Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anaalin ehdottaminen tapailukumppanille

Vierailija
25.08.2025 |

Minulla (N27) on aivan ihana tapailukumppani (M30), niin huomaavainen ja rento. Olemme puhuneet seksistä paljonkin, mutta jostain syystä anaaliseksin ehdottaminen tuntuu jännittävältä. En ole koskaan kokeillut anaaliseksiä sopivan kumppanin puutteesta johtuen ja jo se jännittää... Apua 🙈 Miten tätä lähtisi purkamaan kumppanin kanssa? Onko teillä vinkkejä ekaan anaalikertaan?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa kuinka teillä sujuu vaginapenetraatio?

Sen yhteydessä tuon asian voi ottaa puheeksi. 

Vierailija
2/25 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ratkaisu ongelmaan. Kysyt, että pidätkö anaaliseksistä naisen kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaa kuinka teillä sujuu vaginapenetraatio?

Ei kehumista.

Traktori surruuttaa apuna

Työnnä miehelle kurpitsa yllärinä, sitä se on vailla

Vierailija
4/25 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan, kaksikymmentäseitsemänvuotiaan naisen pillun ulkomuoto ja labian koko alkoi kiinnostamaan. 

(I) vai lehtevä ({})

Vierailija
5/25 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumalauta 😂 Ehkä vaan kysyn suoraan josko haluaisi kokeilla 🥰

Ap

Vierailija
6/25 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kiroileva nainen on kiihottava brat.

Mutta ne sun epäsymmetriset pillunhuulet; onko ne olleet jo tapailumiehen suussa?

Vierailija
7/25 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mutta ne sun epäsymmetriset pillunhuulet; onko ne olleet jo tapailumiehen suussa?

Tottakai ne on olleet! 😂 Melkein kaikkea muuta ollaan tehty paitsi sitä anaalia 🙈

Vierailija
8/25 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensi keralla ei kun takapääin ja kun hetken nainut niin sanot että vedätkö ulos . tämän jälkeen otta liukari ja levitätät sittä analin sormella jonka jälkeen sanot vaihdetan reikää

Vierailija
9/25 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan sinä itse vastasit. Hiukan neutraalimmin voi kysyä vaikka tyyliin "Oletko joskus kokeillut panna peppuun?". Jos vastaa ei, hyvä jatkokysymys on "tekisikö mielesi kokeilla, mua vähän kutkuttaa jo ajatuskin?". Jos on kokeillut ja tykännyt, mies kyllä huolehtii että saat kalua anaaliin.

Vierailija
10/25 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tottakai ne on olleet! 😂 Melkein kaikkea muuta ollaan tehty paitsi sitä anaalia 🙈

Anaali einole sukupuolielin.

joko olette panneet korvaan?

Vierailija
11/25 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvaa korvasi hyvin, ja jos ei sovi, niin leikkaa korvanreikää isommaksi.

Sen jälkeen napa sitten esim. Nenänreiät?. Ja samat hommat.

Vierailija
12/25 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasvaa korvasi hyvin, ja jos ei sovi, niin leikkaa korvanreikää isommaksi.

Sen jälkeen napa sitten esim. Nenänreiät?. Ja samat hommat.

Venytettyyn korvanlehtilävistykseen olen nähnyt (videolla) nussittavan. 

Vierailija
13/25 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Nyt ei kannata mokata. Yleensä mies ei tykkää härskeistä naisista ja väärällä tavalla kysymällä et saa koskaan anaalia. Kannattaa yrittää kysyä jotenkin mahdollisimman neutraalisti. 

Vierailija
14/25 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Nyt ei kannata mokata. Yleensä mies ei tykkää härskeistä naisista ja väärällä tavalla kysymällä et saa koskaan anaalia. Kannattaa yrittää kysyä jotenkin mahdollisimman neutraalisti. 

Ei tykkää joo. Mutta rakastaa sellasia. Ap kääntyy kontilleen ja kysyy munaa pyllyyn. Sillähän se selviää.

Vierailija
15/25 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei nainen voi mokata seksiä ehdottaessa mutta anaaliseksistä en tiedä. Se on tuiki tarpeetonta. 

Vierailija
16/25 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet jo tekemässä aloitetta, se onnistuu varmasti hyvin. Puhdista peppusi parilla huuhtelulla ja lämmittele valmiiksi mittoihisi sopivalla plugilla. Voit jättää plugin sisään ja riisuuduttuanne se tulee miehelle yllätyksenä. Jossain sopivassa välissä pyydät miestä ottamaan plugin pois ja tulemaan tilalle. Sitten vaan runsaasti liukkaria vehkeeseen ja malttia ja varovaisuutta sisääntuloon. Nauttikaa!

Vierailija
17/25 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä keskusteltiin suunnilleen näin; (mies kysyi naiselta tosin mutta samalla tavalla se toimii toisinpäin 😅)

"Oletko kokeillut peppuseksiä?" Joo olen mutta siitä kerrasta jäi huono kokemus ja päätin ettei kukaan koske meikäläisen anneliin enää. 

"Okei, onko se ihan ehdoton ei?" No ei välttämättä mutta sen pitää tapahtua mun ehdoilla. 

"Tietysti! Edetään sen suhteen hitaasti ja jos siltä tuntuu niin aloitan sitten sormilla ja kielellä." Hyvä tietää.

Nyt muutaman kuukauden päästä se olen minä joka sitä peppupanoa pyytää 🤣 

Eli rohkeasti kysymään vaan ap!

N30

Joku tarttuu tähän kuitenkin

Joten lisään vielä minua ei missään vaiheessa pakotettu tai painostettu kokeilemaan vaan alusta asti kaikki tapahtui minun ehdoilla. Jos pyysin lopettamaan mies lopetti (ja lopettaa edelleen) heti. Tai jos hän huomaa, että minusta tuntuu epämukavalta niin lopettaa. 

Vierailija
18/25 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Haluaisin kalua peppuun"

Vierailija
19/25 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä kannata PerSua ehdottaa suoriltaan monille paskaisen dickin tunkeminen suuhun voi tuntua ällöttävältä vaikka suu olisikin jonkun toisen.

Vierailija
20/25 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taisi nuorena mennä niin että yhdynnän aikana sormeilin puolison pyllyreikää ja hän kiihottui siitä lisää. Kysyin sitten, haluaisiko hän kokeilla kulliani peppuunsa ja hän oli heti mukana. Eka kerta oli vähän sähläystä, mutta siitä se sitten lähti, nykyään hän pyytää minua pyllyynsä yhtä usein kuin pyydän päästä sinne. Joka seksikerralla ei pyllytouhuja harrasteta, mutta se on mieluisaa vaihtelua molemmille. M47

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi