastuneet mieleltään aika ailahtelevaisiksi. Joten voi seuraavana päivänä odottaa vaikka rai skaussyyte.
Ennen miestäni,minulla oli pääasiallisesti ulkomaalaisia miehiä englantilaisia ranskalaisia ja yksi amerikkalainen.Kohtelivat minua paremmin kuin juntti-persu miehet täällä Suomessa!
Nuorempana miehet halusivat vain seksiä minua pidettiin ihan pelkkänä seksiobjektina!Halusin nuorena naimisiin,että loppuu se seksuaalinen hyväksikäyttö.Minulla on ihana mies paras!
Suomalainen mies ei osaa kuin haukkua suomalaista naista,ei ihme että ette kenellekään kelpaa!Englannissa olin aina luv tai darling Amerikassa sweetheart.Opettele Suomi persu mies käytöstavat,!
"Jos baarissa joku nainen menisi selvänä olevalle miehelle sanomaan, että haluan seksiä, niin vähän mielenvikaisen viban tuollaisesta saa. Ei miehetkään siten saa seksiä (paitsi kaatokännissä olevilta ehkä). Pitää osata flirttailla"
Naisen ei tarvitse flirttailla, riittää että ei ole niin ujo ettei uskaltaisi avata keskustelua. Se että omaa silmää miellyttävä nainen suoraan ehdottaisi seksiä on vain asia mitä ei elämässä tapahdu. Kyseiseen tilanteeseen suhtautuisin yhtä suurella epäluulolla kuin että joku tarjoaisi salkullista rahaa.
Jos olisin vapaa ja vaikkapa töiden kautta tuntemani minua kiinnostava (näitä on n. 30% naisista) nainen avaisi keskustelun, niin olisin kiinnostunut tekemään tuttavuutta. Mitä selkeämpi tekosyy hänellä olisi avata keskustelu kanssani, sitä varmemmin se kertoisi että ko. nainen on kiinnostunut tekemään tuttavuutta.
Kuten tutkimuksen osoittavat vähiten miehillä on kiinnostusta treffeihin, mutta enemmän kahdenkeskeiseen laatuaikaan ja eniten fyysiseen kosketukseen. M51
Tuollainen nainen on harvinaisempi kuin yksisarvinen.
Kukaan nainen ei käyttäydy tuolla tavoin kuin avauksessa,tarina on katkeran miehen kirjoittamaa satua ja täyttä fiktiota!
Kun on seksinuken makuun päässyt niin eihän ne oikeat naiset enää miltään tunnu.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen mies ei osaa kuin haukkua suomalaista naista,ei ihme että ette kenellekään kelpaa!Englannissa olin aina luv tai darling Amerikassa sweetheart.Opettele Suomi persu mies käytöstavat,!
Joo heti lämpenisit varmasti kun setämies ravintelissa tulee kysymään että hei kultsi meille vai teille.
Ap on chadsexual, eli haluaa sen komean miehen seksiin. Vähempi ei riitä. Nimittäin olisi todella poikkeuksellista, että nainen ei muuten saisi seksiä lähestymisistään huolimatta, ellei sitten ole poikkeuksellisen rujon ja epämuodostuneen näköinen. Tämä on kuitenkin epätodennäköistä, sillä on miehiä, joille kelpaa miltei minkä tahansa näköinen nainen. Todennäköisyys siis suosii, että ap on nirso chadsexual. Mitä uutta? Jokainen nainen on tuollainen.
Nonni, incel-miehet (mikä on todellinen ilmiö) varastavat liikaa huomiota naisilta, ja naisenhan pitää aina olla huomion keskipisteenä, joten nyt on naistenkin vuoro uhriutua. Ongelmana vain on se, ettei todellisia femcellejä ole juuri olemassakaan, vaan nainen kuin nainen voi saada seksiä edes jonkun kanssa. Toisaalta sitten on miehiä, joihin kukaan nainen ei aidosti koske, ainakaan maksutta.
Femcel on 4/10 nainen, joka tavoittelee 7/10 miestä, ja tässä epäonnistuessaan julistautuu femcelliksi.
:D
Vierailija kirjoitti:
Ap on chadsexual, eli haluaa sen komean miehen seksiin. Vähempi ei riitä. Nimittäin olisi todella poikkeuksellista, että nainen ei muuten saisi seksiä lähestymisistään huolimatta, ellei sitten ole poikkeuksellisen rujon ja epämuodostuneen näköinen. Tämä on kuitenkin epätodennäköistä, sillä on miehiä, joille kelpaa miltei minkä tahansa näköinen nainen. Todennäköisyys siis suosii, että ap on nirso chadsexual. Mitä uutta? Jokainen nainen on tuollainen.
Tai siis ei ap, mutta aloitusviestin sisältämän jutun nainen.
Minulla on mies en jaksa toistaa itseäni!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan nainen harrastaa seksi itsenäisestikin.
Kuten miehetkin, mitta silti ne itkee kun naiset ei anna
Jotkut miehet. Itse en itse koska pystyn harrastamaan itsenäisesti eli en edes ole etsinyt seuraa 8 vuoteen koska ei ole ollut tarvetta.
Siitäs juma-lauta saa. Tuttu tilanne tuhansille ja taas tuhansille miehille, ettei saa millään kun ei ole rikas, julkkis tai jännäpoika vankilasta.
Pistää deittiprofiiliin, että täältä saa sitä anaalia.
Jos tämäkin inceli käyttäisi aikansa itsensä kehittämiseen..
Kiinnostaisi tavata mies joka kieltäytyy seksistä, ei ole minun kohdalleni osunut yhtään. Omakin mies on aina valmis kuin partiopoika.