Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (10489)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on tullut mielle, että ehkä Matti olisi syttynyt Iinasta, kun Elisa ei sytytä. Erilaiset persoonat.
Mutta heillä on aika iso ikäero, eikös Iina ole alle kolmekymppinen vai meneekö mulla leidit sekaisin? Iinan elämänsuunnitelmapuheista tuli sellainen vaikutelma, että hän on miettinyt että tässä vaiheessa opiskeluja voisi olla hyvä olla parisuhde jotta lapsia saisi sitten ajallaan, Matilla saattaa olla se vaihe jo ohi? Toisaalta mietin että myös Katri voisi olla Elisaa parempi vaihtoehto vaikka Katri ei boheemi taiteilijasielu olekaan. Toki Katrikin on huomauttunut läheisyyden puutteesta mutta ratkoo ongelmaa aika erilaisella tavalla kuin Elisa, tekee Jannelle synttärilounaan ja hemmottelee. Ehkä Katrin pitäisi olla neuvomassa Elisaa?
Ikäero vaikuttaa toki, joten siksi ei natsaa. Iinan persoona voisi natsata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä Mikko on siksi vakava, että on ehkä päättänyt,että suhtautuu puolisoonsa ja kohtaamiseen kunnioituksella ja menee vaikka läpi harmaan kiven. Sellainen vivahde tulee mieleen.
Minusta Mikko vaikuttaa ehkä hiukan vakavalta ihmiseltä, tuli vain mieleen siitä "en ole koskaan rakastanut ketään eikä kukaan ole rakastanut minua" -kommentista. Toivon että Iina saa kaivettua hänestä vähän iloisuutta esiin.
Mikolla on varmaan toistuva masennus tai jatkuva krooninen jonkinasteinen masennus Jokelasta johtuen. Ja siksi vähän raskassoutuinen. Näin itse koen näkemäni.
Mutta heillä on aika iso ikäero, eikös Iina ole alle kolmekymppinen vai meneekö mulla leidit sekaisin? Iinan elämänsuunnitelmapuheista tuli sellainen vaikutelma, että hän on miettinyt että tässä vaiheessa opiskeluja voisi olla hyvä olla parisuhde jotta lapsia saisi sitten ajallaan, Matilla saattaa olla se vaihe jo ohi? Toisaalta mietin että myös Katri voisi olla Elisaa parempi vaihtoehto vaikka Katri ei boheemi taiteilijasielu olekaan. Toki Katrikin on huomauttunut läheisyyden puutteesta mutta ratkoo ongelmaa aika erilaisella tavalla kuin Elisa, tekee Jannelle synttärilounaan ja hemmottelee. Ehkä Katrin pitäisi olla neuvomassa Elisaa?
Sulla meni kaikki nimet sekaisin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä Mikko on siksi vakava, että on ehkä päättänyt,että suhtautuu puolisoonsa ja kohtaamiseen kunnioituksella ja menee vaikka läpi harmaan kiven. Sellainen vivahde tulee mieleen.
Minusta Mikko vaikuttaa ehkä hiukan vakavalta ihmiseltä, tuli vain mieleen siitä "en ole koskaan rakastanut ketään eikä kukaan ole rakastanut minua" -kommentista. Toivon että Iina saa kaivettua hänestä vähän iloisuutta esiin.
Mikko taisi sanoa ettei tiedä onko rakastanut tai onko häntä rakastettu. Ilmeisesti ei ole varma miltä rakkauden pitäisi tuntua ja mitä kaikkea se pitäisi sisällään, jotta voisi sanoa rakastavansa. Hän tuntuu olevan hyvin jalat maassa tyyppi. Järjellä käsittelee ennemmin kuin tunteella.
Kuulosti kyllä vähän omituiselta. Miten ei voi tietää rakastaako vai ei? Toisen tunteita on tietysti vaikeampi arvioida, jos kyse oli siitä, mutta sittenkin olisi kiinnostava tietää, että mistä on päätellyt, ettei kukaan ole koskaan rakastanut, jos on kuitenkin ollut suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on tullut mielle, että ehkä Matti olisi syttynyt Iinasta, kun Elisa ei sytytä. Erilaiset persoonat.
Miksi Iinasta? Hän on varattu. Asiantuntijat väliin ja Julia lennossa Matille, avot. 😅
Matti tuskin kaipaa elämäänsä toista ankeuttajaa. Elisa ja Julia on samanlaisia, vaikka Elisan kunniaksi sanottakoon, että puhuu suoraan eikä vaan puhu pahaa selän takana, kuten Julia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikolla on varmaan toistuva masennus tai jatkuva krooninen jonkinasteinen masennus Jokelasta johtuen. Ja siksi vähän raskassoutuinen. Näin itse koen näkemäni.
Ja semmoset kotilääkärit sitten sieltä.
Mikko alkoikin olla ainoa tämän vuoden osallistujista, jolle ei jotain diagnoosia ole täällä keksitty.
Hai oli todella monin tavoin creepy.
Juu niin varmaan. Jokela 2007. 18 vuotta sitten ja suuri kysymysmerkki on oliko Mikko edes paikalla koulussa puhumattakaan että olisi törmännyt uhreihin. Miten ihmeessä muuten ihmiset kestivät sotavuodet ja menivät sen loputtua vuosikymmeniksi töihin. Nykyään nuoret alkavat hyperventiloimaan jokaisesta pienestä vastoinkäymisestä. Länsi on rappiolla. Työ ei maistu, sankareita ovat kaikenmaailman työtä vieroksuvat some-pellet ja onlyfansissa pe..settä esittelevät bimbot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja semmoset kotilääkärit sitten sieltä.
