Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saatteko Kinuskikissan reseptit onnistumaan?

Vierailija
24.08.2025 |

Tein Kinuskikissan tomaattipiirakan tarkasti ohjetta noudattaen, tosin esipaistoin piirakkapohjaa 15 minuuttia kauemmin kuin ohjeessa sanottiin, koska se ei meinannut kypsyä millään. Valmiina piirakan täyte oli niin löysä, että koko tekele oli lusikalla syötävä. 

Postasin Kinuskikissan sivuille kysymyksen, et mitäköhän tein väärin. Yleensä tällaisilla kokkaus- ja leivontasivustoilla käydään keskusteluja, joista saa vinkkejä tekemiseen. Ei kuitenkaan Kinuskikissan sivuilla. Mitään vastausta en nimittäin saanut, sen sijaan kysymys poistettiin sivulta salamannopeasti.

Jälkeenpäin huomasin, et myös piirakkapohja oli jäänyt raaaksi, kaksinkertaisesta paistoajasta huolimatta. Lopputulos oli siis ihan fiasco. Tuli mieleen, et testataanko näitä Kinuskikissan ohjeita lainkaan, vai onko kyseessä pelkkä valokuva- ja fiilistelysivusto. Onko muilla vastaavia kokemuksia? 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin ovat toimineet sen mitä olen kokeillut. En nyt muista mitä olen sieltä koittanut, ehkä briosseja?

Vierailija
2/5 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole mitään ongelmia ollut. Ja mitä tuohon keskusteluun tulee, niin olen usein laittanut vaihtoehtoisista tuotteista tekstiä, niin aina on Kinuskikissa itse vastannut. Kitän hyvästä reseptistä tai sitten olen tehnyt jonkun täysin vegaanisena ja sekin on toiminut.

Onko sun uuni kunnossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On onnistunut. Viime viikonloppuna tein tuon kinuskissan tomaattipiirakan ja tuli todella hyvä niillä ohjeilla.

Vierailija
4/5 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri uunit paistavat eri tavalla. Minulla on mökillä uuni, mikä samassa lämpötilassa ja ajassa, mitä kotiuunissani tulee täydellistä, polttaa kaiken karrelle.

Vierailija
5/5 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On onnistuneet aina. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän