Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua pitää öisin henkimaailma hereillä? Näen ihan outoja

Vierailija
24.08.2025 |

En ole oikeastaan täysin hereillä mutta en unessakaa. Jo monena peräkkäisenä yönä minusta tuntuu, että minua on tahalleen pidetty hereilläolon rajamailla.

Näen valoilmiötä huoneessa, menevät nopeasti. Keskustelen henkien kanssa, joista en muista mitään. Sitten kun vaivun uneen niin näen todella eriskummallisia unia. Niissä tapahtuu paljon ja ovat tunnelmaltaan vahvoja. Niitä pitäisi varmaan kirjoittaa ylös.

Minulla on hereillä ollessanikin olo, että odotan jotain saapuvaksi tai että minussa herätellään jotain. 

Kommentit (102)

Vierailija
81/102 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin uskoo mihin tahtoo. Turha tuputtaa kellekään mitään...

Vierailija
82/102 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä ketjussa kukaan muu tuputa mitään kuin nuo henkimaailman demonisoijat. Antakaa nyt ihmisten jo elää.

Jokainen ihminen on saman arvoinen ja jokainen ihminen on tärkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/102 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, oletko ollut kiinnostunut erityisesti henkimaailmasta? Oletko toivonut kokemuksia tai yhteyttä?

Olen toivonut yhteyttä hyviin henkiin. Ilmeisesti sain vastauksia. Ap

Älä sitten valita palstalla. Me emme pysty sinua auttamaan.

Vierailija
84/102 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä ketjussa kukaan muu tuputa mitään kuin nuo henkimaailman demonisoijat. Antakaa nyt ihmisten jo elää.

Just joo tota viimeistä mantraa toitottavat eivät kuitenkaan pidä ihmisiä samanarvoisina ja tärkeinä, Oletko sinä valmis olemaan esim totaaliyksinäisen kveri, auttamaan kodittomia ja päihdeongelmaisia esim? 

Vierailija
85/102 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just joo tota viimeistä mantraa toitottavat eivät kuitenkaan pidä ihmisiä samanarvoisina ja tärkeinä, Oletko sinä valmis olemaan esim totaaliyksinäisen kveri, auttamaan kodittomia ja päihdeongelmaisia esim? 

Kyllä on röyhkeää. Todellakin olen aina ollut kaikkia varten enkä koskaan jätä ketään yksin. Hankkikaa nyt jo aivot, mikä häpeä tämä Suomi!

Vierailija
86/102 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärille, kuulostaa ihan aivokasvaimelta, oireet täsmää isääni jolla todettiin aivokasvain aikoinaan. Alkoi myös  näkemään tuollaisia valoja ja välähdyksiä ja puhui "hengille".

Vierailija
87/102 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkärille, kuulostaa ihan aivokasvaimelta, oireet täsmää isääni jolla todettiin aivokasvain aikoinaan. Alkoi myös  näkemään tuollaisia valoja ja välähdyksiä ja puhui "hengille".

Eivät nämä liity toisiinsa. Henkien kanssa voi jutella oli sitten terve tai sairas. Mistä sinä tiedät vaikka olisivat pitäneet hänelle seuraa, kertoneet tietoa tai tulleet valaisemaan ainakaan jos et kysy jos on mahdollista.

Vierailija
88/102 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan sama että näen noita valoilmiöitä pimeässä huoneessa nukkumaan mennessä ja välillä yölläkin.

Vierailija
89/102 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ihan sama että näen noita valoilmiöitä pimeässä huoneessa nukkumaan mennessä ja välillä yölläkin.

Kaikenlaista voi nähdä mutta jos itsestä tuntuu että terveys huolettaa jostakin syystä niin lääkärille. Näin yksinkertaisia nämä asiat ovat. 

Vierailija
90/102 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kun sanoit ääneen. Ajattelin samaa noiden ap:n kertomusten perusteella mutta en ole lääkäri tietenkään.

On myös ohjeistettu että lääkäriin mennään jos siltä tuntuu. Ketään ei saisi pakottaa mihinkään eikä ainakaan sillä intentiolla että päästään lätkäisemään kaikki mahdolliset leimat otsaan ja lääkkeet kouraan. 

Tiedä vaikka meillä olisi kohta vierasperäisiä lapsia hoidossa yli äyräiden kun uutisia lukee joten sanotaan ruuhkauttamiselle ei.

Onneksi meillä on Suomessa hyviä kilttejä veronmaksajia. Onnea uusi kansainvälinen hyväksikäyttö-Suomi.

Vierailija
91/102 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kun sanoit ääneen. Ajattelin samaa noiden ap:n kertomusten perusteella mutta en ole lääkäri tietenkään.

On myös ohjeistettu että lääkäriin mennään jos siltä tuntuu. Ketään ei saisi pakottaa mihinkään eikä ainakaan sillä intentiolla että päästään lätkäisemään kaikki mahdolliset leimat otsaan ja lääkkeet kouraan. 

Tiedä vaikka meillä olisi kohta vierasperäisiä lapsia hoidossa yli äyräiden kun uutisia lukee joten sanotaan ruuhkauttamiselle ei.

Onneksi meillä on Suomessa hyviä kilttejä veronmaksajia. Onnea uusi kansainvälinen hyväksikäyt

Ja tähän asti on itketty kun suomalaiset lapset kärsivät.

Ei tänne enää mitään lapsia lisää tarvita niin hirvittävän paljon. Väliin hieman pienempiäkin ikäluokkia.

Nykyisissä ja tulevissa aikuisissa on paljon ihmisiä jotka eivät tule tekemään myöskään lapsia syystä tai toisesta.

Työpaikkoja ei ole ja lisää vain väkeä muualta tänne asumaan. 

Mitähän se Jumala mahtaa suunnitella?

Toivokaa että pysytte terveinä ja pystytte työskentelemään.

Vierailija
92/102 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalle, mitä kuuluu nyt sinulle?

Vierailija
93/102 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nostan kysymystäni.

Vierailija
94/102 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tässä mitään. Välillä olen olevinaan nähnyt kaupungilla ollessa hahmon kun katselen ohimennen johonkin. Ei siinä sitten mitään ole ollutkaan. 

Painajaisia näen. En tiedä miksi. Olen kai vain stressaantunut. Olen niin stressaantunut etten edes enää jaksa tuntea tai välittää vaan menen vain eteenpäin ja yritän luottaa, että asiat selkenee. Varmaan siksikin olen välillä sekaisin. Suht. kunnossa kuitenkin, kiitos kysymästä. 

Vierailija
95/102 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maadoitusta, suihkua? Vähemmän sähköisyyttä.

Vierailija
96/102 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä tässä mitään. Välillä olen olevinaan nähnyt kaupungilla ollessa hahmon kun katselen ohimennen johonkin. Ei siinä sitten mitään ole ollutkaan. 

Painajaisia näen. En tiedä miksi. Olen kai vain stressaantunut. Olen niin stressaantunut etten edes enää jaksa tuntea tai välittää vaan menen vain eteenpäin ja yritän luottaa, että asiat selkenee. Varmaan siksikin olen välillä sekaisin. Suht. kunnossa kuitenkin, kiitos kysymästä. 

Onko jotakin tapahtunut lähiaikoina jota et nyt halua kertoa? Oletko kyennyt kuitenkin töissä käymään ja muuten elämään normaalisti? Onko pahaa ahdistusta tai jotakin muuta? Monilla on hyvin rankkoja vuosia elämänsä aikana, niissä on useasti kuitenkin paljon myös hyvää mukana.

Vierailija
97/102 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko jotakin tapahtunut lähiaikoina jota et nyt halua kertoa? Oletko kyennyt kuitenkin töissä käymään ja muuten elämään normaalisti? Onko pahaa ahdistusta tai jotakin muuta? Monilla on hyvin rankkoja vuosia elämänsä aikana, niissä on useasti kuitenkin paljon myös hyvää mukana.

On todella rankkoja asioita. Selviän kuitenkin, tiedän sen. Käännän tämänkin hyväksi vielä. Ap

Vierailija
98/102 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tik tok tik tok viri viri tööt tööt

Vierailija
99/102 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko jotakin tapahtunut lähiaikoina jota et nyt halua kertoa? Oletko kyennyt kuitenkin töissä käymään ja muuten elämään normaalisti? Onko pahaa ahdistusta tai jotakin muuta? Monilla on hyvin rankkoja vuosia elämänsä aikana, niissä on useasti kuit

No tutulta kuulostaa. Monista rankoista asioista selviää yllättävän hyvin. Hyvää vointia sinulle jatkoonkin.

Vierailija
100/102 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä lääkärissä, lopettaa päihteet,  laittaa elämä kuntoon ja ennenkaikkea mennä töihin. Loppuu se "henkimaailma" siihen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi