Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anaalin ehdottaminen tapailukumppanille

Vierailija
25.08.2025 |

Minulla (N27) on aivan ihana tapailukumppani (M30), niin huomaavainen ja rento. Olemme puhuneet seksistä paljonkin, mutta jostain syystä anaaliseksin ehdottaminen tuntuu jännittävältä. En ole koskaan kokeillut anaaliseksiä sopivan kumppanin puutteesta johtuen ja jo se jännittää... Apua 🙈 Miten tätä lähtisi purkamaan kumppanin kanssa? Onko teillä vinkkejä ekaan anaalikertaan?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä (nainen) kun aloitimme suhdetta aikoinaan, niin laitoin bebatapin joka tulikin sitten miehelle hiukan yllätyksenä. Toki kivana yllätyksenä. Aiheesta juteltiin, että mistä ja miten tykätään ja siitä se sitten pikkuhiljaa lähti.

Beba35

Vierailija
22/25 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kysyä ikäänkuin neutraalisti, että "kiinnostaako peppujutut?". 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat hyvin vastaanottavaisia asiallisille ehdotuksille. Miehillä kun on eturauhanen, jota stimuloidessa saa parhaat orkut. Aloita korkeintaan keskikokoisella strap onilla rauhallisin työnnöin. Muista liukkari. 

Vierailija
24/25 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies piti kättä mun pakaralla, painoi sormella pakarasta peppuaukon kohdalta ja kysyi "voiko hyväillä täältä"? Vastasin, että ei kiinnosta se puoli ja asiaan ei koskaan palattu. Mun mielestä meni tyylikkäästi. 

Vierailija
25/25 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penetroitavan osapuolen on paljon helpompi ehdottaa kuin penetroivan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän