Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL

Vierailija
24.08.2025 |

Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?

Kommentit (17338)

Vierailija
17241/17338 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Janne halusi löytää normaalin naisen. Normaalipainoisen, normaalisti käyttäytyvän ja puhuvan naisen. Nyt sai ihratankin, joka pomottaa ja naputtaa ja vaatii.  Sääli Jannea, joka ei saanut mahdollisuutta tavallisen naisen kanssa.

Katri halusi löytää normaalin miehen. Normaalisti käyttäytyvän ja puhuvan miehen. Nyt saa puuveistoksen, joka sanoo "katotaan", istuu sohvalla ja katselee telkkaria eikä innostu mistään. Sääli Katria, joka ei saanut mahdollisuutta tavallisen miehen kanssa.

Onko väärin haluta "normaalipainoista" naista? t: mies

Saahan sitä haluta. Mutta taso on kuitenkin samaa mitä itse katsoo peilistä.

Miehellä kuitenkin paljon merkkaa ELINtaso ja sosiaalinen asema, naisella ulkonäkö tärkeämpi. Näin se usein menee.

Vierailija
17242/17338 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Parisuhteessa sinähän p4net mua tai itket ja p4net"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17243/17338 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Janne halusi löytää normaalin naisen. Normaalipainoisen, normaalisti käyttäytyvän ja puhuvan naisen. Nyt sai ihratankin, joka pomottaa ja naputtaa ja vaatii.  Sääli Jannea, joka ei saanut mahdollisuutta tavallisen naisen kanssa.

Katri halusi löytää normaalin miehen. Normaalisti käyttäytyvän ja puhuvan miehen. Nyt saa puuveistoksen, joka sanoo "katotaan", istuu sohvalla ja katselee telkkaria eikä innostu mistään. Sääli Katria, joka ei saanut mahdollisuutta tavallisen miehen kanssa.

1. Jos itse olet adonis, niin kyllä saat haluta. Se on silti väärin, koska halusi koskee toista ihmisyksilöä. Toiset eivät ole sinulle velvollisia millään lailla. 

2. Naisen ei kannata ottaa kaltaistasi, mikäli aikoo tehdä lapsia tai sairastua. Liian suuret riskit kanssasi, koska ulkonäkö on sinulle ykkönen. Jättäisit heti jos nainen lihoisi tai simputtaisit ja yrittäisit saada hänet laihtumaan.

3. Käytännössä siis et voi haluta, että toinen ihminen muuttuisi sinua enemmän miellyttäväksi ulkonäöltään. Älytön ajatus. Jos olet eri mieltä, niin alan käskyttää sinua sellaiseksi millaiselta sinun pitäisi minun mielestäni näyttää. Voit miettiä motivaatiotasi miellyttää jotakuta omalla olemuksellasi. Aivan, tuskin haluaisit itsekään muuttua toisen ihmisen mieltymysten mukaiseksi.

4. Ihmisillä on vapaus haluta vaikka mitä omasta avaruusaluksesta lähtien. Se vaan, että et voi olettaa toisen ihmisen toteuttavan halujasi. Käytännössä voit haluta olla itse normaalipainoinen ja toteuttaa sitä omassa elämässäsi. Muiden painoon sinulle ei ole oikeutta vaikuttaa. 

Vierailija
17244/17338 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain vaiheessa täällä vähän "puolustelin" Elisaa ja ymmärsin häntä jossain asioissa, mutta jaksojen edetessä on alkanut niiiiin paljon ärsyttää noi hänen jutut ja miten puhuu Matista. Ei selvästi ymmärrä omia virheitään ja vikojaan (joita meillä on kaikilla). Matti saa olla kyllä iloinen kun pääsee eroon tuosta naisesta. Elisa on juuri sen oloinen henkilö, joka omalla negatiivisella energiallaan vie kaikilta hyvät energiat pois. Kyllä pitää ihmetellä, miten hänet on valittu tähän ohjelmaan. 

Vierailija
17245/17338 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko  upea Matti jo ihanassa suhteessa? 😍

Vierailija
17246/17338 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matille on jo aivan varmasti jonoksi asti puolisoehdokkaita, joista valita paras, tämän ohjelman jälkeen. 

Minäkin olisin jonossa, mutta hän leikkasi tukkansa lyhyeksi :(

Huomaan myös mikä kaksinaismoralistinen kakkapää olen, koska ulkonäön ei pitäisi vaikuttaa. Hyrrään kuitenkin vain pitkätukille.

Vierailija
17247/17338 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossain vaiheessa täällä vähän "puolustelin" Elisaa ja ymmärsin häntä jossain asioissa, mutta jaksojen edetessä on alkanut niiiiin paljon ärsyttää noi hänen jutut ja miten puhuu Matista. Ei selvästi ymmärrä omia virheitään ja vikojaan (joita meillä on kaikilla). Matti saa olla kyllä iloinen kun pääsee eroon tuosta naisesta. Elisa on juuri sen oloinen henkilö, joka omalla negatiivisella energiallaan vie kaikilta hyvät energiat pois. Kyllä pitää ihmetellä, miten hänet on valittu tähän ohjelmaan. 

Koska Elisa tietää teoriassa mikä on ideaalisuhde ja miten ristiriidat tulee ratkaista. Hän on lukenut paljon ja kuulostaa hyvältä kumppanilta teoriassa. Ei vain saa sisäistettyä lukemaansa käytäntöön asti. Sama kuin "laske sataan". Sitä vaahtoaa ja vaahtoaa alussa, eikä vaan muista laskea sataan. Sitten sataan laskemista alkaa opetella ja se vähitellen alkaa sujumaan ensin silloin tällöin ja sitten joka kerta. Teoriasta käytäntöön on pitkä matka. 

Vierailija
17248/17338 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Jos itse olet adonis, niin kyllä saat haluta. Se on silti väärin, koska halusi koskee toista ihmisyksilöä. Toiset eivät ole sinulle velvollisia millään lailla. 

2. Naisen ei kannata ottaa k

Minkä takia älytön ajatus, että haluaa sittenkin jotain muuta, mitä nämä siantuntijat valitsivat?

Nyt ei puhuta avuoliitosta, missä itse valitsit puolison. Ja silloinkin saa valkata ihmisen, joka pystyy liikkumaan jne ja joka miellyttää silmää.

Vierailija
17249/17338 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisa ei osaa lukea yhtään tilanteita. Eikö hän tosiaan näe miten lukkoon Matti menee tuosta hänen aggressiivisesta tykittämisestä? Se alkaa jo heti sieltä nuotiolta ja vasta viikon olivat tienneet toisensa. Ja jatkaa ja jatkaa toisen hiillostamista. Ei tuo ole mitään rakentavaa keskustelua vaan toisen ahdistelua. Elisan ulkonäössä tuskin mitään vikaa on, mutta kyllä tuo jatkuva tivaaminen ja rumasti puhuminen saa hänestä ruman. Matin katseista ja reaktioista näkee semmosen häkeltyneen miehen.

Vierailija
17250/17338 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko  upea Matti jo ihanassa suhteessa? 😍

Lopeta jo naispuolinen Arttu. 

Vierailija
17251/17338 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turkkilaiseen jugurttiin tippa kermaa?

Kyllä! Voitakaan ei ilkeä laittaa! 😂 Laitetaan joulurahkaankin rahkaa, luumuja ja kermaa.  

Minä lisään puolukkahilloa, omenasosetta tai hunajaa. 

Vierailija
17252/17338 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: 

Minkä takia älytön ajatus, että haluaa sittenkin jotain muuta, mitä nämä siantuntijat valitsivat?

Nyt ei puhuta avuoliitosta, missä itse valitsit puolison. Ja silloinkin saa valkata ihmisen, joka pystyy liikkumaan jne ja joka miellyttää silmää.

Silloinhan Jannekaan ei olisi päässyt mukaan ohjelmaan, jos ohjelmaan pääsyn vaatimuksena olisi ollut normaalipaino. Siellä taas kaljamahaiset keski-ikäiset ylipainoiset miehet näkevät peilistään 17 vuotiaan solakan nuoren miehen ja ihmettelevät missä se mallipuoliso kuppaa. Tyypillistä sokeutta omalle todelliselle itselleen. Mahtuuhan se sama vyö kuin ennen ... Sieltä kaljamahan alta kun sen kiinni laittaa. Se 80 kiloa painava kumpu siinä vyön päällähän on täysin näkymätön  :D

Vierailija
17253/17338 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elisa ei osaa lukea yhtään tilanteita. Eikö hän tosiaan näe miten lukkoon Matti menee tuosta hänen aggressiivisesta tykittämisestä? Se alkaa jo heti sieltä nuotiolta ja vasta viikon olivat tienneet toisensa. Ja jatkaa ja jatkaa toisen hiillostamista. Ei tuo ole mitään rakentavaa keskustelua vaan toisen ahdistelua. Elisan ulkonäössä tuskin mitään vikaa on, mutta kyllä tuo jatkuva tivaaminen ja rumasti puhuminen saa hänestä ruman. Matin katseista ja reaktioista näkee semmosen häkeltyneen miehen.

Näki se ja nautti tilanteesta hirmuliskona.

Vierailija
17254/17338 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tais nähdä. Tosi ilkeää.

Vierailija
17255/17338 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstaritari ja Elisa olisivat varmaan sopiva pari.

Vierailija
17256/17338 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tässä päätöstentekojaksossa tuli paha mieli myös Iinan kumppanin puheista. Kun kertoi kameralle, että aina olisi jossain parempi, fiksumpi, kauniimpi kumppani, että jossain vaiheessa pitää vain "tyytyä" johonkin. Minusta hyvin erikoinen ajattelutapa ja kertoo hänen ajatuksista/tunteista Iinaa kohtaan. Jos Iina katsoo tuon jakson ja ovat vielä yhdessä, voi tuntua aika pahalta. Ja mikäli rivien välistä oikein ymmärsin, Mikko pitää Iinaa tylsänä.

Kyllä mä aina parisuhteissa ollessani oon ajatellut, että tuo on mulle se paras ja ihanin enkä ole ajatellut tyytyväni häneen. Enkä itse haluaisi olla kenellekään se kumppani, johon on vaan tyydytty paremman puutteessa. 

Vierailija
17257/17338 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tässä päätöstentekojaksossa tuli paha mieli myös Iinan kumppanin puheista. Kun kertoi kameralle, että aina olisi jossain parempi, fiksumpi, kauniimpi kumppani, että jossain vaiheessa pitää vain "tyytyä" johonkin. Minusta hyvin erikoinen ajattelutapa ja kertoo hänen ajatuksista/tunteista Iinaa kohtaan. Jos Iina katsoo tuon jakson ja ovat vielä yhdessä, voi tuntua aika pahalta. Ja mikäli rivien välistä oikein ymmärsin, Mikko pitää Iinaa tylsänä.

Kyllä mä aina parisuhteissa ollessani oon ajatellut, että tuo on mulle se paras ja ihanin enkä ole ajatellut tyytyväni häneen. Enkä itse haluaisi olla kenellekään se kumppani, johon on vaan tyydytty paremman puutteessa. 

Ymmärrän tavallaan mitä Mikko tällä tarkoittaa, mutta ei sitä ehkä kuulu sanoa ääneen.

Vierailija
17258/17338 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Silloinhan Jannekaan ei olisi päässyt mukaan ohjelmaan, jos ohjelmaan pääsyn vaatimuksena olisi ollut normaalipaino. Siellä taas kaljamahaiset keski-ikäiset ylipainoiset miehet näkevät peilistään 17 vuotiaan solakan nuoren miehen ja ihmettelevät missä se mallipuoliso kuppaa. Tyypillistä sokeutta omalle todelliselle itselleen. Mahtuuhan se sama vyö kuin ennen ... Sieltä kaljamahan alta kun sen kiinni laittaa. Se 80 kiloa painava kumpu siinä vyön päällähän on täysin näkymätön  :D

Täällä on 170 / 67 nainen, joka on sillä Nutrilett -kuurilla,koska normaalipaino on 61. (Itse voi vaikuttaa asioihin...) Saan minä osallistua keskusteluun, mutta siitä näkökulmasta, että olisikin nainen, joka "pyytää" hoikkaa miestä. Ei se sitä katso, etteikö ylipaino olisi ikävää minkä tahansa sukupuolen silmin. 

Mielestäni tässä kaudessa on tullut kuitenkin selväksi,  että se ei ollut paino, mikä teki Jannesta / Elisasta meemin. Vaan käytös.

Vierailija
17259/17338 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisa oli niin mauton jakson lopussa kun lirkutteli kameralle uuden miehen löytäminen mielessä. Kukaan kuka tän ohjelman on katsonut, ei takuulla ota häneen yhteyttä. Asiantuntijoiden luonakin pyöritteli silmiään ja kaikin elein ilmensi mielipiteitään Matin puhuessa. Karmiva tyyppi. Luultavasti on loppuelämänsä yksin.

Vierailija
17260/17338 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisen jakson (jälkipuinnit) teaserissa Arttu jatkaa saman virren hokemista Julialle : oot alusta asti ollut mun mielestä tosi kaunis. Ymmärtäisi nyt olla jo hiljaa ja lopettaa Julian ahdistelun. 

Arttu on ollut koko ajan puheissaan hyvin ulkonäkökeskeinen. Ei keksi mitään muuta sanottavaa kuin ulkonäöstä jauhamisen. Ja mitä enemmän hokee tuota "olet kaunis" niin sen ällöttävämmältä se kuulostaa. Sanoisi mielummin vaikka "kaikin puolin upea ihminen".