Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL

Vierailija
24.08.2025 |

Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?

Kommentit (22307)

Vierailija
11441/22307 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hakijoita ei taida olla paljon varsinkaan miehiä, joten lapsiasiassa on joustettu. Tämä pitäisi kyllä tarkkaan selvittää etukäteen miten hakijat suhtautuvat tähän samoin pitkään välimatkaan. Mikko sanoi hyvin, että jos jotain suhdetta todella haluaa välimatka on järjestely kysymys.

Katri ei ole herkkähipiäinen, on ollut aika kärsivällinen ja heillä Jannen kanssa sujuu varmaan siksikin nyt ihan hyvin. Ei vaikuta kuitenkaan siltä, että jäävät pitkäksi aikaa tai loppuelämäksi yhteen. Iinasta ja Mikosta tulee Sini ja Vesa mieleen, ei mitään suurta kipinää mutta katselevat rauhassa. Heidän jatkosta on vaikea sanoa. 

Elisa velloo liikaa omissa tunteissaan ja kaataa kaiken Matin niskaan. Ei osaa rauhassa edetä ja tutstua. Hänellä sitä menneisyyden taakkaa taitaa olla enemmän. Päivi on kaveri, mutta vaikuttaa joltain tukihenkilöltä hänelle.

Tuskimpa miesten ja heidän lapsien suhteen on pitänyt joustaa. Kyllä niitä naisia, jotka ovat vastanneet lapset miehellä on ok, on ollut tarpeeksi. Ei kaikkinaiset suinkaan ole ilmoittaneet, että vain lapseton mies käy varsinkin, jos itsellä on perhetoiveita. 

Vierailija
11442/22307 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunko noista juliasta ja artusta pitää vielä jankata. Ne lopetti suhteen jo. End of the story.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11443/22307 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisa näyttää luulevan, että suulaus ja paasaaminen on älykkyyttä.

Vierailija
11444/22307 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iina ja mikko vaikuttaa mukavalta parilta. Toivon heidän onnistuvan.

Ovat kohteliiaasti yhdessä kuvausten ajan. Kuka tapailee ja seurustelee viikkokausia ilman että suhde menee fyysiseksi? Kauanko itse odotit esim nykyisessä suhteessasi?

Vierailija
11445/22307 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos todella rakastuu ja haluaa olla yhdessä, silloin sen eteen voi nähdä vaivaa oli hänen pointti. "

Juuri näin. Oma mieheni saattoi seurustelumme alkuaikoina ajaa kaksi ja puoli tuntia tavallisena arki-iltana että ehti nähdä minua muutaman tunnin ennen kuin ajoi takaisin kotiin yötä myöten että ehti taas aamulla töihin. Siinä kyllä huomasi että onko se toinen kiinnostunut vai ei.

Rakastuneelle mikään vaiva ei ole liikaa, sille joka ei ole rakastunut jo pienikin vaiva on liikaa.

Vierailija
11446/22307 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ovat kohteliiaasti yhdessä kuvausten ajan. Kuka tapailee ja seurustelee viikkokausia ilman että suhde menee fyysiseksi?"

Mistä tiedät että suhde ei ole fyysinen? Lähekkäin he kyllä tuntuvat viihtyvän ja ainakin eilisessä jaksossa nähtiin pusukin. 

Vierailija
11447/22307 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hakijoita ei taida olla paljon varsinkaan miehiä, joten lapsiasiassa on joustettu. Tämä pitäisi kyllä tarkkaan selvittää etukäteen miten hakijat suhtautuvat tähän samoin pitkään välimatkaan. Mikko sanoi hyvin, että jos jotain suhdetta todella haluaa välimatka on järjestely kysymys.

Katri ei ole herkkähipiäinen, on ollut aika kärsivällinen ja heillä Jannen kanssa sujuu varmaan siksikin nyt ihan hyvin. Ei vaikuta kuitenkaan siltä, että jäävät pitkäksi aikaa tai loppuelämäksi yhteen. Iinasta ja Mikosta tulee Sini ja Vesa mieleen, ei mitään suurta kipinää mutta katselevat rauhassa. Heidän jatkosta on vaikea sanoa. 

Elisa velloo liikaa omissa tunteissaan ja kaataa kaiken Matin niskaan. Ei osaa rauhassa edetä ja tutstua. Hänellä sitä menneisyyden taakkaa taitaa olla enemmän. Päivi on kaveri, mutta vaikuttaa joltain tukihenkilöltä hänelle.

Kyllä teillä turkulaisilla on vaikeaa, kun ei ole sitä tunnin junaa, vaan  vaihtopaikkaa Helsinkiin kestää yli kaksi tuntia. Yhdellä vaihdolla Imatralle pääsee. 

Vierailija
11448/22307 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunko noista juliasta ja artusta pitää vielä jankata. Ne lopetti suhteen jo. End of the story.

Juliako siellä taas käyttää englantia 

Vierailija
11449/22307 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tamperelainen kahden tytön isä Janne on ollut noin vuoden sinkkuna. Hän etsii hauskaa, älykästä ja sporttista naista

Turkulainen Julia kertoo olevansa määrätietoinen ja positiivinen tyyppi. .(topakka pikku Myy)

Semmottiisia omakuvia.

Ja oliko sulla joku kommentti tähän. One linerit ei oikein auta. Ja Jannehan etsii hauskaa, älykästä ja sporttista naista, mutta kemiaa ei voi ennustaa. Julia on määrätietoinen ja varmasti positiivinenkin, me ei vaan sitä tässä nähty.

Vierailija
11450/22307 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä se kun mulle seksi ei ole eritteiden ja limojen vaihtoa vaan luontainen itseilmaisun, tutustumisen ja yhteyden kokemisen tapa. Sen täytyy olla mukana heti mieluiten ekalla tapaamisella tai ainakin tosi pian. Tiedän että hyvin harva on tällainen, etenkään naisista, mutta ne jotka on, tietää mistä kyse. Minunlaiselle pahinta myrkkyä on Matin kaltainen herkkis. Hän vaikuttaa todella suloiselta ja kivalta mieheltä, mutta tunnistan täysin sen miten väärä tuon tyyppinen mies olisi mulle. Varmasti monen naisen unelma.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elisan käytös on kamalaa mutta silti ymmärrän häntä, koska itse saattaisin reagoida samalla tavalla. Kun on lähtenyt ohjelmaan valmistautuneena koskettamaan toista vaikka ei olisikaan ihan täydellinen herkkupala vastassa ja muutenkin on hyvin fyysinen ihminen kuten olen itsekin, saattaa reagoida pettyessään juuri noin turhautuneen aggressiivisesti. Kun ei pääse edes tutustumaan toiseen. Fyysisille ihmisille se tutustuminen nimenomaan alkaa sillä kosketuksella. Olisi pitänyt olla parina toinen yhtä avoin koskettamiselle.

Minä jopa mieluiten aloitan sänkyhommilla sillä silloin pääsen heti syvään päätyyn yhteydessä toiseen. 

Miksi ihmeessä haluat syvään päätyyn vaikka kenen kanssa? Tätä ei voi tällainen vain oman aviopuolison kanssa ollut (oma valinta) ymmärtää. En ikinä haluaisi jakaa eritteitä ja limoja jonkun randomtyypin kanssa.

Vierailija
11451/22307 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elisa näyttää luulevan, että suulaus ja paasaaminen on älykkyyttä.

Ei vaan Elisa on triggeröityneessä tilassa ja hakee siitä tuolla tavalla pääsyä ulos.

Vierailija
11452/22307 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovat kohteliiaasti yhdessä kuvausten ajan. Kuka tapailee ja seurustelee viikkokausia ilman että suhde menee fyysiseksi? Kauanko itse odotit esim nykyisessä suhteessasi?

Minusta heillä on kosketusta koko ajan. Ja aika harva meistä seurustelee televisio-ohjelmassa, siinäkin saattaa olla pieni ero.

Vierailija
11453/22307 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selittäkää joku minulle, että miksi ihminen A vaatimalla vaatii läheisyyttä ihmiseltä B, kun vaikuttaa siltä, että A ei edes pidä B:stä millään tasolla. Eihän tuossa ole mitään järkeä. Miksi Matin pitäisi niin kovasti koskea Elisaa, kun Elisa viestittää kaikin mahdollisin keinoin, että ei ole viehättynyt Matista ja suoraan sanottuen Elisan oma käytös on todella luotaantyöntävää. Tapa, jolla puhuu on hyökkäävä ja sanaton elekieli on jotenkin hyvin negatiivista. 

Ehkä siksi, että Elisan itsetunto pysyy kasassa sillä, että miehet haluavat seksiä hänen kanssaan. 

Voi olla niinkin, että hän saa toisen alistettua ja sidottua itseensä paremmin seksin avulla. 

Vierailija
11454/22307 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

juulian kaikki ongelmat ovat oman pään sisällä.

Musta tuntuu mä luulen ihminen.

Minäkin olen puhelias mukava ja voin puhua

Mistä väin.

Tuollaista oman päänsä vankia

Juoksin lujaa karkuun.

Vierailija
11455/22307 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta heillä on kosketusta koko ajan. Ja aika harva meistä seurustelee televisio-ohjelmassa, siinäkin saattaa olla pieni ero.

Ja pitää muistaa että ETA on myös ihmiskoe, jossa tarkoituksena on että osallistujat kokeilevat pariutumisessa jotain uutta. Ovat kokeilleet muita deittailu- ja seurustelujuttuja, ei ole toiminut, nyt tehdään jotain eri lailla (eli ns. järjestetty avioliitto) ja katsotaan onnistuisko se. Toivottavaa oliskin että osallistujat toimii nyt eri tavalla kuin ennen! 

Vierailija
11456/22307 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuskimpa miesten ja heidän lapsien suhteen on pitänyt joustaa. Kyllä niitä naisia, jotka ovat vastanneet lapset miehellä on ok, on ollut tarpeeksi. Ei kaikkinaiset suinkaan ole ilmoittaneet, että vain lapseton mies käy varsinkin, jos itsellä on perhetoiveita."

No onhan siitä jo joustettu, kun ennen oli sääntö että vain lapsettomat saavat hakea ohjelmaan! Asiantuntijatkin puhuneet, että miehiä hakenut vähemmän ja lapsettomuus karsii siitäkin määrästä. Lariakin oli tuttu sarjan tekijä pyytänyt mukaan.

Vierailija
11457/22307 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi täällä Juliaa syytetään ja dissataan siitä, että hän halusi lopettaa suhteenalun.  Minusta on erittäin ymmärrettävää, että lapseton kaupunkilaisnainen ei halua itselleen miestä, jolla on kaksi lasta eripuolilla Suomea kahdelle eri naiselle. 

Tässä tehdään kuitenkin ohjelmaa, mielestäni sitä ei voi täysin sivuuttaa. Onko reilua, että viikon jälkeen yksi ei vain kestä vaan hänellä on oikeus irtisanoutua ohjelmasta? 

Ei kai tämä ohjelmakaan mikään vankila ole?

Ei. Mutta sopimuksista on pidettävä kiinni. Varsinkin, kun on itse ohjelmaan väen väkisin tuppautunut ja kyse on v

Aika pihalla olet, mutta ehkä se on sinulle hyväksikin. Pysy naivina. Peace.

Vierailija
11458/22307 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ikimaailmassa alkaisi suhteeseen miehen kanssa, jolla on lapsia kahden eri naisen kanssa. Se vain olisi niin suuri turn off että liian hapokasta, ei pysty. 

No en minäkään, ainakaan nykytietämyksen mukaan.  Vastuu olisi liian suuri kannettavakseni.  Kukaan lapsi ei saa joutua välinpitämättömän tai ilkeän äiti- / isäpuolen vallan alle.  Joku voi täysin hullaantuneen avioitua perheellisen puolison kanssa, eikä edes tiedosta, että on kuitenkin lähes aina taustalla, mikäli suhde alkaa jo silloin kun lapset aloittavat tarha, ja kouluunmeno asiat, synttäreitä, koulujen päättöjuhlia, ripillepääsyä.  Pitää hyväksyä ja sietää, että iskät/äiskät käyvät keskenään nämä elämänvaiheet läpi, tahdoit tai et.     

Vierailija
11459/22307 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elisa oli suorastaan pelottavan oloinen, katseessa tulta eilisessä jaksossa kun puhui matin kanssa. 

Kyllä on Tampereen Pyhäjärven maisemat upeat, korkealta Pyynikin rinteiltä näkyy kauas, mäntyjä, kalliota ympärillä.  

Elisan asunto näytti kummalliselta. Punasävyä joka paikassa, outoja esineitä. Tuli mieleen noita-akan luola.

Vierailija
11460/22307 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selittäkää joku minulle, että miksi ihminen A vaatimalla vaatii läheisyyttä ihmiseltä B, kun vaikuttaa siltä, että A ei edes pidä B:stä millään tasolla. Eihän tuossa ole mitään järkeä. Miksi Matin pitäisi niin kovasti koskea Elisaa, kun Elisa viestittää kaikin mahdollisin keinoin, että ei ole viehättynyt Matista ja suoraan sanottuen Elisan oma käytös on todella luotaantyöntävää. Tapa, jolla puhuu on hyökkäävä ja sanaton elekieli on jotenkin hyvin negatiivista. 

Ehkä siksi, että Elisan itsetunto pysyy kasassa sillä, että miehet haluavat seksiä hänen kanssaan. 

Voi olla niinkin, että hän saa toisen alistettua ja sidottua itseensä paremmin seksin avulla. 

Niin mutta miksi pitäisi sitoa ihmistä, josta ei ole kiinnostunut. Tilannehan on se, että Elisa itse ei halua Mattia. Matin nk. haluttomuus on vain peili siitä.