Tällainen jono pankkikonttorille syntyi heti aamusta Tampereen keskustassa
https://www.aamulehti.fi/talous/art-2000011427518.html
Nuoriakin jonottaa käteistä, eivät osaa ottaa automaatista??
Kommentit (61)
Kai te tajuatte, että lista niistä asioista mitkä vaatii pankissa käyntiä on aika pitkä?
Rahan nostaminen ei tietenkään ole niitä, mutta jos joku vanhempi ei halua käyttää korttia automaatilla, niin se hänelle suotakoon. Ajattelevat kai, että joku voi ryöstää saman tien, kun näkee rahat.
Tottakai käteistä pitää käyttää, että se säilyy, onpa pölhiä vastaajia.
Vierailija kirjoitti:
Tuo rollaattorin päällä Istuva vanha ãmmã on hyvin tyypillinen käteisen käyttäjä. Takuulla elää vielä markka-ajassa.
Pitäis päästää nuo kaikki sisään holviin saakka ja sitten sulkea holvin ovi ikuisesti. Ne on juurikin nuo, jotka aiheuttavat hitautta kaikissa paikoissa. Alkavat kaivamaan kukkaroaan laukkunsa pohjalta vasta kun kassa on kertonut heille lopullisen summan, sitten ametaan laskemaan seteleitä ja kolikkoja kukkarosta. Mikähän siinä on että eläkeläiset eivät luota pankkikorttiin?
Miksi kommentoitte kun ette ole lukeneet juttua? Rollaattorin päällä istuvalla oli ongelmia tunnistaumislaitteen kanssa, ja siksi joutui menemään paikanpäälle. Nuoripari oli nostamassa käteistä. Joku mies oli menossa maksamaan laskuja. Kaikkia ei haastateltu, eikä kaikkia syitä tarvitse kertoa. Pankkiin saa mennä jos on asiaa!
Vierailija kirjoitti:
Kai te tajuatte, että lista niistä asioista mitkä vaatii pankissa käyntiä on aika pitkä?
Rahan nostaminen ei tietenkään ole niitä, mutta jos joku vanhempi ei halua käyttää korttia automaatilla, niin se hänelle suotakoon. Ajattelevat kai, että joku voi ryöstää saman tien, kun näkee rahat.
No listaa toki
Vierailija kirjoitti:
Pankissa tehdään muutakin kuin nostetaan rahaa. Minä olen joutunut käymään tiskillä hoitamassa uuden kuolinpesän asioita. Niitä ei voi netissä tehdä.
Olen hoitanut kaksi kuolinpesää kahden vuoden aikana ja kaiken pystyi tekemään verkkopankissa. Ainoastaan tallelokeron sisältö piti hakea paikan päältä.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No listaa toki
Esimerkiksi minulla oli yhteen aikaan vain paperinen tunnuslukulista, mikä pääsi loppumaan. Oli pakko mennä pankkiin passin kanssa tilaamaan uutta, sillä muuten ei heille käynyt.
Lainaneuvottelut vaatii sitä joskus.
Arvopapereiden tallettaminen.
Valtakirjan todentaminen.
Ja ei kuolinpesän asioiden hoito onnistu aina verkkopankin kautta, jos pankki niin päättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No listaa toki
Esimerkiksi minulla oli yhteen aikaan vain paperinen tunnuslukulista, mikä pääsi loppumaan. Oli pakko mennä pankkiin passin kanssa tilaamaan uutta, sillä muuten ei heille käynyt.
Lainaneuvottelut vaatii sitä joskus.
Arvopapereiden tallettaminen.
Valtakirjan todentaminen.
Ja ei kuolinpesän asioiden hoito onnistu aina verkkopankin kautta, jos pankki niin päättää.
OP:lla tulee tnnuslukulista kotiin koska se ei ole tuäiliin sidottu vaan aktivoidaan joka kerta
Laina hoituu netissä, arvopaperit on sähköisiä, valtakirjaan riittää todistajat
Aika monta asiaa voisi hoitaa puhelimessakin, mutta kun puhelinpalveluun on vielä mahdottomampi päästä läpi. Robotti lyö asiakkaan korvaan luurin, eikä edes tarjoa takaisin soittoa. Ainakin OPssa
"OP:lla tulee tnnuslukulista kotiin koska se ei ole tuäiliin sidottu vaan aktivoidaan joka kerta
Laina hoituu netissä, arvopaperit on sähköisiä, valtakirjaan riittää todistajat"
Tuleehan sinulla tunnuslukulista kotiin, mikäli sinulla on entisessä jäljellä numeroita joilla voit tilata sen, ymmärrätkö?
Miksi tulette pätemään ilman tietoa?
Kaikki arvopaperit ei todellakaan ole sähköisiä.
Rahaan liittyviä huijauksia tehdään netissä niin paljon, että vähänkin poikkeavassa asiassa hoitaa sen mielummin pankissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No listaa toki
Kaupassa oli itkuinen mummo ostostensa kanssa, oli unohtanut pankkikortin tunnusluvun. Kassa siinä häntä lohdutti ja neuvoi menemään lähimpään konttoriin kysymään sitä tunnuslukua
Kuvien perusteella aika ruokoton jono, tuohan on ennemmin joku häröpallo kuin mikään oikea jono. Ei uskoisi että ovat pankkiin jonottamassa. Pääsevätkö noilla elkeillä edes sisään?
Vierailija kirjoitti:
Kuvien perusteella aika ruokoton jono, tuohan on ennemmin joku häröpallo kuin mikään oikea jono. Ei uskoisi että ovat pankkiin jonottamassa. Pääsevätkö noilla elkeillä edes sisään?
Vtuttaako sua kun et itse ole ikinä käynyt pankin konttorissa sisällä vai mikä tarve sulla on mollata ihmisiä siitä, että jonottavat pankkiin?
Mene vaikka vetämään peukkua, kun sitä niin kovasti vailla olet ja jätä muut ihmiset rauhaan
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pankissa tehdään muutakin kuin nostetaan rahaa. Minä olen joutunut käymään tiskillä hoitamassa uuden kuolinpesän asioita. Niitä ei voi netissä tehdä.
Olen hoitanut kaksi kuolinpesää kahden vuoden aikana ja kaiken pystyi tekemään verkkopankissa. Ainoastaan tallelokeron sisältö piti hakea paikan päältä.
Oletko tehnyt oikein satoja perinnönjakoja ja hoitanut hautauksia. Vaikka vain äitisi on yhden kerran kuollut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vtuttaako sua kun et itse ole ikinä käynyt pankin konttorissa sisällä vai mikä tarve sulla on mollata ihmisiä siitä, että jonottavat pankkiin?
Mene vaikka vetämään peukkua, kun sitä niin kovasti vailla olet ja jätä muut ihmiset rauhaan
Kyseessä oli uutisotsikkoon suunnattu kritiikki.
Mitä helvettiä se kenellekään kuuluu miksi joku asioi pankissa?
Nää jutun jälkeenjääneet vois laittaa suljetulle osastolle, mukaan kaikki käteisjäärät
*palstan käyttäjä