Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL

Vierailija
24.08.2025 |

Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?

Kommentit (7976)

Vierailija
3601/7976 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinitukalla ei jöpötä, ei pyri tanaan.

Vierailija
3602/7976 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kyllä paino pitäisi jotenkin tarkemmin muotoilla. Painoindeksini on 26; omasta mielestäni olen ihan normaalikroppaisen näköinen, vaatekoko 38 mahtuu suurimmaksi osaksi, joskus 40. 2-kymppisen tyttäreni mielestä olen läski."

Yleensä pariutuminen vaikeutuu niillä ihmisillä jotka joutuvat määrittelemään sitä heille kelpaavaa kumppania tarkoilla luvuilla ja mittareilla.

Helpoiten taas pariutuvat joustavat ja rennot ihmiset joilla on vähän ihan ehdottomia kriteerejä vaan jotka tutustuvat avoimin mielin uusiin ihmisiin.

Niin no, yleensä ne läskit sanoo näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3603/7976 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kyllä paino pitäisi jotenkin tarkemmin muotoilla. Painoindeksini on 26; omasta mielestäni olen ihan normaalikroppaisen näköinen, vaatekoko 38 mahtuu suurimmaksi osaksi, joskus 40. 2-kymppisen tyttäreni mielestä olen läski."

Yleensä pariutuminen vaikeutuu niillä ihmisillä jotka joutuvat määrittelemään sitä heille kelpaavaa kumppania tarkoilla luvuilla ja mittareilla.

Helpoiten taas pariutuvat joustavat ja rennot ihmiset joilla on vähän ihan ehdottomia kriteerejä vaan jotka tutustuvat avoimin mielin uusiin ihmisiin.

Näinpä. Ei mikään mittari voi olla yleispätevä siihen, että jos joku täyttää kaikki arvot, niin siihen ihmiseen ihastuu. Tämähän on aivan päivänselvää asiaa.

Vierailija
3604/7976 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kysymys mammoille: Saako ihminen päättää mistä viehättyy?"

Tietenkin saa. Se mihin täällä kommentoidaan on yleensä se väite että "ei henkilö X tietenkään voi viehättyä henkilöstä Y koska tämä Y on tällainen ja X taas tällainen. Miksi tällaista edes yritetään?".

Sellaisia ehdottomia totuuksia ei ole. Ihmiset viehättyvät kuka mistäkin. Osalla se skaala on hyvinkin laaja, jollakin taas tosi kapea.

Vierailija
3605/7976 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnitin huomiotani Jannen asunnon sisustukseen, joka muistutti enemmän jonkun amispojan ekaa kämppää kuin aikuisen perheellisen miehen kotia. Seinälle viritetyt pelipaidat ja darts-taulu...johan niin urheilullisella miehellä on oikeus vaatia puolison olevan sporttinen. 

Asunto on selkeästi ns. kostosisustettu. Janne ei ole saanut pitää pelipaitoja seinillä exänsä kanssa asuessaan, no figure🙄 Ja nyt hän taas kaivoi ne esiin poikamiesboksiinsa. 

En itsekään pidä pelipaita yms. poikamiesboksi-sisustusta tyylikkäänä, mutta toisaalta arvostan kyllä että uskaltaa sisustaa juuri oman mielen mukaan eikä tarvitse olla pelkkää harmaata, valkoista ja beigeä ja joku beige sisustustaulu seinällä, ohuissa puunvärisissä kehyksissä. Hienoa, että omasta kodista löytyy itselle hyvää mieltä tuottavia asioita seiniltä ja muualta. 

Vierailija
3606/7976 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä ole mitään tekemistä painon kanssa. Tiedän monta hoikkaa ikisinkkua joilla on ihan uskomattoman tiukat kriteerit kumppanille.

Pariutuneet ihmiset taas ovat usein rennompia ja vähemmän nirsoja, aivan painosta riippumatta.

Vierailija
3607/7976 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä ole mitään tekemistä painon kanssa. Tiedän monta hoikkaa ikisinkkua joilla on ihan uskomattoman tiukat kriteerit kumppanille.

Pariutuneet ihmiset taas ovat usein rennompia ja vähemmän nirsoja, aivan

Pientä sisälukutaitoa taas tarvittais. Hoh hoijaa.

Vierailija
3608/7976 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnitin huomiotani Jannen asunnon sisustukseen, joka muistutti enemmän jonkun amispojan ekaa kämppää kuin aikuisen perheellisen miehen kotia. Seinälle viritetyt pelipaidat ja darts-taulu...johan niin urheilullisella miehellä on oikeus vaatia puolison olevan sporttinen. 

Asunto on selkeästi ns. kostosisustettu. Janne ei ole saanut pitää pelipaitoja seinillä exänsä kanssa asuessaan, no figure🙄 Ja nyt hän taas kaivoi ne esiin poikamiesboksiinsa. 

En itsekään pidä pelipaita yms. poikamiesboksi-sisustusta tyylikkäänä, mutta toisaalta arvostan kyllä että uskaltaa sisustaa juuri oman mielen mukaan eikä tarvitse olla pelkkää harmaata, valkoista ja beigeä ja joku beige sisustustaulu seinällä, ohuissa puunvärisissä kehyksissä. Hienoa, että omasta kodista löytyy itselle hyvää mieltä tuottavia

Ei kait kukaan nyt sisusta kotiaan sitä mahdollista tulevaa kumppania varten, vaan ihan itseään varten? 

Vierailija
3609/7976 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Puolisokseen Janne toivoo nyt hauskaa, älykästä ja SPORTTISTA naista"....

Olis pitänyt Jannen vaihtaa sen sporttisen naisen tilalle sana HOIKKA, kun kerran sellaisen halusi. Pitää uskaltaa sanoa, mitä tilaa. Jos taas ei kehtaa sanoa/kertoa mitä haluaa, ei saa sitä mitä haluaa.  Katri nyt kuitenkin on sporttinen, kun kerran alamäkipyöräilee ja liikkuu joka päivä koirien kanssa ja niitähän pitää lenkittää useampi kerta päivässä, jos eivät voi olla esim omassa pihassa irti. 

Vierailija
3610/7976 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No Jannelle ei takuuvarmasti ole näytetty Katrin vartalokuvaa. Ei ikinä olisi valinnut tätä.

Mutta, jos on kysytty käykö vähän pyöreä, tulkitsisin, että minäkin kävisin (eli se painoindeksi 26, vaatekoko pääasiassa 38). Tyttäreni mielestä en kelpaisi, sillä olen läski. 

Nämä pitää vaan tarkemmin osata muotoilla, nämä kysymykset, ja määritellä.

Menee vähän ot, mutta uskallan väittää että yleensä painoindeksillä n. 22-23 käytetään kokoa 38. Ehkä vielä 24 tai 25 menee. Mutta kannattaa rohkeasti kokeilla isompia vaatteita, koska näyttää paremmalta jos vaatteet istuu nätisti. 40-42/L on aivan hyviä kokoja! 

Vierailija
3611/7976 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En itsekään pidä pelipaita yms. poikamiesboksi-sisustusta tyylikkäänä, mutta toisaalta arvostan kyllä että uskaltaa sisustaa juuri oman mielen mukaan eikä tarvitse olla pelkkää harmaata, valkoista ja beigeä ja joku beige sisustustaulu seinällä, ohuissa puunvärisissä kehyksissä. Hienoa, että omast

Ei, mutta kyllä sisustus on yksi sellainen asia, johon kiinnittää ensimmäisinä asioina huomiota mahdollista parisuhdetta ajatellen. Jollei toisen sisustusmaku sovi itselle, niin kyllä se on yksi iso tapailun lopettamisen syy. Ja aivan varmasti pelipaidat ovat monelle naiselle nou nou.

Vierailija
3612/7976 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aliisa ja Esa oli kanssa epäyhteensopiva pari. Aliisa kavahti jo Esan kirjettä kuultuaan nimestä Esa. Esan nimi jo toi ennakkoluuloja.

Vierailija
3613/7976 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Jannelle ei takuuvarmasti ole näytetty Katrin vartalokuvaa. Ei ikinä olisi valinnut tätä.

Mutta, jos on kysytty käykö vähän pyöreä, tulkitsisin, että minäkin kävisin (eli se painoindeksi 26, vaatekoko pääasiassa 38). Tyttäreni mielestä en kelpaisi, sillä olen läski. 

Menee vähän ot, mutta uskallan väittää että yleensä painoindeksillä n. 22-23 käytetään kokoa 38. Ehkä vielä 24 tai 25 menee. Mutta kannattaa rohkeasti kokeilla isompia vaatteita, koska näyttää paremmalta jos vaatteet istuu nätisti. 40-42/L on aivan hyviä kokoja! 

Olin just tulossa kommentoimaan samaa! Että OT, mutta kiinnostaa millä vaatemerkeillä on painoindeksillä 26 kokoa 38 (ellei ole hyvin lihaksikas)? Itse olen nelikymppinen ja painoindeksillä 21 yleensä kokoa 38. Mun pitäisi olla 15kg painavampi mikäli olisin painoindeksiä 26, jolloin vaatekokokin olisi jtn aivan toista... Toki painoindeksi on huono terveyden mittari muutenkin...

Vierailija
3614/7976 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä itseäni mitenkään sporttisena, vaikka kävelen joka päivä vähintään 8000 askelta, käyn kaksi kertaa viikossa uimahallissa räpiköimässä ja pari kertaa viikossa myös metsässä katselemassa sieniä ja maisemia. Mikäli joku etsii sporttista naista, en ilmoittaudu!

Vierailija
3615/7976 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinitukalla ei jöpötä, ei pyri tanaan.

Olipa tukka minkä värinen tahansa niin eikö ole hyvä, jos ei olla panemassa, jos toinen ei kiinnosta? Minusta on todella väärin, että mies tuikkii joka väliin, vaikka nainen ei ihmisenä kiinnosta yhtään?

Itse en näin naisena kiihotu, enkä pane yhtään ukkoa, joka ei minua muutenkin miellytä. En pane vain siitä ilosta, että nyt pääsee panemaan. Seksi on parempaa, jos siinä on tunnetta mukana. Ei miehilläkään tarvitse seistä, jos nainen ei siinä mielessä kiinnosta.  Parempi  niin. 

Vierailija
3616/7976 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin just tulossa kommentoimaan samaa! Että OT, mutta kiinnostaa millä vaatemerkeillä on painoindeksillä 26 kokoa 38 (ellei ole hyvin lihaksikas)? I

No minä olin vielä 3-kymppisenä kokoa 32 sekä ylä- että alaosasta, vaikka painoindeksi oli 21. Hyvin pienet luut.

Vierailija
3617/7976 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jannelta on myös voitu kysyä että haittaako jos kumppanilla on vähän pyöreyttä ja Janne on vastannut siihen että ei haittaa. En syyttäisi tästä Jannea, vaan asiantuntijoita."

No kyllä minä syytän ihmistä jos hän kaunistelee totuutta vain siksi että niin "kuuluu" sanoa.

Niin. "Vähän pyöreyttä" on aivan eri asia kuin mitä Katrilla on.

Jep. Lisäksi tuo ilmaisu vähän pyöreyttä tarkoittaa miesten sanastossa yleensä suuria rintoja. 

Vierailija
3618/7976 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä Jannen esittelyteksti:

Tamperelainen Janne on sydämellinen ja lämmin perheenisä, jonka elämän tärkein asia ovat kaksi ihanaa tytärtä. Vakuutusmyyjänä työskentelevä mies on sydänjuuriaan myöten Ilveksen fani. Lempijoukkueen kannustamisen lisäksi vapaa-aika kuluu kuntoillessa sekä lasten ja koiravanhuksen kanssa touhutessa.

Käänteentekevin hetki Jannelle on ollut pikkuveljen yllättävä kuolema kymmenisen vuotta sitten, joka veti rajalinjan Jannen elämään: on aika ennen ja jälkeen veljen kuoleman. Suuri menetys opetti elämän haurauden ja muistutti, että joka hetki kannattaa elää täysillä itsensä näköistä elämää.

Noin vuoden verran sinkkuna ollut mies on oppinut aiemmista parisuhteistaan, että omista rajoista ja omasta ajasta on pidettävä kiinni. Puolisokseen Janne toivoo nyt hauskaa, älykästä ja sporttista naista, jonka kanssa pääsee jakamaan ihan tavallista hyvää arkea.

Ei tässä minusta mitään valheellista ole. Pikemminkin tuo oma aika -osuus selittääkin jotain. Toki, ei tässä ole myöskään mitään mikä sulkisi Katrin pois.

Vierailija
3619/7976 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos puolet ihmisistä on nykyään ylipainoisia niin eihän niille kaikille hoikkaa kumppania riitä, kun ne hoikatkin monesti ottaa sen hoikan ja varmaan sitten paremmin löytävätkin sen  puolison, jos se paino kerran on ihmisille niin tärkeä. 

Silloin sen tanakan pitää huolia se toinen tanakka tai sitten olla ilman.  Saahan sitä haluta mitä vaan, eri juttu sitten onko, saako sellaisen. 

Loppujen lopuksi, on parempi, jos kumppani on luonteeltaan sopiva, kuin että se on kaikella tapaa epäsopiva, mutta pituutta on tarpeeksi tai painoa tarpeeksi vähän. 

Mutta jokainenhan valitsee puolison omien mieltymysten mukaan ja moni sitten jää lehdelle soittelemaan, kun kukaan ei ole tarpeeksi hyvä.  Ja sekin on ok.

Vierailija
3620/7976 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa ohjelmassa tällä kaudella ainakaan ole yhtään muuta niin lihavaa ihmistä kuin Katri. Se on fakta, eikö?

Ei yhtään niin lihavaa miestä kuin Katri. Jos nyt, mimmit, kuvittelette eteenne noin lihavan miehen, miltä hän näyttäisi? Niin. Juuri siltä kuin pystytte kuvittelemaan. 

Kuinka moni teistä olisi valmis tutustumaan sellaisen massan omaavaan mieheen? Kuinka moni pystyisi kuvittelemaan haluavansa tätä? 

Tästä syystä ymmärrän Jannea. Vaikka olen nainen.