Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL

Vierailija
24.08.2025 |

Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?

Kommentit (1472)

Vierailija
561/1472 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta hemmetissä ulkonäkö on tärkeä, ihan jokaiselle. Se on tekopyhyyttä väittää muuta. Mutta kun ihmiset viehättyvät onneksi erinäköisistä ihmisistä, niin kyllä siinä mahdollisuudet ovat suuret löytää itseä miellyttävä kumppani. Sen jälkeen on tietysti se vaikeampi osio käsiteltävänä, että kuinka hyvin henkisesti ollaan samalla aaltopituudella. Eikä kukaan ole sanonut, että pariutuminen on helppoa. Aikaa ja halua se vaatii, että löytää sopivan yksilön. 

Ei vaadi aikaa ja halua. Vaatii puhtaasti sattumaa, että oikea henkilö sattuu kohdalle. Moni ei löydä sitä oikeaa, vaikka miten haluaisi ja käyttäisi aikaa. Se, onko joku sinulle sopiva vai ei, ei ole asia jonka voit tuosta vaan päättää. 

No minä olen käyttänyt aikaani ja halua löytää sopiva kumppani. Ja hänet olen löytäny

Newsflash: Ohjelmaan ITSE ILMOITTAUTUMALLA on OMAA AKTIIVISUUTTA. 

Vierailija
562/1472 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Newsflash: Ohjelmaan ITSE ILMOITTAUTUMALLA on OMAA AKTIIVISUUTTA. 

Newsflas: Ohjelman osallistuminen ei takaa puolison löytymistä. Yllättikö? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/1472 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisittekö puolisoehdokkailtanne hyvin alkumetreillä, että mihin edellinen suhde kaatui? Itse kysyisin, varsinkin jos miehellä on lapsiakin edellisestä liitosta. Silloin harvemmin ihan pikkukinasta erotaan.

Kerran menin kysymään toisilla treffeillä, miksi mies oli eronnut ex-vaimostaan. Hän totesi, että asia ei kuulunut minulle. Emme enää tavanneet. Mielestäni asia kyllä kuuluu mahdolliselle uudelle kumppanille. Mitä suurimmassa määrin! Ja varsinkin, onko mies oppinut mitään edellisestä parisuhteesta. Toivottavasti ohjelmassa esitetään nämä kysymykset. Esim. tolle Artulle.

Vierailija
564/1472 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta hemmetissä ulkonäkö on tärkeä, ihan jokaiselle. Se on tekopyhyyttä väittää muuta. Mutta kun ihmiset viehättyvät onneksi erinäköisistä ihmisistä, niin kyllä siinä mahdollisuudet ovat suuret löytää itseä miellyttävä kumppani. Sen jälkeen on tietysti se vaikeampi osio käsiteltävänä, että kuinka hyvin henkisesti ollaan samalla aaltopituudella. Eikä kukaan ole sanonut, että pariutuminen on helppoa. Aikaa ja halua se vaatii, että löytää sopivan yksilön. 

Ei vaadi aikaa ja halua. Vaatii puhtaasti sattumaa, että oikea henkilö sattuu kohdalle. Moni ei löydä sitä oikeaa, vaikka miten haluaisi ja käyttäisi aikaa. Se, onko joku sinulle sopiva vai ei, ei ole asia jonka voit tuosta vaan päättää. 

No minä olen käyttänyt aikaani ja halua

Tietenkin on, mutta se OMA AKTIVISUUS ei auta yhtään mitään, jos sopivaa kumppania ei tätä kautta löydy. Suurimmalle osalle ei löydy, kuten on huomattu aiemmilla kausilla. Mitä uudempi kausi, sitä vähemmän on ollut edes "ehkä jotain voi tulla" pareja, koska suhteet ovat kaatuneet jo alkumetreillä pikkujuttuihin. 

Vierailija
565/1472 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha tulin katsomaan keskustelua ja jotkut randomit jankkaa ulkonäöstä keskenään.

Katson telkkarin tahtiin. Matti vaikuttaa fiksulta, harmi jos nainen ei tykännyt. Vaikutti siltä, että ehkä odotti sitä parrakasta ja miehekästä tyyppiä. 

Vierailija
566/1472 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyisittekö puolisoehdokkailtanne hyvin alkumetreillä, että mihin edellinen suhde kaatui? Itse kysyisin, varsinkin jos miehellä on lapsiakin edellisestä liitosta. Silloin harvemmin ihan pikkukinasta erotaan.

Kerran menin kysymään toisilla treffeillä, miksi mies oli eronnut ex-vaimostaan. Hän totesi, että asia ei kuulunut minulle. Emme enää tavanneet. Mielestäni asia kyllä kuuluu mahdolliselle uudelle kumppanille. Mitä suurimmassa määrin! Ja varsinkin, onko mies oppinut mitään edellisestä parisuhteesta. Toivottavasti ohjelmassa esitetään nämä kysymykset. Esim. tolle Artulle.

En todellakaan lähde avautumaan lähes tuntemattomalle ihmiselle eroni syistä. Ne ei ulkopuolisille kuulu. 

Vierailija
567/1472 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti ei esitetä kameroiden edessä. Eroihin liittyy myös ne exät ja lapset, joita moni ei halua sotkea julkiseen keskusteluun. Ja hyvä niin. 

Vierailija
568/1472 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu uudelle kumppanille exän asiat. Keskity siihen kumppaniin äläkä hänen exäänsä. 

Vierailija
569/1472 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Olet kyllä uskomattoman naiivi. Tottakai ilmainen stailauspalvelu houkuttaisi. Voisihan sitä kuvausten ajan esittää, että on mukana oikeista syistä. Ei vaadi kovin kummoisia näyttelijänlahjoja, että siihen pystyy. Kun elämässä on tärkeintä näyttää mahdollisimman hyvltä, ei kiinnosta vttukaan, mitä jotkut elämäänsä kyllästyneet mammat vauvapalstalla vinkuvat. Ja mitä tuohon freshiyteen tulee: Jokainen aikuinen ihminen voi ihan itse huolehtia ulkonäöstään. Ei siihen mitään ilmaisia stailauspalveluita tarvita "

---

Auts. No otan mielelläni siinä tapauksessa naiivin leiman otsaani. Terv. Nim. Se stailausta suositteleva

Vierailija
570/1472 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo ihme ettei synny pareja niinkuin ennenvanhaan kun kaikki saakelin asiat pitää analysoida ja mietiä metatasojen metatasoja. Ehkä oon vain vanha muttei me eukon kanssa -86 mitään sen kummempaa mietitty, kunhan oltiin ja elettiin yhdessä. 

Vierailija
571/1472 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Asiantuntijat" kuuntelevat todella huonosti osallistujien toiveita. Jos joku toivoo miehekästä miestä, ei ole kovin vaikea päätellä, ettei hän syty hintelästä sinitukasta. Ei, vaikka se sinitukka olisi kuinka sympaattinen ja mukava. Tiettyjä asioita ei vain voi ohittaa, kun puhutaan kiinnostuksen syttymisestä. Itse en voisi syttyä miehestä, jolla on kimakka ääni, vaikka mies olisi muuten ihana. Se ääni veisi kaikki halut olla hänen kanssaan lähemmin. 

Vierailija
572/1472 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maajussille morsian, jos mikä on ohjelma johon osallistutaan vakavissaan. Jos siellä ei onnista, ei se estä olemasta jatkossakin vakavissaan. Sinun logiikkasi on käytännässä sama kuin sanoisit: Ihminen ei voi olla vakavissaan, jos hän on käynyt treffeillä ennen minua. 

No uskon sinua kun noin sanot, koska en ole koskaan katsonut mitään deittiohjelmia enkä tunne ko. ohjelman konseptia tarkemmin.

Omaan mielipiteeseeni Artusta vaikuttaa myös tuo että on lapsia kahden eri naisen kanssa, ilmeisesti molemmat vielä pieniä, ja onko vielä tuohon maajussi-ohjelmaankin osallistunut kun ensimmäinen lapsi ollut pieni? Ei vain vaikuta oikein sellaiselta EA:han sopivalta tyypiltä. Harmittaa että on laitettu pariksi naiselle, joka ehdottomasti tarvitsisi sitoutumiskykyisen ja emotionaalisesti vakaan miehen kumppaniksi.

Vierailija
573/1472 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaaha tulin katsomaan keskustelua ja jotkut randomit jankkaa ulkonäöstä keskenään.

Katson telkkarin tahtiin. Matti vaikuttaa fiksulta, harmi jos nainen ei tykännyt. Vaikutti siltä, että ehkä odotti sitä parrakasta ja miehekästä tyyppiä. 

Mutta ei kai Matin ja Elisan ero ole vielä kirkossa kuulutettu? Itsekin  katson TV:n tahtiin joten en tiedä, mikä tilanne on. Jossain mainoksessa näkyi, kun Matti istui nojatuolissa pää käsiin haudattuna. Eli jotain ongelmia horisontissa? Mutta todennäköisesti vasta myöhemmin kauden edetessä .

Vierailija
574/1472 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo ihme ettei synny pareja niinkuin ennenvanhaan kun kaikki saakelin asiat pitää analysoida ja mietiä metatasojen metatasoja. Ehkä oon vain vanha muttei me eukon kanssa -86 mitään sen kummempaa mietitty, kunhan oltiin ja elettiin yhdessä. 

Nykymaailman kirous on nimenomaan se, että ihmiset opetetaan ylianalysoimaan ja tavoittelemaan mahdottomia. Some tekee ihmisistä liian tietoisia kaikesta. Keskitytään täysin epäolennaisiin asioihin ja sitten ahdistaa. Kun vain annetaan mennä liikoja miettimättä elämä kyllä kantaa. Joko yhteen tai erilleen, mutta ainakaan ei tarvitse ahdistua jostain pikkujutuista jatkuvasti. 

Vierailija
575/1472 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Asiantuntijat" kuuntelevat todella huonosti osallistujien toiveita. Jos joku toivoo miehekästä miestä, ei ole kovin vaikea päätellä, ettei hän syty hintelästä sinitukasta. Ei, vaikka se sinitukka olisi kuinka sympaattinen ja mukava. Tiettyjä asioita ei vain voi ohittaa, kun puhutaan kiinnostuksen syttymisestä. Itse en voisi syttyä miehestä, jolla on kimakka ääni, vaikka mies olisi muuten ihana. Se ääni veisi kaikki halut olla hänen kanssaan lähemmin. 

Ehkä kyse ei ole siitä että ei kuunneltaisi niitä toiveita vaan että ei osata painottaa oikein niiden eri toiveiden painoarvoa. Kuten itse sanoit, jos se olemus ei jollain tasolla vain sytytä niin on ihan yhdentekevää vaikka kaikki muut 99 asiaa sadasta menisivät yhteen.

Eli pitäisi ensin painottaa sitä että saadaan varmasti se fyysinen yhteensopivuus onnistumaan ja sen jälkeen sitten niistä joiden kanssa tämä menee yhteen niin otetaan se joka on muillakin mittareilla sopivin.

Vierailija
576/1472 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyn tätä aina viimeistään ensimmäisillä treffeillä (joskus jo ennen niitä, jos olemme tavanneet jossain deittisovelluksessa). Vastaus, ja se tyyli millä se annetaan, kertoo ihmisestä todella paljon.

Vierailija
577/1472 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ei kai Matin ja Elisan ero ole vielä kirkossa kuulutettu? Itsekin  katson TV:n tahtiin joten en tiedä, mikä tilanne on. Jossain mainoksessa näkyi, kun Matti istui nojatuolissa pää käsiin haudattuna. Eli jotain ongelmia horisontissa? Mutta todennäköisesti vasta myöhemmin kauden edetessä .

Kyllä se aikapitkälti on taputeltu jo ensimetreillä, jos morsiamen ensimmäinen reaktio on tyyliiä "kamala sininen tukka". Suhde lähtee heti väärille urille ja sieltä ei tulla enää pois. Ensivaikutelman voi tehdä vain kerran. 

Vierailija
578/1472 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näiden parien kanssa puhutaan tulevaisuuden sudenkuopista ja mahdollisesta yhteensopimattomuudesta? Fyysinen vetovoima riittää yllättävän pitkään, jopa vuosia, ennen kuin muunlaiset eroavaisuudet nousevat ongelmiksi

Kyllä ulkonäöllä on merkitystä, siinä on dealbreakereita vaikka kuinka ihana se toinen olisi. Liika lihavuus, liika laihuus, lyhyys, tietynlaiset piirteet joista ei vain pidä, pienet tissit, liian pieni tai iso perse jne.

Vierailija
579/1472 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tää Arttu on joku reality-konkari? Se kertoo jo kaiken eli mies on narsistisesti esillä julkisuudessa. Kyllä tuon näköinen tavismies löytää seuraa ilman mediaa.

Vierailija
580/1472 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi näiden parien kanssa puhutaan tulevaisuuden sudenkuopista ja mahdollisesta yhteensopimattomuudesta? Fyysinen vetovoima riittää yllättävän pitkään, jopa vuosia, ennen kuin muunlaiset eroavaisuudet nousevat ongelmiksi

Kyllä ulkonäöllä on merkitystä, siinä on dealbreakereita vaikka kuinka ihana se toinen olisi. Liika lihavuus, liika laihuus, lyhyys, tietynlaiset piirteet joista ei vain pidä, pienet tissit, liian pieni tai iso perse jne.

Miksi ei puhuttaisi? Jos tavoitteena on olla yhdessä loppuelämä, kyllä siinä pitää nimenomaan tulevaisuuteen katsoa. Pelkällä seksillä ei pitkälle pötkitä, jos hakusessa on parisuhde, jossa jaetaan niin ilot kuin surutkin. Arjen sietäminen on se, mikä ratkaisee, toimiiko suhde. Jos ei siedä arkea, sitten on pulassa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi