Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL

Vierailija
24.08.2025 |

Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?

Kommentit (12803)

Vierailija
12761/12803 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä, kun täällä moni on sitä mieltä, että Janne ei ole kiinnostunut Katrista parisuhdemielessä. Miksi ei olisi? Katri on mukava, fiksu, turvallinen ja kivannäköinen nainen. Jannen kuuluisi olla tyytyväinen Katriin. Ainakaan parempaa naista kuin Katri Janne tuskin löytää.

Ongelma ei olekaan Katri, vaan Jannen oma flegmaattisuus. Tällaisille miehille ei kelpaa mikään. Ehkä hetken jaksaisivat keskittyä jos saisivat selvästi jonkun supernätin naisen, mutta lopulta syy flegmaattisuuteen on aina kaikissa muissa kuin miehessä itsessään.

Vierailija
12762/12803 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä, kun täällä moni on sitä mieltä, että Janne ei ole kiinnostunut Katrista parisuhdemielessä. Miksi ei olisi? Katri on mukava, fiksu, turvallinen ja kivannäköinen nainen. Jannen kuuluisi olla tyytyväinen Katriin. Ainakaan parempaa naista kuin Katri Janne tuskin löytää.

Oon selaillu tätä keskustelua alusta asti ja oot kirjoittanu tän saman kommentin kymmeniä kertoja, miksi ihmeessä 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12763/12803 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolme vuotta eteenpäin kesällä 2028.

Jos Iina ja Mikko eivät ole enää yhdessä, niin kumpikin omilla tahoillaan parisuhteessa. Matti, Janne ja Arttu ovat parisuhteessa. Elisa, Julia ja Katri sinkkuja 

Artulla varmaan jo kolmas uusi parisuhde menossa ja voisipa olla pari uutta lastakin.

Katrilla on hyvät mahdollisuudet löytää elämänkumppani, koska on selvästi mukava ja fiksu ihminen.

Jannesta en olisi niinkään varma. Mistä Janne löytäisi naisen, kun taitaa elämä pyöriä lätkän/sohvan ympärillä🤔

Matti toivottavasti löytää  ihanan ihmisen rinnalleen

Vierailija
12764/12803 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon selaillu tätä keskustelua alusta asti ja oot kirjoittanu tän saman kommentin kymmeniä kertoja, miksi ihmeessä 😅

Katso leffa Memento; kommentoijalla on sama ongelma.

Vierailija
12765/12803 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12766/12803 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi täällä Juliaa syytetään ja dissataan siitä, että hän halusi lopettaa suhteenalun.  Minusta on erittäin ymmärrettävää, että lapseton kaupunkilaisnainen ei halua itselleen miestä, jolla on kaksi lasta eripuolilla Suomea kahdelle eri naiselle. 

No olisi sitten edes ollut rehellinen lopettamisen syystä eikä keksiä valheita Artusta. Aika jännä muuten, että kaikki nämä asiat, joista Arttu oli muka sanonut (tatuoinnit, miehisyys ja harteikkuus) olivat alunperin Julian itsensä esilletuomia asioita jo enne kuin tapasivat alttarilla.

Vierailija
12767/12803 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon töitä, jos 12 tunnin vuoroja on kuukaudessa 21. "

Työpäiviä on kk ka 21. Olen esimiesasemassa laskenut työtunteja ja 21 on se ka käytetty luku. Tunteina käytetään ka 161.

Lyhyempikin päivänä vaatii jo jotain koiranhoitajaa. 12 tuntia koira ei missään tapauksessa voi olla hoidotta.

Vierailija
12768/12803 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi täällä Juliaa syytetään ja dissataan siitä, että hän halusi lopettaa suhteenalun.  Minusta on erittäin ymmärrettävää, että lapseton kaupunkilaisnainen ei halua itselleen miestä, jolla on kaksi lasta eripuolilla Suomea kahdelle eri naiselle. 

No olisi sitten edes ollut rehellinen lopettamisen syystä eikä keksiä valheita Artusta. Aika jännä muuten, että kaikki nämä asiat, joista Arttu oli muka sanonut (tatuoinnit, miehisyys ja harteikkuus) olivat alunperin Julian itsensä esilletuomia asioita jo enne kuin tapasivat alttarilla.

Tämätämä! Piti joskus kommentoida mutta unohdin. Kuinka sattuikin että Arttu osasi tökätä juuri sinne mistä Julia itse lausui jo ennen häitä epävarmuutensa ääneen.

Vierailija
12769/12803 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen yksi monista "maajussijankkaajista" ja haluan sanoa enää vain sen, että eri mieltä oleminen ja totuuksista muistuttaminen keskustelussa ei ole trollaamista. Ymmärrän kyllä, että jos olet vastapuolella yksin, on työlästä ehtiä kommentoimaan kaikkeen ja kikkailemaan alapeukutukset kuntoon.

Ajattelen myös, että jos on kiinnostunut toisesta ihmisestä parisuhdemielessä, hänestä pyrkisi selvittämään kaiken mahdollisen tiedon ja kertomaan itsestään vastaavia asioita, eikä vain roiskaisisi omaa 15 sek videotervehdystä menemään hetken mielijohteesta, koska se on tehty helpoksi.

Mutta tosiaan mun osallistuminen loppuu tästä aiheesta tähän ja toivotan onnea ja jaksamista muille terveen järjen ja muuntelemattoman totuuden esilletuojille. 

Minä taas toivotan onnea ja jaksamista ihan kaikille.

Vierailija
12770/12803 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaa kiusata ja pilkata Katria.

Vierailija
12771/12803 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ohjelma saisi mennä ainakin pariksi vuodeksi roskiin. Ensisijaisesti sen takia, ettei näytetä enää mitään todellisia tapahtumia kameralle (osallistujat ei uskalla?). Sinänsä mulle sama tuleeko pysyviä pareja vai ei, ihmiskoehan tämä on. Tilalle Love is blind Suomi, kiitos!

Vierailija
12772/12803 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan Jannea sinänsä pilkkkaamatta, mutta MIKÄ on se asia josta hän innostuu. Enkä nyt puhu lätkästä, vaan parisuhdemielessä....

Mies on kolmevitonen ja viettää ilmeisesti sohvalla valtaosan vapaa-ajastaan.

Vierailija
12773/12803 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Iina ja Mikko eivät ole enää yhdessä, niin kumpikin omilla tahoillaan parisuhteessa. Matti, Janne ja Arttu ovat parisuhteessa. Elisa, Julia ja Katri sinkkuja 

Katrilla on hyvät mahdollisuudet löytää elämänkumppani, koska on selvästi mukava ja fiksu ihminen.

Jannesta en olisi niinkään varma. Mistä Janne löytäisi naisen, kun taitaa elämä pyöriä lätkän/sohvan ympärillä🤔

Juuri tätä yritän sanoa, että Janne tuskin tulee löytämään parempaa naista kuin Katri. 

Vierailija
12774/12803 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ohjelma saisi mennä ainakin pariksi vuodeksi roskiin. Ensisijaisesti sen takia, ettei näytetä enää mitään todellisia tapahtumia kameralle (osallistujat ei uskalla?). Sinänsä mulle sama tuleeko pysyviä pareja vai ei, ihmiskoehan tämä on. Tilalle Love is blind Suomi, kiitos!

Mieluummin muutos ohjelmaan, eli että osallistujia oikeasti kuvataan enemmän ja tilanteita ja keskusteluja näytetään katsojalle. Muuten tämä on yhtä tyhjän kanssa.

Vierailija
12775/12803 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun tunteita ei voi pakottaa. Jos parisuhteet syntyisivät niin että vierelle laitetaan paperilla sinulle riittävän hyvä kumppani niin meillä ei olisi mitään ongelmia pariutua.

Vierailija
12776/12803 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tätä yritän sanoa, että Janne tuskin tulee löytämään parempaa naista kuin Katri. 

Parempaa missä mielessä? Ihmiselle paras kumppani on se johon aidosti ihastuu ja rakastuu. Ja nyt ei selvästikään ole käynyt niin.

Vierailija
12777/12803 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun tunteita ei voi pakottaa. Jos parisuhteet syntyisivät niin että vierelle laitetaan paperilla sinulle riittävän hyvä kumppani niin meillä ei olisi mitään ongelmia pariutua.

Täällä AV:lla ainakin miehet väittävät, että on olemassa "tasoteoria", jonka mukaan ihmiset pariutuvat Kuta kuinkin oman tasoisensa ihmisen kanssa. Tässä tapauksessa mielestäni Katri on oikeastaan tasokkaampi kumppani kuin Janne, joten näin ollen Jannen kuuluisi olla tyytyväinen Katriin. 

Vierailija
12778/12803 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku täällä väitti, että Julia antoi Artulle pakit oikeasti siksi, koska Artulla on kaksi pientä lasta eri naisille, Arttu on pieni palkkaisessa työssä ja asuu kaukana. En usko, että se pitää paikkansa, sillä jos nämä olisivat olleet ongelma Julialle, olisi hän kuitenkin tutustunut Arttuun ihan kaverina ja suorittanut kuvaukset loppuun hammasta purren.

Vierailija
12779/12803 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä nyt vaan lähetti Janne töihin viestin, jossa valitti lasten pitäneen aamulla kouluun lähtiessään liikaa ääntä....

Mitä vikaa tässä viestissä on? Jannen sänky on heti keittiön vieressä. Ei mitään rauhaa, ei voi laittaa edes ovea kiinni. Kyllä minäkin laittaisin miehelle palautetta. Ei se tarkoita että vihaa lapsia...

Jannen ja Katrin yhteen muutto olisi mahdollista vain jos muutettaisiin uuteen isompaan asuntoon. Kaksi aikuista, kaksi lasta ja kolme koiraa ei Jannen pikku asuntoon mahtuisi.

Tosin Katri tuskin haluaa mörököllin kanssa jatkaa, joten muutosta ei tarvitse huolehtia.

Katrin hätäkeskuspäivystäjän lyhyellä koulutuksella ei ole töitä Tampereella, kun siellä ei ole hätäkeskusta. 

Totta. Häkepäivystäjiä oli aiemmin mutta ne keskitettiin. Onkohan Katrilla muuta ammattia jota voisi tehdä? Jos ei ole niin vaihtoehtona olisi kotiäitiys, uudelleen koulutus tai Jannen muutto.

Tästä päästään sitten siihen, että Katrin pitäisi siis luopua työstä josta ehkä pitää tai kouluttautua uudelleen. Iso uhraus parisuhteen takia, pistää aika paljon painetta suhteelle.

Vierailija
12780/12803 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vakuutuksia myydään pääasiassa etänä ja läsnätyökin tapahtuu usein asiakkaan keittiönpöydän ääressä. Tämä on siis kokonaan eri työ kuin aiemmalla kaudella mukana olleella vakuutusyhtiön asiakaspalvelijalla.

Kyllä sitä vakuutusmyyntityötä tehdään paljon konttorilla. Ei niinkään asiakkaan keittiön pöydän ääressä. Ja kuinka käy tuo etätyö Keravalta käsin, kun ei saisi pitää ääntä kokopäivän puhelimessa puhuen, kun asunnossa on yksi herkkäuninen vuorotyöläinen 

Eihän siihen tarvita kuin huone jossa on ovi. Siis jos Katrilla on vaikkapa ihan oma makuuhuone, niin oven voi laittaa kiinni ja aloittaa työt vaikkapa keittiössä tai olkkarissa. Korona-aikana jotkut pisti toimiston pystyyn saunaankin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän