Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (12934)
Vierailija kirjoitti:
Janne haluaa sporttisen naisen vaikka itse on ylipainoinen, jonka vapaa-aika kuluu Ilveksen matseissa...
Just ajattelin samaa.
Naiset oli tylsän oloisia, miehet kiinnostavia, ehkä kiinnostavin on Matti
Vierailija kirjoitti:
Arvasin, miehellä saa olla lapsia mutta naisen pitää olla lapseton. Niin vanhanaikaista touhua
Mitä tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Janne haluaa sporttisen naisen vaikka itse on ylipainoinen, jonka vapaa-aika kuluu Ilveksen matseissa...
Tää on kyllä ihme harhaluulo, etteikö voisi olla urheilullinen vaikka olisi vähän ylipainoa. Onko esim. Suomen moukarinaiset urheilullisia? Mielestäni ovat.
Nyt on kyllä ulkouoressa miehet vastaan naiset kovin suurin epäsuhta. Ei tule onnistumaan yksikään noista liitoista.
Miksi ihmeessä valitaan ulkokuoreltaan noin eri asteikolla olevat ihmiset tähän.
Varmaan aikamoine shokki tulee joillekin olemaan kun naama ja habitus paljastuu.
Sporttinen kuulostaa siltä, että ulkonäöstä näkisi, että liikuntaa harrastetaan. Sanoisin, että tuollaiset moukarinaiset tmv ei sporttisilta näytä...
Voi eläköön, mammat päässeet telkkuun. Ei tule onnistumaan nyt yksikään näistä. Mitään kipinää ei synny yhdellekään parille. Tuokin yksi mukavanoloinen komea nuori mies. Aivan kuin ei kuulusi tähän sakkiin lainkaan. Kysyntää varmasti riittäisi muualla. Miksi lähti itseään kiduttamaan telkkuun.
Vierailija kirjoitti:
Parit eivät mene oikeasti naimisiin tänä vuonna, eli ihan täysin pohja pois tuolta ohjelmalta. En katso.
Mutta jos tämä kriteerin poistuessa olisi tullut enemmän ja laadukkaampia hakijoita ohjelmaan? Toivottavasti!
Sitä, että muiden maiden versiossa on sekä naisilla, että miehillä voinut olla lapsia. Suomessa joku vanhoillinen ajatus, että naisella ei saa olla lapsia jos haluaa perustaa parisuhteen, jossa miehellä on toiveena vielä lapsia. Suomen versiossa ei ole koskaan yhdelläkään naisista ollut lapsia. Voisi saada paljon kestävämpiä pareja jos ei olisi tuollaista ehtoa. Ohjelmaan otetaan usein pitkään yksin eläneitä minä minä ihmisiä, jotka haluaa tehdä kaiken omalla tavallaan eikä ole edes valmiita päästämään toista elämäänsä sisään. Usein vanhempana olo tekee/pakottaa ihmisestä joustavamman.
Typerää, kun tämän ketjun aloittaja on laittanut aloituskommenttiin sanan PASKA. Tympäisee avata ketjua.
No ei kyllä ole mitään ehtoa etteikö naisella saisi olla lapsia, mutta miehellä saa. Vai mistä tuollaisen kohdan löysit?
Turkoosi tukka on tahallinen provokaatio. Kanavan vitsi. Ja rangaistus jostain synnistä sille, joka tuon puolisoksi laitetaan. En ihmettele, jos nainen purskahtaa itkuun.
Takuulla pakotettu värjäämään pois, jos tyyppi on vielä ohjelmassa jonkun kumppanina.
Vierailija kirjoitti:
Sporttinen kuulostaa siltä, että ulkonäöstä näkisi, että liikuntaa harrastetaan. Sanoisin, että tuollaiset moukarinaiset tmv ei sporttisilta näytä...
"Sporttinen", "urheilullinen" ja "itsestään huolta pitävä" tosiaan ovat deitti-ilmoitusten koodikieltä, jotka todellisuudessa tarkoittavat hoikkaa tai laihaa. Ylipainoinen voo laittautua nätiksi ja olla hyvässä kunnossa, muttei silti kelvata em. hakujen käyttäjille. Minä taas, joka käyn kerran vuodessa kampaajalla ja liikun lähinnä sohvan ja jääkaapin välillä mutta painoindeksi 19, olisin tuossa katsantokannassa "itsestäni huolta pitävä". Vaikken oikeasti ole, enkä varsinkaan sporttinen, vaan av-mamma pahimmasta päästä.
Elisa 40 vee on muuttanut 23 kertaa, hankkinut monia ammatteja ja tärkein arvo hälle on yhä vapaus. Miksi tuollainen keski-ikäinen ikuinen opiskelija lähtee ohjelmaan, jossa on tarkoitus SITOUTUA? Tuollainen on elänyt koko elämänsä itselleen ja aikoo ilmeisesti jatkossakin, voin kuvitella tuollaisen ihmistyypin hyvin joustamattomaksi.
Nyt on kyllä jotenkin vaikeaa arvailla pareja.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata liikaa takertua toimittajan sanavalintoihin. Eiköhän tuossa ole hakusessa nainen, jota kiinnostaa urheilu (seuraksi matseihin) ja joka harrastaa liikuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parit eivät mene oikeasti naimisiin tänä vuonna, eli ihan täysin pohja pois tuolta ohjelmalta. En katso.
Mutta jos tämä kriteerin poistuessa olisi tullut enemmän ja laadukkaampia hakijoita ohjelmaan? Toivottavasti!
Näyttääkö nuo laadukkailta? Mielestäni ei.
Vierailija kirjoitti:
Sporttia se on penkkisporttikin, daiju!
Vierailija kirjoitti:
Miksi ylipainoisia? Kuka haluaa ylipainoisen, vaikka kuinka sopivan, jos itse on ns. normaalipainoinen? Ongelmia ja ruokakeskeisyyttä tulee heti... Syöminen/kokkailu/ruokahifistely ei saisi olla elämän/parisuhteen tärkein asia. Ei kanna pitkälle...
Hyvin moni näyttää haluavan. Ei tarvitse kuin vähän Prismassa pyörähtää niin näkee pareja, joissa toinen on ylipainoinen ja noinen normipainoinen tai jopa hoikka. Vaikka sinun elämäsi keskipiste on ihmisen paino, ei se tarkoita, että kaikilla on niin. Ja ruokahifitely voi muuten olla harrastuksena myös hoikalla. Yllättikö?
Vierailija kirjoitti:
Turkoosi tukka on tahallinen provokaatio. Kanavan vitsi. Ja rangaistus jostain synnistä sille, joka tuon puolisoksi laitetaan. En ihmettele, jos nainen purskahtaa itkuun.
Takuulla pakotettu värjäämään pois, jos tyyppi on vielä ohjelmassa jonkun kumppanina.
Kaikista kivoimman näköinen osallistuja tällä kaudella!