Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL

Vierailija
24.08.2025 |

Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?

Kommentit (1481)

Vierailija
1421/1481 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lähteä tämmöseen ohjelmaan  jos ulkonäkö on kynnyskysymys?  

Minä meinasin tulla kysymään tismalleen samaa. Aivan järkyttävää lähteä tällaiseen, jos ei osaa olla avoin ja on vain kiinnostunut yhdestä kapeasta tyypistä. Se on vain ja ainoastaan tyhmyyttä ja tuollainen käytös osoittaa vain tyhmyyttä. Janne luuli saavansa nyt laihan tytön "ilmaiseksi" valitsijoilta. Muuten tällä ylipainoisella miehellä tuskin juuri on mihinkään tasokkaaseen naiseen mahdollisuutta. Tuolla käytöksellään kartoittaa vielä loputkin. 

Edelleen kukaan meistä ei tiedä tulevasta. Onneksi minun mies ei jättänyt minua (olen entinen kilpaurheilija) kun sairastuin. Näille pinnallisille tyypeille se on varmasti itselleenkin ok, kun nainen jättää, kun sairastumisen myötä keho muuttuu. Toivottavasti ainakin. Tiedän tämmöisiä naisia, jotka ovat näin tehneet. Pinnallinen saa vain pintaa. Aito rakkaus on jotain muuta. 

Vierailija
1422/1481 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän mistä puhun. Yksi jumppaajaihminen ei tee poikkeusta biologiaan. Menkää nyt crossfit huumailijat muualle möyhäämään. Ketään ei kiinnostaa täällä nämä höpötyksenne.

Et sä tiedä. On lukemattomia "kireässä" kunnossa olleita huippuja jotka tulivat raskaaksi. Vai onko esim. satasen juoksijoilla 25:))) rasvaprosentti. Ei kannata uskoa kaikkea mitä Anna-lehdessä on. Ainoita "rajatapauksia " ovat jotkin rytmisen voimistelijat mutta ne jo näyttääkin nälkiintyneiltä. Meinaatko ettei vaikka Wilma Murto voisi tulla raskaaksi jos haluaisi, ja rasvaprosentti ei taatusti ole edes 15. Nykyvalossa tuollainen 25 rasvaprosentin nainen on ihan perustallaajan näköinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1423/1481 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko joku selvitti varmasti Elisan "arkkitehtiopiskelija"- statuksen?

Minua häiritsee myös tämänkaltainen mahdollinen vedätys. Ihme, kun Elisa itse tai  kukaan Elisan lähipiiristä ei vielä ole asiaa selventänyt täällä...

Jyrkkä moderaattori täällä. Kirjoitin, ettei se kai nyt mikään yliopisto-opiskelija voi, vee (sillä oikealla sanalla, jota Elisa käytti tv-ohjelmassa) olla ja lisäsin loppuun kirosanan, jota Elisa käytti tv-ohjelmassa.

Vierailija
1424/1481 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ohjelmassa ymmärtääkseni on kyse perusihmistä. Nimeämiäsi syöttövasikoita nyt sattuu vaan olemaan suurin osa työikäisistä naisista ja miehistä. 

Tämä on juuri se pihvi.

Aikuiset suomalaiset ovat huonokuntoisia ja lihavia. Poikeuksena vähemmistö joka treenaa ja syö terveellisesti.

Mille asialle pihvi? Ei tälle keskustelulle ainakaan, jossa kaikenlaiset ihmiset etsivät kumppaniaan. Jos on samanlaiset elämäntavat, hyvät tai huonot, niin kenties ne vetävät samankaltaisia puoleensa. Keskusteluissa on ilmennyt, että Janne ei kenties ole ihan realistisella pohjalla parinhaussa. Moni nainen täällä sanoo, että sama havainto koskettaa useita miehiä.

Vierailija
1425/1481 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos huippucrossfittaajaa tuosta ohjelmasta lähtee hakemaan, niin ehkä formaatti on vähän väärä 😄 Ehkä tämä keskustelukin on sinulle väärä paikka etsiä sopivaa kumppania.

On varmasti koska kumppani on ollut sama 39 vuotta.

Vierailija
1426/1481 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samalla Janme lyttää asiantuntijoiden valinnan/mielipiteet heti kättelyssä; "tuohon l-moosekseen en halua edes tutustua".  Janne voisi nauttia saamastaan matkasta ja matkaseurasta. Jos romanttista kipinää ei ole, sitä helpompi olisi keskustella toisen kanssa kaikennäköisistä sinkkuuteen liittyvistä sekä pari- ja ihmissuhdeasioista, koska voi puhua objektiivisesti, ulkopuolisena.  Mutta ei Janne; hän alkaa murjottaa ja kiukutella, "mä mihinkään käveleen lähde".

Comprendo?

Kai se nyt vituttaa kun toivoi urheilullista naista ja sai huomattavan lihavan parin. Syytän valitsijoita.

Kasvun paikka, kuten sanoin aiemmin. En haluaisi noin lapsekasta "miestä". Aikuinen ihminen pääsee nopeasti tilanteen tasalle, ottaa sen haltuun ja mitä otettavissa on. Eli hyväksyy, että tämmöisen ihmisen ovat mulle valinneet. (Ei meistä varmaan paria tule, mutta:) Otanpa selvää, miksi. 

Vierailija
1427/1481 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi lähteä tämmöseen ohjelmaan  jos ulkonäkö on kynnyskysymys?  

Minä meinasin tulla kysymään tismalleen samaa. Aivan järkyttävää lähteä tällaiseen, jos ei osaa olla avoin ja on vain kiinnostunut yhdestä kapeasta tyypistä. Se on vain ja ainoastaan tyhmyyttä ja tuollainen käytös osoittaa vain tyhmyyttä. Janne luuli saavansa nyt laihan tytön "ilmaiseksi" valitsijoilta. Muuten tällä ylipainoisella miehellä tuskin juuri on mihinkään tasokkaaseen naiseen mahdollisuutta. Tuolla käytöksellään kartoittaa vielä loputkin. 

Edelleen kukaan meistä ei tiedä tulevasta. Onneksi minun mies ei jättänyt minua (olen entinen kilpaurheilija) kun sairastuin. Näille pinnallisille tyypeille se on varmasti itselleenkin ok, kun nainen jättää, kun sairastumisen myötä keho muuttuu. Toivottavasti ainakin. Tiedän tämmöisiä naisia, jotka ovat näin tehneet. Pi

Ja aidosti en edes usko tasoihin, niin kuin nämä miehet täällä palstalla uskovat. Mutta Janne käytös saa hänet.tasolle yksi. Mikähän siinä on, että usein komeat miehet osaavat käyttäytyä. Eivätkä he perusta vain pintaan, koska he tietävät ettei se tarkoita mitään. He ovat nähneet jo sen. 

Vierailija
1428/1481 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki aina kertovat olevansa avoimia, huumorintajuisia seikkailijoita. Jo alttarilla selviää monen kohdalla, että näin ei ole. Ehkä luulevat olevansa muuta ja odotukset on epärealistisia. 

Kyllä minustakin olisi kiva nähdä alttarilla joku Jason Momoa tyylinen mies. Tällaisessa ohjelmassa luulisi kuitenkin ymmärtävän, että siellä on joku ihan tavallinen ihminen ja käyttäytyisi kohteliaasti. On aika ikävää ilmaista toiselle, että et ole mielestäni riittävä. Voi tutustua muutenkin ja viettää aikaa, vaikka jotain satumaista kipinää ei heti synny tai muodostuisi romanttista suhdetta.

Nimenomaan, eikä tosielämässäkään kaikki parisuhteet suinkaan ala välittömästä kipinöiden räiskynnästä ja panetuksesta, niin en ymmärrä miksi tässä ohjelmassa pitää aina hätäillä ja kiirehtiä, ettei yhden kesän ajan voisi tilanteen mahdollista etenemistä seurata rauhassa.

Vierailija
1429/1481 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horoskooppi arvaukset:

iina leijona

mikko vesimies

elisa jousimies

matti kalat 

arttu vaaka

Julia vaaka

janne härkä

Katri oinas

Vierailija
1430/1481 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän mistä puhun. Yksi jumppaajaihminen ei tee poikkeusta biologiaan. Menkää nyt crossfit huumailijat muualle möyhäämään. Ketään ei kiinnostaa täällä nämä höpötyksenne.

Et sä tiedä. On lukemattomia "kireässä" kunnossa olleita huippuja jotka tulivat raskaaksi. Vai onko esim. satasen juoksijoilla 25:))) rasvaprosentti. Ei kannata uskoa kaikkea mitä Anna-lehdessä on. Ainoita "rajatapauksia " ovat jotkin rytmisen voimistelijat mutta ne jo näyttääkin nälkiintyneiltä. Meinaatko ettei vaikka Wilma Murto voisi tulla raskaaksi jos haluaisi, ja rasvaprosentti ei taatusti ole edes 15. Nykyvalossa tuollainen 25 rasvaprosentin nainen on ihan perustallaajan näköinen.

Tietenkin tiedän. Puhut yksittäisistä henkilöistä, minä massoista. Sen kuitenkin ymmärrät sinäkin, että naisilla tavallinen kroppa, jossa on rasvaa, on paras naishormonien normaaliin toimintaan eli lisääntymiselle. Kaikki äärimmäisyyksiin viety häiritsee kehon normaalia toimintaa.

Vierailija
1431/1481 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kysyä, kun jäi vaivaamaan. Se Elisan kaaso. Se nainen, joka tuntui kovasti tunkevan esiin. Kovin tutun näköinen, mutta... Kukahan tämä Päivi on?

Vierailija
1432/1481 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Crossfitiä harrastavat eivät kyllä useinkaan ole ihan sieltä siroimmsta päästä. En lähtisi senkään perusteella sanomaan mitään juoksukestosta. Ja rasvaprosentin pitää olla naisilla yli 25, jos meinaa lapsia hommaa, että näitä miesten ihanteita ei kannata yhtään kuunnella. Eivät tiedä yhtään mistä puhuvat.

Huipucrossfittaajat ovat planeetan kovakuntoisimpia ja monipuolisimpia urheiljijoita, on voimaa ja kestävyyttä. Naisetkin näyttää naisilta eikä syöttövasikoilta.

Juu, pinnalliset miehet varmaan yrittäisivät rajoittaa tosi sporttisen naisen treenaamista, ettei tästä tulisi ''liian lihaksikasta''.

Ei naisesta ilman anabolisia steroideja tule liian lihaksikasta. Huippubodarit douppaa minkä pystyvät ja kroppa kestää.

Käyttääkö esim. Elina Gustafsson anaboleja?

Kyllä se on kroppatyyppi, mikä ratkaisee.

Vierailija
1433/1481 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin tiedän. Puhut yksittäisistä henkilöistä, minä massoista. Sen kuitenkin ymmärrät sinäkin, että naisilla tavallinen kroppa, jossa on rasvaa, on paras naishormonien normaaliin toimintaan eli lisääntymiselle. Kaikki äärimmäisyyksiin viety häiritsee kehon normaalia toimintaa.

Älä nyt saatana jankuta kun kerran lukemattomat huippunaisurheilijat vääntää lapsia hyvinkin alhaisella rasvaprosentilla. Todisteet puhuu puolestaan. Ihme vääntäjä.

Vierailija
1434/1481 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt saatana jankuta kun kerran lukemattomat huippunaisurheilijat vääntää lapsia hyvinkin alhaisella rasvaprosentilla. Todisteet puhuu puolestaan. Ihme vääntäjä.

xD

Vierailija
1435/1481 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttääkö esim. Elina Gustafsson anaboleja?

Kyllä se on kroppatyyppi, mikä ratkaisee.

Eihan se ole liian lihaksikas vaan miehinen olemukseltaan ja pärstältään. Lyön vetoa että sillä on luontaisesti suuret testo-arvot.

Vierailija
1436/1481 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko kysyä, kun jäi vaivaamaan. Se Elisan kaaso. Se nainen, joka tuntui kovasti tunkevan esiin. Kovin tutun näköinen, mutta... Kukahan tämä Päivi on?

Tuollaisia räväköitä naisia tuntuu olevan joka nurkan takana. Ei siis välttämättä ole muualta tunnettu.

Vierailija
1437/1481 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Horoskooppi arvaukset:

iina leijona

mikko vesimies

elisa jousimies

matti kalat 

arttu vaaka

Julia vaaka

janne härkä

Katri oinas

Voi v...u sentään.

Vierailija
1438/1481 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän urheilullista naista toivovan ajatus ole luokkaa Maria Huntington.

Vierailija
1439/1481 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän urheilullista naista toivovan ajatus ole luokkaa Maria Huntington.

Siinä onkin kovin realistinen toive mieshakijalta, jos perustallaajana toivotaan ammattiurheilijan näköistä naista. XD

Vierailija
1440/1481 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Horoskooppi arvaukset:

iina leijona

mikko vesimies

elisa jousimies

matti kalat 

arttu vaaka

Julia vaaka

janne härkä

Katri oinas

Mä luulen että Arttu on rapu. Muuten aika hyvä lista. Moni varmaan liippaa läheltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän