Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (17747)
En tiennytkään, että tänne saavat kirjoittaa vain ikärasismia harjoittavat teinit.
Anteeksi, että häiritsin.
Oliko Ben Zyskowits samaan aikaan siellä?
Zyskowicz. Kyllä pitää osata kirjoittaa:))))
Vierailija kirjoitti:
Miksei nää parit laita loppukeskustelussakaan näitä asiantuntijoita ahtaalle? Itse ainakin tiukkaisin niiltä miksi ihmeessä olette laittaneet minun pariksin näin flegmaattisen/narsistisen/tunne elämältä epätasapainoisen
Voisiko olla, että jaksoissa näytetty ei välttämättä ole totuus? Ehkä 0,1% heidän ajastaan näkyy telkkarissa, ja sinnekin valittu tietysti ne pätkät, jotka herättää mammoissa tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin jo viime kauden jälkeen kuka hullu enää tähän hakee kun näkee kuin epäsopivia ja sekavia ihmisiä tähän hakee.
Mun mielestä tässä sarjassa on ollut tosi hyviä parituksia, mutta valitettavasti jompi kumpi osapuolista ei ole tätä tajunnut ja on halunnut lopettaa avioliiton. Tässä esimerkkejä onnistuneista matcheista viime vuosilta:
Otto&Assi
Lauri&Salla
Matti&Pauliina
Riia & Aleksi
Waltteri &Julia
Juudit &Tommi
Matti&Mira
Henni&Miikka
Se on ollut too Bad for him/her jos ei ole ymmärtänyt, kuinka hyvän kumppanin asiantuntijat ovat heille valinneet.
Suksi v.ittuun provosi kanssa.
Onko krapula?
Vierailija kirjoitti:
Janne piti itsensä kiireisenä ettei suru tule päälle. Hyvin tyypillinen tapa tässä maassa. Varsinkin miehillä. Surua vaan ei pääse karkuun.
Ai, millä lailla "kiireisenä". Mies on kuin jätkän räkä piikkilangassa. Mitään kauheasti vaivaa aiheuttavaa ei halua tehdä.
Tuosta on yli 10 vuotta, ei sellainen enää saa olla trauma.
Jos surua ei käsittele, niin on ihan sama vaikka se tapahtuma olisi 50 vuotta sitten ollut.
Trauma taas voi jäädä ihan pysyväksikin, mikäli sitä ei osaa käsitellä. Kyllä sen osoittaa vaikka tässä toisen osallistujan Julian kohdalla. Ikää 32v. edelleen puhuu kiusaamiskokemuksista jotka päättynyt lukiossa, eli yli 10 vuotta sitten.
Tero Tiittanen sanoi ensitreffeillä vodcastissa hauskasti, että "nykypäivänä kun parisuhteet eivät kestä pitkään, niin kultahäät voisi olla jo vuoden seurustelun jälkeen ja timanttihäät 2,5 vuoden seurustelun jälkeen".
Ehkä yksinkertaisesti Matti ei halunnut läheisyyttä Elisan kanssa siksi , koska hän ei kokenut Elissa viehättävänä naisena. Itsekin olen joskus saanut pakit mieheltä 3. Treffien jälkeen, kun olen halunnut harrastaa seksiä ja mies on ollut ihan sen oloinen, että inhottaa koskea minuun. Joku voisi alkaa analysoida, että "no hän oli vaan demiseksuaali eikä pysty harrastamaan seksiä ilman tunteita", mutta todennäköisesti se mies ei vaan pitänyt mua nättinä eikä pitänyt mun läskeistä.
Vierailija kirjoitti:
^^no nyt Janne sai sellaisen kokemuksen, että itse päätti suhteen, kun ei ollut kiinnostunut Katrista.
Eivätköhän defenssit pidä huolen siitä ettei hän pysty ymmärtämään omaa vastuutaan asiasta.
Näin vakuutat uuden naisen siitä, että olet hyvä kumppani ja mukava ihminen. Vai: näin näytät morsiolle välittömästi mikä kaunistelematon ja naisia kumartelematon tyyppi sää olet miehiäsi.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä yksinkertaisesti Matti ei halunnut läheisyyttä Elisan kanssa siksi , koska hän ei kokenut Elissa viehättävänä naisena. Itsekin olen joskus saanut pakit mieheltä 3. Treffien jälkeen, kun olen halunnut harrastaa seksiä ja mies on ollut ihan sen oloinen, että inhottaa koskea minuun. Joku voisi alkaa analysoida, että "no hän oli vaan demiseksuaali eikä pysty harrastamaan seksiä ilman tunteita", mutta todennäköisesti se mies ei vaan pitänyt mua nättinä eikä pitänyt mun läskeistä.
No, miksi se sitten teki 3 treffit sun kanssa jos se piti sua vastenmielisenä eikä halunnut edes sänkyyn.
Olipahan tylsää katsottavaa tämä(kin)kausi.
Joo,ei ollut pakko katsoa.ns asiantuntijoiden on nyt laadittava uudet pikkutarkemmat kysymykset seuraaville "uhreille" ettei menis samoista syistä pieleen enää.
Elisan mukana olo toimii hyvänä opetuksena kysymyksien pikkutarkkuuteen.
Miten elisa voi pakottaa toista lähentymään kun itse on niin järkyttävän kylmä,jäykkä ja "minä itse"asenteella.MIEHET ,toivottavasti laitatte viidakkorummun tömisemään ettei vaan kukaan LÄHESTY elisaa!!!!
Katrin ja jannen kannattaa myös katsoa ohjelma moneen kertaan läpi,herääkö mitään parannettavaa omassa käytöksessä.
MASENNUIN jo jannen naaman katsomisesta,
Oli ihan perseestä!
Iina ja mikko ovat kuin hidastetusta filmistä.huomaa että molemmilla on joku jarru päällä,ei ei ja ei tule mitään tästäkään.molemmat ovat kertoneet masennuksestaan ja ei kovin riemukkaalta revittelyltä näytä. Itsehän en suostuis jatkamaan enkä ainakaan lähestymään/pusuttelemaan jos en tuntisi mitään vetovoimaa toista kohtaan.Näinhän kävi matillekin,ei pysty !!!
"ASIANTUNTIJAT" ÄLKÄÄ valitko enää eri paikkakunnilta olevia ihmisiä ! Kysykää EHDOTON mielipide ulkonäöstä,tumma/vaalea, painosta lihava/normaali, lapsista, rytmistä, keskustelutaidoista,musiikkimausta,harrastuksista,siisteydestä(osaako siivota roskansa?),lemmikeistä,perheestä,sukurakkaudesta, ja haluaako /jaksaako yleensä katsella toista ihmistä siinä päivästä toiseen kun tuntuu näillä alkavan jo viikon aikana AHDISTAMAAN!!
-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janne kertoi Ekassa jaksossa, että hänen esikoinen on 13v ja kuopus täyttää kohta kesällä 8v. Uusimmassa tv-jaksossa Janne kertoo, että pikkuveli kuoli n. 10 vuotta sitten. Hän lisää, että pian pikkuveljen kuoleman jälkeen hänellä päättyi huono parisuhde ja siitä kolmen vuoden kuluttua syntyi Hilla. Eli näin ollen päättelen, että Jannen lapsilla on eri äidit. Ja lasken myös päässäni, että Janne on molempien lasten äideistä eronnut pikkulapsiaikana. Janne kertoi esittelyjaksossa olleensa sinkkuna reilun vuoden, niin oletan tällä viittaavan eroon kuopuksen äidistä. Eli on se nuorempikin lapsi ollut aika pieni eron aikaan .
Meinaatko ryhtyä äitipuoleksi lapsille vai miksi kiinnostaa???
Ei tajunnut että siitä keskustelusta oli leikattu osa pois. Esim. selkeästi ennen tuota "ja sitten syntyi Hilla" oli leikattu pätkää pois. Ei välttämättä o
Ei mun mielestä Jannesta yritetä leipoa isää, joka lähtee lapset tehtyään.
Ja Jannehan on kuitenkin vuoroviikkovanhempi.
Jannesta saatu huono kuva on tullut ihan jannen oman käytöksen pohjalta. Saamaton ja laiska pötkelö. Mikään ei kiinnosta, mutta kovasti näyttää vi*ttuvan koko ajan.
Iina ja mikko ovat kuin hidastetusta filmistä.huomaa että molemmilla on joku jarru päällä,ei ei ja ei tule mitään tästäkään.molemmat ovat kertoneet masennuksestaan ja ei kovin riemukkaalta revittelyltä näytä. Itsehän en suostuis jatkamaan enkä ainakaan lähestymään/pusuttelemaan jos en tuntisi mitään vetovoimaa toista kohtaan.Näinhän kävi matillekin,ei pysty !!!
No NYT!!!
Vierailija kirjoitti:
Matti kehui Elisan ulkonäköä viehättäväksi hääpäivänä.
Mutta kun se ihmisen viehättävyys ja vetovoima karisee nopeasti jos hän osoittautuu hankalaksi ja arvaamattomaksi ihmiseksi. Eihän kukaan halua läheisyyttä tuntemattoman ihmisen kanssa, joka ensi töikseen kuulustelee ja arvostelee sinua. Täydellistä sosiaalisten taitojen puutetta Elisalta, lisäksi Matin kohtelua kuin häntä varten hankittuna esineenä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin jo viime kauden jälkeen kuka hullu enää tähän hakee kun näkee kuin epäsopivia ja sekavia ihmisiä tähän hakee. Mutta etenkin tämän kauden jälkeen. Ei voi olla täyspäinen jos tähän hakee tämän kauden nähtyään.
Jep. Olen 45-v sinkkuäiti eteläisestä Suomesta. Akateeminen koulutus, kiireinen yrittäjä. Harrastan liikuntaa 4 - 6 kertaa viikossa. Mulle paritettaisiin varmaan joku työtön kokki Kemijärveltä. Ajateltaisiin, että kun Pirkko on kiireinen ja aktiivinen yrittäjä, niin häntä tasapainottaa kotona oleva Jorma, joka laittaa ruoan aina valmiiksi Pirkon saapuessa kotiin illalla. Kemijärvellä säännöllisen vierailun ajatellaan myös rauhoittavan hektiseen Etelä-Suomen elämään tottunutta Pirkkoa.
Kyllä tämä saisi olla jo viimeinen kausi.
Ei yhtään spontaania naurua ja tuskin edes hymyäkään tuolla parilla. Suoritetaan parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin jo viime kauden jälkeen kuka hullu enää tähän hakee kun näkee kuin epäsopivia ja sekavia ihmisiä tähän hakee. Mutta etenkin tämän kauden jälkeen. Ei voi olla täyspäinen jos tähän hakee tämän kauden nähtyään.
Jep. Olen 45-v sinkkuäiti eteläisestä Suomesta. Akateeminen koulutus, kiireinen yrittäjä. Harrastan liikuntaa 4 - 6 kertaa viikossa. Mulle paritettaisiin varmaan joku työtön kokki Kemijärveltä. Ajateltaisiin, että kun Pirkko on kiireinen ja aktiivinen yrittäjä, niin häntä tasapainottaa kotona oleva Jorma, joka laittaa ruoan aina valmiiksi Pirkon saapuessa kotiin illalla. Kemijärvellä säännöllisen vierailun ajatellaan myös rauhoittavan hektiseen Etelä-Suomen elämään tottunutta Pirkkoa.
Kyllä tämä saisi olla jo viimeinen kausi.
Kyllähän se Jorman sapuska ois jees, mutta kunhan ukko häipyy sen tehtyään.:)))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, miksi se sitten teki 3 treffit sun kanssa jos se piti sua vastenmielisenä eikä halunnut edes sänkyyn.
Niinpä. Seksi voi olla myös valtapeliä, alistamista, täysin tunteetonta, toisen saamista koukkuun. Kyseinen mies halusi seksiä, muttei läheisyyttä. Kirjoittaja oli todennäköisesti hänelle väline saada seksiä, ei muuta. Eikä mies välttämättä muuta haluakaan, kenestäkään. Jaksoi käydä kolmilla treffeillä sitä pohjustaakseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäköhän v...ussa on se "surutyö"...pitääkö siinä kauheasti analysoida ja itkeä tyrskyytellä. Kyllä aika parantaa haavat ja jos äijä piehtaroi 10 vuoden jälkeen niin HALOO.
Surutyö on aina henkilökohtainen. Et ilmeisesti ole menettänyt lähiomaista.
Janne on ihan varmasti ollut tuollainen sitruuna jo ennen veljenä kuolemaan. Siitä viimeisestä joulusta puhuessaankin sanoi, että oli vähän huonot tunnelmat ja kun lähti joulun vietosta aikaisin pois, yrittä lähteä salaa, ettei veli tulisi kyselemään, että miksi hän lähtee ja minne lähtee ja häntä olisi se kysely vi*tuttanut.
veli soitti perään ja kyseli pleikkaria/ohjainta(?) lainaan niin oli siinäkin ensin tiuskinut, että ei anna, mutta sitten tullut katumapäälle ja suostuntu lainaamaan.
Ei varmaan ole ollut mikään enkeli ennen veljensä kuolemaankaan.
Ja Jannehan kertoi olevansa jalostunut persoona nyt veljensä kuoleman jälkeen, kun ymmärtää, että ihmiset ei ole ikuisia.
Että me nyt nähdään se parempi/paremmin lähimmäisiinsä suhtautuva ja nämä huomioon ottava janne.
Janne on ihan varmasti ollut tuollainen sitruuna jo ennen veljenä kuolemaan. Siitä viimeisestä joulusta puhuessaankin sanoi, että oli vähän huonot tunnelmat ja kun lähti joulun vietosta aikaisin pois, yrittä lähteä salaa, ettei veli tulisi kyselemään, että miksi hän lähtee ja minne lähtee ja häntä olisi se kysely vi*tuttanut.
Tuo mies ei lausu turhaan yhtään sanaa jos ei ole pakko.
Sanoo "katotaan" , koska se on lyhyempi sanoa kuin "kattellaan".
Vierailija kirjoitti:
Tuo mies ei lausu turhaan yhtään sanaa jos ei ole pakko.
Sanoo "katotaan" , koska se on lyhyempi sanoa kuin "kattellaan".
:D
Yhtään kun miettii omaa käytöstään niin ymmärtää tiukkaamattakin syyt.
Seksi edellä elämää elävä Elisa paritettiin Matille. Matin oli tarkoitus näyttää Elisalle ettei kunnon parisuhdetta siten rakenneta.
Matti taas on rakentanut niin korkeat suojamuurit itselleen ettei siitä pääse läpi millään. Elisan oli tarkoitus opettaa Matille hieman kevyempää lähestymistapaa jossa leikitellään ja fiilistellään.
Janne on hyvin vähäpuheinen ja arkeen juuttunut. Katrin oli tarkoitus opettaa hieman sosiaalista aktivoitumista ja juuttuneiden tapojen rikkomista.
Katri on elänyt pitkään vain itselleen ja omille tarpeilleen. Jannen oli tarkoitus opettaa muiden tarpeiden huomioimista ja epäjärjestyksen sietämistä.
Mikko oli suojellut itseään analyyttisen kuoren avulla. Iinan oli tarkoitus opettaa hänelle hieman lempeyttä ja uskallusta avata sisäistä maailmaansa.
Iina on ollut herkkä reagoimaan tunne edellä. Tunnekuorman kasvaminen on vaikuttanut elämään. Mikon on ollut tarkoitus opettaa hieman neutraalimpaa suhtautumista ja järki edellä ajattelua.
Julia elää edelleen kiusaamiskokemustensa kautta. Ei osaa päästää irti siitä minäkuvasta. Artun oli tarkoitus näyttää esimerkkiä rohkeasta heittäytymisestä ja elämän uudelleen rakentamisesta vastoinkäymisistä huolimatta.
Arttu on yksinäinen sielu. Hän kaipaa kovasti kumppania rinnalleen ja hakee sen avulla sisäistä mielenrauhaa. Julian oli tarkoitus opettaa Artulle itsensärakastamisen taitoa.