Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL

Vierailija
24.08.2025 |

Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?

Kommentit (9617)

Vierailija
9521/9617 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://es.pinterest.com/elisakarvinen/ihania-miehi%C3%A4/

Elisan pinterestistä löytyy muutama poiminta hänen unelmamiehistään. Hmm... ei taida olla ihan yks yhteen Matin kanssa.

Eli ulkonäkö ja aika tietynlainen sellainen on hänelle näköjään tosi tärkeää. Olen varmaan vanhanaikainen tai jotain, mutta minusta tällainen kiiltokuvamainen kuvakokoelma on nolo ja vähän outokin. 

Todellakin. Pinnallinen.

Tämä voisi olla jonkun homopojan leikekirjasta.

Elisan makua on enemmän "Tom of Finland-tyypit" kuin "Voice of Finland-tyypit" :D

Vierailija
9522/9617 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äätnestys: Naiset, kenet tämän kauden miehistä ottaisit mieluiten itsellesi kumppaniksi ja miksi? Miehet, kenet tämän kauden naisista ottaisit mieluiten itsellesi kumppaniksi ja miksi? 

Ikäerosta huolimatta ottaisin Matin. Matti on minua reilu kymmenen vuotta vanhempi, mutta hän näyttää 35-vuotiaalta.

Ikäerosta huolimatta Artun. Minulle tuollainen puhelias mies olisi tosi hyvä kumppani. Arvostan myös suoruutta. Kyllä mulle saa oman mielipiteensä sanoa.  Sekin on koettu että miellyttämishaluinen ihminen sanoo mitä luulee minun haluavan kuulla. Todella ongelmallista parisuhteessa. Tykkään myös Artun ulkonäöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9523/9617 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko plussan tahdissa katsovat tehdä tänne muutaman juonipaljastuksen! Kiinnostaisi! Voihan siihen alkuun laittaa varoituksen, että juonipaljastuksia, niin ne jotka ei halua tietää ei sitten lue.

Juonipaljastus:

Janne vaikuttaa jakso jaksolta kuitenkin vähän mukavammalta. Ainakin on alkanut avautumaan enemmän. 

Ryhmätehtävässä oli ainakin hyvin mukana, ja avautui asioista. Osallistui, ja kuvaili olevansa siili.

Vierailija
9524/9617 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaan haluaisin kysyä, että mitä mieltä naiset ovat sellaisesta ohjeesta, että pitäisi kalenteriin merkitä seksiä ja sitten pitäisi seksiä olle, kun kalenterissa niin lukee. Teki mieli tai ei...minä en ole koskaan tätä ohjetta ymmärtänyt ja jos meillä mies suuttuu siitä ettei saa pimppiä koska minun haluni eivät syty, niin kyllä siitä ahdistuksesta kuiva kausi vain venyy.

Sitten voi hetken miettiä Elisan ja Matin suhdetta. Tässä vain sukupuolet toisen päin. Nainen suuttuu ja natkuttaa. Ei varmaan puntissa värähdä. 

Tuo ohjehan on tarkoitettu pitkiin parisuhteisiin ja usein myös ruuhkavuosiin, kun parin on vaikea löytää itselleen yhteistä aikaa arjen mennessä kaiken edelle. Ajatushan on myös se, että molemmat jo etukäteen suhtautuisi sovittuun siten, että on kyseisessä hetkessä mukana. Toki kannattaisi myös yhdessä sopia, että mitä kumpainenkin seksiltä odottaa, ettei se ole vaan toisen halujen mukaista.

Vierailija
9525/9617 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elisan pinterestistä löytyy muutama poiminta hänen unelmamiehistään. Hmm... ei taida olla ihan yks yhteen Matin kanssa.

Eli ulkonäkö ja aika tietynlainen sellainen on hänelle näköjään tosi tärkeää. Olen varmaan vanhanaikainen tai jotain, mutta minusta tällainen kiiltokuvamainen kuvakokoelma on nolo ja vähän outokin. 

No siis aiemmin täällä mietin, että hän varmasti haluaa semmosen MIESTEN MIEHEN, joka miehekkäänä kantaa hänet puunhaaraan kuin apinamies. En ollut kauhean väärässä :D

Nämä on ihan helmiä välillä nämä kommentit. :D haara.... oikea jalka oikealle oksalle ja sitä rataa

https://youtube.com/shorts/BqoEZdq_RWw?si=wxTh8TdOIHDKaVYg

Tässä Elisalle mies. 

Vierailija
9526/9617 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minulta mies kysyisi millaisesta seksistä tykkään, se olisi luiskalla heti. Minua ei kiinnosta tuollainen sivuseikka. Voisin valita miehen joka haluaisi täydellisen selibaatin, kunhan on vain hauska, fiksu ja eläinrakas. 

