Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (20097)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka meinaa valvoa 00 asti ja katsoa ohjelman? Ehkä en itse nyt ainakaan.... Mitään uutta ei välttämättä tule, tolkuton määrä mainoksia saa ohjelma-ajan venymään tuntiin ja sössit vai unirytmiä pieleen mokoman kauden takia. Ei oo vörtti...?
En jaksa valvoa, katson huomenna.
Mutta kun kysyin ketjun alkupäässä, että miten jaksatte valvoa, oletteko vuorotyöläisiä vai mitä, niin alapeukkua sateli. En edelleenkään tajua miksi.
Jotkut taitavat alapeukuttaa ihan alapeukuttamisen ilosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tulee vielä seuraava kausi, niin pliis tuotanto, älkää ottako näitä herkkänahkaisia/ahdistujia tai muuten kujalla omasta jaksamisestaan olevia ihmisiä ohjelmaan. Eli panostakaa niihin alkuhaastatteluihin ja koko hakuprosessiin vielä enemmän, kiitos!
Jos juoru pitää paikkansa niin sanon tämän:
Älkää antako tuotannon valita osallistujia, vaan parinvalinta pitää oikeasti jättää asiantuntijoille. Ketään kunnon ihmistä ei kiinnosta tämän kaltainen p'ska, jota tänä vuonna seurattiin eli aivan pieleen menneet parivalinnat (ilmeisesti tuotannon tekeminä). Me halutaan nähdä onnistuneita ja ihastuneita pareja, ei mitään turhaa draamaa.
Millaista väkeä siellä tuotannossa on. Ehkä jotain mediakoulutuksen saaneita jne. Ei mitään psykologista osaamista. Aika epäeettistä, jos valinta kenen tahansa käsissä.
Vierailija kirjoitti:
huutonauroin kun ELisa peitti hääkuvaa katsoessaan sormella Matin ja totesi että nyt se olisi ollut parempi.
Siis en ikinä ketaisi olla noin itsekäs ja vielä julkisesti :D noloa Elisa, noloa!!
Aivan samaa mieltä. Siniset hiukset tulivat todella korostetusti esiin tässä jaksossa. Ja Elisan äänihän on kova ja kalsea, mikä korostaa hänen mattoveitsenteräviä arvostelujaan. .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassu että vain 1 tapasi aiemman osallistujan. Oli mukava nähdä tuo huippu sähläri-Matti, mutta jotenkin irrallisena, että vain yksi tämmöinen. Vai onko näitä ollut tässä pitkin kautta enkä ole huomannut....?
Voi millainen kriisi Jennille olisi ollut saada kaltaisensa :,D Tämä olisi ollut äärettömän viihdyttävä pari.
Tähän piti viitata:
Noista vaihtaisin niin että kollegat Jenni ja Janne. Siinä Jannekin olisi ollut puheliaampi myyntimies. Katrista ja Jyrkistä ei tulisi mitään, joten sitä ei kannata ehdottaa.
Mutta eikös tässä puhuttu siis sillä idealla aiemmin, että kuka olisi hyvä neuvomaan Jannea. Siis kun nyt se aiemman kauden hauska tyyppi, Matti, tapasi tämän uusimman Matin. Jos ymmärsin väärin, niin joka tapauksessa olisi kiva jos ne vierailutapaamiset olisi myös nainen -mies tai vaikka että aiempi pari neuvoo uutta osallistujaa, miestä tai naista.
"Miksi naisille on aina niin vaikeata kuulla kauniiksi kehumista.... ei siitä kannata ottaa nokkiinsa."
Ei kai siitä kukaan otakaan "nokkiinsa", mutta kyllähän se antaa toisesta aika oudon kuvan, jos ei osaa muuta hokea, kuin että miten kaunis olet ja, että kyllä olet kaunis. Ja oikeastaan muuta ei sitten osata sanoakaan.
Tuskin mieskään arvostaisi, jos nainen ei osaisi muuta hokea, kuin että oletpa komea, oletpa komea.
Vierailija kirjoitti:
huutonauroin kun ELisa peitti hääkuvaa katsoessaan sormella Matin ja totesi että nyt se olisi ollut parempi.
Siis en ikinä ketaisi olla noin itsekäs ja vielä julkisesti :D noloa Elisa, noloa!!
Varsinkin, kun itse on kuin riivattu. 99% katsojista on varmasti sitä mieltä, että kyseinen kuva olis just miellyttävämpi pelkällä Matilla.
Vierailija kirjoitti:
Voiko joku teistä tosi lihavista vastata: eikö olisi paaaljon helpompi laihduttaa kuin kohdata koko ajan vastaan tulevien ihmisten inhoavia ym. spontaaneja katseita.
Jos se olisi helpompaa, lihavia ihmisiä ei olisi, pösilö!
