Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (16933)
Osaan kuvitella miten Elisa on antanut tulikiven katkuista palautetta ja kritiikkiä asiantuntijoille niin parin valinnasta kuin siitä, että hän ei saa tästä sitä mitä on luvattu. Minäminäminä ja mun tunteet. Varmaan syyttää, että nyt mulla on vielä pahempi olo kuin ennen tänne tuloa. Ja se on teidän syy!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko toi Janne edes oikea ihminen vai joku hahmo jossakin näytelmässä? Vaikea käsittää, että kukaan ihminen voisi tosissaan olla noin ykstotinen.
Minusta Janne muistuttaa Muumien mörköä. Kaikinpuolin. Tiperoineen. Örinöineen.
Juu.
Mm.
Kas kummaa, ei kuultu mikä oli Jannen elämän mullistavin juttu.
Kuultiinhan. Se veljen kuolema.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko toi Janne edes oikea ihminen vai joku hahmo jossakin näytelmässä? Vaikea käsittää, että kukaan ihminen voisi tosissaan olla noin ykstotinen.
Minusta Janne muistuttaa Muumien mörköä. Kaikinpuolin. Tiperoineen. Örinöineen.
Juu.
Mm.
Kas kummaa, ei kuultu mikä oli Jannen elämän mullistavin juttu.
Oho korjaan! Janne puhuu sittenkin. Hän puhuu kuin papupata!
Vierailija kirjoitti:
Sanoiko Elisa että onneksi hän ei ole tätä suhdetta ryssinyt??!! Hänhän just ryssi tämän niin että heilahti!! Voi luoja mikä minäminäminä monologi taas.
Juu sanoi että harmi kun hän ei voinut oppia mitään, kun ei tullut suhdetta.
Mulle tulee Iinasta ja Mikosta sellainen tunne että he täysillä suorittaa tätä parisuhdekokeilua ja ovat (syystäkin) hyvin ylpeitä siitä että osaavat, että ovat kympin oppilaista. Ja osaavatkin, en väitä vastaan, mutta siitä jää vähän kylmä ja pinnallinen fiilis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iinan vanhemmat vaikuttaa tosi symppiksiltä, mutta ajokoiran pitäminen yksin tarhassa, erillään perheestä ja arjesta ei ole symppistä. Ajokoira on koira siinä kuten muutkin koirat (myös se kultainen noutaja, joka sai olla pihalla ihmisten kanssa) ja haluaa sosiaalisuutta ja seuraa. En arvosta tuollaista maalaismeininkiä ja häkitystä.
Toivottavasti koira ei ole koko aikaa siellä häkissä. Laumaeläimiä ne metsästyskoiratkin ovat.
Metsämiehet on pyllystä. Serkkuni vanhemman mielestä ajokkia ei saanut silittää, koska sen metsästysominaisuudet katoavat. Halveksun metsämiesten urpoutta.
Tunnen useita metsästäjiä joille koira on myös lemmikki, on sisällä ja kaikessa mukana.
Sanoin jo viimejakson jälkeen ja sanon uudelleen: Elisa kuvittelee, että toinen ihminen hoitaa kaikki hänen haavansa kuntoon. Toinen on peili sun omasta sisäisestä maailmasta. Et voi vyöryttää kaikkia vaatimuksiasi toisen niskoille. Kosketus tulee halusta koskettaa toista. Se halu nousee yhteisestä kemiasta ja vahvistuu tunnesiteen kehittyessä. Ymmärrän, että sulla on kova toive ja halu parisuhteeseen, mutta nyt meni kyllä metsään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoiko Elisa että onneksi hän ei ole tätä suhdetta ryssinyt??!! Hänhän just ryssi tämän niin että heilahti!! Voi luoja mikä minäminäminä monologi taas.
Tajuton tyyppi. Jaksaa loputtomasti vain jauhaa sitä, mikä muissa ihmisissä on vikana. Ja sama laulu jatkuu edelleen terapeutin sohvalla, vaikka terapeutti yrittää saada hänet kohdistamaan katseensa omiin puutteeisiinsa/virheisiinsä. Niin ei, tämä "the lady" ei opi mitään.
Kaikki Suomen terapeutit, asiantuntijat, katsojat, suomalaiset ym. ovat yksinkertaisesti väärässä. Vain Elisa on oikeassa. Siellä tornissa on yksinäistä, mutta toisaalta Elisa sanoi olevansa valmis elämään yksin itsekseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elisa on jopa autolla ajaessaan naama kireänä. Aina naama näkkärillä joka paikassa.
Matti parka
sitä se puutostila on....kun ei o pitkään aikaan kettu käyny....
Niin tätä juuri mietin. Se ahdistaa ja tulee semmoinen (vrt. aggressio incelmiehillä) tilanne, että yrittää räpiköidä, mutta mikään ei tunnu onnistuvan, kun on niin äksy.
Terapeuteilla oli kaikki mahdollisuudet kilauttaa ja kertoa, että nyt sinun kanssasi on pidettävä pikaisesti istunto. Ei siis eilen kuten Pesonen teki, vaan heti häiden jälkeen. Asiantuntijat odottelevat, että homma on jo pilalla ennen kuin saapuvat taivastelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iidasta tuloo minun tyttis =]
Kenestä Iidasta?
Terapeutti
Vierailija kirjoitti:
Sanoi jopa, että hänellä on _pettymys_ siitä, että ei itse päässyt ryssimään tätä hommaa. Ja että jos olisi muodostunut suhde, niin _siinä_ olis ollut kasvun paikka kun olisi huomannut, että itse ajoi mopolla täysin puskaan. "Alleviivaukset" ovat omiani. Täytyy myöntää, että olin aivan suu auki siinä ja myös jakson lopussa, kun ainakin minun silmissäni hän oli hyökkäävä myös asiantuntijaa kohtaan. Australian ETA:ssa on joskus ollut asiantuntijoita haastavia tyyppejä, mutta asiantuntijat ovat myös olleet aika tiukkoja ja suoria silloin takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee Iinasta ja Mikosta sellainen tunne että he täysillä suorittaa tätä parisuhdekokeilua ja ovat (syystäkin) hyvin ylpeitä siitä että osaavat, että ovat kympin oppilaista. Ja osaavatkin, en väitä vastaan, mutta siitä jää vähän kylmä ja pinnallinen fiilis.
Tai ehkä heistä vain on leikattu sellaisia otoksia ohjelmaan?
Vierailija kirjoitti:
murre on yhdestä legendaarisesta viihdeohjelmasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai ehkä heistä vain on leikattu sellaisia otoksia ohjelmaan?
No, mahdollisesti, mutta sehän on ainoa mitä me nähdään ja siihen mä mielipiteeni perustan.
Elisa sanoi päätösjaksossa, että jos Matilla olisi joku toinen nainen "vastassa" niin olisi voinut syntyä parisuhde. Itse ajattelen että ei parisuhde ole mikään kamppailu, ei ainakaan oma ole 😅yhteinen taival ja pitkä pinna, välillä ärsyttää ja välillä ei, sitä se elämä on 😄
Elisa on ihan dorka. Puhuu olevinaan fiksuja mutta ei siinä ole paljon järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Sanoin jo viimejakson jälkeen ja sanon uudelleen: Elisa kuvittelee, että toinen ihminen hoitaa kaikki hänen haavansa kuntoon. Toinen on peili sun omasta sisäisestä maailmasta. Et voi vyöryttää kaikkia vaatimuksiasi toisen niskoille. Kosketus tulee halusta koskettaa toista. Se halu nousee yhteisestä kemiasta ja vahvistuu tunnesiteen kehittyessä. Ymmärrän, että sulla on kova toive ja halu parisuhteeseen, mutta nyt meni kyllä metsään.
"Toinen on peili sun omasta sisäisestä maailmasta" ....aivan, Matin herkkyys triggeröi Elisaa, koska muurin avulla Elisa on saanut herkän puolensa padottua tyrmään..?
Oliko Elisan vanhemmat häissä? Joku on satuttanut häntä, elleivät he niin joku muu. Päivi se ei ole.
Jos Elisalle olisi tullut mies, joka olisi porschella vienyt shamppanjalle ja pitkille illallisille niin olisiko hän ollut tyytyväinen. Jäin väkisin miettimään kun hän niistä lopuksi mainitsi.
Voi elämä tätä Jannea. Toivon oikeasti hartaasti, että Katri ei jää tämän ankeuttajan kanssa olemaan. Mies on rumasti sanottuna niinku pystyyn nostettu lapamato, Katri ihana, pirskahteleva nainen. Ainoa positiivinen huomio Jannesta on Real Madridin verkkatakki.
Kenestä Iidasta?