Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8406)
Tietenkin sillä on merkitystä, että mennäänkö oikeasti naimisiin vai leikitäänkö vaan häitä. Naimisiin menoon suhtaudutaan vakavammin ja sitoudutaan vahvemmin. Ennen kaikkea se asettaa ohjelman ns. asiantuntijoille suuremman vastuun sen suhteen, että parit oikeasti sopii toisilleen. Hyvänä vertauskohtana Australian vastaava ohjelma, jossa ei selvästi enää edes mietitå osallistujien toiveita, vaan päinvastoin pyritään vaan saamaan aikaan draamaa epäsopivien parien muodossa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen myös Artun tuntenut ennen kuin sai toisen lapsensa, eikä todellakaan ole symppis muiden kuin itsensä mielestä!!! Omahyväinen ilkeilijä.
Taisin tuossa taannoin erehtyä sanomaan, että Arttu on 150-grammainen silakka. Otan takaisin! Se on parhaimmillaankin vain 50-grammainen silakka, ei mikään iso lohi kuten kehui itseään. Mitä sillä olisi naiselle tarjota?! Ei ole näköä, ei kokoa, ei varakkuutta. Tuulenhuuhtoma laiha pse ja ilkeää mieltä. Oikeat lohet on kaukana tuosta!
Minne mun kommentti on kadonnut??🤨 Kysyin vain onko Matti voitu tehdä tekoälyllä? Onko tässä nyt se ensimmäinen AI-tuotettu tv-hahmo? Radiossahan tekoäly on jo uutisissa.
Tuo yks nainen itkee jo koska mies meni nukkumaan ja nainen halusi tehdä jotain. Ihan sairasta että noin huonoitsetuntoisia naisia otetaan ohjelmaan. Ei niitä kai yhtään haastatella. Lihava nainen ilmeisesti ajattelee että jos mies ei halua tehdä koko ajan jotain niin mies ei tykkää naisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kyllä ihmetyttää, miksei Katri sytytä Jannea. Minusta hän on aivan unelma Match Jannelle. Toimelias nainen ja ulkoisesti osuva. Katrille tosin tuo ei oo niinkään unelma Match.
Minunkin mielestäni Katri on paljon tasokkaampi kuin Janne. Katri on vuotta nuorempi, lapseton, hyvässä isopalkkaisessa työssä, kivat harrastukset, kivannäköinen.
Jostain syystä Katri ei kuitenkaan ole löytänyt ketään. 5-6 vuotta sinkkuna ja sitten ohjelmaan hakemaan. Ehkä se selviää ohjelman edetessä miksi ei löydä ketään.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä näiden instagramit on? Matin löysin.
Aika helpolla löyty
Aika polarisoitunutta näkemystä. Jos pareista molemmat on lihavia, tulee kommentti ettei mies tykkää naisesta lihavuuden takia. Laihan pariskunnan kohdalla sitten ihmetellään miksi mies ei kelpuuta kaunista ja timmissä kunnossa olevaa naista.
Ei se ole noin yksinkertaista.
Miten Mikolla ja Iinalla menee?
Kyllä tuo Jannen käytös on muuta kuin vain hiljaisuutta/rauhallisuutta. Minä ja mieheni ollaan kumpikin hiljaisia ja rauhallisia kotihiiriä, viihdytään sohvalla, mutta silloin kun jompikumpi ehdottaa jotain tekemistä, suurella todennäköisyydellä se tapahtuu. Toimii molemmin päin, vaikka ko. tekeminen ei olisikaan toisen suosikki. Minä olen istunut tuntikausia katsomassa miehen kalastusta (ja jopa kokeillut sitä), mies istunut katsomassa kun minä uin.
En ymmärrä, miten joku edes kehtaa käyttäytyä noin telkkarissa (Janne, Arttu ja Elisa), vieraalle ihmiselle. Luulisi, että tuossa vaiheessa olisi vielä vieraskoreuttakin päällä, yritetään antaa hyvä kuva itsestä jne.
Vierailija kirjoitti:
Aloin vasta seuraamaan tätä kautta ja järkytyin kuinka monella on jo lapsia. En tiedä miten kenenkään mielestä on ollut hyvä idea ottaa formaattiin mukaan pienten lasten vanhempia. Uusperhekuviot harvoin toimivat muutenkaan, saati sitten tilanteessa jossa parit asuvat kaukana toisistaan lapsineen ja töineen.
Pois voisi rajata nämäkin jotka ravaavat ohjelmasta toiseen kumppania etsimässä.
Meni pilalle koko kausi, kun tähän piti ottaa perheellisiä ukkoja! Ei ennen ollut tällaista! Morsiamet olettivat, että tulee tottakai lapsettomia miehiä, kun aina ennenkin tullut niitä tässä ohjelmassa. Nyt näköjään kaivettiin laarin pohjalta perheellisiä.
Ensitreffit iskälle alttarilla...
Vierailija kirjoitti:
Minä olen myös Artun tuntenut ennen kuin sai toisen lapsensa, eikä todellakaan ole symppis muiden kuin itsensä mielestä!!! Omahyväinen ilkeilijä.
Näemme varmaan hänet jossain kolmannessa ohjelmassa vielä. Tuleva julkisuustyrkky. Taitaa olla liian vanha temppareihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisin tuossa taannoin erehtyä sanomaan, että Arttu on 150-grammainen silakka. Otan takaisin! Se on parhaimmillaankin vain 50-grammainen silakka, ei mikään iso lohi kuten kehui itseään. Mitä sillä olisi naiselle tarjota?! Ei ole näköä, ei kokoa, ei varakkuutta. Tuulenhuuhtoma laiha pse ja ilkeää mieltä. Oikeat lohet on kaukana tuosta!
Arttu ei ole mikään lohi, vaan jauhettu maksa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo Jannen käytös on muuta kuin vain hiljaisuutta/rauhallisuutta. Minä ja mieheni ollaan kumpikin hiljaisia ja rauhallisia kotihiiriä, viihdytään sohvalla, mutta silloin kun jompikumpi ehdottaa jotain tekemistä, suurella todennäköisyydellä se tapahtuu. Toimii molemmin päin, vaikka ko. tekeminen ei olisikaan toisen suosikki. Minä olen istunut tuntikausia katsomassa miehen kalastusta (ja jopa kokeillut sitä), mies istunut katsomassa kun minä uin.
En ymmärrä, miten joku edes kehtaa käyttäytyä noin telkkarissa (Janne, Arttu ja Elisa), vieraalle ihmiselle. Luulisi, että tuossa vaiheessa olisi vielä vieraskoreuttakin päällä, yritetään antaa hyvä kuva itsestä jne.
Eihän Katri ehdottanut yhteistä tekemistä, vaan sanoi Jannelle, että jää sinä vain nukkumaan, että hän menee oikein mielellään yksin sinne kylpylään. Jälkeenpäin sitten sanoi, että olisi ehkä silti toivonut sinne seuraa. Miehet on aika yksinkertaisia, jos heille sanoo jotain niin ne niin myös tekevät.
Lisäksi pari ollut tässä vaiheessa muutaman päivän yhdessä. En tajua miten ihmiset, eivät osaa kuunnella mitä tapahtuu ohjelmassa tai lukea noista jutuista ne oikeat asiat. Muuten he tekivät kaiken matkalla yhdessä.
Mutta tästähän se draama näihin ohjelmiin syntyy, kun ei edes kuunnella mitä tapahtuu ja tehdään omia päätelmiä. Elisa sanonut, että on opiskelija, mutta sekin käännetään täällä, kun joku keksii omasta päästään, että ei ole. Toki kivempi varmaan arvostella kaikkia, siltä ainakin vaikuttaa, kun tätä foorumia lukee.
Vierailija kirjoitti:
Sen verran pitää olla aktiivinen, että ohjelman kuvausten aikana on jaksettava tehdä asioita. Älä hae ohjelmaa, jos et jaksa mitään tehdä.
Miksi Janne haki tähän ohjelmaan?
Vierailija kirjoitti:
Itse en istuisi katselemassa toisen kalastusta, enkä uimista. Lapset on erikseen jos pitää harrastuksia katsella aitiosta. Mutta että kyttää aikuista ihmistä. Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo Jannen käytös on muuta kuin vain hiljaisuutta/rauhallisuutta. Minä ja mieheni ollaan kumpikin hiljaisia ja rauhallisia kotihiiriä, viihdytään sohvalla, mutta silloin kun jompikumpi ehdottaa jotain tekemistä, suurella todennäköisyydellä se tapahtuu. Toimii molemmin päin, vaikka ko. tekeminen ei olisikaan toisen suosikki.
Eihän Katri ehdottanut yhteistä tekemistä, vaan sanoi Jannelle, että jää sinä vain nukkumaan, että hän menee oikein mielellään yksin sinne kylpylään. Jälkeenpäin sitten sanoi, että olisi
Katri on tyypillinen nainen. Sanoo yhtä, ajattelee toista. Siitähän sitten puidaan tekemisiä tai tekemättömyyksiä jälkikäteen. Raskasta.
Onkohan nämä tämän kauden hakijat tajunneet, että ohjelma ei ole enää entisenlainen lainkaan, tehdään hupiparituksia jne. Julkisuuteen kerrottiin etukäteen vain, etteivät mene enää naimisiin oikeasti ja että asiantuntijat vaihtuvat.
Onneksi ei löytynyt samesex paria tälle kaudelle. Vähemmistöjen edustajat riepoteltaisiin mediassa ja täällä. Varmaan viimeistään nyt jokainen huomaa, ettei ohjelman tarkoitus ole löytää sopivia pareja, vaan testata mitkä eroavaisuudet aiheuttavat eniten konflikteja mahdollisessa parinmuodostamisessa.
Joo, selkeästi lapsettomat ja alttarilla käymättömät tähän ohjelmaan ei mitää kierrätys touhuun.