Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL

Vierailija
24.08.2025 |

Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?

Kommentit (22189)

Vierailija
22081/22189 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Katri oli rento KOSKA oli tehnyt päätöksensä ja tiesi että nyt ollaan vain kavereitä. Jannea kadutti ja elätteli toiveita...turhaan...mokattu mikä mokattu."

Näinpä. Vaikea sitä on olla rentona ja viehättävimmillään, jos toinen alkaa jo ensisilmäyksellä ottamaan etäisyyttä ja hylkimään. Katsekontakti, halaaminen ja normaali keskustelukin oli hankalaa Katrin kanssa, vaikka muuten Janne on muka olevinaan supliikki. Taitaa olla supliikki vain sporttisen näköisille naisille.

Vierailija
22082/22189 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeisen jakson perusteella Katrilta putosi kyllä pisteet, kun haukkui Jannea yksinhaastattelussa. Janne sen sijaan puhui Katrista nätisti.

No, johan seonkumma. Valehdellako olisi pitänyt?

Valkoisia valheita ei synniksi lasketa. Olisi voinut ottaa mallia Matin sovinnollisemmasta sanavalinnasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22083/22189 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katrilla ja läheisillään ottaa nyt koville, kun ei tullutkaan ritari valkealla ratsulla?

Katri kyllä kestää, Jannen incel jatkuu.

Toisinpäin. 

Jannella on ollut pitkät liitot, joista lapsia.

Katri ei taida enää ehtiä. Biologinen kello tikittää

Vierailija
22084/22189 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arttu tuli vastaan FB-datingissa. On antanut tykkäyksen minulle 46-vuotiaalle naiselle :D Lykkyä vaan! 

Vierailija
22085/22189 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan ymmärrän Mikkoa kun hän on sanonut ettei ole koskaan kokenut rakkautta vaikka on seurustellut. Olen siis ollut sellaisten kanssa joista on pitänyt pakottaa itseni kiinnostumaan, koska ei ole tullut tosielämässä vastaan sellaista ihmistä johon tuntisin aitoa ihastusta, ja joka myös ihastuisi minuun. En tiedä mistä tämä kohdallani johtuu enkä halua nykyään enää etsiä väkisin kumppania kun tiedän ettei siitä mitään tule. Elän mieluusti yksin.

No eikö sinulle riitä parisuhteessa kaverilliset fiilikset? Onko pakko olla romanttisia tunteita, jos kuitenkin viihdyt seurustelukumppanin seurassa?

Ei riitä, koska minulla on jo muutenkin kavereita ja viihdyn parhaiten yksin.

Aika

En tiennytkään, että täällä pitää opetella ulkoa monta jaksoa sitten sanotut lauseet ?

Vahän jotain rajaa tähän sarjan fanitukseen. Ei se ole kaikille koko elämän sisältö.

Vierailija
22086/22189 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan ymmärrän Mikkoa kun hän on sanonut ettei ole koskaan kokenut rakkautta vaikka on seurustellut. Olen siis ollut sellaisten kanssa joista on pitänyt pakottaa itseni kiinnostumaan, koska ei ole tullut tosielämässä vastaan sellaista ihmistä johon tuntisin aitoa ihastusta, ja joka myös ihastuisi minuun. En tiedä mistä tämä kohdallani johtuu enkä halua n

No eikö sinulle riitä parisuhteessa kaverilliset fiilikset? Onko pakko olla romanttisia tunteita, jos kuitenkin viihdyt seurustelukumppanin seurassa?

Ei riitä, koska minulla on jo muutenkin kavereita ja vi

En tiennytkään, että täällä pitää opetella ulkoa monta jaksoa sitten sanotut lauseet ?

Vahän jotain rajaa tähän sarjan fanitukseen. Ei se ole kaikille koko elämän sisältö.

Tietenkin on koko elämä pelkkää EA:ta. Jo minun ristiäisissä vanhemmat toivoivat, että kunhan vain palstailen Enskareista niin hyvä tulee. Muuta ei ole eikä tarvi. Koko elämän sisältö evör.

En ole opetellut ulkoa. Tarkistin asian, koska mielestäni Mikko sanoi, ettei ole saanut rakkautta / rakastaa välttämättä ikinä yms. Ihmettelin mikä siinä jäi epäselväksi vai sumentaako kommentoinnit muistikuvia. 

Jännä tämä ihme ihmistyyppi, jotka viittaavat muihin ylisanoilla "aina" tai "vain " ja "pelkästään". Ihmetellyt tätä palstalla jo kauan, kun kukaan ei livenä puhu näin. Jos sanon, että kävin kyllä kaupassa, niin kukaan ei livenä koskaan vastaa "etkö tee muuta kuin käyt pelkästään kaupassa, sekö on koko elämän sisältö!" Mikä tämä vittuilutyyli on? Joku palstan oma tapa provoilla ja ärsyttää muita?

Vierailija
22087/22189 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arttu tuli vastaan FB-datingissa. On antanut tykkäyksen minulle 46-vuotiaalle naiselle :D Lykkyä vaan! 

Eikö sinustakaan saa tykätä?

Vierailija
22088/22189 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on nuttu nurinpäin osalla.

Vierailija
22089/22189 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulle niin harvinaista, että muutama vuosi nuorempi mies antaa tykkäyksen? Ei ole parikymppinen

Vierailija
22090/22189 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arttu on pientä, minua tykkäsi se ihana Miran Matti! 🤠

Vierailija
22091/22189 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menee treffipalstalle ja loukkaantuu, jos joku osoittaa kiinnostustaan.

Hmmmm, kuulostaa Julialta 

Eihän se ihminen ollut loukkaantunut. Siinähän oli nauruhymiö.

Näin väärin sinäkin vihapäissäsi tulkitset ihmisiä:D 

Vierailija
22092/22189 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ot mut Jee, vihdoin se vanha lukittu Enskari-ketju on kadonnut suosikeista!

Vierailija
22093/22189 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menee treffipalstalle ja loukkaantuu, jos joku osoittaa kiinnostustaan.

Hmmmm, kuulostaa Julialta 

Eihän se ihminen ollut loukkaantunut. Siinähän oli nauruhymiö.

Näin väärin sinäkin vihapäissäsi tulkitset ihmisiä:D 

Olihan se "Lykkyä vaan! " aika passiivis-aggressiivinen. Ja nauruhymiöitä käytetään 80% ajasta ilkeilyyn....

Eri

Vierailija
22094/22189 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisan mietteitä tänään Iltasanomissa. Aika hurjia juttuja kertoo tuotannosta. Tavallaan ymmärrän myös häntä. Ei ollut varmaan helppo rupeama hänelle.

Asiasta kukkaruukkuun, mutta luin aamun jutun Imatrasta. Sinne olisi sitten Julian pitänyt muuttaa suorilta jaloin. Itsekin olisin sanonut kohteliaasti kiitos ja heippa jos ihminen, jota ei tunne, vaatisi sellaista heti ensitapaamisen jälkeen. 

Vierailija
22095/22189 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elisan mietteitä tänään Iltasanomissa. Aika hurjia juttuja kertoo tuotannosta. Tavallaan ymmärrän myös häntä. Ei ollut varmaan helppo rupeama hänelle.

Asiasta kukkaruukkuun, mutta luin aamun jutun Imatrasta. Sinne olisi sitten Julian pitänyt muuttaa suorilta jaloin. Itsekin olisin sanonut kohteliaasti kiitos ja heippa jos ihminen, jota ei tunne, vaatisi sellaista heti ensitapaamisen jälkeen. 

Ei Arttu vaatinut muuttamaan, vaan heitti kepeästi "sinähän voisit muuttaa Imatralle" tms. Se saattoi olla vain Artulta vain yksi ilmaisu siitä, että hän hyväksyi Julian seurusteluun. Minullekin on moni mies todennut muutaman näkemiskerran jälkeen, että voisi muuttaa heidän luokseen. Olen vain vastannut, että ai jaa, katsotaan asiaa tarkemmin myöhemmin, mutta mukavaa tietää. 

Vierailija
22096/22189 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisa olisi ilmeisesti siis halunnut lopettaa jo sarjan alussa suhteen mutta tuotannolle se ei käynyt. Olisi hakenut lääkärintodistuksen, sillä se olisi hoitunut.

Viittaan tähän iltisjuttuun.

JA kuten Elisa vihjaili, erään uralle sopi mainiosti sarjassa promoilu. Itsekin olen sitä mieltä että Matti haki vain näkyvyyttä. 

Tuo nyyhkymusa on kyllä kaameaa kaikin puolin.

Vierailija
22097/22189 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jannella on ollut pitkät liitot, joista lapsia.

Jannen lapset oli kuvausten aikaan kesällä 13- ja 8-vuotiaat ja heillä on eri äidit. Se kävi ilmi siinä jaksosss kun Janne kertoi pikkuveljen kuolemasta, josta on aikaa reilu 10 vuotta. Hän kertoi, että "pian pikkuveljen kuoleman jälkeen minulla päättyi epäterve parisuhde (oletan hänen viittaavan esikoisen äitiin) ja siitä kolmen vuoden kuluttua syntyi Hilla."

Eli ei ne nyt ihan kovin pitkät avioliitot ole olleet. Toki riippuu siitä, mitä "pitkä avioliitto " kullekin tarkoittaa. Joillekin 5 vuoden avioliitto on pitkä, joillekin lyhyt.

Vierailija
22098/22189 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arttu on pientä, minua tykkäsi se ihana Miran Matti! 🤠

Milloin Matti sinulle lähetti tykkäyksen? Onko siitä pitkä aika?

Vierailija
22099/22189 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän näyttää olevan valtava määrä sinkkuja joilla ilmoitukset deittipalstoilla.. Ja arvostelu on kovaa ETA osallistujia kohtaan... Heh heh..

Vierailija
22100/22189 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha...2 asiaa mistä itsekin sain alapeukkuja kirjoittaessani olivat Elisankin mielessä. 

Eli draamaa haetaan epäsopivilla persoonilla ja Matti haki vain julkisuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi