Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL

Vierailija
24.08.2025 |

Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?

Kommentit (8197)

Vierailija
3261/8197 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jannen kannattaisi käydä yläluomileikkauksessa , kun hänellä on niin raskaat silmäluomet, että ne tekevät hänestä väsyneen näköisen.

Vierailija
3262/8197 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arttu oli sanonut, että Julialla on leveät hartiat. Se varmaan loukkaa, mutta on myös outo kommentti. Julialla on luiskat pienet naiselliset hartiat. Yleensä esim. hoikilla malleilla on leveämmät, hieman henkarimaiset hartiat. Tämä ei ole kauhean olennaista, mutta jos naisella olisi kapeammat hartiat kuin Julialla, näyttäisi jo vähän kummalliselta. Tietääkö Arttu itsekään mitä toivoo. Ehkä laihaa naista narukäsivarsilla? - Joka tapauksessa laskelmoivan ilkeä tai hölmö törppö tämä mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3263/8197 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkyykö muilla jaksot katsomosta? LG:n sovelluksessa katsoessa kaksi viimeisintä (katsomo+) pelkkää mustaa, vaikka sekunnit kuluu. Kaikki muut ohjelmat toimii, joten ei johdu telkkarista.

Ei täällä kukaan niitä jaksoja jaksa odotella ja katsella, mukavampaa on vaan lähteä mukaan tähän kaikkeen haukkumiseen.

Minä taas olen sitä mieltä, että maikkarin kannattaisi alkaa rahastaa vaikka sata euroa/loput jaksot. Tilaajia sataisi tuhansia! ja ohjelma saisi rahaa kunnollisiin asiantuntojoihin jatkossa.

Vierailija
3264/8197 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä, miksi Janne nimenomaan toivoo sporttista naista? Kun minun mielestäni hän itse vaikuttaa siltä, ettei ole kovin kiinnostunut urheilusta tai ole energinen.

Se Jannen sporttisuus tarkoitti hoikkaa naista, joka kannattaa Tapparaa.

Vierailija
3265/8197 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä, miksi Janne nimenomaan toivoo sporttista naista? Kun minun mielestäni hän itse vaikuttaa siltä, ettei ole kovin kiinnostunut urheilusta tai ole energinen.

Se Jannen sporttisuus tarkoitti hoikkaa naista, joka kannattaa Tapparaa.

Vai oliko se ny sitten Ilvestä. Jompaa kumpaa.🤷🏼

Vierailija
3266/8197 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin Arttu on sanonut Juliaa miehiseksi? 

Ei sitä kukaan tiedä mitä on sanantarkasti sanonut. Mutta näin Julia oli tulkinnut. Olisikin mielenkiintoista tietää, että mitä Arttu on ihan tarkalleenottaen sanonut. Mun on edelleenkään vaikea uskoa häntä narsistiksi. Enemminkin vain todella typerä juntti, joka ei ajattele mitä sanoo.

Aivan. Äkkiseltään Arttu vaikuttaa jotenkin yksinkertaiselta. Kuten ketjussa on jo aiemmin todettukin. Varastomies jossain terminaaalissa, ei paljon kunnianhimoa vaadi. Ehkä lastensa äidit ovat todenneet, että pärjäävät paremmin yksinään. S.o. Arttu olisi ollut enemmän rasite.

Onkohan Julia kysellyt aiemmista suhteista; miksi lapsia, suhteet jääneet lyhyiksi? Erojen perusteluja ym.

Vierailija
3267/8197 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkin ne Artun sanomiset ja tulkinnat niistä on ihan vaan Julian sanomaa. Te sitten puolestaan tulkitsette Julian puheita, todennäköisesti vielä Seiskan tai jonkun muun klikkiotsikon tai palstan vihakommenttien asettamien ennakkoluulojen perusteella ja jätätte huomioimatta kaiken, mikä sotii luomaanne mielikuvaa vastaan kuten vaikka tämän Artun asiaa koskevan kommentin:

Hän (Arttu) sanoo tarkoittaneensa hiusten väriä koskeneella kommentilla, että Julia näyttää kauniilta missä tahansa hiusten värissä. 

Julia on just täydellinen sellaisena kuin on. Näen sen sisäisen kauneuden ja kaiken hänestä.

Mulla on plussa eli olen nähnyt ko. jakson. Artun sanomiset eivät ole nauhalla (mikä olisikin jo kerrassaan idioottimaista), mutta uskon Julian tulkinneen oikein, sillä hänellä ei ole ollut mitään syytä mustamaalata Arttua häämatkan aikana eli tosiaan muutaman päivän tuttavuuden aikana. Sen sijaan Artulla on ollut erittäin hyvä syy selitellä puheensa väärinkäsityksiksi, koska on ymmärtänyt, että tämä tulee kosahtamaan omaan nilkkaan. Tämän hän on ymmärtänyt siinä vaiheessa, kun Julia on soittanut asiantuntijoille. 

Vierailija
3268/8197 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkin ne Artun sanomiset ja tulkinnat niistä on ihan vaan Julian sanomaa. Te sitten puolestaan tulkitsette Julian puheita, todennäköisesti vielä Seiskan tai jonkun muun klikkiotsikon tai palstan vihakommenttien asettamien ennakkoluulojen perusteella ja jätätte huomioimatta kaiken, mikä sotii luomaanne mielikuvaa vastaan kuten vaikka tämän Artun asiaa koskevan kommentin:

Hän (Arttu) sanoo tarkoittaneensa hiusten väriä koskeneella kommentilla, että Julia näyttää kauniilta missä tahansa hiusten värissä. 

Julia on just täydellinen sellaisena kuin on. Näen sen sisäisen kauneuden ja kaiken hänestä.

Mulla on plussa eli olen nähnyt ko. jakson. Artun sanomiset eivät ole nauhalla (mikä olisikin jo kerrassaan idioottimaista), mutta uskon Julian tulkinneen oikein, sillä hänellä ei ole ollut mitä

Jep. Mutta Julialla on myös omat haasteensa. Julia ei ole valmis parisuhteeseen, ei Artun kanssa, eikä kenenkään muunkaan.

Vierailija
3269/8197 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arttu oli sanonut, että Julialla on leveät hartiat. Se varmaan loukkaa, mutta on myös outo kommentti. Julialla on luiskat pienet naiselliset hartiat. Yleensä esim. hoikilla malleilla on leveämmät, hieman henkarimaiset hartiat. Tämä ei ole kauhean olennaista, mutta jos naisella olisi kapeammat hartiat kuin Julialla, näyttäisi jo vähän kummalliselta. Tietääkö Arttu itsekään mitä toivoo. Ehkä laihaa naista narukäsivarsilla? - Joka tapauksessa laskelmoivan ilkeä tai hölmö törppö tämä mies.

Ihmettelin myös tuota kommenttia kun Julialla tosiaan kapeat hartiat. Mitähän Arttu olisi sanonut jos puolisoehdokas olisi ollut vaikkapa huomattavan ylipainoinen!

Vierailija
3270/8197 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin Arttu on sanonut Juliaa miehiseksi? 

Ei sitä kukaan tiedä mitä on sanantarkasti sanonut. Mutta näin Julia oli tulkinnut. Olisikin mielenkiintoista tietää, että mitä Arttu on ihan tarkalleenottaen sanonut. Mun on edelleenkään vaikea uskoa häntä narsistiksi. Enemminkin vain todella typerä juntti, joka ei ajattele mitä sanoo.

Aivan. Äkkiseltään Arttu vaikuttaa jotenkin yksinkertaiselta. Kuten ketjussa on jo aiemmin todettukin. Varastomies jossain terminaaalissa, ei paljon kunnianhimoa vaadi. Ehkä lastensa äidit ovat todenneet, että pärjäävät paremmin yksinään. S.o. Arttu olisi ollut enemmän rasite.

Onkohan Julia kysellyt aiemmista suhteista; miksi lapsia, suhteet jääneet lyhyiksi? Erojen perusteluja ym.

No ei tuo Julian urakaan mikään loistava ole: tuulilasien vaihtamista, takana joku raksatutkinto. Miksi miehellä pitäisi olla kunnianhimoisempi ura kuin naisella? Eiköhän näitä yritetä parittaa vastaamaan toisiaan älyllisesti ja koulutuksellisesti suurin piirtein toistensa tasoisesti.

Vierailija
3271/8197 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jannen kaveri hohotti, että Katri on rempseä. Janne että joo rempseä on hyvällä tavalla. Mitä tuo rempseä edes tarkoittaa, ja miksi sitä pitää hokea hohottaen?

Tämä. Kaikki suomalaiset miehet tällaisissa ohjelmissa ja muutenkin rakastavat rempseitä naisia. Aina kuulee tuon, että ihana kun on niin rempseä, helposti lähestyttävä jne.

Vierailija
3272/8197 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea uskoa Jannea 36 vuotiaaksi. Ei edes halaa vaimoaan.. Tuskin tuosta mitään tulee.

Eikä Arttu ja Elisakaan onnea tunne keskenään.

Sinitukkainen ei koe läheisyyttä vaimoonsa, vaikka toisin olisi luullut. Vaimo on sksiä vailla. 

Vierailija
3273/8197 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on plussa eli olen nähnyt ko. jakson. Artun sanomiset eivät ole nauhalla (mikä olisikin jo kerrassaan idioottimaista), mutta uskon Julian tu

Onko kukaan noista ns vakavissaan? Pitäisi jonkun psykiatrin testata kaikki ensin, ennen kuin valitaan lopullisesti. Tuntuu vain siltä että on yhdistelty mututunteella ja se ei onnistu pitemmän päälle.

Vierailija
3274/8197 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin siis Juliaa ei Elisaa. 

Vierailija
3275/8197 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katri ja Julia vaikuttavat molemmat itsenäisiltä ja hyvin pärjääviltä naisilta, jotka osaavat itse vaihtaa autoon renkaat, huolehtia asiat järjestykseen ja jaksavat itse siirrellä huonekaluja tms. Eivät etsi miestä "auttamaan neitoa hädässä" vaan tasavertaiseksi kumppaniksi. Heidän puolisoehdokkaat vaikuttavat monilta osin sopimattomilta, mutta eivät myöskään välttämättä kestä näitä em. ominaisuuksia naisessa. Arttu onkin mielipiteensä tuonut jo esiin. Kyllä varmaan Jannellakin koville ottaa, jos Katri tekee molempien fillareihin syyshuollot ja sen jälkeen vaihtaa autoon talvirenkaat Jannen pötkötellessä sohvalla. 

Itsekin aiemmin deittimarkkinoilla ollessa törmäsin siihen, että miehet tykästyivät minuun ja ilmeisesti myös ulkomuoto miellytti, mutta kuullessaan minun olevan itsenäinen ja pärjäävä nainen, joka seisoo omilla jaloillaan, kiinnostus lopahti. Ilmeisesti miehen oma ego ei kestä. Ainakin yksi mies sen mulle suoraan sanoikin. Itse en kuitenkaan halua tekeytyä avuttomaksi naiseksi miehiä miellyttääkseni..

Vierailija
3276/8197 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on plussa eli olen nähnyt ko. jakson. Artun sanomiset eivät ole nauhalla (mikä olisikin jo kerrassaan idioottimaista), mutta uskon Julian tulkinneen oikein, sillä hänellä ei ole ollut mitään syytä mustamaalata Arttua häämatkan aikana eli tosiaan muutaman päivän tuttavuuden aikana. Sen sijaan Artulla on ollut erittäin hyvä syy selitellä puheensa väärinkäsityksiksi, koska on ymmärtänyt, että tämä tulee kosahtamaan omaan nilkkaan. Tämän hän on ymmärtänyt siinä vaiheessa, kun Julia on soittanut asiantuntijoille. 

