Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saanut apua lääkäristä

Vierailija
24.08.2025 |

Halusin tarkistaa syönkö turhaan lääkettä (tyroksiini), mutta julkisen lääkäri vain kirjasi digikonsultaatiossa, että arvot ovat normaalit ja voidaan ottaa vuosittain kontrollit. Ei edes tavannut minua joten en voinut keskustella siitä tarvitsenko kilpirauhaslääkitystä vai en. 

Otatan nyt itse kilpirauhasen vasta-ainekokeet yksityisessä labrassa ja jos ne ovat negatiiviset vähennän lääkitystä itse. Koska kanssani ei edes keskustella enkä saa kyseenalaistaa hoitoani teen sitten asiat itse. 

Kaikkihan lähti siitä kun aloin lääkitä raudanpuutostani itse ja sekin kiellettiin, tapaamatta minua tietysti ollenkaan. En ymmärrä miksi tällaisia ihmisiä koulutetaan lääkäreiksi sadoilla tuhansilla euroilla kun he eivät edes osaa työtään.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
42/43 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta on kyllä se, että tuo sinun arvo on todella vähän yli viitteiden. Ihmettelen, että edes sait lääkityksen. Tosin kuinka monesti se oli tuo arvo? Eli vähän yli. Sekin voi vaikuttaa siihen, että olet saanut nopeasti lääkkeen. Raudanpuute voi tosiaan aiheuttaa väliaikaista vajaatoimintaa samoin jodin puute, toki myös muiden hivenaineiden. Ongelma tässä on nyt se, että kuinka kauan olet syönyt lääkettä? Kilpparihormonit toimivat negatiivisella palauteella eli oma tuotantosi lamaantuu kun saat muualta. Toki jos olet aidosti kilppari potilas se olisi lamaantunut kuitenkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

'Teet vastoin lääkärin ohjeita ja kohta valiyat taas.

Toivottavasti on trolli.'

'Sain silmätulehdukseen peräpukamavoidetta, en käyttänyt. Toimin siis vastoin digilääkärin ohjetta ja uskoin farmaseuttia.'

Aika huonoa trullausta.

On se niin helppoa pilkata ja syyllistää

tukia leikkaavaa OrpoPurraa; tai mitä

tahansa ammattikuntaa, aasta ööhön.

Kiitoksen sanan varmasti haluaisi joskus

kuulla jokainen meistä. Niin laitoshuoltaja,

lähihoitaja, Woltin lähetti, huoltomies kuin

neurokirurgikin..

Mussun mussun

lässyn lässyn

blaa blaa

blöö blöö