Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalainen nainen haluaa vain samanikäisen miehen?

Vierailija
25.08.2025 |

Suomalainen nainen aina haluaa vain samanikäisen miehen itselleen. Deittipalstoilla ulkomaisilla naisilla on paljon suurempi ikähaarukka. Heille kelpaa paljon vanhempikin mies. Tästä syystä olen keskittynyt vain ulkomaisiin naisiin deittipalstoilla.

Kommentit (1360)

Vierailija
21/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinulle kelpaa vain itseäsi nuorempi nainen?

Naisen kuuluu olla nuorempi. Onneksi opin sen vanhemmiten.

Eri

Miksi?

Koska nuoruus ja ulkonäkö on naisen ainoa arvo.

Vierailija
22/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syynä täytyy olla sairas suomalainen tasa-arvokasvatus. Ulkomaalaisilla naisilla ei ole tällaisia typeriä samanikäsyysvaatimuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeilin jo vanhempaa miestä. Ei toiminut se eikä suhde. Jatkossa vain itseni ikäisiä tai nuorempia.

Samoin. 52-v kun itse olen 46. Ei toiminut, mies liian vanha. Esimerkkejä tästä mm. ulkoisesti pappautunut olemus, keskivartalolihavuus, kokonaisvaltainen hitaus kaikessa, kuten puheessa. Urautuneita tapoja, kuten päiväkahvit ja TV:n äänetön tuijotus, tuli sieltä mitä ohjelmaa hyvänsä. 

Huh no kyllä on pappamainen. En minäkään tuollaista katselisi.

N59

Vierailija
24/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, turha täältä on lihavilta mummoilta mitään kysellä.

Vierailija
25/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Miksi?

No mutta miksi ihmeessä nuori nainen haluaisi noin ajattelevan miehen?

Vierailija
26/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Miksi?

No mikä miehen arvo siinä tapauksessa on jos naisella vain nuoruus ja ulkonäkö? 

Vierailija
27/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö esim 50 vuotiaalle naiselle olisi nuorempi mies parempi?

Ei nelikymppiset miehet halua sen ikäisiä vaan noin kolmekymppisiä tai nuorempia.

Vierailija
28/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä moni etsii yhä pitkäaikaista suhdetta vaikka lehdissä puhutaan vain eroista koko ajan. Vanhempi kumppani tarkoittaa että hänet menettää jossain vaiheessa ja luultavasti myös loppuelämän yksinäisyyttä. 

Vierailija
29/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorempi nainen on paljon kauniimpi.

Onko oma ulkonäkösi sellainen että sulla on varaa valikoida?

Vierailija
30/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaalaiset nuoret naiset saattavat etsiä elättäjää. Siksi heille kelpaa vanha suomalainen mies. Ei siksi että he rakastuisivat ym vaan maksullinen suhde.

Vierailija
31/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavia nämä vanhat miehet jotka aloittavat vähän väliä ketjuja joissa koettavat vakuuttaa että nuoren naisen kuuluu ottaa vanha mies puolisokseen. Keksivät vaikka mitä tekosyitä. Oikea syy on heidän omat ongelmansa joita koettavat ratkoa nuoren naisen kustannuksella. kokevat itsensä nuoremmaksi jos nuori puoliso ja pelkäävät vanhenemista. Sänkyhommissa ongelmia oman fysiikan kanssa niin koetetaan ratkoa niitä mahdollisimman nuoren naisen avulla. Sosiaaliset taidot eivät riitä oman ikäisille niin pitää etsiä nuorempaa naista alisteiseen suhteeseen (rahalla ja elämän kokemuksella painostetaan). 

Usein näistä nuorempia naisia etsivistä miehistä näkee jo kauas kuinka reppanoita ne on.

Tämä. Ei mitään lisättävää. Totta joka sana.

Vierailija
32/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä moni etsii yhä pitkäaikaista suhdetta vaikka lehdissä puhutaan vain eroista koko ajan. Vanhempi kumppani tarkoittaa että hänet menettää jossain vaiheessa ja luultavasti myös loppuelämän yksinäisyyttä. 

Itse en usko, että nykyaikana mikään suhde kestää paria vuotta pidempään.

Vierailija
33/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syynä täytyy olla sairas suomalainen tasa-arvokasvatus. Ulkomaalaisilla naisilla ei ole tällaisia typeriä samanikäsyysvaatimuksia.

Olet oikeassa siinä, että tasa-arvoisissa maissa naiset haluavat suht samanikäisen miehen. Tämä ei kuitenkaan tarkoita etteikö epätasa-arvoisissakin maissa naiset haluaisi suht samanikäisen miehen. Epätasa-arvosta johtuen joudutaan kuitenkin etsimään isommalla skaalalla ja tyytymään myös vanhempiin miehiin. Se mitä useimmat naiset aidosti haluaa ei kuitenkaan muutu, se on universaalia. 

Vierailija
34/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulle kelpaa hyvin 10 vuotta nuorempikin!

N40

Vierailija
35/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulle vähän nuorempi kelpasi. 

Kyllä nuorempi on aina kiva! Kelpaa.

Vierailija
36/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en usko, että nykyaikana mikään suhde kestää paria vuotta pidempään.

No ei varmaan kestäkään jos parisuhde perustuu Bolognan prosessiin, niin kuin ketjussa aiemmin väläyteltiin

Vierailija
37/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä samanikäisyydessä on vikana?

Vierailija
38/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainekin pidän realistisena hakuikkunana +-4 vuotta suhteessa omaan ikääni. Selvästi vanhemmat naiset ovat todella harvoin ulkoisesti kiinnostavia ja vastaavasti nuorempien naisten osalta en näe mitään syytä olettaa heidän suhtautuvan minuun yhtään erilailla kuin itse suhtaudun vanhempiin naisiin. Lisäksi nuoremmilla naisilla on helpolla lapsihaaveita tai nuorempia lapsia kuin omat juuri aikuistuvat lapseni.

Vierailija
39/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ottaa vanhemmankin jos tämä olisi parempi vaihtoehto kuin omanikäinen. Vanhemmalla pitäisi olla kerrytettynä jo varallisuutta tai vähintäänkin viisautta. Jos ei ole kumpaakaan niin sitten on fiksumpaa ottaa nuorempi.

Vierailija
40/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minulle kelpaa hyvin 10 vuotta nuorempikin!

N40

Ei kolmekympiset miehet halua noin vanhaa,olet heidän silmissään jo ihan mummo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi