Minua pitää öisin henkimaailma hereillä? Näen ihan outoja
En ole oikeastaan täysin hereillä mutta en unessakaa. Jo monena peräkkäisenä yönä minusta tuntuu, että minua on tahalleen pidetty hereilläolon rajamailla.
Näen valoilmiötä huoneessa, menevät nopeasti. Keskustelen henkien kanssa, joista en muista mitään. Sitten kun vaivun uneen niin näen todella eriskummallisia unia. Niissä tapahtuu paljon ja ovat tunnelmaltaan vahvoja. Niitä pitäisi varmaan kirjoittaa ylös.
Minulla on hereillä ollessanikin olo, että odotan jotain saapuvaksi tai että minussa herätellään jotain.
Kommentit (102)
En henkimaailmasta tiedä, aikamoinen sateenvarjotermi mutta unista tiedän sen verran, että kaikki unet ovat omia ajatuksiasi siltä ajalta kun olet hereillä. Olen usein nähnyt unta juuri niistä tilanteista jotka ovat jääneet ahdistamaan tai häiritsemään, hävinneet kun tehnyt asialle jotain.
Ap oletko se sama, joka eilen teki aloituksen, että pelkää mielenterveytensä järkkyvän näiden henkiasioiden takia ja joka on luopunut kaikesta?
Muistan yöllä ihmetelleeni, että miksi minua on pakko pitää hereillä. Minulle näyttäytyi henkiä ja mietin vain mielessäni, että kiitos mutta haluan nyt nukkua. Saa nähdä jatkuuko vielä ensi yönä. Ap
Ap, oletko ollut kiinnostunut erityisesti henkimaailmasta? Oletko toivonut kokemuksia tai yhteyttä?
Vierailija kirjoitti:
Ap, oletko ollut kiinnostunut erityisesti henkimaailmasta? Oletko toivonut kokemuksia tai yhteyttä?
Olen toivonut yhteyttä hyviin henkiin. Ilmeisesti sain vastauksia. Ap
Vierailija kirjoitti:
Muistan yöllä ihmetelleeni, että miksi minua on pakko pitää hereillä. Minulle näyttäytyi henkiä ja mietin vain mielessäni, että kiitos mutta haluan nyt nukkua. Saa nähdä jatkuuko vielä ensi yönä. Ap
Millaista elämäsi on ollut tätä ennen? Kysyin jo muutaman kysymyksen tuossa aikaisemmin liittyen kiinnostukseesi henkimaailmaa kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen toivonut yhteyttä hyviin henkiin. Ilmeisesti sain vastauksia. Ap
Ok. Ymmärrän näitä kokemuksiasi. Muista että ei ole pahoja henkiä olemassa ja meillä on myös tunteet. Jos olet toivonut yhteyttä niin sinua hieman koetellaan, testaillaan ja puhdistellaankin. Muista olla kiitollinen kaikista kokemuksistasi. Sinulle ei haluta mitään pahaa.
Onko tämä ap sinun ketjusi eilisillalta?
https://www.vauva.fi/keskustelu/6196842/olen-alkanut-epailemaan-vahvast…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaista elämäsi on ollut tätä ennen? Kysyin jo muutaman kysymyksen tuossa aikaisemmin liittyen kiinnostukseesi henkimaailmaa kohtaan.
Yleisesti ottaen elämäni on vaihtelevaa, jatkuvaa uusiutumista ollut pidemmän aikaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Ap
Jo tuo ajatus että sinua "pidetään" hereillä viittaa todellisuudentajun järkkymiseen. Kokemasi asiat tulevat ihan omista aivoistasi ja suosittelen kääntymistä lääkärin puoleen.
Onko moraalisesti ok kannustaa hulluuksiin uskovaa uskossaan ja tällai pahentaa harhaisuuttaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleisesti ottaen elämäni on vaihtelevaa, jatkuvaa uusiutumista ollut pidemmän aikaa. Ap
Muista luottaa itseesi eniten. Palstalla saa valtavasti pahaa kun kertoo asioista. Henkimaailma on hyvä ja meidän täytyy arvostaa elämää kaikilta osin ja hyväksyä tosiasiat. Mielenkiintoisia asioita kerrot, toivon sinulle jaksamista ja hyvää vointia jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Ap
Taitaa kyllä olla.
Demoneita ja pahoja henkiä.
Rukoile Jumalaa ja Jeesusta niin voit nukkua ja pääset noista ilmiöistä eroon.
Vierailija kirjoitti:
Jo tuo ajatus että sinua "pidetään" hereillä viittaa todellisuudentajun järkkymiseen. Kokemasi asiat tulevat ihan omista aivoistasi ja suosittelen kääntymistä lääkärin puoleen.
Älä valehtele, ei pidä paikkaansa.
Mullakin on käyny niin et oon unessa mut jotenki oon hereillä ja juttelen ääneen jotain en muista mitä mut ihan ku joku ois läsnä xD taitaa yks sukulainen joka on kuollut vahtia mua.