Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL

Vierailija
24.08.2025 |

Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?

Kommentit (22189)

Vierailija
22061/22189 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jannen esitystä koko kauden leimasi valtava epäsuhta puheiden ja tekojen välillä. Jatkuvasti kuultiin "meillä on Katrin kanssa hyvä keskusteluyhteys" ja samaan aikaan ukko oli täysi mölli ja mököttäjä. Joka sana piti puristaa ulos puoliväkisin. 

Huvittavinta oli se että Jannea selvästi kadutti loppua kohti käytöksensä ja kuultiin jopa "luovutetaanko me liian helpolla", mikä oli sinänsä naurettavaa koska Katrille olisi varmasti kelvannut ihan tavallinen mies, mutta "katotaan" ja " en mä jaksa lähteä"- tyyppi ei kolahtanut. 

En ikimaailmassa voi kuvitella tuota miestä sanatyöläisenä, ennemminkin voisi olla jokin metsäkoneen kuljettaja.

Siis, niin hirveä. Siellä mökilläkin juhannuksena oli niin saastaisen likaista keittiössä. Missä ihmeen olosuhteissa ne lapset oikein kasvavat?

Kirjoittajan Janne-viha ulottuu jo tämän vanhempiin, joiden mökillä olivat juhannuksena. Ei ollut mitään siivottomuutta. 

Vierailija
22062/22189 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin ajattelin, että onpa hieno mökki Jannen perheellä.  Nyt ollaan tehtailemassa huoli-ilmoitusta, kun ei ollut tarpeeksi siistiä mökissä, jota ei edes näytetty sisältä kuin ruokapöytää, jonka ääressä naiset istuivat leikkelemässä tomaatteja. Joku täällä on tosi, tosi sekaisin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22063/22189 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen, joka sai minut ohjelmaa katsoessa sanomaan ääneen, epäuskoisena ja kauhistuneena: Vitsi mikä ääliö oli Janne. Melkein kyyneleet nousi silmiin, kun tyyppi aloitti paapatuksen Hana(a)huoneen ääntämisestä uudelle puolisolleen. Kylmäävää. 

Vierailija
22064/22189 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Janne tajusi jo alttarilla, ettei nappaa. Hän ei halunnut antaa turhaa toivoa. 

Saattoi olla tuotannon juonikäänne tuo, että luovutetaanko liian helposti. Toisaalta Katri oli silloin ekaa kertaa rento.

Katri oli rento KOSKA oli tehnyt päätöksensä ja tiesi että nyt ollaan vain kavereitä. Jannea kadutti ja elätteli toiveita...turhaan...mokattu mikä mokattu.

Vierailija
22065/22189 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen, joka sai minut ohjelmaa katsoessa sanomaan ääneen, epäuskoisena ja kauhistuneena: Vitsi mikä ääliö oli Janne. Melkein kyyneleet nousi silmiin, kun tyyppi aloitti paapatuksen Hana(a)huoneen ääntämisestä uudelle puolisolleen. Kylmäävää. 

Uskomaton pönttö. Ollaan tutustumismatkalla ja toinen aloittaa käsittämättömän väännön jostain ihme asiasta. Tuo mies ei ihan helpolla akkaa löydä.

Vierailija
22066/22189 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katrilla ja läheisillään ottaa nyt koville, kun ei tullutkaan ritari valkealla ratsulla?

Vierailija
22067/22189 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katrilla ja läheisillään ottaa nyt koville, kun ei tullutkaan ritari valkealla ratsulla?

Katri kyllä kestää, Jannen incel jatkuu.

Vierailija
22068/22189 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan ymmärrän Mikkoa kun hän on sanonut ettei ole koskaan kokenut rakkautta vaikka on seurustellut. Olen siis ollut sellaisten kanssa joista on pitänyt pakottaa itseni kiinnostumaan, koska ei ole tullut tosielämässä vastaan sellaista ihmistä johon tuntisin aitoa ihastusta, ja joka myös ihastuisi minuun. En tiedä mistä tämä kohdallani johtuu enkä halua nykyään enää etsiä väkisin kumppania kun tiedän ettei siitä mitään tule. Elän mieluusti yksin.

No eikö sinulle riitä parisuhteessa kaverilliset fiilikset? Onko pakko olla romanttisia tunteita, jos kuitenkin viihdyt seurustelukumppanin seurassa?

Ei riitä, koska minulla on jo muutenkin kavereita ja viihdyn parhaiten yksin.

Vierailija
22069/22189 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan ymmärrän Mikkoa kun hän on sanonut ettei ole koskaan kokenut rakkautta vaikka on seurustellut. Olen siis ollut sellaisten kanssa joista on pitänyt pakottaa itseni kiinnostumaan, koska ei ole tullut tosielämässä vastaan sellaista ihmistä johon tuntisin aitoa ihastusta, ja joka myös ihastuisi minuun. En tiedä mistä tämä kohdallani johtuu enkä halua nykyään enää etsiä väkisin kumppania kun tiedän ettei siitä mitään tule. Elän mieluusti yksin.

No eikö sinulle riitä parisuhteessa kaverilliset fiilikset? Onko pakko olla romanttisia tunteita, jos kuitenkin viihdyt seurustelukumppanin seurassa?

Aika jännä, miten me käsitetään omien kokemustemme perusteella naiden osallistujien sanomisia. Kun Mikko sanoo ettei ole kokenut rakkautta, niin minä tulkitsin sen siten ettei koskaan ole tuntenut olevansa rakastettu eli että häntä ei ole rakastettu. Ja sitten nyt mulle avautukin ihan uusi katsantokanta, että tarkoittikin ettei ole itse tuntenut rakkautta ? Onko tämä näin ? Oikeastaan, kumpaa Mikko tarkoitti ?

Kissa ainakin saa Mikon tuntemaan, että hän saa vastarakkautta 😻

Vierailija
22070/22189 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin ajattelin, että onpa hieno mökki Jannen perheellä.  Nyt ollaan tehtailemassa huoli-ilmoitusta, kun ei ollut tarpeeksi siistiä mökissä, jota ei edes näytetty sisältä kuin ruokapöytää, jonka ääressä naiset istuivat leikkelemässä tomaatteja. Joku täällä on tosi, tosi sekaisin. 

Se on se parempaa naista kuin Katri  / Unelmahäissäkin mentiin naimisiin vaikka tunteita ei ollut / lukuisia pareja Jörn Donner,lipponen, / ihan hyviä parituksia kuten Henni ja Miikka ja Lauri ja Salla jne. Jankuttaa asioista, jotka kaikki tietää, että ei nyt ihan nappiin mennyt. Luuleeko olevansa hauska.

Lempisarjaani lainatakseni: "Hoitaja, tuo nainen on hullu."

Vierailija
22071/22189 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko Hanahuone joku baari?

Vierailija
22072/22189 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

KVG, idiootti.

Vierailija
22073/22189 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä, miten me käsitetään omien kokemustemme perusteella naiden osallistujien sanomisia. Kun Mikko sanoo ettei ole kokenut rakkautta,

Itse mietin onko tuolla miehellä mitään tunteitä. 

Vaikuttaa vain analysoivan kaikkea.

Koko ajan.

Raskas tyyppi.

Vierailija
22074/22189 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KVG, idiootti.

Täällä keskustellaan sarjasta, ei googletella. Ja muista aihe ja asia. Pysy keskustelupalstan aiheessa ja kirjoita asioista omasta näkökulmastasi, älä keskity muiden kirjoittajien arvosteluun.

Vierailija
22075/22189 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hämmentää. Miten reagoit oikeisiin ongelmiin? Katso vaikka Weksin video Youtubesta.

Vierailija
22076/22189 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika jännä, miten me käsitetään omien kokemustemmAika jännä, miten me käsitetään omien kokemustemme perusteella naiden osallistujien sanomisia. Kun Mikko sanoo ettei ole kokenut rakkautta, niin minä tulkitsin sen siten ettei koskaan ole tuntenut olevansa rakastettu eli että häntä ei ole rakastettu. Ja sitten nyt mulle avautukin ihan uusi katsantokanta, että tarkoittikin ettei ole itse tuntenut rakkautta ? Onko tämä näin ? Oikeastaan, kumpaa Mikko tarkoitti ?

Kissa ainakin saa Mikon tuntemaan, että hän saa vastarakkautta 😻

"Mä en oo ihan varma oonko mä ikinä rakastanu ketään, tai onko mua ikinä rakastettu" sanoi Mikko. Mikä tässä on epäselvää?

Ehkä hyvä seurata sitä ohjelmaakin, eikä pelkästään elää jotain juorutodellisuutta täällä palstalla.

Vierailija
22077/22189 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oli kyllä outoa vänkäämistä. 

Vierailija
22078/22189 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli kyllä outoa vänkäämistä. 

Osoitti miten samanlaisia Janne ja Katri on, kun Katri vänkäsi ihan samalla tavalla. Useimmat olisi vaan naurahtaneet, että sanoinko tosiaan ja jättäneet asian sikseen, mutta Katrilla oli tosiaan outo tarve vängätä vastaan.

Vierailija
22079/22189 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti on bändinsä Faijan videolla, jokos ootte bonganneet: 

Vierailija
22080/22189 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janne ja Katri on molemmat ihmisiä, joita esimerkiksi minä en jaksaisi. En jaksa ketään hyperaktiivista, joka kokoajan menossa johonkin, mutten toisaalta jaksaisi katsoa ihmistä jonka elämän intohimo on joku jääkiekkojoukkue. Että ymmärrän ihan hyvin sekä Jannea, että Katria, ettei toinen oikein nappaa kun toinen vetää itseä juuri päinvastaiseen, kuin mitä itse haluaisi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi