Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8222)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa, kun Ensitreffeillä vodcastissa katsomossa Katri utula niin hehkuttaa Arttua, kuinka ihana mies hän on.
Taustaan liittyvät läksyt ovat jääneet lukematta. Yleensä niin terävästi ajantasalla oleva kommentoiva pari yllätti minutkin. Eivät tienneet, että Stina, vaikka valitsi valehtelevan Artun jatkoon, oli pettymyksen aiheuttama kosto. Kun jäivät kahden muiden ja Pimiän poistuttua, Arttu oli ehdottanut keskustelua, mutta Stina käski Artun häipyä välittömästi. Hyvä Stina, kaikkea hyvää elämääsi. 🏻
Siis mikä pettymyksen aiheuttama kosto?
- Pettyi Artun salailusta. Oli selvinnyt vikoilla treffeillä, että miehellä oli lapsi. Stina oli asiasta todella tuohtunut, kun kertoi asiasta Pimiälle. Ensin ällistyin, miksi sitten valitsi miesten joukosta Artun parikseen. Mielestäni valinta ja siihen liittyvä seuraus "potkut persuksille/ häivy silmistäni" tyyppinen mielenilmaus oli oiva kosto valehtelun ja kieroilun varjolla ujuttautui ohjelmaan mukaan. En tämän tarkemmin osaa sulle näkemystäni selittää. Sorry siitä.
Vierailija kirjoitti:
Katrin pärstä on ihan ok, mutta nainen on sairaalloisen lihava. 30-40 kg pois ja löytyy kaunis nainen.
Katrille varmasti kelpaisi lenkkiseura, esim.Jannesta. Mutta mies ei itse jaksa lähteä. Turha kranttuilla ylipainosta, jos ei itsekkään jaksa mitään tehdä. Nyt olisi ollut hyvä sauma olla toisen tukena liikunnassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa, kun Ensitreffeillä vodcastissa katsomossa Katri utula niin hehkuttaa Arttua, kuinka ihana mies hän on.
Taustaan liittyvät läksyt ovat jääneet lukematta. Yleensä niin terävästi ajantasalla oleva kommentoiva pari yllätti minutkin. Eivät tienneet, että Stina, vaikka valitsi valehtelevan Artun jatkoon, oli pettymyksen aiheuttama kosto. Kun jäivät kahden muiden ja Pimiän poistuttua, Arttu oli ehdottanut keskustelua, mutta Stina käski Artun häipyä välittömästi. Hyvä Stina, kaikkea hyvää elämääsi. 🏻
- Pettyi Artun salailusta. Oli selvinnyt vikoilla treffeillä, että miehellä oli lapsi. Stina oli asiasta todella tuohtunut, kun kertoi asiasta Pimiälle. Ensin ällistyin, miksi sitten valitsi miesten joukosta Artun parikseen. Mielestäni valinta ja siihen liittyvä seuraus "potkut persuksille/ häivy silmistäni" tyyppinen mielenilmaus oli oiva kosto valehtelun ja kieroilun varjolla ujuttautui ohjelmaan mukaan. En tämän tarkemmin osaa sulle näkemystäni selittää. Sorry siitä.
Eli tuo ns kosto oli vain sinun omassa mielessäsi. Ehkä ei ollutkaan kyse mistään sellaisesta. Stinahan oli oikeasti jo ihastunut Arttuun, ja kukaan muu miehistä ei tainnut sillä tavalla kiinnostaa. Olisi ollut ilkeää Stinan puolelta ja epäreilua miehelle valita kuitenkin jompikumpi näistä muista miehistä ja sitten todeta tälle, että "en mä oo susta oikeasti kiinnostunut vaan mulla on tunteita tuota yhtä kohtaan". Stina toimi rehdisti, niin itseään kuin muitakin kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen Arttu-haukkumisketju tämä on? Vanha kunnon narsisti-kortti kaivettu esiin ja lietsotaan toinen toistaan kovempiin syytöksiin ja diagnooseihin.
