Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (9745)
Vierailija kirjoitti:
Formaattia pitäisi runkata niin että mäksamaan alettaisiin vasta sarjan päätyttyä tyyliin tonnikuussa viisvuotta jos pysyvät yhessä ja toi leikkiavioliitto kyllä pilasi tehokkaasti koko jutun .
Ei kai osallistujille makseta, kun ohjelman idea on kuitenkin auttaa heitä löytämään itselleen elämänkumppani? Useimmathan kuitenkin käy myös ihan normaalisti töissä. Tuskinpa Juliakaan olisi heti ensimmäisinä päivinä luovuttanut, jos mukana olosta maksettaisiin. Se nyt on vielä törkeämpää jos saavat jonkun kiinteän palkkion riippumatta siitä luovuttaako heti vai jatkaako loppuun asti, ja juuri siinä se mahdollisen palkkion toimimattomuus onkin, että eihän suhteesta tule mitään, jos osallistujat on mukana vaan sen palkkion takia.
Mun mielestä on hyvä olla alusta asti rehellinen: sanoa niin kuin Mikko että tekee parhaansa ja yrittää todella että kaikki toimii, tai sanoa kuin Julia ettei parisuhde voi muodostua koska toinen satutti liikaa ja vanhat haavat avautui kun ulkonäköä kommentointiin. Osallistujat on rehellisiä siinäkin resenoiko vai ei ollenkaan resenoi.
Miksi kukaan ohjelmaan osallistuvista naisista ei ole äiti? Hyvin huomaa, että nämä toisen kierroksen isukit kuvittelevat olevansa tavoiteltuja sinkkumiehiä taas, kyllä eksä kantaa päävastuun lapsista niin että mies voi osallistua ohjelmaan ja kehuskella lapseni menee kaiken edelle.
Oma ego ja m*una edellä tässä kyllä mennään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pointti on siinä, että mies sanoo jo suhteen alkumetreillä jotain negatiivista ulkonäöstä. Kyllä minullakin menisi maku tyypistä.
Oikeassa elämässä kukaan ei jatka deittailia miehen kanssa, joka antaa nopeasti negatiivista palautetta ulkonäöstä. Ihan turhaa kenenkään asianosaisten tai sukulaisten on täällä selitellä, toisen ulkonäön kritisoijia saa välittömät pakit normielämässä. Kuka vain nainen pakenee, jos alkaa tulla negaa heti alussa, koska se ei ole normaalia käytöstä vaan antaa todella oudon ja epämiellyttävän kuvan miehestä. On se vapaa valinta, tiedättekö?
Kun on lukenut näitä viestejä tulee mieleen oliko nyt Artulla ym. ajatus, että tällä ohjelmalla saa morsiamen satimeen, hän jonkun mukaan jopa sitoutuu juridisesti (hah hah!) katselemaan Artun toilailuja vaikka mikä olisi. Nautt
Ensinnäkään tämä ei ole normaalia neittailua. Oikeasti, hetikö ja "välittömästi" annatte pakit, jos joku sanoo vähänkään negaksi tulkittua?
Jos mies sanoo minua miehekkääksi, niin alitajuntaan jää kummittelemaan, (en siis itse tiedosta tätä) että hän ei halua olla minun kanssa yhteydessä kuten kumppanin kanssa ollaan = yhteys, fyysinen yhtyminen. Äijämäisen naisen kanssa voi olla ystävä, mutta siitä tulee se mielikuva, että ei parisuhteeseen asti eli siihen fyysiseen kontaktiin pääse kuitenkaan. Koska mies ei syty äijästä.
Sanoilla on hyvin paljon merkitystä siihen mitä keho ottaa vastaan. Minulla oli nuorempana 2013 kesäheila, joka letkautti, että "et näytä päivääkään alle kolmikymppiseltä". Keho meni jotenkin lukkoon seksin osalta. Vuoden kuluttua olin yhdessä miehen kanssa, joka muisti aina sanoa "olet just sellainen, joka halutaan vaimoksi" niin myös fyysinen yhteys toimi seksissä.
Ehkä joku saa tästä kiinni, keho tai mieli menee jotenkin "suppuun". Samoin voi käydä ihan kaverinkin kanssa jos hän viestii, etten ole "kelpaava" -> mieli menee jotenkin lukkoon, että en voi avautua tälle ystävyydelle, meistä ei tule bestiksiä. Näin kävi esim., kun kaveri kieltäytyi auttamasta minua 8vk sairauslomani aikana.
En tiedä onko tämä miehillä eri, mutta naisena koen näin. Keho menee suppuun ja mieli myös.
Osallistujat on rehellisiä siinäkin resenoiko vai ei ollenkaan resenoi.
Resonointi, ei resenointi.
Vierailija kirjoitti:
Mitenhän Elisa olisi käyttäytynyt ja millaisen roolin ottanut, jos "alttarilla" olisi ollut tumma, laatikkoleukainen, saalistajasilmäinen hunkki? Mitä olisi nähty vihan tilalla?
Ajattelitko, että mies olisi ollut yhtä haluton Elisaa kohtaan kuin Matti, mutta Elisa olisi kuitenkin rakastunut häneen palavasti ensinäkemältä? Vaikea uskoa, että olisi silloin noin hyökkäävästi toiminut. Onhan tuossa Elisan käytöksessä aistittavissa juuri sitä minkä hän ihan ääneen sanoikin, ettei Matti herätä hänessä mitään intohimoja. Nyt vaan kääntää kaiken Matin syyksi ja uhriutuu, ihan kuten Juliakin, joka on myös paljastanut, ettei tunteita heti syntynyt, eli toinen ei vaan yksinkertaisesti ole sitä, mitä odotti. Jannea on syytetty siitä, että kuvitteli saavansa mieluisensa puolison kuin Wolttaamalla ja siksi pettyi, mutta kyllä ne suurimmat kuvittelijat ja pettyjät on olleet Elisa ja Julia, joilla ei myöskään ole minkäänlaista kykyä käsitellä omia tunteitaan, pettymystään ja niiden unelmiensa prinssi-haaveiden sekä todellisen elämän välistä ristiriitaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan ohjelmaan osallistuvista naisista ei ole äiti? Hyvin huomaa, että nämä toisen kierroksen isukit kuvittelevat olevansa tavoiteltuja sinkkumiehiä taas, kyllä eksä kantaa päävastuun lapsista niin että mies voi osallistua ohjelmaan ja kehuskella lapseni menee kaiken edelle.
Oma ego ja m*una edellä tässä kyllä mennään!
Arttu nyt asuu jopa toisella puolen maata niin silloin ei lapsi voi olla vuoroviikoin isän luona, vaan isä käy kerran kuussa tapaamassa lastaan. Jannella lapset ovat vuoroviikoin. Ei silloin voi väittää vain äidin kantavan vastuun. Mutta kun tuossa kommentissa taas kerran miehiä haukutaan ja naiset nostetaan
Katri on ainoa noista naisista jolla on terve itsetunto ja Katri on myös aikaansaava eikä mikään tunteissa piehtaroija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan haluaisin kysyä, että mitä mieltä naiset ovat sellaisesta ohjeesta, että pitäisi kalenteriin merkitä seksiä ja sitten pitäisi seksiä olle, kun kalenterissa niin lukee. Teki mieli tai ei...minä en ole koskaan tätä ohjetta ymmärtänyt ja jos meillä mies suuttuu siitä ettei saa pimppiä koska minun haluni eivät syty, niin kyllä siitä ahdistuksesta kuiva kausi vain venyy.
Sitten voi hetken miettiä Elisan ja Matin suhdetta. Tässä vain sukupuolet toisen päin. Nainen suuttuu ja natkuttaa. Ei varmaan puntissa värähdä.
Miehelle vielä vaikeampaa, kun ei voi vaan heittäytyä olemaan ja miettimään isänmaata (en suosittele naisillekaan). Pitäisi olla ori, jollaista Elisa odottaa. Suorituspaineet x 1000.
Tuollaiseen alistuminen olisi seksuaalista väkivaltaa. Hyvä, että Matti pitää rajansa.
Samaa mieltä sun kanssa muuten, mutta läpi paistaa penetraatio keskeinen ajattelu. Se mieskin voisi vaan välillä tyydyttää naista vaikkei seiso... Ei siis ole pakko, jos ei ole halua tyydyttää kumppaniaan, mutta jos haluaa että toinen saa nautintoa, niin sormet ja suu todennäköisesti löytyy lähes joka mieheltä. Puhun nyt siis parisuhteista yleisesti. Matin kannattaa pysyä kaukana Elisasta, ja toivottavasti Elisa pysyy kaukana Matista.
Nyt kyllä olit penetraatiokeskeinen itse. Se juuri on seksuaalista väkivaltaa, jos Matti nyt joutuisi painostettuna antamaan vaikka suuseksiä tai muuten vaan tyydyttämään tuota naista. Ei sitäkään voi tehdä tekemättä sitä = passiivisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pointti on siinä, että mies sanoo jo suhteen alkumetreillä jotain negatiivista ulkonäöstä. Kyllä minullakin menisi maku tyypistä.
Oikeassa elämässä kukaan ei jatka deittailia miehen kanssa, joka antaa nopeasti negatiivista palautetta ulkonäöstä. Ihan turhaa kenenkään asianosaisten tai sukulaisten on täällä selitellä, toisen ulkonäön kritisoijia saa välittömät pakit normielämässä. Kuka vain nainen pakenee, jos alkaa tulla negaa heti alussa, koska se ei ole normaalia käytöstä vaan antaa todella oudon ja epämiellyttävän kuvan miehestä. On se vapaa valinta, tiedättekö?
Kun on lukenut näitä viestejä tulee mieleen oliko nyt Artulla ym. ajatus, että tällä ohjelmalla saa morsiamen satimeen, hän jonkun mukaan jopa sitoutuu juridisesti (hah hah!) ka
Sinulla se menee noin, ja hyvä että itse tiedostat asian. Väitän että sukupuolta kyse on enemmän ihmisestä.
Mattikin taisi mennä suppuun, mutta itse naisena olen ennemmin ronski enkä ota herkästi itseeni. Eli riippuu ihmisestä.
Mietin vain, että etkö huomaa siitä miehekkääksi sanoneesta miehestä, että haluaako hän sinua vai ei? Toinen asia sitten on, että sanoiko Arttu Juliaa miehekkääksi, sitä ei näytetty.
Olen varma ettei Arttu ole oikeasti sanonut Juliaa miehekkääksi.
Luulen että Julia on kysynyt mielipidettä tatuoinneista, ja Arttu sanonut että isoja luurankotatuointeja näkee enemmän miehillä kuin naisilla.
Julialla ilmeinen halu vääristellä asioita ja mustamaaöata toista selän takana kameroille salaa. Levittää valheellisia juoruja.
En ole viestejä täältä aktiivisesti lukenut, ehkä onkin tuotu jo esiin, että miksi tehdä mahdottomia pareja.
Esim Katri ja Janne. Katrilla joku staffi, joka ei perusta muista nartuista. Katrin puolisolla on narttukoira.
Julia ei halua miestä jolla lapsia. Hälle valitaan tuo mies, jolla lapsia 2 naisen kans. Ja asuukin vielä kaukana.
Ei tuollaisia asioita voi ohittaa. Muutenkin on rankkaa ja vaikeaa ilman ilmiselviä esteitä.
Samalla tavalla Julia vääristeli sanoessaan kameroille että " "Artun mielestä hänen hiukset ovat väärän väriset"
Kun oikeasti Julia oli näyttänyt kuvaa itsestään tummahiuksisena ja kysynytArtun mielipidettä. Johon Arttu yritti olla kohtelias ja sanoi että tummatkin hiukset sopivat Julialle hyvin.
Se, että joku on isä, ei ole synonyymi sille, että hän olisi myös vanhempi. Täällä jotenkin oletetaan Artun suorittavan täysipainoista vanhemmuutta ja vielä molemmille lapsille.
Vierailija kirjoitti:
Yes, ja Katri on kuitenkin mukava, fiksu, turvallinen ja kivannäköinen. Mun mielestä sen pitäisi riittää Jannelle ja Jannen kuuluisi olla tyytyväinen, että on saanut Katrin kumppanikseen. Ainakaan parempaa naista kuin Katri Janne tuskin löytää.
Se on Too Bad for him jos Janne ei ymmärrä, että Katri on paras mahdollinen kumppani hänelle ja parempaa on vaikea löytää.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin kurjaa ohjelman kannalta Julian tympeä käytös.
Kyllä jokainen joka lähtee ohjelmaan ymmärtää että tuleva puoliso on todennäköisesti erilainen ihminen kuin omat unelmat.
Koko ohjelman kiinnostavuus perustuu siihen että puolisoiden toiveet ja näkökulmat ja mielipiteet törmäävät ja ihmiset joutuvat ajattelemaan asioita toisen näkökulmasta ja tekemään kompromisseja ja tulemaan toimeen erilaisen ihmisen kanssa sen ohjelman ajan.
Julia on täysin " lellitty niskoitteleva lapsi" tähän aikuisten ihmisten ohjelmaan.
Samoin Elisa.
Vierailija kirjoitti:
Se, että joku on isä, ei ole synonyymi sille, että hän olisi myös vanhempi. Täällä jotenkin oletetaan Artun suorittavan täysipainoista vanhemmuutta ja vielä molemmille lapsille.
Arttu kai tekee vuorotyötä, ilmeisesti ilta-/viikonloppupainotteista, joten varmaan siksi vuoroviikkojärjestely tai lähivanhemnuus ei käy ennen kuin Imatralla asuva lapsi on vähintään teini-ikäinen. Ja siihen Satakunnassa olevaan lapseen voi olla tosi läheiset välit jos Arttu vaikka muutaman kerran viikossa soittaa video puhelun.
Vierailija kirjoitti:
Julia ei halua miestä jolla lapsia. Hälle valitaan tuo mies, jolla lapsia 2 naisen kans.
Miksi muka Julia ei haluaisi miestä, jolla on lapsia? Ja mitä väliä sillä on, että lapsia on useamman kuin yhden kumppanin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arttu kai tekee vuorotyötä, ilmeisesti ilta-/viikonloppupainotteista, joten varmaan siksi vuoroviikkojärjestely tai lähivanhemnuus ei käy ennen kuin Imatralla asuva lapsi on vähintään teini-ikäinen. Ja siihen Satakunnassa olevaan lapseen voi olla tosi läheiset välit jos Arttu vaikka muutaman kerran viikossa soittaa video puhelun.
Huu, delulu.
Taina sentään kutsui Matin juhannuksena mökille. Julia ei halua edes vastata Artun viesteihin. Liian lapsekas tähän formaattiin. Tindertreffien jälkeen voi kadota ja kirota jos toinen ei tajua jättää rauhaan. Tässä on tarkoitus tutustua toiseen ja toisen arkielämäänkin.