Vierailija kirjoitti:
"- Mikon sanomiset alkuhuuman puutteesta kuulostivat vielä kolkommilta kuin oli spoilattu, kun sanoi, että jotain jäänyt suhteessa väliin. Kiinnostaisi tietää, millaisen naisen Mikko haluaisi, että millä tavoin Iina poikkeaa Mikon odottamasta ihannenaisesta, kun hän on niin monta kertaa sitä korostanut, ettei Iina vastannut odotuksia. Mikko tuntuu triggeröityvän pienestä, jos Iina ei saisi kommentoida yhtään, että kiva kun teit jonkin kotiaskareen, tyhjensit astianpesukoneen. Mikko ei vaikuta helpolta kämppikseltä, jos sanomisia pitää niin varoa, ettei tule toiselle lapsuustraumoja. Onko Mikolla kenties hankala äitisuhde? Mä toivoisin Iinalle lempeämmän miehen, joka näkisi Iinassa luontevasti myönteisiä puolia eikä vasta punnittuaan niitä miinuspuolia vasten, Mikko vaikuttaa jaksojen edetessä entistä kovemmalta persoonalta."
Pystyn ehkä näin miehenä vastaamaan tähän, Iina ei vaikuttanut kovinkaan fiksulta eli voin kuvitella että Mikko kaipaa hieman syvällisempää keskustelua ja ihmisen joka myös haastaa häntä mielipiteissään tai ehkä tietää paljon jostain tietystä aiheesta. Tunnen monta Mikon kaltaista jätkää ja osittain tunnistan myös itseni hänessä.
Iinan olisin ehkä parittanut Jannelle mielummin.
Vierailija kirjoitti:
Päätösjaksossa Arttu pidätteli välillä itkua. Miksi?
No kai nyt kun joutunut tuollaisen kaasuvalotuksen ja kiusauksen uhriksi.
On tuo Elisa kyllä one of the kind. Joka hiton jakson jälkeen mä olen ihan että ei voi olla tuollaista ihmistä olemassa! Siis ihan kauhistuneen järkyttyneen ällistynyt olo. Siis mitä ihmettä Matin olisi pitänyt tehdä, ja jo heti! Elisa oli päättänyt välittömästi häämatkalla, että tästä ei tule mitään, koska Matti oli muka ollut koko ajan huoneen toisella puolella? Ja mikään muu Matissa ei ollut kiinnostavaa pätkääkään paitsi huumorintaju?
Aivan uskomaton muija. Ei kauheeta. Ja tuo piiloaggressiivinen ja halveksiva, nyrpeä olemus, eleet ja ilmeet. Huh huh.
Ja että vielä kalapuikkomies.
Ja siinä Elisa on oikeilla jäljillä, että aitoa herkkyyttä hänessä ei ole milliäkään. Tai se on nuijittu jonnekin tosi tosi syvälle ja piiloon ties minkä vuoksi.
Eikä lopussa edes voinut halata, vaan pontevan teatraalinen kättely. Ei luoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin, kun itse on kuin riivattu. 99% katsojista on varmasti sitä mieltä, että kyseinen kuva olis just miellyttävämpi pelkällä Matilla.
Onkohan Elisa ollut koulukiusaaja ja tyttökiusaajajengin pomo? Sopisi kyllä kuvaan. Osaa henkisen väkivallan ja törkeilyn kyllä todella hyvin, juuri silleen tarpeeksi pinnan alla, että ei pääse suoraan syyttämään häntä siitä. Ja että jaksoi jauhaa edelleen sinisistä hiuksista ja läheisyydestä. Aivan toivoton tapaus.
Ai hitsi mä toivon, ettei Iinan sydän särjy missään vaiheessa. Tykkään hänestä tosi paljon. Superlämmin ja sympaattinen tyyppi. Hän on kasvanut, avautunut ja alkanut luottaa tosi paljon. Toivottavasti Mikko ei petä luottamusta.
Mikosta aistin ehkä lievää epäilyä, ehkä! Jotenkin hassua, että hän kaipaa jotain räväkkää, kun itse vaikuttaa hyvinkin kuivakalta ja jäykältä tyypiltä omalla tavallaan. Kuten tuo keittiöjuttukin. Jotenkin dominoivaa jopa, ei minusta mitenkään vitsikästä. Ja ei, ei meille kaikille ole jossain kauniimpaa, ihanampaa ja fiksumpaa ihmistä. Ennemmin meille kaikille on mahdollisuus jäädä yksin, jos pohdimme liikaa moisia.
Oli ikävä nähdä, että Iinaa selvästi jännitti, mitä Mikko vastaa kysymykseen jatkosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä Elisan kalapuikkomieskutsun lopussa leväytetty silmänisku ja virnistys oli jotenkin riivatun rivo ja kammottava. Apua. Niin hirveä ja kylmä kuin hän on ollut koko ohjelman ja loppuun tuollainen muka seksikäs ja kutsuva ele, kääk.
Anteeksi, en halua olla ilkeä, mutta minua oikeasti jotenkin kavahdutti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"- Mikon sanomiset alkuhuuman puutteesta kuulostivat vielä kolkommilta kuin oli spoilattu, kun sanoi, että jotain jäänyt suhteessa väliin. Kiinnostaisi tietää, millaisen naisen Mikko haluaisi, että millä tavoin Iina poikkeaa Mikon odottamasta ihannenaisesta, kun hän on niin monta kertaa sitä korostanut, ettei Iina vastannut odotuksia. Mikko tuntuu triggeröityvän pienestä, jos Iina ei saisi kommentoida yhtään, että kiva kun teit jonkin kotiaskareen, tyhjensit astianpesukoneen. Mikko ei vaikuta helpolta kämppikseltä, jos sanomisia pitää niin varoa, ettei tule toiselle lapsuustraumoja. Onko Mikolla kenties hankala äitisuhde? Mä toivoisin Iinalle lempeämmän miehen, joka näkisi Iinassa luontevasti myönteisiä puolia eikä vasta punnittuaan niitä miinuspuolia vasten, Mikko vaikuttaa jaksojen edetessä entistä kovemmalta persoonalta."
Pystyn ehkä näin miehenä vastaam
Minusta Iina on varsin fiksun ja analyyttisen oloinen, varsinkin ikäisekseen. Kyllähän heillä keskustelut onnistuvat, ovat varsin samalla kartalla ja samoin sanastoin. Ja Iina on hyvin lämmin ihminen.
Mikko on enemmän sellainen rationaalinen joka asian analysoiva insinööri, joka kuvittelee ehkä itsestään vähän liikoja, jos ei Iinan älykkyys ja Iina kelpaa. Olen itsekin varsin saivartelija välillä (adhd autistisin piirtein) ja Mikossa on jotain samaa (lähempänä asperget-tyyppiä). Silti olen paljon räväkämpi ja impulsiivisempi kuin Mikko, vaikka Mikko vaatii sitä muilta. Tai olisivatko molemmat halunneet jotain hullua huumaa alussa ja nyt molemmat yrittävät vakuuttaa itselleen, että näinkin on ihan hyvä.
Toivottavasti pysyvät yhdessä. Molemmat omalla tavallaan hyvin symppiksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko joku teistä tosi lihavista vastata: eikö olisi paaaljon helpompi laihduttaa kuin kohdata koko ajan vastaan tulevien ihmisten inhoavia ym. spontaaneja katseita.
Jos se olisi helpompaa, lihavia ihmisiä ei olisi, pösilö!
Eiköhän vastaantuleville ihmisille olisi vielä helpompi hankkia itselleen paremmat käytöstavat, tai jopa pysyä pois julkisilta paikoilta ja tyytyä ihailemaan täydellistä itseään peilistä.
Janne ja Katri ovat miljoona kertaa aikuisempia ja kypsempiä kuin Elisa. Tulee väärinymmärryksiä, konflikteja, yhteys katkeaa. Ne selvitetään, puhutaan ja luodaan uutta, parempaa yhteyttä. Opitaan itsestä ja toisesta.
Vaikka ei jatkettaisikaan yhdessä.
Elisalle riitti suunnilleen kerta (häämatkalla toinen muka huoneen toisessa päässä, eikä antanut läheisyyttä) ja homma oli paketissa jo heti alussa. Äärimmäisen lapsellista, joustamatonta, kovaa ja keskenkasvuista.
Iina on nuorin, 28. Minusta on fiksu ja hyvä keskustelemaan. Käyttäytynyt aikuisemmin kuin muut naiset.
Vierailija kirjoitti:
Iina on nuorin, 28. Minusta on fiksu ja hyvä keskustelemaan. Käyttäytynyt aikuisemmin kuin muut naiset.
Iina tosiaan on kypsyydessään ja viisaudessaan aivan eri planeetalta kuin kiukutteleva Minä tahdon, minä minä! -Elisa. Itse asiassa kun miettii, niin todella eri tasoilla ihmisinä. Elisa on kuin uhmaikäinen lapsi, joille ei maailmassa ole muita kuin hän itse ja hänen välittömät tarpeensa.
Vierailija kirjoitti:
Vielä lopuksikin Elisan täytyi loukata Mattia. Mieletön puolustusmekanismi päällä. "En olisi huolinutkaan vaikka seksi olisi ollut kuin hyvää." Elisa loukkaantui verisesti kun Matti häämatkalla ilmeisesti torjui hänet fyysisesti.
Oli jo tuossa kuvausvaiheessa huomauttanut, ettei pid sinisestä tukasta miehellä. Sehän se onkin oikein läheisyyttä lisäävä seikka