Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL

Vierailija
24.08.2025 |

Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?

Kommentit (6713)

Vierailija
6681/6714 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tsiisus mikä tyyppi.

-onpa kiva kun päästiin melomaan, en oo koskaan ennen ollut

-Nii.

-kato mikä tuolla oikealla, mikä toi on 

-mitäh

-aa se olikin vaan pikkulintu pöntön päällä

-...

-hän on kyllä kova juttelemaan, mutta kun ne keskustelut, ne on koko ajan samoista aiheista..olen sanonut että olen        maailman huonoin penkkiurheilija ja tässä on nyt monta päivää puhuttu lätkästä, hän niin kuin kuuntelee  muttei              sisäistä mitä mä sanon

Voi *ttu mikä biaatch.

Vierailija
6682/6714 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jannesta paistaa jo ennen häämatkaa ettei ole Katrista kiinnostunut yhtään. 

Miten niin? Katri on kuitenkin mukava, fiksu, turvallinen ja kivannäköinen. Mun mielestä Jannen kuuluisi olla tyytyväinen Katriin. Ainakaan parempaa naista kuin Katri Janne tuskin löytää.

Janne ei  varmaan tajua, että ei saa mitään hoikkaa ja sporttista pimua. Katsoin että ovat ulkoisesti ihan samanlaisia, siis kiloiltaan, vaikka täällä on väitetty, että Janne muka olisi jotenkin "hoikempi", no ei ole ja käveleekin jotenkin takapuoli pitkällään. 

Katri on liikakiloistaan huolimatta "tasokkaampi" kuin Janne. 

Katsoin ensin sitä Jannen olohuonetta, että jonkun teinin huoneessa olivat.. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6683/6714 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko osallistujien sukunimiä tai esim Ig.tilejä jo vinkattavaksi tänne? 

Joku ainakin tiesi kaks:

Jannen ig on: janecky88p 

Arttu ig: hynnaarttu 

Mahtavaa, kiitos paljon!  Kiva nähdä vähän muutakin kuin TV:ssä.

Vierailija
6684/6714 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että asiantuntijat oikeasti hoiteli Iinan kissan pois päiviltä jotta saisivat Iinan hakemaan lohtua mieheltä ja parin alusta vielä läheisemmän

Vierailija
6685/6714 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elisa rakentanut identiteettinsä seksuaalisena ihmisenä. Kuin olisi taitaja kisan voittaja petitaidoissa. Hyökkää niin syyttävästi Matin kimppuun, että tuosta ei enää noista. Lataa kilojen painon toiselle onnistua fyysisessä kohtaamisessa. Voin kuvitella, että lopulta se suoritus olisi Elisen osalta  enemmän leffasta kaartuvine selkineen, kuin oikeaa tunnetta.

Negatiivisesti hyökkäävä nainen vie mieheltä kuin mieheltä viimeisenkin potenssin... Harmi joo mut sieltä ei enää helpolla nousta.

Pikkupojilta, ei Miehiltä!

Vierailija
6686/6714 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elättekö jossain haave maailmassa? Ihan normi ihmisiä puutteineen .

Vierailija
6687/6714 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niitä Artun laukomisia ei yhtään näytetty. Voiko olla tulkintaa Julialta? Jos alkaa ahdistamaan liian pienestä, menee hiljaiseksi ja vetäytyy kokonaan, niin siitä on vaikea enää edetä.

Eihän niitä varmaan ole kuvattu. Ei noita kuvata 24/7.

Mutta koska niitä sanomisia on asiantuntijan kanssa läpi käyty, niin tuskin Julia nyt ihan mitä vaan väittää.  Luultavasti juuri noista sanomisista siellä on keskusteltu.

Ja asiantuntija kirjaimellisesti sanoi: siellä on ollut väärinymmärrys siitä mitä on tarkoitettu sanoa ja Arttu hyvin otti vastuun siitä mitä on sanonut ja kuinka se sitten on vastaanotettu, nyt asia on selvitetty, mutta koska tämä osui toista niin herkkään paikkaan niin tulee vaatimaan paljon työtä päästä tästä yli. 

Toinen asiantuntija kirjaimellisesti sanoo: vastuu on siinä mitä sanoo kun ei vielä tunneta kovin hyvin, eikä tiedetä kuinka toinen ottaa vastaan asioita, mutta vastuu on myös siinä kuinka tulkitsee toisen puhetta, haluaako uskoa että ne tulee hyvästä tahdosta vai haluaako tulkita ne tulevan pahasta tahdosta

Vierailija
6688/6714 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi tsiisus mikä tyyppi.

