Miksi mies esti kaikkialla?
Ollaan harrastettu seksiä ja eilen hän esti minut kaikkialla..
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Joskus palasin exän kanssa yhteen ja hän pakotti estämään tyypin, kenen kanssa olin ollut sängyssä kun ei oltu yhdessä.
Miksi suostuit pakotukseen? Miksi suomalaiset ovat tällaisia kastematoja?
Joskus on vaan pakko estää ihminen, joka kuristaa elävältä. Mulla on tuttava joka on läheisriippuvainen. Yhteen väliin soitti aina 21-22 ja selasi puhelun aikana puhelinta. Huomasin aina siitä kun pälätys loppui.
Ei tajunnut kun sanoin että soittaisi vähän aikaisemmin. Haluan olla jo iltapuuhissa tuohon aikaan. En jaksa kuunnella samoja ongelmia ja rakastumisia joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Kun se on munaton kusipää, joka ei osaa ottaa vastuuta asioista ja sanoa suoraan että ei kiinnosta. Yleensä ne tyytyy kait tosin vaan ghostaamaan ilman estoja. Oisko tyttöystävä joka ei oikein tykännyt että mies pettää?
En yhtään ihmettele että sut ghostataan, vaikutat melko mielisairaalta tapaukselta.
Vierailija kirjoitti:
Se käytti hyväksi seksuaalisesti ja halusi päästä eroon? Dumppaa naisia? Ei etsi muuta joistakin naisista, on pelimies? Tai ei ehdi viestiä ihmisten kanssa työn ja koulun vuoksi? On varattu?
Tai ap käytti miestä seksuaalisesti hyväksi ja alkoi vainoamaan. Minulle kävi kerran niin, kiltteinä vuosinani.
Jokaisella parisuhteella on estikkoaikansa