Ja minä taas en voisi kuvitella suhdetta miehen kanssa, joka ei kykene keskustelemaan seksistä. 

Samma här. En haluaisi kaikkia nykyajan seksijuttuja tehdä. Ihmiset katsoo liikaa pokea, ja monet jutut siellä on ihan liikaa minulle. En suostuisi koskaan tiettyihin asioihin.

N27

Vierailija
9527/9617 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan yleisesti: Jos haluaa läheisyyttä, kannattaa suhtautua toiseen hyväksyvästi ja vaikka kehuakin, sellainen luo luonnollista pohjaa läheisyydelle ja kiintymykselle. Sen sijaan toisen kyseenalaistaminen pienissäkin asioissa (vaikka sahaaminen kun itse vain katsoo vierestä), painostaminen ja arvostelu (heti ensimmäiseksi hiusten väri jne.) luovat etäisyyttä ja voivat karkottaa toisen kuoreensa.

Tässä ohjelmassa: Tilanteeseen nähden Matti on kuitenkin jaksanut kuunnella ja pyrkinyt puhumaan toista huomioiden. Moni olisi saattanut vetäytyä hiljaiseksi, ärähtää jotain tai jopa lähteä pois siitä tilanteesta. 

Tämä! Elisa on itse aiheuttanut Matin kuoreen vetäytymisen. 

Vierailija
9528/9617 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä Elisahan alkaa vaikuttaa enemmän ja enemmän erikoistapaukselta, eikä hyvällä lailla. Antoi alkuun kuvan, että on taiteellinen, ja etsii persoonallista ja erikoista puolisoa, mutta tosiasiassa haluaisi mallimiehen suoraan kuvastosta. Kuinka kaukana hän on realiteeteista?! Ei tuolla habituksella, eikä varsinkaan luonteella, saa tuollasia miehiä, jos ketään. Naurettavaa, että edes kehtaa tällaisia mieskiiltokuva

Jotenkin alkoi käymään sääliksi Elisa. Hän luulee olevansa tietoinen omasta itsestään, mutta on oikeasti aika pihalla. Metsään menee hänen itsereflektiot. Ja se on hänen onnensa esteenä.

Toivottavasti hän saa hyviä oivalluksia itsestään, kun katsoo tätä ohjelmaa. Ja tajuaa, missä asioissa olisi hyvä muuttua.

Vierailija
9529/9617 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaan haluaisin kysyä, että mitä mieltä naiset ovat sellaisesta ohjeesta, että pitäisi kalenteriin merkitä seksiä ja sitten pitäisi seksiä olle, kun kalenterissa niin lukee. Teki mieli tai ei...minä en ole koskaan tätä ohjetta ymmärtänyt ja jos meillä mies suuttuu siitä ettei saa pimppiä koska minun haluni eivät syty, niin kyllä siitä ahdistuksesta kuiva kausi vain venyy.

Sitten voi hetken miettiä Elisan ja Matin suhdetta. Tässä vain sukupuolet toisen päin. Nainen suuttuu ja natkuttaa. Ei varmaan puntissa värähdä. 

Miehelle vielä vaikeampaa, kun ei voi vaan heittäytyä olemaan ja miettimään isänmaata (en suosittele naisillekaan). Pitäisi olla ori, jollaista Elisa odottaa. Suorituspaineet x 1000.

Tuollaiseen alistuminen olisi seksuaalista väkivaltaa. Hyvä, että Matti pitää rajansa. 

Samaa mieltä sun kanssa muuten, mutta läpi paistaa penetraatio keskeinen ajattelu. Se mieskin voisi vaan välillä tyydyttää naista vaikkei seiso... Ei siis ole pakko, jos ei ole halua tyydyttää kumppaniaan, mutta jos haluaa että toinen saa nautintoa, niin sormet ja suu todennäköisesti löytyy lähes joka mieheltä. Puhun nyt siis parisuhteista yleisesti. Matin kannattaa pysyä kaukana Elisasta, ja toivottavasti Elisa pysyy kaukana Matista.

Vierailija
9530/9617 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei kiusattu koulussa ollenkaan eikä kotona eikä menneissä parisuhteissa kohdeltu huonosti. Eli ei mitään vanhaa traumaa taustalla. Silti jos joku mies sanoisi minulle, että vaikutan miehekkäältä, niin en haluaisi enää olla hänen kanssaan tekemisissä. Sellaista ei vain sanota naiselle. Piste. 