-Nii.

-mitäh

-...

-hän on kyllä kova juttelemaan, mutta kun ne keskustelut, ne on koko ajan samoista aiheista..olen sanonut että olen        maailman huonoin penkkiurheilija ja tässä on nyt monta päivää puhuttu lätkästä, hän niin kuin kuuntelee  muttei              sisäistä mitä mä sanon

Voi *ttu mikä biaatch.

Tuossa vaiheessa Arttu oli jo arvostellut Julian ulkonäköä ja tuossa kohtauksessa oli selvää, että Julialla oli mennyt fiilikset sen vuoksi. Biaatch tässä on Arttu.

Vierailija
6689/6714 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katri on elänyt kuplassaan, kun oli viestissään valittanut Jannelle, että lapset pitivät aamulla meteliä.  Ja hän on muka se, joka niin joutuu uhraamaan. Kannattaa hänen jatkaa siinä yksinäisen kuplassaan elämistään. Janne vaikuttaa välinpitämättömältä, sillä selvästi on huomannut jo aiemmin, ettei tästä tule pitempää suhdetta. 

Vierailija
6690/6714 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jos Arttu vapautuu tuosta Juliasta. Ei tuntematon ihminen voi tietää mitä tunnehaavoja toisella on taustallaan ja ikävää että Julia niin kuvittelee. Harva meistä kait edes ajattelee että on muiden mielestä huippuhyvännäköinen. Menee ihan toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos jos joku sanois mulle jotain pientä tulkinnanvaraista tai vaikka negaa ulkonäöstä.  

Vierailija
6691/6714 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tosi rakentavaa keskustelua minkä päälle on hyvä rakentaa, sä oot semmonen itsenäinen ja vahvaluontoinen ja sit jos sitä lähtee rikkomaan ni sit sä niinku hajoot murusiksi. Ja sit se suhde niinku kuolee siihen ja sitä ei kannata tehdä sun kans."

Niinkuin hän muka olisi voinut jos tuossakohtaa rikkoa vahvaluonteisen murusiksi..?.. ei mitään järkeä koko kommentissa

Paitsi jos on narsisti  tai muuten väheksyvä ja heittää leikillä, että oot vahva luontoinen, mutta jo murensin sut

Olis kyllä aika kieroutunutta sanailua, liekkö vaan höpöttää mitä sylki suuhun tuo, eikä itekkään ymmärä puheidensa merkitystä

Jaa. Minusta se sanoo että Julialla on kova kuori, mutta hän hajoaa palasiksi heti jos joku asia osuu hieman sinne heikkoihin pisteisiin mitä sillä kovuudella piilotellaan.

Näin tulkitsisin itsekin.

Vierailija
6692/6714 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tyhjä on ihmisen elämä, jos jaksaa ruotia jonkun ventovieraan painoa. 

Aika helvetin tyhjä ja merkityksetön.

Nainpa

Ketä?

Vierailija
6693/6714 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on niin ironista, että Matti tarvitsee tunneyhteyden ennen seksiä ja Elisa tarvitsee seksiä rakastuakseen :D siinä vasta pattitilanne!

Vierailija
6694/6714 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niitä Artun laukomisia ei yhtään näytetty. Voiko olla tulkintaa Julialta? Jos alkaa ahdistamaan liian pienestä, menee hiljaiseksi ja vetäytyy kokonaan, niin siitä on vaikea enää edetä.

Eihän niitä varmaan ole kuvattu. Ei noita kuvata 24/7.

Mutta koska niitä sanomisia on asiantuntijan kanssa läpi käyty, niin tuskin Julia nyt ihan mitä vaan väittää.  Luultavasti juuri noista sanomisista siellä on keskusteltu.

Ja asiantuntija kirjaimellisesti sanoi: siellä on ollut väärinymmärrys siitä mitä on tarkoitettu sanoa ja Arttu hyvin otti vastuun siitä mitä on sanonut ja kuinka se sitten on vastaanotettu, nyt asia on selvitetty, mutta koska tämä osui toista niin herkkään paikkaan niin tulee vaatimaan paljon työtä päästä tästä yli. 

Toinen as

Niin. Arttu otti vastuu sanomisistaan. Asiantuntija ei voinut sanoa samaa Juliasta. Toisen jatkuva syyllistäminen on julmaa. Luulen että asiantuntijat näkivät että kummallekaan ei käy tässä asetelmassa hyvin. Eikö tällainen herkkä nainen ollut myös edellisellä kaudella? Voi kun tuntisivat  itsensä paremmin eikä lähtisi loukkaantumaan julkisesti. 

Vierailija
6695/6714 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi tsiisus mikä tyyppi.

-Nii.

-mitäh

-...

Voi *ttu mikä biaatch.

Tuossa vaiheessa Arttu oli jo arvostellut Julian ulkonäköä ja tuossa kohtauksessa oli selvää, että Julialla oli mennyt fiilikset sen vuoksi. Biaatch tässä on Arttu.

Vai niin. Minä olen omin silmineni ja korvineni nähnyt Julian pelkästään moittivan Arttua ja nillittävän sen milloin mistäkin sanomisesta tai tekemisestä. Artun minä olen nähnyt yrittävän mennä posin kautta. Minä luotan omiin silmiini ja omaan kuulooni enemmän kuin väitteisiin jotka esitetään kun toinen ei ole paikalla puolustamassa itseään.

Vierailija
6696/6714 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

💩päämiehet ja heikkoitsetuntoiset naiset puolustaa Arttua. Kukaan itseään arvostava ja kunnioittava ihminen ei jää 💩puhetta harjoittavan ihmisen kanssa parisuhteeseen.

Vierailija
6697/6714 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elisa esittää henkevää, mutta ei toteuta sitä käytännössä. Ei osaa arvostaa Mattia lainkaan, eikä näe miten itse käyttäytyy.

Tämä. On niin helppo ajatella olevansa syvällinen ja hyvä ihminen, mut käytäntö osoittaa jotain ihan muuta...

Elisa on kärsimätön, mut jotta tulee kärsivälliseksi, pitää ensin vähän sietää kärsimystä. 

Tätäkö se on nykyisin: seksiä saadaan heti, ja jos ei saa niin itsetunto romahtaa kun tulee torjutuksi, ja viikko tuntuu ikuisuudelta?

Kaikkien ei tarvi elää sinkkuna selibaatissa, miksi sitten parisuhteessa pitäisi?!?!?!

No jos parisuhde on kestänyt viikon, niin siinä kohtaa ehkä pitäisi jaksaa olla "selibaatissa" :D

En oo

Miksi Elisa ei itse koskettele, halaile ja suukottele Mattia? Miksi se pitää mielellä tehdä, varsinkin noista lähtökohdista, mitkä oli hääpäivänä Elisan puolelta? E. taitaa toivoa olevansa erittäin haluttu ja tavoiteltu saalis, joka saa tylyttää miehen ulkonäköä ja käytöstä (syyttä), ja siltikin häntä pitäisi jaksaa pokailla.

Vierailija
6698/6714 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko arttu valinnut kielteiset sanansa/käytöksensä tietoisesti videoiden ulkopuolelle? videoilla hymyilee vaan menemään, jopa tilanteeseen sopimattomalla tavalla, kun taas julialla selkeesti eri fiilis

Vierailija
6699/6714 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

💩päämiehet ja heikkoitsetuntoiset naiset puolustaa Arttua. Kukaan itseään arvostava ja kunnioittava ihminen ei jää 💩puhetta harjoittavan ihmisen kanssa parisuhteeseen.

Aivan totta. Ei kannata jäädä minkäänlaiseen suhteeseen ihmisen kanssa kuka puhuu taukoamatta pahaa sinusta selän takana ja kenellä ei ennen ensimmäistä tapaamistakaan ole sinusta mitään muuta sanottavaa kuin arvostelua.

Vierailija
6700/6714 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Arttu otti vastuu sanomisistaan. Asiantuntija ei voinut sanoa samaa Juliasta. Toisen jatkuva syyllistäminen on julmaa. Luulen että asiantuntijat näkivät että kummallekaan ei käy tässä asetelmassa hyvin. Eikö tällainen herkkä nainen ollut myös edellisellä kaudella? Voi kun tuntisivat itsensä paremmin eikä lähtisi loukkaantumaan julkisesti. 

Ei sitten tullut mieleen, että Arttu kovasti yrittää pelastaa maineensa rippeet...