Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toistuvat virtsarakontulehdukset ennen tai jälkeen kuukautisten, en jaksa!

Vierailija
25.08.2025 |

Tämä taitaa olla nyt kolmas tai neljäs kerta kun oireet puhkesivat. Välillä olen käynyt testeissä ja saanut antibiootit, bakteerina e. coli. On myös lämpöilyä ja virtsavaivojen lisäksi koko rakon alue kipuilee laajasti. Mistä tämä tapahtuu ja miten kierteen saa katki!

Syön säännöllisesti KarpaLact-valmistetta ja juon paljon vettä, nämä auttavat välillä oireisiin. Mutta välillä tulehdus äityy niin pahaksi, että virtsaan verta. 

Kiitos

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole virtsatulehduksesta vaan interstitiellistä kystiitistä IC, joka on aivan eri asia ja jota karpalact ja muut happamat aineet pahentavat. IC tunnistetaan jo paremmin terveydenhuollossa. oma diagnosoitiin terveysasemalla. Antibiootit eivät auta siihen. Etsi apua heti, kyseessä eeittöin hankala sairaus josta itse pääsin parin vuoden jälkeen eroon.

Vierailija
82/82 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä komppaan nyt monia. Kasvata takaisin karvat, ne ovat luonnollinen suoja alapäällesi. Pystyy paremmin puhtaana ja tuulettuu. Älä myöskään pese monta kertaa päivässä alapäätäsi. Se vain kuivattaa ja olet altiimpi tulehduksille. Vältä pikkuhousunsuojia, siteitä ja jne. Pikkarit pois yöksi ja vaihda ne sellaiseen, jonka todella voi pestä kuumassa. Ei stringejä. 

Sitten se veden juominen. Juo 1,5 litraa päivässä. Plus nuo happamat ja c-vitamiinit. Seksin jälkeen virtsalle. 

Sitten lopuksi, nyt akuutisti päivystykseen. Tulehdus on levinnyt todennäköisesti jo!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme