Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (16341)
Höpö höpö. 50 vuotta olen ollut Nina ja sillain se lausutaan, ei ruotsalaisittain pitkänä. Minusta Mika on myös Mika ja Miika miika. Yksinkertaisesti näin.
Voi teitä oman elämän jankuttaja taas, minä ja mun nimet tällä kertaa. Välillä Kuopio ja minun nuoruus. Asunnot 1960-luvulla. Hohhoijakkaa.
Eiköhän suomalainen aikuinen tiedä, että tiettyjä nimiä lausutaan eri tavoin, nimen omistaja tai käytännössä lapsen vanhemmat määrittävät miten lasta aletaan kutsua. Mutta mitä tekemistä noilla miesten nimillä on tässä Nina, Mia, Julia jne keskustelussa? Ei mitään.
Katri olisi kauniimpi lausuttuna virolaisittain Kaatri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Julia ja Arttu alkaa olla puhkikulunut aihe".....
Tämä totta, mutta en syyllistäisi heidän ongelmistaa juurikaan Juliaa.
Mutta heidät voidaan kyllä unohtaa, ovat jo luovuttaneet .
Siis Julia luovutti.
Ja tässä sulle tutti, ole hyvä!
Tosin ei ole tainnut auttaa tähänkään mennessä. Putoaa suusta saman tien ja alkaa sama Julia luovutti Julia luovutti oikeudellinen velvollisuus mutta luovuttaja luovutti ja minä en pääse tästä koskaan yli!
Laitatko ensi kerralla osoitteesi niin voimme lähettää sinulle lohtusuklaatia jotta pääset jaloillesi tästä tosi-TV:n käänteestä.
Vierailija kirjoitti:
Miten lausutaan Kia? Onko teillä auto jonka merkki on kiia vai kia?
Voihan Julia olla Ruotsista kotoisin. Sieltä voi tulla tuo lausumistapa Juulia. Länsirannikolla asustelee ilmeisesti vieläkin.
Sarakin on varmaan sitten Saara? Jos kerran nuo vokaalit lausutaankin pitkänä? Ja mites Lina? Onko se sitten Liina?
Miten Fazerin Julia karkit. Kuka sanoo niitä Juulia karkeiksi?
No mutta, kukin kai sitten tavallaan. Itse lausun nuo niin kuin kirjoitetaan enkä ala muuta arvailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen niin samaa mieltä, että ei pitäisi valita ohjelmaan sellaisia jotka lopettavat kesken.
Tämän kauden Julia oli valintana täys floppi. Ärsyttää 100:lla koko lässyttävä selittäjä.
Jos ETA:lla jatketaan vielä, niin toivoisin kirjallista sitoutumista olla ohjelmassa loppuun asti.
Sinä ressukka se jaksat. Tässä lopettamisessa on olleet asiantuntijatkin taustalla puoltamassa. Mölliskön sukulaiset yms. yrittävät valkopestä tätä, mutta onneksi jokainen voi itse tehdä johtopäätöksensä tyypistä. Kukaan fiksu nainen ei kyllä tuohon sekaannu.
Kävin treffeillä yhden kiinnostavan miehen kanssa, joka muuten ok, mutta alkoi heti lääppimään. Varmaan puhui pahaa minusta samaan tyyliin kavereilleen, kuten joku täällä jatkuvasti Juliasta.
Treffikaverisi oli varmaan sitä ennen deittaillut Elisan kanssa, joka oli dumpannut hänet jo toisilla treffeillä kosketuksen puutteen vuoksi, ja tilittänyt kiukkuisena, miten naisen tunteet syttyvät vain kosketuksen kautta.
Onko Mikon tai Iinan sukunimi jonkun tiedossa? Voisitko kertoa? Tai onko jollain vinkata heidän some-tilejään? Olen niin utelias.
Vierailija kirjoitti:
Onko Mikon tai Iinan sukunimi jonkun tiedossa? Voisitko kertoa? Tai onko jollain vinkata heidän some-tilejään? Olen niin utelias.
Ei ole mutta kaikkien muiden somet löydät kyllä
Katrinkaan somea en tiedä. Kertoisitko?
Kamalaa satuilua Artusta. Sarjassa näytetyn perusteella hyväkäytöksinen ja kivannäköinen mies. Joku pakkomielteinen sepittelee täällä diagnooseja ja värikynä heiluu. Typerää mustamaalausta. Uskon mitä sarjassa näin. Arttu on ok.
Vierailija kirjoitti:
Kamalaa satuilua Artusta. Sarjassa näytetyn perusteella hyväkäytöksinen ja kivannäköinen mies. Joku pakkomielteinen sepittelee täällä diagnooseja ja värikynä heiluu. Typerää mustamaalausta. Uskon mitä sarjassa näin. Arttu on ok.
Ei ole enää väliä. Ohjelma on hänen osaltaan ohi. Voidaan unohtaa hänet kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Tässä Iinan sivu aluevaaleissa, joissa oli Vihreiden listalla
https://vaalit.yle.fi/vaalikone/aluevaalit2025/268/ehdokkaat/8152
Vierailija kirjoitti:
Katrinkaan somea en tiedä. Kertoisitko?
Mitä tämä tarkoittaa? Instagramiako? Some on aika laaja käsite, mihin kuuluu Metan kaikki applikaatiot, Telegram, X ym. Jopa keskustelupalstat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kukaan, että minkä ikäiset lapset Artulla on? Joku oli aiemmin täällä väittänyt, että lapset olisivat syntyneet vuosina 2018 ja 2021, mutta ainakaan tuo nuoremman lapsen syntymävuosi ei voi pitää paikkaansa, sillä Arttu osallistui kesällä 2021 Maajussille morsian -kuvauksiin sinkkuna yhden lapsen isänä. Miten hänelle on voinut jo kuvausten jälkeen puolen vuoden kuluttua syntyä lapsi? Vai onko exä ollut kuvausten aikaan raskaana? Jos on, niin ei kukaan fiksu ihminen tällöin etsi uutta kumppania. Sitä paitsi Maajusseille lähetetään ne kirjeet jo kevättalvella eli oletan Artun olleen sinkku kevättalvella 2021.
Miksi tätä ihmetellään? Lapsihan on voinut saada alkunsa vaikka irtosuhteessa tai suhteessa, joka on loppunut esim. Maajusseja edeltävänä syksynä tai talvena, vaikka nainen onkin ollut raskaana.
Kertoo aika paljon miesten tasosta tässä maassa, että tuollainen omahyväinen, mitätön jätkä on pitänyt ottaa ohjelmaan, kun muitakaan ei ole löytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole enää väliä. Ohjelma on hänen osaltaan ohi. Voidaan unohtaa hänet kokonaan.
Eihän ohjelma ole vielä ohi. Kyllä tiiserissä näkyi vielä tämäkin pari. Torstaina taas tulee uusi jakso.
Tosi triviaalit asiantuntijat.Varsinkin tää laiha nainen puhuu liian nopeasti ja hermostuneesti.
Vierailija kirjoitti:
Tosi triviaalit asiantuntijat.Varsinkin tää laiha nainen puhuu liian nopeasti ja hermostuneesti.
Ja heiluttelee käsiään.
Löysimme parin. Eihän ne sano löysimme sopivan parin.
Ehkä tarkoituksena ei ole ollut alunperinkään löytää sopivaa henkilöä toiselle vaan ohjelmaan hyvää paria.
Sellaisia pareja joista saadaan kirjoitteluihin sisältöä ja klikkiotsikoita nettilehtiin.
Hakijat lähtevät ohjelmaan joka on pahempi kun napakymppi aikoinaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän ohjelma ole vielä ohi. Kyllä tiiserissä näkyi vielä tämäkin pari. Torstaina taas tulee uusi jakso.
Oletko savolainen, koska ilmaiset asioita jotenkin vänkyrästi? Kukaan ei ole väittänyt, että ohjelma olisi ohi nyt. Sanoin, että Artusta ei tarvi puhua eikä etenkään vängätä enää, koska hän ja parinsa Julia eivät enää jatka.
Kiia.