Löytyykö kokemusta jostain toimivasta tuuheuttavasta shampoosta fine-tyyppisille hiuksille?
Jos löytyy jotain suositeltavaa, niin arvostaisin todella
Kommentit (27)
Mene kampaajalle hiustenpesuun ja föönaukseen. Jos hiukset tuntuvat pesun jälkeen hyviltä, niin osta ne tuotteet mitä kampaaja käytti.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaako fine-tyypin hiukset sitä, että hiuksia on vähän vai sitä, että yksittäiset hiukset ovat ohuita?
Kyseessä siis varmaankin suomalaiselle tyypilliset hennot, sileät ja ohuet hiukset, jotka valuvat päätä pitkin, nousematta tuumaakaan irti päänahasta. Siis volyymittomat, hienolaatuiset hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Mene kampaajalle hiustenpesuun ja föönaukseen. Jos hiukset tuntuvat pesun jälkeen hyviltä, niin osta ne tuotteet mitä kampaaja käytti.
Niin, siis shampoo plus se föönin käyttö tekevät hiukset hyvännäköiseksi. Mutta ap olettaa, että on olemassa shampoo, joka muuttaa hiukset tuuheiksi jotenkin taikatemppumaisesti ilman että tarvii esim. fööniä.
Olen käyttänyt vuosia Batiste kuivashampoon XXL volumea. Sillä saa sopivasti tuuheutta erilaisiin ponnarikampauksiin. Minulla on pitkät, mutta ohuehkot hiukset ja tuolla kampaus pysyy hyvin kuosissa. Toinen on Four Reasonin Root Booster, tulee kyllä melkoinen tukkapehko, mutta tahmoittaa samalla hiukset. Sopii käyttäjälle, joka pesee hiuksensa päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaako fine-tyypin hiukset sitä, että hiuksia on vähän vai sitä, että yksittäiset hiukset ovat ohuita?
Kyseessä siis varmaankin suomalaiselle tyypilliset hennot, sileät ja ohuet hiukset, jotka valuvat päätä pitkin, nousematta tuumaakaan irti päänahasta. Siis volyymittomat, hienolaatuiset hiukset.
Tuuman päähänahasta nouseva tukka olisikin jo aika omantyyppisensä.
Mihin sinä sellaista tarvitset? Föönää tyvet kuiviksi pää alaspäin tai nosta hiukset ponnarilla päälaelle, kunnes kuivahtavat, niin on tuuhen näköiset hiukset. Niin minä olen tehnyt ennen kuin tuli kaikenmaailman tyvikohottavia aineita ym. Se tuuheuttava shampoo ei hiusta sen kummemmaksi tee kuin nuo keinot. Shampoo tuuheuttaa sen takia, että se poistaa lian, rasvan ja muotoilutuotteiden jämät, jotka latistavat hiuksia. Shampoo auttaa myös nostamaan hiuksia juurista ja erottaa yksittäiset hiukset toisistaan. Saman saa aikaan ilman tuuheuttavaa shampootakin em. konsteilla.