Itse en ole jaksoja vielä nähnyt, mutta Juliahan on myös kerrotusti kommentoinut seuraavaa: 

Itse olen potenut huono omaatuntoakin, kun tunteita ei ole, Julia paljastaa.

Totta kai harmitus on ihan helvetin suuri.

Julia kuvailee, että mitä ihastuneempi ja innostuneempi Arttu on, sitä enemmän hän itse vetäytyy kuoreensa. 

Jopa haluaa vähän etäisyyttä.

Siinä se motivaatio juuri tulee, ettei halua katsojien vihoja niskaansa siitä, ettei itseä kiinnosta. Toista syyllistämällä ja itse uhriutuen hakee syitä omaan haluttomuuteensa edes yrittää saada suhdetta toimimaan ja samalla kerää itselleen sympatiapisteitä.

Vierailija
3277/8197 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katri ja Julia vaikuttavat molemmat itsenäisiltä ja hyvin pärjääviltä naisilta, jotka osaavat itse vaihtaa autoon renkaat, huolehtia asiat järjestykseen ja jaksavat itse siirrellä huonekaluja tms. Eivät etsi miestä "auttamaan neitoa hädässä" vaan tasavertaiseksi kumppaniksi. Heidän puolisoehdokkaat vaikuttavat monilta osin sopimattomilta, mutta eivät myöskään välttämättä kestä näitä em. ominaisuuksia naisessa. Arttu onkin mielipiteensä tuonut jo esiin. Kyllä varmaan Jannellakin koville ottaa, jos Katri tekee molempien fillareihin syyshuollot ja sen jälkeen vaihtaa autoon talvirenkaat Jannen pötkötellessä sohvalla. 

Itsekin aiemmin deittimarkkinoilla ollessa törmäsin siihen, että miehet tykästyivät minuun ja ilmeisesti myös ulkomuoto miellytti, mutta kuullessaan minun olevan itsenäinen ja pärjäävä nainen, joka seisoo omilla jaloillaan, kiinnostus lopahti. Ilmeisesti miehen oma ego ei kestä. Ainakin yksi mies sen mulle suoraan

Mulla sama kokemus. Kirjoitinkin siitä tuolla aiemmin ja sain kommenttia, että pitäis enemmän kompromissata. Jooh. Omat rajat pitää pitää eikä joustaa niistä vain toista miellyttääkseen. Se tie on lyhyt ja tuhoisa. Deittimarkkinoilla on siis iso kohtaanto-ongelma!

Olen tosi iloinen Julian reaktioista Artun sanomisiin. Hän koki asian olevan ongelma eikä lähtenyt matelemaan ja mielistelemään Arttua hyväksynnän toivossa. Nythän Arttu mielistelee, kun huomasi, että Julia kylmeni, mutta myöhäistä on. 

Vierailija
3278/8197 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on plussa eli olen nähnyt ko. jakson. Artun sanomiset eivät ole nauhalla (mikä olisikin

Kannatan vähintään keskusteluja psykologin kanssa, sellaisen ammattilaisen joka kykenee näkemään heikkoudet ja vahvuudet. Ja saa selville millaisiin haasteisiin ehdokkaat ovat valmiita. Mitkä mahtavat olla kunkin ammatit ja osaamiset? Matin tiedän, mutta muista ei varmuutta ole. Onko Elisa oikeasti arkkitehtuuria opiskeleva, joka vaatii aikamoista osaamista ja rakentamisesta vankkaa tietämystä? Vai onko kyse sisustusarkkitehdistä.

Vierailija
3279/8197 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku poistaa täältä ihan vimmalla kaikki kommentit Katrista.

Vierailija
3280/8197 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alamäkipyörälijän rintamus vähäsen kiristää hääpuvussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi