Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6990)
Saisko häämatkalle kerralla eri huoneet. Vois käydä aamupalallakin eri aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi muuten mies ajaa aina sitä autoa?
Ehkä vielä kummallisempaa, miksi naiset tutkivat jotain kartta sovellusta sen sijaan että olisi laitettu navigaattori päälle ja ihan ajettu sen mukaan? Oliko tuo nyt joku parisuhdetesti?
Navigaattori horisee. Ei mitään luottoa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi muuten mies ajaa aina sitä autoa?
Mä en olis osannut ajaa sinne laivaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näistä Mikko ja Iina helpoimmat persoonat
Jep, kaksi prososiaalisesti toimivaa persoonaa nyt nähdyn perusteella. Veikkaan, että näistä voi tulla toimiva pari ja perhe.
Kausi on vasta niin alussa ja kun muita pareja seuraa, niin jotenkin vaikea uskoa, että yhdestäkään parista pysyvää suhdetta muodostuu.
Noi maisemaikkunasviitit on upeita.
Vierailija kirjoitti:
Miten nää oli nyt tämmöisillä häämatkoilla??
Ehkä on pieni pettymys kun ovat aiemmin päässeet ulkomaille, taitaa olla pienempi budjetti kun on neljä paria kolmen sijaan?
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä on Elisan ja Matin kohde kunhan pääsevät lähtemään? Nythän toiset olivat Inkoossa, Ahvenanmaalla ja Rantasalmella.
Katri ei minusta ollut ärtyinen, enkä ymmärrä Jannen käytöstä.
Kyllä oli, aivan selkeästi.
Ei neonsininen kuin myrkynsininen. Rotanmyrkky on samanvärinen sininen kuin Matin tukka. Erikoisuudentavoittelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä on pieni pettymys kun ovat aiemmin päässeet ulkomaille, taitaa olla pienempi budjetti kun on neljä paria kolmen sijaan?
Toisaalta ehkei tule niin pahaa matkaväsymystäkään kun pyöritään kotimaassa.
Vierailija kirjoitti:
Janne on vähän niin kuin olis lähtenyt motonetin mainoskuvauksiin, mutta löytänytkin itsensä enskareista. Kuuluu sanoa En. Tuun. Ja lopussa sekin muuttuu en tuu mihinkään. Jep jep.
Tämä! 😆
Jossain vaiheessa Janneen iski ymmärrys "Ei s..tana mää oon telkussa jossain tunneohjelmassa. En kyl rupee mitään hempeilemään kaiken kansan nähden. Se on varma."
Vierailija kirjoitti:
Mies lapsilla on aika iso turn off. Varsinkin jos itse on lapseton. Kyllä se jää sillon siihen, ei mee hellouta pidemmälle.
Silloin olisi kyllä kannattanut tehdä asia selkeästi selväksi ennen ohjelmaan osallistumista. Eihän siitä mitään tulisi, jos jokainen lapseton jättäisi leikin kesken hänelle valitun puolison lasten takia, kun siinä tapauksessahan jäljelle jäisi ainoastaan yksi pari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janne on vähän niin kuin olis lähtenyt motonetin mainoskuvauksiin, mutta löytänytkin itsensä enskareista. Kuuluu sanoa En. Tuun. Ja lopussa sekin muuttuu en tuu mihinkään. Jep jep.
Tämä! 😆
Jossain vaiheessa Janneen iski ymmärrys "Ei s..tana mää oon telkussa jossain tunneohjelmassa. En kyl rupee mitään hempeilemään kaiken kansan nähden. Se on varma."
Ja pakotietä ei ollut :D
Noi lomakohteet on just sellasia missä olis kiva olla vaan kullan kainalossa eikä lähteä mökistä mihinkään, täydellistä :)
Matkustelen paljon ja itse asiassa kotimaan matkailu on kalliimpaa kuin ulkomailla matkustaminen. Taustalla muut syyt, kotimaisuus jne
Vierailija kirjoitti:
Noi lomakohteet on just sellasia missä olis kiva olla vaan kullan kainalossa eikä lähteä mökistä mihinkään, täydellistä :)
Joo, jos on rakastunut pari kyseessä. Nyt sinne on laitettu ventovieraat ihmiset keskenään möllöttämään, ilman mitään viihdettä, tekemistä ja iltaelämää. Kyllä mä mieluummin olisin jossain kivassa rantakohteessa etelän lämmössä, missä on muitakin ihmisiä ja nähtävyyksiä, retkiä ja huvituksia. Olisi rennompi fiilis ja saisi ainakin mut paremmalle tuulelle.
Kyllä tuolla sviiteissä olisi pitänyt jo samoissa vällyissä vähän pyöriä, eihän sitä muuten tutustu. Silleen niinku kunnolla.
:)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuolla sviiteissä olisi pitänyt jo samoissa vällyissä vähän pyöriä, eihän sitä muuten tutustu. Silleen niinku kunnolla.
:)
Mutku ei seiso 😭
"Tunnen tuollaisia Janneja ja luulen että Katri lähestyy häntä väärin. Ei niitä yhteisiä puuhia tarvitse juuri nyt lukkoon lyödä, niitä voi katsella myöhemmin ja sitä miestä voi pyytää sinne kylpylään mukaan. "Olisi kiva että tulisit, kun ollaan häämatkalla. Vai kävisikö joku muu aktiviteetti?""
Ongelma on vain siinä että ei kukaan aikuisena solmitussa suhteessa jaksa paapoa tuollaista mieslasta jota pitäisi maanitella yhteiseen tekemiseen kuin jotain 6-vuotiasta kiukkutaaperoa. Nämä tuntemasi jannejen vaimot ovat varmaankin niitä naisia, jotka ovat erehtyneet avioon ja lapsentekoon jannejen kanssa, ja joutuneet keksimään miten aikuista miestä houkutellaan sopivan varovasti olevaan vähän vähemmän vätys.
Ehkä vielä kummallisempaa, miksi naiset tutkivat jotain kartta sovellusta sen sijaan että olisi laitettu navigaattori päälle ja ihan ajettu sen mukaan? Oliko tuo nyt joku parisuhdetesti?