Miksi suomalainen nainen haluaa vain samanikäisen miehen?
Suomalainen nainen aina haluaa vain samanikäisen miehen itselleen. Deittipalstoilla ulkomaisilla naisilla on paljon suurempi ikähaarukka. Heille kelpaa paljon vanhempikin mies. Tästä syystä olen keskittynyt vain ulkomaisiin naisiin deittipalstoilla.
Kommentit (1360)
Vierailija kirjoitti:
Normaali ja mukava nainen on sitä myös vanhana. Täällä näyttää siltä, että naiset muuttuvat vanhetessaan vain yhä ilkeämmiksi. Siinäkin yksi hyvä syy ottaa se 20v nuorempi vaimo, ettei mies oikein kuule niitä ilkeyksiä mitä vanha nainen alkaa ennenpitkää suoltamaan.
Mahdotonta vain yksipuolisesti ottaa, alistaa ja omistaa jos ja kun se 20v nuorempi ei luonnonvastaisesti (ilman kompensaatiota) seniilisetää huoli.
"Me ei harrasteta sitä tyytymistä. 🙄
Miks hankkia itelleen laama riesoiksi, jos ei laamalla mittään tee?"
Juuri äsken kerroit, että entiset miehet ovat olleet ghoustaavia, pettäviä, lyhyitä, lihavia, pisamanaamaisia porkkanapäitä, ja tuorein ikäloppu harhainen impotentti. Nyt ei tunnu kovin laadukkaalta touhulta siellä kommuunissanne.
Vierailija kirjoitti:
"Me ei harrasteta sitä tyytymistä. 🙄
Miks hankkia itelleen laama riesoiksi, jos ei laamalla mittään tee?"
Juuri äsken kerroit, että entiset miehet ovat olleet ghoustaavia, pettäviä, lyhyitä, lihavia, pisamanaamaisia porkkanapäitä, ja tuorein ikäloppu harhainen impotentti. Nyt ei tunnu kovin laadukkaalta touhulta siellä kommuunissanne.
Tuo oli sen vanhan papan kommentti. Ei minun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska vanhempi äijänkäppänä, jolla ei ole tarjota mitään muuta kuin vanhempi ikänsä on sysipasha ohi sektorin diili.
Poikkeuksia voi olla, jolloin naisessa ja miehessä on jotain mikä kompensoi ikäeron, mutta harvemmin moinen pätee.
Hedelmätöntä jaanata miksi et kelvannut naapurin unelmasäleikölle jos fakta on ja pysyy ettet vaan hänelle kelpaa.
Vaihtoehtonasi on jäädä hakkaamaan tattia/päätä seinään tai mennä eteenpäin ja antaa unelman olla häiriköimättä.
Sinun kommenttisi meni nyt kyllä metsähallituksen puolelle. Ulkomailta kyllä saa nuorempia naisia. Sellaisista maista missä ei ole typerää keinotekoista tasapäistämisajattelua kuten Suomessa.
Ja nämä tädit täällä eivät tajua, millaiset mahdollisuud
"Ja nämä tädit täällä eivät tajua, millaiset mahdollisuudet ulkomaalaisilla nuorilla naisilla olisi valita joku muu, kuin suomalainen mies. Suomalainen mies on hyvässä maineessa ulkomailla niin aviomiehenä, kuin työntekijänäkin. Myös rehellisyyttä arvostetaan korkealle. Näiden mammojen oman tason takia heidän miehet ovat täyttä rupusakia, niin eivät ole tietoisia miehistä, jotka ovat kovaa valuttaa kansainvälisillä sinkkumarkkinoilla."
Tiedän tasan tarkkaan oman mieheni tason. On ollut haluttu Suomessa, aasiattarelle kuitenkin liian pitkä. On hyvä työntekijä. Pitää itsensä puhtaana ja hyvä perheenisä. Hän on nyt tyytyväinen elämäänsä, mitä ihmeen arvoa saisi elämäänsä enemmän, jos nyt meidät jättäisi ja ottaisi ulkomaalaisen vaimon?
Sun juttujasi kun lukee, tulee ilmi aikamoinen projisointi. Vihasi suomalaisia naisia kohtaan kertoo tarinaa siitä, että itselläsi on katkeria kokemuksia. Niitä peilaat meihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitukseen vastaus. Naisena en halua päätyä mieheni omaishoitajaksi aikaisin, ellei sitten ole suuresta perinnöstä kyse. Sen jälkeen voi ottaa aina nuoremman miehen.
Vuosittain tuhansia suomalaisia naisia määrätään työkyvyttömyyseläkkeelle jopa alle 30-vuotiaina. Syinä vakavat käytöshäiriöt ja vakavat mielenterveysongelmat. Heitä taitaa olla tälläkin palstalla läjäpäin. Miesten pitäisi jo ensitreffeillä saada nähdä naisen terveystiedot ja lääkitykset. Moni mies voisi siten väistää luodin.
Mies saa naisen terveystiedot, mutta nainenpa ei saa (tarvitse) vastaavasti miehen? Miestä kiinnostaa naisen terveys vain minäminä -näkökulmasta eli pelaako
"Koska miehet harvemmin hakevat apua ongelmiinsa, ei miehen terveystiedoista selviä pään ongelmat. Mutta täällä palstalla on toinen ketju, jossa selvisi, että pelkästään ehdottamalla treffit kahvilaan, saa pudotettua osan epätoivotuista tapauksista."
Se on hulvaton ketju! Ja opettavainen. Vaikka itsellä ei nyt tarvetta treffailla (minulla kun on tämä pitkä ja KOMEA mies jo). Mutta jos joskus jään leskeksi ja jostain syystä kaipaisin uutta miestä, tiedän nyt, miten järkevät treffit tulee sopia.
Mikä ketju tämä on, kuulostaa hauskalta?
"Näinhän se menee. Nytkin nämä ovat valehdelleet korvat läpättäen kuin helikopterin roottorin lavat konsanaan kehuneet miten ihuneita miehiä heillä on, mutta silti ovat länkyttäneet koko päivän saman aiheen parissa. Ilmeisesti näiden mielikuvitusmiehet ovat joko "ylitöissä" tai "salilla reenaamassa"."
Joo, totta se on, että hyvän ikäiseni miehen olen löytänyt. Kunnes toisin todistetaan. Taisin voittaa lotossa.
Mutta tällä palstalla on miesten ajatusmaailma tullu sen verran tutuksi, että jos ero tulee niin en ala pelata venäläistä rulettia enää uudestaan. :D
Vierailija kirjoitti:
"Minulla on ystävinä neljä aasialaista naista (työn kautta tavattu). Jokainen heistä on aikoinaan ns. "naitu" Suomeen jonkun vanhemman suomalaisen miehen toimesta. Rakkaudesta ei ole ollut yhdessäkään tapauksessa kysymys. Mies sai nuoren naisensa ja nainen sai varallisuutta ja sen kautta vakaamman elämän. Sen kautta pystyi elättämään ja auttamaan kotimaahansa jäänyttä perhettä. Kysymyksessä siis vaihtokauppa, ei se, että nainen olisi halunnut tämän miehen esim. persoonan vuoksi. Raha ratkaisi.
Semmoista se on toisissa yhteiskunnissa, joissa naisen asema ei ole vielä niin tasa-arvoinen kuin Suomessa. Ylöspäin pääsemiseksi hinta on kova ja jotkut ovat sen valmiita tekemään.
Tarina jatkuu. Nämä kaikki neljä naista kouluttautuivat Suomessa ja menivät töihin. Alkoivat ansaita omaa rahaa. Jokainen heistä erosi miehestä, kun elättäjää ei enää tarvittu ja he myös oivalsivat Suomessa tasa-arvon käsitteen miehen ja naisen välill
Ei täällä ole kukaan tuollaista kertonut! Ja itse kerroit, kuinka paljon aasialaisia naisia suomessa on. Miksi kuvittelet, että kaikkia pidettäisiin piilossa, kuten sinä (mielikuvitus?) vaimoasi? Etenkin, jos ovat eronneita ja työelämässä.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on vain kolme vuotta minua vanhempi ja olen alkanut miettiä, pitäisikö päivittää nuorempaan. Kroppa hänellä on vielä ihan ok, mutta hänestä on tullut kömpelö. Ajatus ja puhe kulkee hitaasti on huonomuistisuutta ja myös kuulo heikentynyt.
Hän oli aiemmin esim. matkoilla se, joka hoiti kaikki järjestelyt. Nyt minä tilaan ja maksan matkat, jaan sovellukset, hoidan puhumisen, koska englanti ei enää suju. Vahdin, että ei eksy lentokentällä väärälle portille yms. kuin lasta paimentaisi.
Älkää hyvät naiset ottako itseänne reilusti vanhempaa miestä riesaksennr, koska mies vanhenee nopeammin kuin nainen.
Olisko hänellä alkava muistisairaus? Se voi alkaa melkein minkä ikäisellä tahansa. Silloin hylkääminen olisi julmaa.
Olen tosiaan miettinyt tätä, että voiko olla esim Park
Juu nuo ovat ikäviä tilanteita. Mutta kannattanee hakeutua tutkimuksiin. Veljeni meni heti, kun epäilyt nousi. Sai estolääkityksen(?) joka toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saman ikäluokan ihmisillä on yleensä eniten yhteistä, ovat usein samoissa elämänvaiheissa ja on esim. sama sukupolvikokemus.
Mitä sukupolvikokemuksia muka? Kurt Cobainin kuolema vai vanhan valtaus?
Eipä näytä kellään olevan yhtäkään esimerkkiä sukupolvikokemuksesta, sananhelinää
Oma kokemus oli kun seurustelin itseäni yli 15v. vanhemman miehen kanssa. Hän oli kyllä ihan komea ja "hyvin säilynyt", kunnollinen ja vakavarainen, mutta hänellä oli enemmän jutunaiheita ja yhteistä vanhempieni kuin minun kanssa. Alkaen armeijamuisteloista, kuinka silloin armeija oli vielä armeija, jatkuen paikkoihin ja rakennuksiin joita ei enää ole ja työelämänmuutoksiin ja nokian ensimmäisiin matkapuhelimiin, kylmänsodan aikaan, kuinka lapsena ja nuorena oikeasti pelättiin ja että jompikumpi osapuoli pudottaa sen pommin.
Sitten hänellä ei oikein riittänyt kärsivällisyyttä ja hän muuttui vaivaantuneeksi kun intoilin jostain "nuorten hömpötyksistä". Ystäväni pitkästyttivät häntä ja hän naureskeli sarkastisesti heidän jutuille jälkeenpäin. Huomasin entistä enemmän erkaantuvani omista ystäväpiireistäni. Hän halusi parikymppisen naisen nelikymppisen naisen kypsyydellä. Joskus kun vierailimme hänen ystäviensä luona ja paikalla oli joku ikäiseni ihminen oli se kuin raikas tuulahdus. Se oli kuin olisit jossain kaukomailla ja tapaisit maanmiehesi yllättäen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinulle kelpaa vain itseäsi nuorempi nainen?
Naisen kuuluu olla nuorempi. Onneksi opin sen vanhemmiten.
Eri
Onneksi itse opin että miehen kuuluu olla nuorempi. Tälle on ihan perusteetkin, sillä miehet vanhenevat nopeammin joten nuorempi mies, vanhempi nainen -yhdistelmällä saadaan aikaan samatahtinen yhteinen elämä.
Nykyajan nuoremmat miehet ovat todella naismaisia, ei oikein voi puhua miehistä, järkikin kuin mopopojalla, mitään yhteistä ei ole.
Jos näin on, sehän on naisten voitto! Tosin minä tunnen vain miehisiä miehiä, joilta hoituu myös kotityöt ja lastenhoito. Just menossa tällaiseen kotiin kyläilemään. Onnellisen perheen tykö.
Miksi ihmeessä pitäisi haluta vanhempi mies 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Minulla on ystävinä neljä aasialaista naista (työn kautta tavattu). Jokainen heistä on aikoinaan ns. "naitu" Suomeen jonkun vanhemman suomalaisen miehen toimesta. Rakkaudesta ei ole ollut yhdessäkään tapauksessa kysymys. Mies sai nuoren naisensa ja nainen sai varallisuutta ja sen kautta vakaamman elämän. Sen kautta pystyi elättämään ja auttamaan kotimaahansa jäänyttä perhettä. Kysymyksessä siis vaihtokauppa, ei se, että nainen olisi halunnut tämän miehen esim. persoonan vuoksi. Raha ratkaisi.
Semmoista se on toisissa yhteiskunnissa, joissa naisen asema ei ole vielä niin tasa-arvoinen kuin Suomessa. Ylöspäin pääsemiseksi hinta on kova ja jotkut ovat sen valmiita tekemään.
Tarina jatkuu. Nämä kaikki neljä naista kouluttautuivat Suomessa ja menivät töihin. Alkoivat ansaita omaa rahaa. Jokainen heistä erosi miehestä, kun elättäjää ei enää tarvittu ja he myös oivalsivat Suo
"Sekoitatkohan minuun joka jossain alkuketjussa kerroin tuntevani thaivaimoja. Totesin vaan, että suomalaisen korvat punoittavat, kun vaimot puhuvat miehistään meidän korvaan välillä tosi rumasti, vanhoina, laiskoina ja lihavina. Ihan suomeksi.
Voihan se olla ettei se ole heille niin paha juttu. Kukaan suomalainen ei puhu (mahdollisesti huonostakaan) puolisostaan noin työkavereille, joten tuon täytyy olla kulttuuriero. Yritetään jatkossakin ymmärtää, vaikka vähän myötähävettää."
Heillä varmaan myös todella huonot kokemukset. Ei kai kukaan hyvästä liitosta lähde vapaaehtoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Olen 50v+ nainen ja löysin itseäni 8v nuoremman miehen. Kemia se ratkaisee suhteessa ja henkinen yhteys. Ulkonäölleen voi tehdä nykyään vaikka ja mitä, missä navetan takana nämä papat asuvat, jotka tänne kommentoivat?? Nämä katkerat papparaiset tänne kirjoittavat, kun naista ei löydy mistään ikäluokasta ja purkavat sen tänne naisiin. Älkää hyvät naiset uskoko näitten kommentteja!!!
Meni jo.
En usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saman ikäluokan ihmisillä on yleensä eniten yhteistä, ovat usein samoissa elämänvaiheissa ja on esim. sama sukupolvikokemus.
Eipä näytä kellään olevan yhtäkään esimerkkiä sukupolvikokemuksesta, sananhelinää
Oma kokemus oli kun seurustelin itseäni yli 15v. vanhemman miehen kanssa. Hän oli kyllä ihan komea ja "hyvin säilynyt", kunnollinen ja vakavarainen, mutta hänellä oli enemmän jutunaiheita ja yhteistä vanhempieni kuin minun kanssa. Alkaen armeijamuisteloista, kuinka silloin armeija oli vielä armeija, jatkuen paikkoihin ja rakennuksiin joita ei enää ole ja työelämänmuutoksiin ja nokian ensimmäisiin matkapuhelimiin, kylmänsodan aikaan, kuinka lapsena
ja nuorena oikeasti pelättiin ja että jompikumpi osapuoli pudottaa sen pommin.
Sitten hänellä ei oikein riittänyt kärsivällisyyttä ja hän muuttui vaivaantuneeksi kun intoilin jostain "nuorten hömpötyksistä". Ystäväni pitkästyttivät häntä ja hän naureskeli sarkastisesti heidän jutuille jälkeenpäin. Huomasin entistä enemmän erkaantuvani omista ystäväpiireistäni. Hän halusi parikymppisen naisen nelikymppisen naisen kypsyydellä. Joskus kun vierailimme hänen ystäviensä luona ja paikalla oli joku ikäiseni ihminen oli se kuin raikas tuulahdus. Se oli kuin olisit jossain kaukomailla ja tapaisit maanmiehesi yllättäen.
Minulla on ollut 15 vuotta nuorempi nainen. Pystyin keskustelemaan hänen kanssaan täysin normaalisti. Pystyn aina keskusteluissa siirtymään toisen tasolle automaattisesti. Tärkeintä oli, että hänellä oli mukava luonne, koska itselläkin on. Ihmisen mukavuus vain korostuu vanhemmiten. Joillakin toisilla ilkeys korostuu vanhemmiten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"= Vanhempikin mies siis "ymmärtää naisen arvon" vasta kun oma arvo/taso on ikäeron myötä auttamatta reilusti/kiistatta naista alhaisempi.
Paska diili = paska diili = paska diili. Paska = paskaa vaikka kuinka sokerikuorruttaisi kömpelöillä ja läpinäkyvillä ikämiesmainosspämmeillä.
Joudut sitten tyytymään pettävään ja ghoustaavaan omanikäiseen mieheen. Tai sitten sinun pitää valita joku omanikäinen lyhyt, lihava ja pisamanaamainen porkkanapää, joka ei saa muita naisia.
Ja se ikäloppu harhainen impotentti on parempi vaihtoehto? Mieluummin yksin kuin tyytyä päiväyksensä ohittaneeseen pappaan.
Ei se miesten vika ole, kun ette oman tasonne takia saa parempiakaan.
Vanhat miehet ovat alempaa kastia, toisin kuin ikäiseni ja nuoremmat miehet.
Sitä paitsi nykyinen mies pitää mua kuin kukkaa kämmenellä, vaikka onkin mua nuorempi. 5/5 en vaihtaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma kokemus oli kun seurustelin itseäni yli 15v. vanhemman miehen kanssa. Hän oli kyllä ihan komea ja "hyvin säilynyt", kunnollinen ja vakavarainen, mutta hänellä oli enemmän jutunaiheita ja yhteistä vanhempieni kuin minun kanssa. Alkaen armeijamuisteloista, kuinka silloin armeija oli vielä armeija, jatkuen paikkoihin ja rakennuksiin joita ei enää ole ja työelämänmuutoksiin ja nokian ensimmäisiin m
Minulla on ollut 15 vuotta nuorempi nainen. Pystyin keskustelemaan hänen kanssaan täysin normaalisti. Pystyn aina keskusteluissa siirtymään toisen tasolle automaattisesti. Tärkeintä oli, että hänellä oli mukava luonne, koska itselläkin on. Ihmisen mukavuus vain korostuu vanhemmiten. Joillakin toisilla ilkeys korostuu vanhemmiten.
Sen naisen kokemus saattoi kuitenkin olla eri. Mulle reippaasti vanhempi mies innoissaan selitti miten olemme samalla tasolla ja ymmärretään toisiamme niin hyvin. Mä olin tästä ihan hämilläni koska oma kokemus oli kuin olisin keskustellut jonkun eri planeetan asukin kanssa, joten nyökyttelin vain kohdissa jotka tuntui sopivilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinulle kelpaa vain itseäsi nuorempi nainen?
Haluan nuoren, kauniin ja mukavan naisen, jotta voin kohdella häntä prinsessana.
Tästä prinsessa-kohtelusta puhutaan usein täällä palstalla, mutta kukaan ei vielä ole paljastanut, mitä se pitää sisällään.
Mäkin haluaisin tietää. Komentelua, alistamista, taloudellista väkivaltaa? Vai mitä se prinsessana kohtelu on?
Se laittaa herneen patjan alle ja testaa miten nopeasti prinsessa sen löytää sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että hän luulee et se jotenkin meitä suomalaisia naisia haittaisi. Mutta olen sitä mieltä että tollaiset hänen kaltaiset tyypit hakekoot vaikka timbuktusta naisen, kukaan ei noin sairasta yksilöä halua länsimaissa.
Alusta olen samaa mieltä, ei suomalaiset tai muutkaan länkkäri naiset tässä häviä. Sen sijaan mua kyllä haittaa se, että köyhemmistä maista haetaan huono-osaisia naisia koti/seksiorjiksi.
Ryppyinen, lörttö, 6-kymppisen parhaat päivänsä elänyt kyrbä 🍆🥵
Se ei edes seiso kunnolla 😫 Ja mieskin näyttää ihan 🐷😳 Tulee niin likainen olo äääää 🤤💖💦
N18
Sovitaan sitten niin. Fakta on kumminkin se, että nämä miehet vie naiset ja sä jäät nuolemaan näppejäs. :)