Tällainen jono pankkikonttorille syntyi heti aamusta Tampereen keskustassa
https://www.aamulehti.fi/talous/art-2000011427518.html
Nuoriakin jonottaa käteistä, eivät osaa ottaa automaatista??
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Tuo rollaattorin päällä Istuva vanha ãmmã on hyvin tyypillinen käteisen käyttäjä. Takuulla elää vielä markka-ajassa.
Inhottavasti kirjoitat ihmisistä. Ei kaikilla ole älypuhelimia, joilla mennä nettiin. Voi olla näkö ongelmia. Käsissä vikaa. Kyllä heille pitää myös löytyä palvelua.
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pankissa tehdään muutakin kuin nostetaan rahaa. Minä olen joutunut käymään tiskillä hoitamassa uuden kuolinpesän asioita. Niitä ei voi netissä tehdä.
Olen hoitanut kaksi kuolinpesää kahden vuoden aikana ja kaiken pystyi tekemään verkkopankissa. Ainoastaan tallelokeron sisältö piti hakea paikan päältä.
Oletko tehnyt oikein satoja perinnönjakoja ja hoitanut hautauksia. Vaikka vain äitisi on yhden kerran kuollut
Kaksi kertaa. Ei vaatinut pankissa käymistä kuin yhden kerran sen toisen vainajan tallelokeron sisältö hakemassa. Siinä kaikki.
Asiat hoituvat sähköisesti nopeammin. Toki ymmärrän, että jos noita asioita ei osaa hoitaa, niin sitten jonkun pitää neuvoa siellä tiskillä kädestä pitäen. Vanhuksia varmaan isoin osa näitä.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Pitikin ihan tarkastaa lompakon käteisvara. 1165 € näkyy olevan, joku kolikko lisäksi. Auton tuhkakupissa aina 40€. Harvoin maksan käteisellä.
Minulla on niin uusi auto ettei siinä ole tuhkakuppia mutta museoautossa säilytän kyllä tuhkakupissa platinaista amexia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pankissa tehdään muutakin kuin nostetaan rahaa. Minä olen joutunut käymään tiskillä hoitamassa uuden kuolinpesän asioita. Niitä ei voi netissä tehdä.
Oletko tyhmä? Niihin toimenpiteisiin varataa aika, ei jonoteta aamulla
Ei vaan tehdään netissä.
Ihmetyttää nuo nuoret, jotka eivät tajua nostaa käteistä automaatista (ilmaista 3 tai 4x kuussa) vaan jonottavat pankkiin. Tuokin ukko valittelee terveydentilaansa, mutta tupakkaa silti vedetään posket lommolla. Vaikuttaa niin yksinkertaiselta sakilta, etten ihmettele etteivät he osaa edes kortteja käyttää.
Nordea stoppasi heti kun hoidin äidin kuolinpesää. Ei mitään asiaa pankkiin. Samoin lainaneuvottelu tehtiin etänä. Tyhmille näköjään eri säännöt.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on mahdollisia pankkiongelmia varten a) käteistä 500 euroa kotona ja b) rahaa kahdessa pankissa.
Hyvin harvoin joutuu pankissa asioimaan, jos kyseessä on OP, tietää että siihen menee matkoineen tunti, jos taas Nordea vaatii käymään niin voi hyvin ottaa vapaapäivän, koska jonotukseen menee tunteja. Kannattaa varautua.
Molemmat konttorit Helsingin keskustassa.
Meillä on muistaakseni 450 euroa käteistä kotona. Sen verran appiukolla oli käteistä kuollessaan 2021 ja sen mieheni otti meille vararahastoksi, jos jotain erikoista tapahtuu. Vielä sellaista ei ole käynyt, mutta eipä sitä koskaan tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo rollaattorin päällä Istuva vanha ãmmã on hyvin tyypillinen käteisen käyttäjä. Takuulla elää vielä markka-ajassa.
Inhottavasti kirjoitat ihmisistä. Ei kaikilla ole älypuhelimia, joilla mennä nettiin. Voi olla näkö ongelmia. Käsissä vikaa. Kyllä heille pitää myös löytyä palvelua.
Hän meni selvittämään ongelmaa ID-laitteen kanssa! Käyttää siis ainakin verkkopankkia.
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää nuo nuoret, jotka eivät tajua nostaa käteistä automaatista (ilmaista 3 tai 4x kuussa) vaan jonottavat pankkiin. Tuokin ukko valittelee terveydentilaansa, mutta tupakkaa silti vedetään posket lommolla. Vaikuttaa niin yksinkertaiselta sakilta, etten ihmettele etteivät he osaa edes kortteja käyttää.
Onko se sinulta pois, anna jonottaa pönttö.
Vierailija kirjoitti:
Itse tarvitsin viimeksi käteistä parturin maksamiseen.
Ihme kyllä niin minulta löytyi seteleinä juuri se 25€ mitä tarvitsin.
Taidan nostaa tuollaisen summan uudestaan lompakkoon.
Minä tarvitsin käteistä vaatekaupassa kun heidän maksiupäätteensä ei toiminut. Sain 20 € alennusta siitä hyvästä että pystyin maksamaan käteisellä.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai käteistä pitää käyttää, että se säilyy, onpa pölhiä vastaajia.
Rysylän trolleja ne on. Siellähän ne on jo pitkään kirjoitelleen käteisen vastaista propagandaa, ja intopinkeenä harjoitelleet pankkiyhteyksien jumittamista. Tekevät kaikkensa, jotta pystyisivät aiheuttamaan kiusaa muille.
opn ja nordean kortit eivät ole toimineet kahteen päivään. ei nyky kaupoista saa mitään vastakirjaa vastaan. tuoppa ap meille ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmiä ihmisiä. Näitä näköjään riittää.
Näyttää riittävän, jos luulette, että kaikki jonottavat käteistä nostaakseen.
Aamulehti on vihervasemmiston ja seksuaalivähemmistöjen lehti joka kyttää sivuilla käyneitä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikista yksinkertaisimmat eivät tajua, että kaikilla ei ole kortteja.
Aitojakin syitä tietysti on, mutta on käteisen käyttäjissä näitä huumeveikkoja, Kelan kusettajia ym. niin paljon kuin kuvitella saattaa.
Vierailija kirjoitti:
opn ja nordean kortit eivät ole toimineet kahteen päivään. ei nyky kaupoista saa mitään vastakirjaa vastaan. tuoppa ap meille ruokaa.
Minulla on kyllä toiminut Op:n kortti pe, la, su ja tänään.
opn kortti lakkasi toimimasta 2 kk sitten pankissa epäilivät jotain fyysistä vikaa tilattiin uusi sekään ei toiminut jo 3 uusi eikä tämäkään toimi eli 3 uutta ja 1vanha ja mikään ei toimi. tilillä kuitenkin otteen mukaan 52000e. jos alkaa toimimaan tarkistan tarkkaan ja vaihdan säästä pankkiin. ensin minua syyllistettiin sekaannuksesta vasta kolmannen kortin myötä virkailija tunnusti että näitä on nyt sattunut monia . taisi persaukinen ap olla myös jonottamassa 0 saldoaan ihmettelemässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikista yksinkertaisimmat eivät tajua, että kaikilla ei ole kortteja.
Jos on tili niin on myös kortti. Naurettavaa ettei mene automaatilta nostamaan käteistä. Jos kortti on hukkunut, tilataan uusi.
Järjetöntä joku jonottaminen tällaisen takia.
Ja henkilöön päätit sitten kuitenkin käydä?