Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL

Vierailija
24.08.2025 |

Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?

Kommentit (18809)

Vierailija
18121/18809 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi vain, mutta sukujoulun päättyminen riitelyyn kertoo jo tiettyjä surullisia asioita. 

Mikäs tämä on?

Katso ohjelman jaksot niin tiedät, täällä keskustellaan ohjelmasta. 

Ei kaikilla ole plussaa.

Ihan siinä viimeisimmässä tavallisessa jaksossa on tuo. 

No,oliko tuo nyt mitään riitelyä....mun mielestä ei Jannen osalta.

Tiuskiminen ja sukujoulusta häipyminen kun ottaa niin päähän taitaa tosiaan olla Jannelle tavallista käytöstä. 

Sepä se. Pois omaan rauhaan. Parempi sekin kuin haastaa riitaa.

Vierailija
18122/18809 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi vain, mutta sukujoulun päättyminen riitelyyn kertoo jo tiettyjä surullisia asioita.

Minäkin mietin että mistä riitelystä nyt puhutaan. Eihän tuolla kai mitään sen kummemmin riidelty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18123/18809 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs tämä on?

Ei kaikilla ole plussaa.

Ni mikä tuo? Kauanko tätä arvuutellaan?

Vierailija
18124/18809 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs tämä on?

Ei kaikilla ole plussaa.

Tuosta "riitelystä" minkä jauhamisen sinä aloitit. Luulisi että vähintään on joulukuusi kaatunut:))))

Vierailija
18125/18809 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin mietin että mistä riitelystä nyt puhutaan. Eihän tuolla kai mitään sen kummemmin riidelty.

Tarkoitetaan, kun Janne rähjäsi jouluaattona veljelleen, joka kuoli samana iltana.

Vierailija
18126/18809 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitetaan, kun Janne rähjäsi jouluaattona veljelleen, joka kuoli samana iltana.

Mitä ihmeen rähjäystä?

Ihan tavallista veljesten välistä sanailua.

Vierailija
18127/18809 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viime kauden Anna ja aneeminen Hetfield ois ollut hauska paritus :D

Kuka on hetfield???

Janne.

Luulin että puhutaan siitä playboyn omistajasta

Huokaus ... se on Hefner...uusi huokaus.

En muista kaikkien runkkarienn sukunimiä 😂

Omas muistat sentään.?

Meillä kuninkaallisilla ei ole sukunimiä.

Vierailija
18128/18809 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs tämä on?

Ei kaikilla ole plussaa.

Tuosta "riitelystä" minkä jauhamisen sinä aloitit. Luulisi että vähintään on joulukuusi kaatunut:))))

En ole aloittanut. Tätä ei aloittanut minä vaan hän. Hän ei ole minä. Sinulla menee nyt tämä porukka sekaisin.

Vierailija
18129/18809 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
18130/18809 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut tarkoitus olla äkäinen, mutta ihmettelen miten joku ohjelmaa seuraava ei tiedä mistä on kyse, koska tämä on ihan pääroolissa viime (vai toissa?) viikon jaksossa. Asiaa myös tässä keskustelussa käsitelty monta kertaa. Eli kyse tästä Jannen elämän tragediasta. 

Ootkö sinä se palstan riidanhaastaja, joka ei tiennyt Hefneriä...

Ei, vaan se olin minä. Täällä on eri ihmisiä, niin teillä menee keskustelijat nyt pahasti sekaisin. Enkä ole haastanut riitaa, niinkun ei tuo joulukyselijäkään. Minullekin oli outo viittaus tuo, että ovenpielessä kysytty pleikkariasia oli joulun pilaaminen/riita. Te ette ymmärrä riidoista mitään.

Vierailija
18131/18809 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaan se olin minä. Täällä on eri ihmisiä, niin teillä menee keskustelijat nyt pahasti sekaisin. Enkä ole haastanut riitaa, niinkun ei tuo joulukyselijäkään. Minullekin oli outo viittaus tuo, että ovenpielessä kysytty pleikkariasia oli joulun pilaaminen/riita. Te ette ymmärrä riidoista mitään.