Vitsi mitä vinkumista yhdestä lauseesta, jota kukaan ei kuullut ja jota ei ole sijoitettu mihinkään todelliseen kontekstiin. Itse olisin todennäköisesti naisena  ehkä jopa hieman otettu. Miehekkyys ja maskuliinisuus voi tarkoittaa joidenkin ilmaisussa urheilullisuutta ja voimakkuutta. Hennoksi tai naiselliseksi kutsuminen viittaa mulle miehen sanomana vähän alisteisen suhteeseen.

Vierailija
9531/9617 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Janne on vähän sellaisen perinteisen suomimiehen oloinen, riittää että istutaan välillä sohvannurkassa katsomassa lätkää ja tunteista ei puhuta.

Katri on kyllä aika kärsivällinen. Varmaan työssäänkin kohdannut monenlaista vakavaa tilannetta, niin ei ala ihan pienistä hermostumaan. Katri ei vaikuta minä minä tyypiltä muutenkaan, katsojana tulee rauhallinen kuva. Heille saattaa jopa jonkinlainen kaveruus jäädä, vaikka ei suhdetta tulisi. 

Toivittavasti Katri osaa oikeassa elämässä pitää riman korkeammalla ja olla antamatta loputtomia mahdollisuuksia ihmiselle, joka ei sellaisia ansaitse. 

Katri saa ihan rauhassa pitää rimansa korkealla ja jäädä ns vanhaksi piiaksi. Aivan nuorena nainen pystyy valikoimaan ja pitämään rimaa korkealla, mutta ne ajat ovat jo menneet

Höpö höpö sun naisvihaas. Kyllä joka iässä voi löytää kumppanin joka on kunnioittava ja täysillä mukana. 

Typerää tuollaiset tasoteoriat ja tietyssä iässä tyydyttävä johonkin jutut. Moni kuten Katrikin on varmaan mieluumin yksin kuin ottaa jonkun kenen kanssa ei ole tarpeeksi yhteistä parisuhteeseen

Vierailija
9532/9617 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Artusssa tökkii eniten maajussitar tausta. Oon ihan varma että Julia tiesi sen taustan ja halusi ennen kaikkea siksi lopettaa.

Vierailija
9533/9617 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Artusssa tökkii eniten maajussitar tausta. Oon ihan varma että Julia tiesi sen taustan ja halusi ennen kaikkea siksi lopettaa.

Täysin samaa mieltä siitä, että lasten ja asuinpaikan lisäksi tuo on hyvin merkittävä asia, joka Juliaa häiritsi. Julia ei vaan ole tuostakaan asiasta rehellinen. On selkeästi nähnyt sen aiemman Napakymppi-gaten ja tasan tarkkaan tiennyt, että ihan kuten lapsista ja asuinpaikastakaan, hänen ei kannata mainita siitäkään, ettei tule itse katsojien toimesta kritisoiduksi, vaan on parempi syyttää Arttua samasta, millä Julia jo ennen hänen tapaamistaankin uhriutui, saaden siten katsojien sympatiat puolelleen ja syyn luovuttaa ilman pienintäkään yritystä. Julia on kyllä ihan tasan tarkkaan suunnitellut, miten tuotantoa ja samalla sinisilmäisiä katsojia manipuloi,

Vierailija
9534/9617 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis aiemmin täällä mietin, että hän varmasti haluaa semmosen MIESTEN MIEHEN, joka miehekkäänä kantaa hänet puunhaaraan kuin apinamies. En ollut kauhean väärässä :D

Nämä on ihan helmiä välillä nämä kommentit. :D haara.... oikea jalka oikealle oksalle ja sitä rataa

Jollaista Elisa ei tule koskaan saamaan. Jos ei alle nelikymppisenä ole onnistunut,  ei se tule onnistumaan vanhempanakaan. Ainakaan tuolla luonteella ja 15 vuotta vanhemman ulkonäöllä.

Vierailija
9535/9617 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Janne on vähän sellaisen perinteisen suomimiehen oloinen, riittää että istutaan välillä sohvannurkassa katsomassa lätkää ja tunteista ei puhuta.

Katri on kyllä aika kärsivällinen. Varmaan työssäänkin kohdannut monenlaista vakavaa tilannetta, niin ei ala ihan pienistä hermostumaan. Katri ei vaikuta minä minä tyypiltä muutenkaan, katsojana tulee rauhallinen kuva. Heille saattaa jopa jonkinlainen kaveruus jäädä, vaikka ei suhdetta tulisi. 

Toivittavasti Katri osaa oikeassa elämässä pitää riman korkeammalla ja olla antamatta loputtomia mahdollisuuksia ihmiselle, joka ei sellaisia ansaitse. 

Katri saa ihan rauhassa pitää rimansa korkealla ja jäädä ns vanhaksi piiaksi. Aivan nuorena nainen pystyy valikoimaan ja pitäm

En ole mikään tasoteoreetikko tai naisvihaaja. On vaan fakta, että miehet katsovat itseään nuorempia naisia ehkä jotain 5 vuotta vähintään. Ja mitä enemmän meille naisille tulee ikää sen vähemmän on näitä miehiä.  Kun on enemmän elämänkokemusta niin tuon on kyllä huomannut. 

Vierailija
9536/9617 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeestikko joku katsoo tollaista?

Vierailija
9537/9617 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elisan ulkokuori viestii terävää, vaativaa persoonaa. Puhuu koko ajan kosketuksesta, mutta jos olisin Matti en uskaltaisi koskea minäkään, koska väärin tekisin kuitenkin. On tietävinään kaikkien ihmisten ongelmat, mutta samalla tuo siinä esiin kuinka paljon itsellään on solmuja ja mörköjä sisällään. Itse olen aina karttanut näitä kaikkitietäviä kotipsykologeja jotka vaan tekevät päätelmiä joista ei jousteta. 

Aijaa, ja tämä on tietenkin ongelma kun on nainen kyseessä. Sehän on miehille ihan "normaali" käytös nykyään, että vaatii seksiä usein, muuten suhde loppuu tai käy vieraissa (jälkimmäinen kovuuden lisäksi todella kieroa, miksei lopeta suhdetta?). Ja ihan normaalia sekin tuntuu olevan miehille, että mitään kosketusta ei ole jos se ei johda seksiin.

Vierailija
9538/9617 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katri on tosiaan hyvin kärsivällinen eikä ala pienestä hermostumaan. Näinhän väität. Tämä "pitkähermoinen" ei kuitenkaan siedä lasten pitämää ääntä. Ja peräti lähettää lasten isälle viestin, jossa valittaa tästä lasten äänistä. Luulisi jo tuon amnstin perusteella olevan vähän enemmän elämästä tietävää. 

Mistä sinä tiedät miten tuo tilanne meni ja mitä Katri viestitti kun mitään tuollaista ei ole ohjelmassa näytetty? Ainostaan mainittu viesti, joka on saattanut olla ettei saanut hyvin nukuttua. Jos on 12h yön läpi vuoroja taustalla varmaan väsyttääkin.

Miksi ahtaasti asuva isäihminen jolla on nuoria lapsia ja sänky keittiö/eteisessä lähtee hakemaan vierasta ihmistä tuohon kuvioon. 

Vierailija
9539/9617 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En ole mikään tasoteoreetikko tai naisvihaaja. On vaan fakta, että miehet katsovat itseään nuorempia naisia ehkä jotain 5 vuotta vähintään. Ja mitä enemmän meille naisille tulee ikää sen vähemmän on näitä miehiä.  Kun on enemmän elämänkokemusta niin tuon on kyllä huomannut. "

Katsominen ja parisuhde on eri asia. Onhan tämä palstakin täynnä papparaisia joiden mielestä heille kuuluu se 20v missi. Tai tässä ohjelmassa sohvaperunoita, jotka haluaa sen sporttisen naisen. Ei se niin vaan suoriltaan mene.

On myös suhteita joissa mies on nuorempi ja se toimii. Kyse on silloin kemiasta. Tuollainen tietyssä iässä naisten on tyydyttävä ja mies saa aina mitä vaan puhe on ihan puppua

Vierailija
9540/9617 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En ole mikään tasoteoreetikko tai naisvihaaja. On vaan fakta, että miehet katsovat itseään nuorempia naisia ehkä jotain 5 vuotta vähintään. Ja mitä enemmän meille naisille tulee ikää sen vähemmän on näitä miehiä.  Kun on enemmän elämänkokemusta niin tuon on kyllä huomannut. "

Katsominen ja parisuhde on eri asia. Onhan tämä palstakin täynnä papparaisia joiden mielestä heille kuuluu se 20v missi. Tai tässä ohjelmassa sohvaperunoita, jotka haluaa sen sporttisen naisen. Ei se niin vaan suoriltaan mene.

On myös suhteita joissa mies on nuorempi ja se toimii. Kyse on silloin kemiasta. Tuollainen tietyssä iässä naisten on tyydyttävä ja mies saa aina mitä vaan puhe on ihan puppua

kyllä mä näen ton parastaennen-päiväyksen niin että vaikka nyt ei niin olisikaan mitään lisääntymis-ajatuksia niin kyllä se vaan siinä on

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi