Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL

Vierailija
24.08.2025 |

Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?

Kommentit (7976)

Vierailija
3561/7976 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka Janne olisi saanutkin sen normaalipainoisen naisen, niin Janne on itse edelleen lihava. Mikä saa miehen kuvittelemaan, että vastapuolen pitää olla hoikka, tai edes normaalipainoinen, kun itse on silti lihava? Miksi sen normaalipainoisen naisen pitäisi tyytyä siihen, että mies on passiivinen, lihava sohvaperuna? Kenties se normaalipainoinen nainenkin haluaa normaalipainoisen kumppanin, eikä pullukkaa joka ei jaksa tehdä mitään....

Täällä on useasti sanottu, että mitään tasoja ei ole olemassa. Miten ihmeessä nyt Jannella onkin "pullukan taso", jolla ei saisi haluta hoikkaa naista? Eikö ihmisen kannata hakea sellaisia partnereita joista syttyy ihan riippumatta omasta ulkonäöstä? Jos kerran tasoja ei ole, niin jokaisenhan kannattaa etsiä ihannepartneriaan.

Huvittuneena kommentoin jo aiemmin, että tällä palstalla läskit kyllä saavat vaatia mitä haluavat, mutta miehelle ei samaa sallitakaan. Ja tätä asiaa ei muuta edes se, jos tyyppi ei saa niitä haluamiaan naisia-ei hänen silti pidä kelpuuttaa ketään joka ei häntä ulkoisesti miellytä.

Jokuhan jo ilmeisen osuvasti totesikin, että ohjelmaan on otettu Katrin ja Elisan kaltaisia naisia, koska juuri sellaisiin ohjelman katsojat samaistuvat kun näkevät heissä itsensä.

Vierailija
3562/7976 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnitin huomiotani Jannen asunnon sisustukseen, joka muistutti enemmän jonkun amispojan ekaa kämppää kuin aikuisen perheellisen miehen kotia. Seinälle viritetyt pelipaidat ja darts-taulu...johan niin urheilullisella miehellä on oikeus vaatia puolison olevan sporttinen. 

Janne ei ole penaalin terävin kynä. On yksinkertainen ja päähän mahtuu vain Ilveksen fanitus. Mitä tuollaisen kanssa voi keskustella?

Jos nyt oikein laskin niin Janne on ollut 24-vuotias tullessaan isäksi. On siis aika nuorena aloittanut vakavan parisuhteen, ehkä nyt sitten ottaa sitä mennyttä nuoruutta takaisin.

Kyllä, varma seksinsaanti loppui. Harmittaahan se ja se on täysin ymmärrettävää niin Jannen kohdalla kuin kaikkien muidenkin eronneiden kohdalla. Janne ei kuitenkaan taida tajuta, että hän on oikeasti vanhentunut ja mahaa tullut ja on isä. Ei hän vain voi ns.aloittaa puhtaalta pöydältä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3563/7976 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katsoo tätä telkkarista ja kyse on katsojaluvuista, mikään mitä näemme ei kerro koko totuutta. Roosa oli aivan järkyttävä, kuten myös viime vuoden Tsernopyl-Jenni. 

Ohjaajat kyselevät ja tonkivat ja triggeröivät haastatteluissa. Yritetään saada asiat näyttämään dramaattisilta, mutta olisitko itse oma itsesi  kun nurkassa olisi kuvausryhmä! 

Vierailija
3564/7976 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka Janne olisi saanutkin sen normaalipainoisen naisen, niin Janne on itse edelleen lihava. Mikä saa miehen kuvittelemaan, että vastapuolen pitää olla hoikka, tai edes normaalipainoinen, kun itse on silti lihava? Miksi sen normaalipainoisen naisen pitäisi tyytyä siihen, että mies on passiivinen, lihava sohvaperuna? Kenties se normaalipainoinen nainenkin haluaa normaalipainoisen kumppanin, eikä pullukkaa joka ei jaksa tehdä mitään....

Täällä on useasti sanottu, että mitään tasoja ei ole olemassa. Miten ihmeessä nyt Jannella onkin "pullukan taso", jolla ei saisi haluta hoikkaa naista? Eikö ihmisen kannata hakea sellaisia partnereita joista syttyy ihan riippumatta omasta ulkonäöstä? Jos kerran tasoja ei ole, niin jokaisenhan kannattaa etsiä ihannepartneriaan.

Kyllähän tuossa ohjelmassa pyritään löytämään kumppanit, jotka ovat ns. samalla tasolla keskenään. Ja mistähän syystä? Siksi, ettei kumpikaan koe että minut on paritettu jollain tavalla huonommalle tai vähemmän tasokkaalle ihmiselle. 

Tasoja voi kutsua miksi haluaa, mutta asioita joissa ihmiset miettivät onko joku kaltaiseni tai kuuluuko viiteryhmääni ovat ulkonäkö, työ, sosioekonominen asema jne. Jos Jannella on käsitys, että joku hoikka ja kaunis urheilullinen nainen on hänelle sopiva, kannattaa jatkaa etsimistä. Ei tämä ole mikään sammakolle prinsessa -ohjelma, jossa saa tilattua ihkun misukan nelikymppiselle negatiiviselle, pullealle ja flegmaattiselle yh-vakuutusmyyjä-penkiurheilijalle.  

Vierailija
3565/7976 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta mitä ihmettä...eihän Julialla ole leveitä hartijoita! Enemmänkin semmoiset pyöreät ja viistot tai ns. pullohartijat.

Kannattaa huomioida, että kyse on Julian omasta kertomuksesta ja tulkinnoista. Ihan samaahan hän sanoi jo ennen Artun tapaamista, että häntä on pidetty miehekkäänä eikä hänen tatuoinneistaan ole tykätty. Jatkoi vielä, ettei sellaiset kommentit häntä hetkauta, mutta kun Artun lapset ja asuminen kaukana Turusta Imatralla ei miellyttäneet, niin helppohan se on syyttää toista haukkumisesta ja vedota lapsuuden/nuoruuden ulkonäköön liittyviin traumoihin.

JOS Julia on sanonut, ettei kommentit ulkonäöstä (tatuointien arvostelut yms.) hetkauta, hän luultavasti on tarkoittanut, etteivät ne random-tyyppien suusta hetkauta.

Toista kunnioittavaan parisuhteeseen, jossa toinen kuuluisi hyväksyä sellaisena kuin on, ne eivät kuulu ja varmasti hetkauttaisivat jokaista siinä. Oikeus olla sellainen kuin on ei tarkoita oikeutta arvostella ulkonäköä ja persoonaa eikä henkilökohtaisia asioita. 

Vierailija
3566/7976 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuos

Lisään tähän että kyllähän Katri onkin aikalailla ihana misukka, tasokkaampi kuin Janne, mutta vääränlainen Jannen makuun.

Kyseenalaistan kyllä asiantuntijoita kun mukaan on otettu mies, joka eronnut vasta vuosi sitten lastensa äidistä. Ei kuuluisi tähän ohjelmaan. 

Vierailija
3567/7976 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katri ja Janne. Liian vastakohtia. Hyppy uusperheeseen tuosta vaan kuulostaa hyvin haastavalta ellei mahdottomalta.

Mitä tarkoitat tuolla?

Vierailija
3568/7976 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun katsoo tätä telkkarista ja kyse on katsojaluvuista, mikään mitä näemme ei kerro koko totuutta. Roosa oli aivan järkyttävä, kuten myös viime vuoden Tsernopyl-Jenni. 

Ohjaajat kyselevät ja tonkivat ja triggeröivät haastatteluissa. Yritetään saada asiat näyttämään dramaattisilta, mutta olisitko itse oma itsesi  kun nurkassa olisi kuvausryhmä! 

Mitä väliä? Me katsojat voimme kommentoida vain sitä mitä näemme.

Vierailija
3569/7976 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen tuo miesasiantuntija on?

syntynyt -87

Vierailija
3570/7976 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on, että Janne on umpitylsä ja tympeä, vaikka itse harhaisesti kertoo olevansa rento huumorimies. Harhakuvitelmia hänellä ilmeisesti myös omasta ulkonäöstään.

Vierailija
3571/7976 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi on täynnä miehiä joilla on "ei niin näyttävä nainen" jolla jokunen kilo ylimääräistäkin. Eikä se normaalin tunne-elämän omaavalle miehelle vielä mitään valtavia kompensaatioita vaadi. Riittää että kemiat kohtaavat riittävästi ja toisen kanssa on mukavaa.

ni minä olen tavannut viime vuosin 55 miestä ja heistä suurin osa antoi minuylle pakit joko heti ensitreffien tai lyhyen tapailun jälkeen. Eli vielä en ole tavannut sellaista mietä, jolle riittää, että "kemiat kohtaavat riittävästi ja toisen kanssa on mukavaa".

Vierailija
3572/7976 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, musta Jenni ei ollut järkyttävä. Hänellä oli omat kriteerit ja piti niistä kiinni. Jenni oli myös valmis tuomaan jotain pöytään, hän mielellään siivosi laittoi ja laittoi ruokaa, piti itsensä sievänä, oli hankkinut säästöjä jne. Hän vain odotti että Jyrki teki ns. oman osuutensa suhteessa. Ei ole duunia --> etsitään duunia, tai vaikka siivotaan siellä kotona ja pidetään terveydestä huolta eikä makoilla sohvalla.

Vierailija
3573/7976 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jannelta on myös voitu kysyä että haittaako jos kumppanilla on vähän pyöreyttä ja Janne on vastannut siihen että ei haittaa. En syyttäisi tästä Jannea, vaan asiantuntijoita."

No kyllä minä syytän ihmistä jos hän kaunistelee totuutta vain siksi että niin "kuuluu" sanoa.

Vierailija
3574/7976 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt oikein laskin niin Janne on ollut 24-vuotias tullessaan isäksi. On siis aika nuorena aloittanut vakavan parisuhteen, ehkä nyt sitten ottaa sitä mennyttä nuoruutta takaisin.

Ei ole vielä tainnut päästä yli siitä ilmeisesti ensirakkaudestaan. Kauanko erosta on aikaa?

Mun mielestä Jannen esittelutekstissä luki, että ollut vuoden sinkkuna. Oletan, että hän viittaa lasten äitiin, josta ero tullut vuosi sitten. ELi siinä mielessä aika lyhyen aikaa ollut sinkkuna. Mun mielestä olisi ensin kannattanut deittailla ihan rauhassa.

Vierailija
3575/7976 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuus on, että Janne on umpitylsä ja tympeä, vaikka itse harhaisesti kertoo olevansa rento huumorimies. Harhakuvitelmia hänellä ilmeisesti myös omasta ulkonäöstään.

Ihmisethän pääasiassa kertookin sen minkälainen haluaisi olla ei niinkään sitä minkälainen oikeasti on. Suurin osa ei edes osaa lukea itseään ja kertoa minkälainen todellisuudessa on ja tästä syystä vaikeaa muuttaa omaa käyttäytymistään. Tästä syystä vastapuolen täytyykin tutustua ja testata onko todellakin sellainen ja tehdä sitten johtopäätökset kun ihmiseen on tutustunut.

Vierailija
3576/7976 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jannelta on myös voitu kysyä että haittaako jos kumppanilla on vähän pyöreyttä ja Janne on vastannut siihen että ei haittaa. En syyttäisi tästä Jannea, vaan asiantuntijoita."

No kyllä minä syytän ihmistä jos hän kaunistelee totuutta vain siksi että niin "kuuluu" sanoa.

Niin. "Vähän pyöreyttä" on aivan eri asia kuin mitä Katrilla on.

Vierailija
3577/7976 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Eikö ihmisen kannata hakea sellaisia partnereita joista syttyy ihan riippumatta omasta ulkonäöstä?"

Kyllä. Ongelma ovat ne ihmiset joilla on hyvin kapea sektori ihmisiä joista ke kykenevät syttymään. Sellaiset jäävät paljon helpommin yksin.

Täällä esitetään usein ikäänkuin normina että olisi joku pääsääntö että miehet eivät syty seksuaalisesti kuin vain laihoista timmeistä naisista. Oikeasti sellaiset miehet ovat historiallisesti karsiutuneet pois joilla on ollut vaikeaa viehättyä sellaisesta naisesta joka heille siinä yhteiskunnassa ja ympäristössä on ollut tarjolla.

Mutta ehkä nykypäivän testosteronivajauksessa kärvistelevä mies ei enää tähän kykene.

Some vääristää, oikeat naiset eivät enää tunnu miltään kun puhelin tunkee ruudun täydeltä tekoälyn tuotosta.   

Vierailija
3578/7976 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi on täynnä miehiä joilla on "ei niin näyttävä nainen" jolla jokunen kilo ylimääräistäkin. Eikä se normaalin tunne-elämän omaavalle miehelle vielä mitään valtavia kompensaatioita vaadi. Riittää että kemiat kohtaavat riittävästi ja toisen kanssa on mukavaa.

ni minä olen tavannut viime vuosin 55 miestä ja heistä suurin osa antoi minuylle pakit joko heti ensitreffien tai lyhyen tapailun jälkeen. Eli vielä en ole tavannut sellaista mietä, jolle riittää, että "kemiat kohtaavat riittävästi ja toisen kanssa on mukavaa".

No sinun kanssasi en vain ole käynyt näillä miehillä riittävästi että on kemiaa ja mukavaa. Varmaan olet ollut "ihan ok" mutta ei silti riittävästi.

Jos katson oman tuttavapiirini miehiä niin ei kellään se kumppani mikään miss maailma tai joukosta heti erottuva yksilö ole. Ihan tavallisia mukavia perusnaisia. Ja näille miehille olleet silti se oikea.

Vierailija
3579/7976 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se on tunnettua että monelle miehelle "vähän pyöreyttä" on sama kuin normaalipainoinen nainen. Mutta ei se tarkoita että tämä olisi joku yleismääritelmä sille.

Jos ylipaino on ehdoton turnoff niin kyllä se pitäisi kertoa myös silloin jos sitä kysytään vähän vähemmän suoraan.

Vierailija
3580/7976 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se on tunnettua että monelle miehelle "vähän pyöreyttä" on sama kuin normaalipainoinen nainen. Mutta ei se tarkoita että tämä olisi joku yleismääritelmä sille.

Jos ylipaino on ehdoton turnoff niin kyllä se pitäisi kertoa myös silloin jos sitä kysytään vähän vähemmän suoraan.

Kyllä paino pitäisi jotenkin tarkemmin muotoilla.

Painoindeksini on 26; omasta mielestäni olen ihan normaalikroppaisen näköinen, vaatekoko 38 mahtuu suurimmaksi osaksi, joskus 40. 2-kymppisen tyttäreni mielestä olen läski.