Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua pitää öisin henkimaailma hereillä? Näen ihan outoja

Vierailija
24.08.2025 |

En ole oikeastaan täysin hereillä mutta en unessakaa. Jo monena peräkkäisenä yönä minusta tuntuu, että minua on tahalleen pidetty hereilläolon rajamailla.

Näen valoilmiötä huoneessa, menevät nopeasti. Keskustelen henkien kanssa, joista en muista mitään. Sitten kun vaivun uneen niin näen todella eriskummallisia unia. Niissä tapahtuu paljon ja ovat tunnelmaltaan vahvoja. Niitä pitäisi varmaan kirjoittaa ylös.

Minulla on hereillä ollessanikin olo, että odotan jotain saapuvaksi tai että minussa herätellään jotain. 

Kommentit (102)

Vierailija
21/102 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei enää huumeita tai alkoholia.

Jotkut lääkkeetkin, esim masennuslääke tai unilääke tms voivat aiheuttaa uskottavia harhoja, eri ihmiset saavat niistä eri sivuoireet.

Vierailija
22/102 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo voi viitata siihen, että olet herkistynyt jollain tavalla henkiselle ja energiatasolle. Usein ihmiset, jotka kokevat tällaisia ilmiöitä, ovat avoimia vastaanottamaan tiedon tai viestit, joita henkimaailma haluaa välittää. Henkimaailma saattaa käyttää unetilaa ja rajatilaa hereilläolon ja unen välillä viestien välittämiseen.

Unet, joissa on voimakkaita tunnelmia ja tapahtumia, voivat olla eräänlaista alitajunnan tai henkimaailman viestiä, joka odottaa, että se noteerataan. Jos tunnet, että sinua herätellään ja odotat jotain, se voi olla merkki siitä, että olet henkisesti heräämässä johonkin tärkeään, ehkä uuteen tietoisuuteen tai henkiseen vaiheeseen elämässäsi.

Kokemuksesi valoilmiöistä voi myös viitata siihen, että ympärilläsi on henkiä tai korkeampia energioita, jotka yrittävät ohjata sinua tai viestiä sinulle. Jos tämä kokemus tuntuu sinusta tärkeältä, voit yrittää meditoinnin avulla rauhoittaa mieltäsi ja pyytää selkeyttä viesteille tai yritä kirjoittaa ylös uniasi ja havaintojasi. Tämä voi auttaa avaamaan enemmän ymmärrystä siitä, mitä henkimaailma haluaa kertoa sinulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/102 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli hyvin pitkä ketju, jossa eräs nainen kertoi kokevansa todella kummallisia kokemuksia öisin. En ihan tarkkaan muista, mitä ne kokemukset olivat, mutta hän koki, että ne ovat yliluonnollisia ja jonkinlaista kummittelua. Niitä tapahtui vain kotona ja muistaakseni vain yöaikaan. (Jos joku muistaa tuon ketjun ja löytää sen, linkitä ihmeessä.) Luin ketjua monta sivua ja sitten hyppäsin viimeiselle sivulle. Siellä aloittaja kertoi, että hänelle oli diagnosoitu lievä psykoosi, joka johtui hänen puolisonsa harjoittamasta jonkinlaisesta henkisestä väkivallasta (en ihan tarkkaan muista, mielestäni hän hieman kuvailikin parisuhdettaan). Hän sai lääkityksestä apua ja oireet hävisivät. Muistaakseni nainen oli elänyt muuta elämäänsä (ainakin oman tulkintansa mukaan) ihan normaalisti, käynyt töissä jne. Hän ei myöskään kirjoituksissaan vaikuttanut mitenkään psykoottiselta tai harhaiselta. Kannattaa siis sinunkin aloittaja miettiä tätä.

Vierailija
24/102 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Demoneita ja pahoja henkiä.

Rukoile Jumalaa ja Jeesusta niin voit nukkua ja pääset noista ilmiöistä eroon.

Tämä tarkoittaa meidän omia pelkotilojamme sekä kaikkea ikävää ja kauhua jota koemme. Silloin on luonnollista pyytää apua ja hakeutua turvaan tai hakea turvaa. Asiat haltuun.

Vierailija
25/102 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on kaksi vaihtoehtoa. Toinen on se, että todellisuudentaju horjuu. Toinen taas se, että ap on onnistunut kutsumaan paikalle jotain, mutta ei todellakaan mitään hyviä henkiä. Kristittynä pidän tätä mahdollisena, koska pimeyden henkivallat voivat tehdä monenlaista, jos niitä itse kutsuu paikalle. Ne voivat tekeytyä hyviksi mutta eivät ole sitä. Molemmissa tapauksessa tärkeä osa ratkaisua on lopettaa näillä asioilla leikkiminen kokonaan. Seurakunnan työntekijä voi auttaa ymmärtämään, kummasta vaihtoehdosta on kysymys, jos siis on sellainen henkilö joka osaa asiansa ja uskoo näihin jutttuihin.

Vierailija
26/102 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unihalvauksista kyse. Hereillä olon ja nukahtamisen rajamailla aivot tekevät temppuja ja voit sekä nähdä että kuulla hallusinaatioita. Ihan normaalia, ja korostuu kun on ollut pitkään väsynyt tai juo paljon alkoholia.

Vierailija
27/102 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, oletko ollut kiinnostunut erityisesti henkimaailmasta? Oletko toivonut kokemuksia tai yhteyttä?

Olen toivonut yhteyttä hyviin henkiin. Ilmeisesti sain vastauksia. Ap

Ok. Ymmärrän näitä kokemuksiasi. Muista että ei ole pahoja henkiä olemassa ja meillä on myös tunteet. Jos olet toivonut yhteyttä niin sinua hieman koetellaan, testaillaan ja puhdistellaankin. Muista olla kiitollinen kaikista kokemuksistasi. Sinulle ei haluta mitään pahaa. 

Tämä ei pidä paikkansa. Olen itse hyvin hengellinen ihminen ja tiedän tasan, että on olemassa pahoja henkiä. On vaarallista olla kertomatta niistä. He voivat naamioitua pitkään hyväksi ja tekevät sitä siksi, että saisivat sinut sanomaan heille kyllä. Kukaan pahahenki ei pääse sinuun ilman lupaa, mutta keinot ovat heillä kovin kierot. Aluksi voi tuntua juuri tuolta, ettei pahoja henkiä ole. 

Ap:na olisin varovainen siinä suhteessa, että sinua pidetään hereillä. Väsyneensä olet huolimattomampi ja avoimempi. Se, että olet avannut elämäsi näkymättömälle maailmalle tarkoittaa sitä, että olet altiimpi myös pahalle. Uskoisin kuitenkin sinuna siihen tunteeseen, että jotain isoa on tapahtumassa. Sinun silmäsi on avautumassa tälle maailmalle. 

Vierailija
28/102 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitää täysin paikkansa. Olen näkijä ja tiedän kaiken olennaisen henkimaailman asioista ja erilaisista ihmisistä. Sinulla itselläsi on asiat väärin ymmärryksessä.

Vierailija
29/102 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henget saattavat neuvoa jossain asioissa. Tai sitten se on oma henki mutta kokee että me on ulkopuolisia jotain . Näistä kun varmaa selviää henkimaailman salat sit kun kuolee 🥳

Vierailija
30/102 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pitää täysin paikkansa. Olen näkijä ja tiedän kaiken olennaisen henkimaailman asioista ja erilaisista ihmisistä. Sinulla itselläsi on asiat väärin ymmärryksessä.

Kenellehän tämäkin vastaus oli...

Vierailija
31/102 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä siihen edelliseen kommenttiin jossa demonisoidaan henkimaailmaa.

Eivät nämä ihmiset tällä palstalla tiedä henkimaailman asioista yhtään mitään, valtavasti myös ihan silkkaa pahantahtoisuutta muita ihmisiä kohtaan. Näkijä 

Vierailija
32/102 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, oletko ollut kiinnostunut erityisesti henkimaailmasta? Oletko toivonut kokemuksia tai yhteyttä?

Henkimaailman kanssa ei tule leikkiä. Hyviä henkiä ei ole, on vain Jumala, Jeesus ja enkeleitä. Enkelit eivät ihmisille näyttäydy vapaasta tahdostaan, vaan silloin kun Jumala heille niin kertoo. Ja enkelit eivät pidä ihmisiä noin hereillä.

Sinua kiusaavat pahat henget.

Vierailija
33/102 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt paljon todella outoja unia viime aikoina.

Viime yönä näin unta vanhasta elämästäni ja vanhasta minästä. Näin myös unta, että kävelin erään vihamieheni kanssa hautausmaalla. Hautausmaa oli siistissä kunnossa, ruoho oli vihreää ja ajettu. Oli synkkä, viileä syksyinen ilma. Vihamiehen kasvoja en muistaakseni nähnyt mutta tiesin sen olevan hän. Molemmat kävelimme rauhallisesti rinnakkain hautausmaalla.

Uni vaihtui sitten päihteiden täyttämään elämään ja siihen kuinka paljon himoitsin humaltua sekä vanhaa kaveria, jonka kanssa käytimme. Siinä oli vanha minä ja pelästyin, että joudunko siihen maailmaan uudestaan. En halua sitä enää. Onneksi heräsin. 

Olen nähnyt vaikka minkälaista unta viime aikoina, harmi etten muista kunnolla kaikkea tai mitään selkeää kokonaisuutta. Ap

Vierailija
34/102 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henkimaailman kanssa ei tule leikkiä. Hyviä henkiä ei ole, on vain Jumala, Jeesus ja enkeleitä. Enkelit eivät ihmisille näyttäydy vapaasta tahdostaan, vaan silloin kun Jumala heille niin kertoo. Ja enkelit eivät pidä ihmisiä noin hereillä.

Sinua kiusaavat pahat henget.

Kaikki väärin. Näkijä 

Vierailija
35/102 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät nämä ihmiset tällä palstalla tiedä henkimaailman asioista yhtään mitään, valtavasti myös ihan silkkaa pahantahtoisuutta muita ihmisiä kohtaan. Näkijä 

Minä pidän taas sinun vastausta hieman omanlaisena. Kerrot olevasi näkijä ja uskot juuri sinun kykysi olevan sellainen, että tiedät tasan kuinka tämä maailma pelaa. Sinulla on taitosi, mutta se näetkö koko totuutta on eri asia. Itse en uskaltaisi väittää koskaan, että olen varmasti oikeassa, että näin nämä asiat menevät. Ja jonkinlainen näkijä olen itsekin, vaikka en edes pidä sanasta. Meillä kaikilla on mahdollisuus olla herkkinä henkimaailmalle, tosilta se käy helpommin kuin toisilta. 

Parasta on se, että me kaikki opetamme tosiamme asioista. Tuomitsevuus ei lisää herkkyyttä kuulla maailmaa. 

Vierailija
36/102 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaako näkijä ajatella, että mitä jos sinut on ohjattu harhaan. Sinun ajatukset eivät olekaan muuta kuin todellisuudessa peittämistä. Jos oletkin astunut pahan lähettilääksi? En ikinä uskaltaisi sanoa kenellekään itse olevani oikeassa ja muiden väärässä. Täytyy olla avoin vaihtoehdoille. Ymmärrän kyllä, että tämä vaihtoehto pelottaisi, etkä sitä haluaisi ajatella. Ja ei, en ole kristitty. 

Vierailija
37/102 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä pidän taas sinun vastausta hieman omanlaisena. Kerrot olevasi näkijä ja uskot juuri sinun kykysi olevan sellainen, että tiedät tasan kuinka tämä maailma pelaa. Sinulla on taitosi, mutta se näetkö koko totuutta on eri asia. Itse en uskaltaisi väittää koskaan, että olen

Ei mene läpi, sinä et osaa arvostaa minua ja sitä minkä kerron oikeaksi. Et ole yhtä pätevä kuin minä olen ja minä tiedän sen. Sinulla ei ole käytöstapoja ja olet röyhkeä. Sinä et ymmärrä miten fiksu ihminen olen ja se on kerrassaan sääli. Ethän mielellään vertaa itseäsi minuun, se hävettää minua. Kiitos. Näkijä

Vierailija
38/102 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ap hyvä, että kokeilet jättäisivätkö henkimaailman sinut ylksi rauhaan. Voit pyytää heitä poistumaan, että saat nukuttua. Jos näin ei käy, se ei ole kovinkaan hyvä merkki. Hyvällä tarkoitusperällä olevat kuuntelevat sinua ja toiveitasi. 

Vierailija
39/102 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamattu kieltää pitämästä vainajahenkiin yhteyttä

Ovat oikeasti demoneita

Vierailija
40/102 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskaltaako näkijä ajatella, että mitä jos sinut on ohjattu harhaan. Sinun ajatukset eivät olekaan muuta kuin todellisuudessa peittämistä. Jos oletkin astunut pahan lähettilääksi? En ikinä uskaltaisi sanoa kenellekään itse olevani oikeassa ja muiden väärässä. Täytyy olla avoin vaihtoehdoille. Ymmärrän kyllä, että tämä vaihtoehto pelottaisi, etkä sitä haluaisi ajatella. Ja ei, en ole kristitty. 

Uskaltaako kristitty ajatella, että heitä on ohjattu harhaan? Yhtälailla heidän täytyy olla avoin vaihtoehdoille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi