Hämmentävää miten epäkiinnostava olen miesten mielestä!
Tinderissäkään kukaan ei halua jutella eikä kukaan tule baarissakaan tekemään tuttavuutta tai ole pelkoa esim. työpaikkaromansseista. Voisin julkaista vaikka kotiosoitteeni eikä oven taakse ilmestyisi ketään. Samaan aikaan miehet valittavat kuinka eivät millään löydä itselleen naista. Mitä naisia he sitten oikein havittelevat?
Kommentit (203)
Tuttavani ei ole mitenkään kaunis, vaan ylipainoa on paljon. Luonteeltaan on sellainen reipas, rietas ja nauravainen ja miehiä on jonoksi asti.
Onko tussu, tissit, perse ja naamavärkki vielä kunnossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska olet mies.
En ole mies.
Ap
Tällaistakin ihanaa läppää sosiaaliset "miehet", joita muut naiset havittelevat, ovat minusta heittäneet ja julkisesti "kaikille" kailotelleet.
Onneksi olen nimittäin "ymmärtänyt paikkani" ja oma pari on yhtä muka-luuseri, kuin itsekin kuulemma olen. =))
Ja ei, ei kiinnosta laihduttaa, jotta miellyttäisin muita silmämääräisesti, vaikka julkinen vitsi olen näille _mukamas_ ihanille "ihmisille" ollutkin. 🖤
Vierailija kirjoitti:
Tuttavani ei ole mitenkään kaunis, vaan ylipainoa on paljon. Luonteeltaan on sellainen reipas, rietas ja nauravainen ja miehiä on jonoksi asti.
Täällä vauva.fiissä kaikilla tuntuu olevan ystäväpiirissään merkittävästi ylipainoisia naisia, joista valtava määrä miehiä on kiinnostunut.
Tosielämän puolella en muista itse koskaan tuollaista todistaneeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita Tinderin viestisiä tänne niin katsotaan voidaanko auttaa. Kuvissa toivottavasti myös sellaisia missä hymyilet.
Niinpä. Ehdottomasti tärkeintä naisessa on se, että hän hymyilee ja on aina hyvällä tuulella, iloinen, pirteä ja sosiaalinen.
Kuinka ihanaa. =)))
eikä kukaan tule baarissakaan tekemään tuttavuutta
Mitä miehet tekevät, kun menet itse tekemään heidän kanssaan tuttavuutta baarissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita Tinderin viestisiä tänne niin katsotaan voidaanko auttaa. Kuvissa toivottavasti myös sellaisia missä hymyilet.
Niinpä. Ehdottomasti tärkeintä naisessa on se, että hän hymyilee ja on aina hyvällä tuulella, iloinen, pirteä ja sosiaalinen.
Kaikki miehet haluaa edottamasti kotiin sellaisen naisen, jolla jatkuvasti elämään kyllästynyt ilme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet haluaa edottamasti kotiin sellaisen naisen, jolla jatkuvasti elämään kyllästynyt ilme.
Iloiset, pirteät ja sosiaaliset naiset miehineen pilasivat mun elämän jo pikkutyttönä.
Ei ihme siis ole, ettei itsestäni kuoriutunut samankaltaista. Eikä edes riitä, että olisi jäänyt kaikki paha lapsuuteeni.
Onnijan se toki näille kansille on, me lannistetut kun ei pariuduta, kuten muut naiset.
Vähemmän mahd. kilpailijoita siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iloiset, pirteät ja sosiaaliset naiset miehineen pilasivat mun elämän jo pikkutyttönä.
Ei ihme siis ole, ettei itsestäni kuoriutunut samankaltaista. Eikä edes riitä, että olisi jäänyt kaikki paha lapsuuteeni.
Onnijan se toki näille kansille on, me lannistetut kun ei pariuduta, kuten muut naiset.
Vähemmän mahd. kilpailijoita siis.
&n
#kansille = naisille
Isot tissit ja perse. Niiden perään ne ovat, koska halu herää kullissa. Fetissipervoilla omat kohteet: kikulitytöt, superläskit, anorektisen laihat jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittaudutko? Pukeudutko muuhunkin kuin perunasäkkiin? Värjäätkö hiuksia? Mitä olen työnikin puolesta paljon miesten kanssa tekemisissä ollut, niin tykkäävät laittautuneista naisista. Ei tarvii olla mikään makkarankuorimekko päällä ja 20kg meikkiä naamassa, mutta vähän panostusta.
Saahan sitä tykätä, vaan mitä tuovat itse pöytään sillä saralla? Keskovertoukko Suomessa ei hoida edes hampaitaan, joten vielä harvempi panostaa esim. pukeutumiseen tai ihonhoitoon.
Miksi asut slummissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä vauva.fiissä kaikilla tuntuu olevan ystäväpiirissään merkittävästi ylipainoisia naisia, joista valtava määrä miehiä on kiinnostunut.
Tosielämän puolella en muista itse koskaan tuollaista todistaneeni.
Täällä on pari tällaista juttua ollut. Menit sit yleistämäön. Mut kyllä tosielämässä myös meistä ylipainoisistakin monet tykkää.
Hymy, silmiin katsominen ja puhua pajattaminen saa yleensä miehen pyörryksiin. Mutta höllää vähän, jos kohde meinaa pyörtyä onnesta.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ihan nätti ja vieläpä hoikkakin. Luonne juurikin tuollainen reipas, rietas & nauravainen. Miehiä on jonoksi asti...seksiin! Jee :p
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla lähipiirissä naisia, joista miehet kiinnostuvat?
Jos on, niin koita verrata itseäsi heihin. Näytätkö erilaiselta kuin he? Pukeudutko eri tavalla kuin he? Käyttäydytkö eri tavalla?
Yksi on ja hän pukeutuu johonkin korsettiin ja nahkaminihameeseen. En ole laittamassa sellaisia päälleni.
Ap
Tässä se sinun ongelmasi, et halua olla sellainen kenetä miehet pitävät
Kokeile naista jos ei miesten kanssa onnista.
Luin koko ketjun ja en saanut mitään selvää millainen AP on ja millaista miestä hakee.
Vierailija kirjoitti:
Miehille vain kaunis nainen on "nainen". Niitä ne on vailla ja niillä puhelimet paukkuukin koko ajan. Kannattaa hankkia harrastus, tai monta.
Tämä.
Yksin olen minäkin ollut lähes koko aikuisikäni, nykyisin täysin omasta tahdosta. Nuorempana olisin halunnut kumppanin, mutta ei natsannut, korkeintaan varmaan jonkun pulsun olisin saanut.
Varttuneemmalla iällä olen ollut pari kertaa kihloissa, päättyivät miesten pettämisiin. Jonoa ei ole ollut, vaikka olen fiksu ja ollut ihan ok näköinen. No nykyään jo vanha.
Olisi pitänyt varmaan olla vähän yksinkertainen ja vietävissä, tai joku pintaliitotyyppi. Olen aina halunnut jotain syvempää, merkityksellisempää ja aitoa keskusteluyhteyttä. Enkä ole harrastanut irtosuhteita. En ole sopinut tähän aikaan. Tämä on mulle nykyään ihan ok. Olen tottunut olemaan yksin, en enää muuta haluakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän se.
Syvällisyys ja älykkyys on liian haastavaa. Pirtsakka ilopilleri joka on valmiina kaikenlaiseen on se juttu.
Jos olet autoq myymässä niin et etsi sitä kaikkein kauheinta kuva kulmaa. Jokainen toivottavasti hymyilee toisinaan. En minä ainakaan rakastunut vaimoni myrtsiin ilmeeseen, vaan siihen hymyyn ja nauruun. Myrtsiä kestää kyllä kun tietää että välillä se hymykin vilahtaa.