Mikko alkoikin olla ainoa tämän vuoden osallistujista, jolle ei jotain diagnoosia o
Joo vaviskaa lääkärikunta. Vauva palstalla pystytään diagnosoimaan leikatuista tv pätkistä ilmeiden perusteella. Tänä vuonna on diagnosoitu, adhd, autismi, narsismi, psykopatia, masennus... vai oisko oisko nämä ylianalysoinnit näiden kotilääkäreiden päässä
Tiedä masennuksesta. Helvetin raskasoutuinen kaveri kyllä . Puolisoksi sopisi joku tutkijatyyppi jonka kanssa saa puhua syviä päivät pitkät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikko taisi sanoa ettei tiedä onko rakastanut tai onko häntä rakastettu. Ilmeisesti ei ole varma miltä rakkauden pitäisi tuntua ja mitä kaikkea se pitäisi sisällään, jotta voisi sanoa rakastavansa. Hän tuntuu olevan hyvin jalat maassa tyyppi. Järjellä käsittelee ennemmin kuin tunteella.
Kuulosti kyllä vähän
Elisa on Matin kurkussa, Julia ilmoitti Artulle nätisti, että yhteinen taival päättyy heippa. Voitko vielä tarkemmin kuvailla miksi jankutat Elisan ja Julian yhtäläisyyksiä? Oletko huomannut saavasi yläpeukkuja kun haukut ensin Elisan ja lopussa niputat Julian juttuun? Huvittavaa.
Juu niin varmaan. Jokela 2007. 18 vuotta sitten ja suuri kysymysmerkki on oliko Mikko edes paikalla koulussa puhumattakaan että olisi törmännyt uhreihin. Miten ihmeessä muuten ihmiset kestivät sotavuodet ja menivät sen loputtua vuosikymmeniksi töihin. Nykyään nuoret alkavat hyperventiloimaan jokaisesta pienestä vastoinkäymisestä. Länsi on rappiolla. Työ ei maistu, sankareita ovat kaikenmaailman työtä vieroksuvat some-pellet ja onlyfansissa pe..settä esittelevät bimbot.
Asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hai oli asunut itsekseen jo aiemmin, kuvausten aikana asui tilapäisesti perheenjäsenen/-jäsenten luona. Ihan hirveen vaikee ymmärtää joillekin näinkin yksinkertainen asia.
Minulle olisi Hai ulkonäkönsä tai asumisensa puolesta käynyt (siitäkin huolimatta, että vastuu yhteisistä hetkistä olisi jäänyt minun ja asuntoni kontolle) mutta se Hain kömpelyys, mitä voi sanoa ja MITEN voi sanoa olisivat jossain vaiheessa alkaneet aiheuttaa riitoja.
Mutta tosiaan hoikka, pitkä, suht ok kasvot, rauhallinen.....niin olisin mennyt hääyönä kainaloon kernaasti. Siinähän kohtaa Anna jo työnsi pois. Ehkä osa naisista saa oksurefleksin jo heti niinkun Taina ja Julia, mutta eivät myönnä sitä? En tiedä.
Eipä unohdeta, että Hai kommentoi heti alussa Annan ulkonäköä tyyliin paheksui kynsilakkaa jne. Ei
Hai varmaan haaveili neitseellisestä isosimmuisesta animetypykästä isoilla painovoimaa uhmaavilla luomulolloilla :)
Vierailija kirjoitti:
Annas kun arvaa, eläkkeetkin on ihan itse maksettu ja ansaittu?
Hai varmaan haaveili neitseellisestä isosimmuisesta animetypykästä isoilla painovoimaa uhmaavilla luomulolloilla :)
Minkä hemmetin takia muuten Annalle paritettiin kinkki??
Katse häissä paljasti jo inhon.
Voitko vielä tarkemmin kuvailla miksi jankutat Elisan ja Julian yhtäläisyyksiä?
Kumpikin oikein hakemalla hakee toisesta syitä sille, että pääsevät uhriutumaan vetoamalla tunteisiinsa, kuinka ovat tulleet loukatuksi, vaikka molemmat on myös ihan ääneen todenneet, etteivät tunne vetoa puolisoonsa. Erona tosiaan se, että Elisa sanoo asiat suoraan myös sille toiselle, kun Julia taas pyrkii viimeiseen asti ylläpitämään itsestään miellyttävää kuvaa ja samaan aikaan mököttää olettaen toisen vaan lukevan ajatuksiaan ja selän takana pilkkaa aitten siitäkin, ettei se ajatusten luku ole onnistunut eli haluaa antaa toisesta vielä tyhmän vaikutelman kaikkien muiden syytöstensä päälle.
Miksi mainitsi Jokelan ja sen vaikutukset, jos niitä ei ole?
Toivottavasti seuraavissa jaksoissa Janne panostaa enemmän suhteseen Katriin kanssa. Katri on mukava, fiksu, turvallinen ja kivannäköinen nainen ja hyvässä työssäkin. Minun mielestäni Jannen kuuluisi olla tyytyväinen, että sai näin upean naisen ja siitä kannattaa pitää kiinni. Ainakaan parempaa naista kuin Katri on vaikea Jannen löytää.
Lainaus Mikkoon liittyen:
"Kuulosti kyllä vähän omituiselta. Miten ei voi tietää rakastaako vai ei? Toisen tunteita on tietysti vaikeampi arvioida, jos kyse oli siitä, mutta sittenkin olisi kiinnostava tietää, että mistä on päätellyt, ettei kukaan ole koskaan rakastanut, jos on kuitenkin ollut suhteessa."
Fiksun ihmisen merkki, että osaa ihmitellä ja jopa epäillä, mitä se rakkaus oikein on.