Itseäni ärsyttää Julia. Todella kaksinaamaista puhua kameroille avoimesti ja sitten leikkiä Artun kanssa mykkäkoulua ja tuppisuuta mököttämällä. Ei minua ihmetytä että Arttu on täysin kujalla kun toinen (aikuinen ihminen!) ei voi suoraan sanoa mikä mättää!
Ja kovasti on klippiä Artun sanomisista kyselty. Sellaistapa ei tosiaan ole vaan kaikki on Julian kertomaa. Ihmetyttää että porukka palstalla uskoo suoraan sellaisenaan Julian kertomaa vaikka psykologikin täsmensi että Julia tulkitsi asiat toisin mitä toinen tarkoitti. Mistä te tiedätte mikä on Artun sanomaa ja mikä on Julian ylitulkitsemista - etenkin kun on niin herkillä
Huom. Arttu on peräti kahden kilon lohi! Omien sanojensa mukaan näin. 2 kg lohi on jo melkoinen saalis eikä kaikki siimat edes kestä!
Kyllä Arttu on pahasti yliarvioinut aviomiesarvonsa, sori nyt vaan.
Vierailija kirjoitti:
Arttu on kreepy. "Oot itsenäinen nainen ja jos sitä alkaa hajottaa, hajoat ihan palasiksi" tms, wtf???? Samoin sanoo ettei tykkää tatuoinneista mutta puhuu sielunkumppanuudesta, ja että "oot miehekäs, mut mä tykkään". Outo outo mies. Mikä lie takana kaksoisviestinnässä mutta en haluaisi selvittää. Juokse Julia. Asiantuntijoille huutia tuosta parituksesta.
Tätä Artun lausetta itsekin ihmettelin. Mitä ihmettä hän tuolla yritti sanoa?! Sitäkö, että Julia on hänen mielestään kaiken itsenäisyyden alla herkkä ja haavoittuvainen.
Jos tuota tavoitteli, niin ulosantia pitäisi kyllä hioa reippaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arttu on kreepy. "Oot itsenäinen nainen ja jos sitä alkaa hajottaa, hajoat ihan palasiksi" tms, wtf???? Samoin sanoo ettei tykkää tatuoinneista mutta puhuu sielunkumppanuudesta, ja että "oot miehekäs, mut mä tykkään". Outo outo mies. Mikä lie takana kaksoisviestinnässä mutta en haluaisi selvittää. Juokse Julia. Asiantuntijoille huutia tuosta parituksesta.
Tätä Artun lausetta itsekin ihmettelin. Mitä ihmettä hän tuolla yritti sanoa?! Sitäkö, että Julia on hänen mielestään kaiken itsenäisyyden alla herkkä ja haavoittuvainen.
Kyllä. Siis aivan puistattavan karmiva kommentti. Itse en luottaisi tuollaiseen ihmiseen enää lainkaan. Julia vaikuttaa valppaalta, joten uskon, että tulee pelastamaan itsensä tuosta tilanteesta laittamalla liinat kiinni. Asiantuntijoille kyllä suuret kasat risuja Artun mukaan ottamisesta ja vielä enemmän risuja tästä väärinymmärrys-akrobatiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä ihmeen keskiajalla me eletään, jos yhtäkään miestä voi haitata, että nainen vaihtaa tuulilaseja ja osaa rakentaa? WTF? Ei niihin kumpaakaan tarvitse miessukupuolta, eikä mikään työ tekee kenestäkään vääränlaista. Pelottavan vanhanaikaista ja ahdasmielistä, sovinistista, aikuiset ihmiset.
Artulla lienee alemmuuskompleksi, kun Julia osaa häntä paremmin nuo asiat. Ottaa egon päälle, että nainen on parempi tuossa kuin mies.
Eihän Arttua edes ole mitenkään haitannut, että Julia osaa vaihtaa tuulilaseja ja rakentaa, joten kuvaa hyvin tämän keskustelun ja keskustelijoiden itsensä typeryyttä ja tasottomuutta, että edellisen kaltainen Arttua täysin perusteettomasti haukkuva kommentti näyttää saavan pelkästään kannatusta yläpeukkujen muodossa. Helppo ainakin useimpien tässä ketjussa näyttää olevan haukkua muita näkemättä itsessään yhtikäs mitään vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Pettyi Artun salailusta. Oli selvinnyt vikoilla treffeillä, että miehellä oli lapsi. Stina oli asiasta todella
Minä kyllä ihmettelen ja syytän noita naittajia, kun laittavat yhteen isiä lapsettomien naisten kanssa. Sopii ihmetellä, kun näyttää siltä että kaikille naisille oli yllätys että miehellä on lapsia. Pitäisi tarkemmin rajata ja yhdistää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siltähän se juurikin kuulostaa, että Arttu on ymmärtänyt, ettei Julia olekaan niin itsenäinen ja vahva kuin minkä vaikutelman haluaa itsestään antaa. Kertoo Artun tunneälykkyydestä, mikä usealta tai ainakin yhdeltä kärkkäimmin ja ahkerimmin kommentoivalta palstan keskustelijalta selkeästi puuttuu.
Mä en ymmärrä, miksi Janne nimenomaan toivoo sporttista naista? Kun minun mielestäni hän itse vaikuttaa siltä, ettei ole kovin kiinnostunut urheilusta tai ole energinen.
Näkyykö muilla jaksot katsomosta? LG:n sovelluksessa katsoessa kaksi viimeisintä (katsomo+) pelkkää mustaa, vaikka sekunnit kuluu. Kaikki muut ohjelmat toimii, joten ei johdu telkkarista.
Jostain syystä ei lainaus-painikkeesta nyt tule lainausta ollenkaan, mutta tälle kommentille:
Siltähän se juurikin kuulostaa, että Arttu on ymmärtänyt, ettei Julia olekaan niin itsenäinen ja vahva kuin minkä vaikutelman haluaa itsestään antaa. Kertoo Artun tunneälykkyydestä, mikä usealta tai ainakin yhdeltä kärkkäimmin ja ahkerimmin kommentoivalta palstan keskustelijalta selkeästi puuttuu
Siis nämä henkilöt ovat tunteneet joitakin päiviä, joiden aikana Arttu on sanonut Julialle, että ei pidä tämän tatuoinneista, hiustenväristä ja että J on miesmäinen. Sitten, kun J (tietenkin) menee lukkoon tuollaisesta aivan moukkamaisesta kommentoinnista, jossa ei ole kertakaikkiaan mitään järkeä, niin sitten tämä sankari tekee ns. huomion, että J ei olekaan niin vahva. Wtf?! Jokainen normaali ihminen ymmärtää, että tuon kauempana tunneälykkyydestä ei voisi olla. On aivan siellä spektrin toisessa päässä ja tuollainen toisen vahvuudella leikkiminen, sen (ilmeisesti tahallinen?) murtaminen ja murtumisesta piikittely on kertakaikkiaan karmivaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä, miksi Janne nimenomaan toivoo sporttista naista? Kun minun mielestäni hän itse vaikuttaa siltä, ettei ole kovin kiinnostunut urheilusta tai ole energinen.
Koska sporttinen on miesten kielellä = hoikka
Jokainen mies haluaa oikeasti hoikan naisen ja se kerrotaan toivomalla 'sporttista' tai 'itsestään huolta pitävää naista' tämän kun tajuaa, niin elämä helpottuu. Urheilun kanssa näillä toiveilla ei ole mitään tekemistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska sporttinen on miesten kielellä = hoikka
Jokainen mies haluaa oikeasti hoikan naisen ja se kerrotaan toivomalla 'sporttista' tai 'itsestään huolta pitävää naista' tämän kun tajuaa, niin elämä helpottuu. Urheilun kanssa näillä toiveilla ei ole mitään tekemistä
------------------
Muistetaan vielä, että tuo "itsestään huolta pitävä" ei suinkaan tarkoita meikkaamista, vaan pitää olla saunapuhtaana hehkeä. Lisäksi tuo huolenpito ei sisällä mitään ihmeellisiä kasvisruokia, vaan naisen pitää syödä "normaalisti". Tämä kun lisätään hoikkuuteen ilman urheilua, niin aikamoinen yksisarvinen on kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Milloin Arttu on sanonut Juliaa miehiseksi?
Ei sitä kukaan tiedä mitä on sanantarkasti sanonut. Mutta näin Julia oli tulkinnut. Olisikin mielenkiintoista tietää, että mitä Arttu on ihan tarkalleenottaen sanonut. Mun on edelleenkään vaikea uskoa häntä narsistiksi. Enemminkin vain todella typerä juntti, joka ei ajattele mitä sanoo.
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä ei lainaus-painikkeesta nyt tule lainausta ollenkaan, mutta tälle kommentille:
Siltähän se juurikin kuulostaa, että Arttu on ymmärtänyt, ettei Julia olekaan niin itsenäinen ja vahva kuin minkä vaikutelman haluaa itsestään antaa. Kertoo Artun tunneälykkyydestä, mikä usealta tai ainakin yhdeltä kärkkäimmin ja ahkerimmin kommentoivalta palstan keskustelijalta selkeästi puuttuu
Siis nämä henkilöt ovat tunteneet joitakin päiviä, joiden aikana Arttu on sanonut Julialle, että ei pidä tämän tatuoinneista, hiustenväristä ja että J on miesmäinen. Sitten, kun J (tietenkin) menee lukkoon tuollaisesta aivan moukkamaisesta kommentoinnista, jossa ei ole kertakaikkiaan mitään järkeä, niin sitten tämä sankari tekee ns. huomion, että J ei olekaan niin vahva. Wtf?! Jokainen normaali ihminen ymmärtää, että tuon kauempana tunneälykkyydestä ei voisi olla. On aivan siellä spektrin toisessa päässä ja tuollainen toisen vahvuudella leikkiminen, sen (ilmeisesti tahallinen?) murtaminen ja murtumisesta piikittely on kertakaikkiaan karmivaa.
Edelleenkin ne Artun sanomiset ja tulkinnat niistä on ihan vaan Julian sanomaa. Te sitten puolestaan tulkitsette Julian puheita, todennäköisesti vielä Seiskan tai jonkun muun klikkiotsikon tai palstan vihakommenttien asettamien ennakkoluulojen perusteella ja jätätte huomioimatta kaiken, mikä sotii luomaanne mielikuvaa vastaan kuten vaikka tämän Artun asiaa koskevan kommentin:
Hän (Arttu) sanoo tarkoittaneensa hiusten väriä koskeneella kommentilla, että Julia näyttää kauniilta missä tahansa hiusten värissä.
Julia on just täydellinen sellaisena kuin on. Näen sen sisäisen kauneuden ja kaiken hänestä.
Ehdottaisin Ensitreffit Alttarilla Revenge Editionia.
Ohjelmassa aiempien kausien pahiten epäonnistuneet parit - Emma/Tuomas, Mira/Matti, Jenni/Jyrki, Tuula/Miika tms saisivat asiantuntijoiden roolissa valita asiantuntijoille kumppanit, joihin heidän pitäisi tutustua väkisin kolmen kuukauden ajan. Saisivat kaikki maistaa omaa lääkettään.
Jannen kaveri hohotti, että Katri on rempseä. Janne että joo rempseä on hyvällä tavalla. Mitä tuo rempseä edes tarkoittaa, ja miksi sitä pitää hokea hohottaen?
Vierailija kirjoitti:
Näkyykö muilla jaksot katsomosta? LG:n sovelluksessa katsoessa kaksi viimeisintä (katsomo+) pelkkää mustaa, vaikka sekunnit kuluu. Kaikki muut ohjelmat toimii, joten ei johdu telkkarista.
Ei täällä kukaan niitä jaksoja jaksa odotella ja katsella, mukavampaa on vaan lähteä mukaan tähän kaikkeen haukkumiseen.
Kun nämä ovat jo 35 ja siitä ylöspäin, niin on ihan normaalia, että ihmisillä voi olla jo lapsia aiemmista suhteista. Kyllä varmasti siellä kysymyspatteristossa on ollut myös kysymys käykö kumppanin lapset