Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, nautitko seksistä enemmän, jos olet laittautunut sitä varten?

Vierailija
25.08.2025 |

Laitat päällesi vaatteet, joissa tunnet itsesi kauniiksi ja meikkaat kasvosi huolellisesti, jotta olisit mahdollisimman edustava.

Verrattuna siihen, että sulla on jotkut siivotessa päälle laitetut rytkyt ja sitten tulee tilaisuus seksiin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan meikannut ja olen usein alasti tai jossain miehen risaisessa t-paidassa kotitiluksilla niin jaa-a. 

Olen tosi nätti naamastani ilman meikkiä eikä mies tykkää meikistä niin oletettavasti se ei olisi hyvä kombo. Mustat tai punaiset pitsirintsikat ja mätsäävät pitsipöksyt ja joku nätti mekko tai hame saavat kyllä tuntemaan itseni tosi nätiksi, mutta miestä ei kiinnosta. Yhtä kiinnostunut saunalla tai kun olen tiskaamassa :D

Tykkään seksistä eniten silloin kun panettaa eli illalla, oli päällä mitä hyvänsä 

Vierailija
2/4 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittautuminen ei sinällään vaikuta naurtintooni, vaan sehän riippuu ihan siitä miten asiat etenee. Jos laittaudun, kiihotun itse todennäköisesti jo siinä vaiheessa, mutta seksi itsessään voi olla hyvinkin epätyydyttävää. Toisaalta taas odottamaton seksi voi antaa parhaan nautinnon, jos niikseen tulee

Sooloseksiä varten en todella viitsi nähdä vaivaa, saan tai en saa nautintoa joka tapauksessa, yhden illan juttua etsiessä nautinnon antajan löytää yleensä helpommin ja oman puolison kanssa viettely on joskus laittautumista, joskus viestittelyä, joskus jotain muuta ja joskus ei mitään. Varsinaiseen nautintoon laittautuminen ei vaikuta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu, että mitä laittautumisella kukakin tarkoittaa. Mutta joo, nautinto on suurempi jos koen itseni kauniiksi. Käytännössä suihkun kautta, karvattomana, puhtaat hiukset. En halua stressata sitä miltä näytän sitten tositoimissa, varsinkaan jos kumppani on komea.

Vierailija
4/4 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä puunaan itseäni, kun tapaan poikaystävääni. Hoidan kädet, jalat ja kynnet, kuorin ja voitelen vartalon, sheivaan, laitan hiukset, meikkaan ja pistän vetävät alusvaatteet päälle. Varmaan ymmärrätte tästä, että näemme ihan liian harvoin.