Jeps, mitään "riitaa" ei ollut, vaan palstalaiset taas omassa päässään kehittivät sen.

Vierailija
18132/18809 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"....Matti olisi voinut alkaa tehdä Elisasta vaikka jotain "helppoa", "itseään tyrkyttävää kiertopalkintoa" sanoen tämän moneen kertaan koko kansan edessä. Tai sanonut kameralle Elisan olevan "rääväsuu". Hän jaksoi kohdella arvostavasti toista loppuun saakka. On kyllä paras mahdollinen deitti-ilmo miehelle jaksaa pysyä noin asiallisena huolimatta erittäin haastavasta seuralaisesta."

Matti on se elävän elämän ruumiillistuma, mitä minun ja varmaan muidenkin työhakemuksessa lukee: " olen luova, rauhallinen, joustava, hyvä työpari ja hyvä tekemään töitä myös ryhmässä. Olen saanut valtavasti postiivista palautetta kohteliaisuudestani, huomioonottavaisuudestani ja tahdikkuudestani sekä kollegoiltani, esihenkilöiltäni, että asiakkailtani. Luottotyyppi, jonka hermot pitävät tilanteessa kuin tilanteessa! " 😄

Jostai

Aika eri silmin katsotaan. Minusta Matti tihkuu seksiä :)

Vierailija
18133/18809 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeps, mitään "riitaa" ei ollut, vaan palstalaiset taas omassa päässään kehittivät sen.

Ja alkokin otettiin esille, luulisi että on melkein poliisit soitettu, vaikka todellisuus on sitä ettei Janne meinannut lainata jotain peliohjainta. Sellainen ETA-ketju tämä.

Vierailija
18134/18809 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viime kauden Anna ja aneeminen Hetfield ois ollut hauska paritus :D

Kuka on hetfield???

Janne.

Luulin että puhutaan siitä playboyn omistajasta

Huokaus ... se on Hefner...uusi huokaus.

En muista kaikkien runkkarienn sukunimiä 😂

Omas muistat sentään.?

Meillä kuninkaallisilla ei ole sukunimiä.

Kellokosken prinsessa.

Vierailija
18135/18809 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja alkokin otettiin esille, luulisi että on melkein poliisit soitettu, vaikka todellisuus on sitä ettei Janne meinannut lainata jotain peliohjainta. Sellainen ETA-ketju tämä.

Tämä on kyllä ihan käsittämätöntä, miten täällä vääristellään ja vedetään johtopäätöksiä joistain yksittäisistä irrallisista lauseista, jotka jo nekin on leikattu erilleen selvästi paljon pidemmistä keskusteluista. Sitten kuvitellaan, että osallistujat ovat juuri sellaisia, kun on omassa päässä kuviteltu.

Vierailija
18136/18809 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoiko joku jo, että Elisa on tosi pelottava. Juoksisin karkuun.

Vierailija
18137/18809 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EIKÖS TÄMÄ OLLUT SE ASIA, JOTA JANNE ITSE JUURI KATUI? Kun tuli tiuskittua veljelle, kun tämä pyysi pleikkaria lainaan. 

Vierailija
18138/18809 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, Matti vaikuttaa enemmän runopojalta kuin panomieheltä :)

Molemmille on ottajansa. Itse olen enemmän runopoikien perään.

Sanoihan Elisa positiivistakin Matista. En ihan ymmärrä kaikkea tätä Elisan parjausta, vaikka oli hän vähän kohtuuton tietty osan ajasta.

Vierailija
18139/18809 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EIKÖS TÄMÄ OLLUT SE ASIA, JOTA JANNE ITSE JUURI KATUI? Kun tuli tiuskittua veljelle, kun tämä pyysi pleikkaria lainaan. 

Miksi huudat?

Vierailija
18140/18809 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika velho saa olla jos tuosta saa riidan. Sitäpaitsi laina järjestyi kuitenkin. Mene hoitoon huutamasta ja jankkaamasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan