Minua pitää öisin henkimaailma hereillä? Näen ihan outoja
En ole oikeastaan täysin hereillä mutta en unessakaa. Jo monena peräkkäisenä yönä minusta tuntuu, että minua on tahalleen pidetty hereilläolon rajamailla.
Näen valoilmiötä huoneessa, menevät nopeasti. Keskustelen henkien kanssa, joista en muista mitään. Sitten kun vaivun uneen niin näen todella eriskummallisia unia. Niissä tapahtuu paljon ja ovat tunnelmaltaan vahvoja. Niitä pitäisi varmaan kirjoittaa ylös.
Minulla on hereillä ollessanikin olo, että odotan jotain saapuvaksi tai että minussa herätellään jotain.
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Tiesin näkijän olevan tämä "näkijä." Täysin sokea omalle pahuudellensa ja sille, että käyttäytyy huonosti. Ihmekös hän ei halua nähdä paahuutta olevan olemassa, sillä hänen viestinsäkin henkivät pahuutta ja itseriittoisuutta.
Ap:na en juuri antaisi arvoa tämän näkijän puheille. Kuuntele herkemipiä ja vähemmän tuomitsevia.
Älä esitä. Sinä tässä olet paha ihminen. Kiitos taas hyvästä näytelmästä.
Olen ihan aito, hyvä ja rehellinen ihminen jolla on käytöstapoja ja aivot. Tarvittaessa olen hyvin sensitiivinen. Näkijä
Vierailija kirjoitti:
Demoneita ja pahoja henkiä.
Rukoile Jumalaa ja Jeesusta niin voit nukkua ja pääset noista ilmiöistä eroon.
Isä meidän rukous
Vain Jeesus auttaa
Vierailija kirjoitti:
Siinä toinen vöyhäke.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, oletko ollut kiinnostunut erityisesti henkimaailmasta? Oletko toivonut kokemuksia tai yhteyttä?
Olen toivonut yhteyttä hyviin henkiin. Ilmeisesti sain vastauksia. Ap
Ok. Ymmärrän näitä kokemuksiasi. Muista että ei ole pahoja henkiä olemassa ja meillä on myös tunteet. Jos olet toivonut yhteyttä niin sinua hieman koetellaan, testaillaan ja puhdistellaankin. Muista olla kiitollinen kaikista kokemuksistasi. Sinulle ei haluta mitään pahaa.
Raamatun mukaan pahoja henkiä = riivaajia = demoneja = kummituksia = joogan pahoja henkiä =langenneita enkeleitä on todellakin olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä toinen vöyhäke.
Totuus loukkaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, oletko ollut kiinnostunut erityisesti henkimaailmasta? Oletko toivonut kokemuksia tai yhteyttä?
Ok. Ymmärrän näitä kokemuksiasi. Muista että ei ole pahoja henkiä olemassa ja meillä on myös tunteet. Jos olet toivonut yhteyttä niin sinua hieman koetellaan, testaillaan ja puhdistellaankin. Muista olla kiitollinen kaikista kokemuksistasi. Sinulle ei haluta mitään pahaa.
Raamatun mukaan pahoja henkiä = riivaajia = demoneja = kummituksia = joogan pahoja henkiä =langenneita enkeleitä on todellakin olemassa.
Eivät ne ole pahoja siltikään.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on kaksi vaihtoehtoa. Toinen on se, että todellisuudentaju horjuu. Toinen taas se, että ap on onnistunut kutsumaan paikalle jotain, mutta ei todellakaan mitään hyviä henkiä. Kristittynä pidän tätä mahdollisena, koska pimeyden henkivallat voivat tehdä monenlaista, jos niitä itse kutsuu paikalle. Ne voivat tekeytyä hyviksi mutta eivät ole sitä. Molemmissa tapauksessa tärkeä osa ratkaisua on lopettaa näillä asioilla leikkiminen kokonaan. Seurakunnan työntekijä voi auttaa ymmärtämään, kummasta vaihtoehdosta on kysymys, jos siis on sellainen henkilö joka osaa asiansa ja uskoo näihin jutttuihin.
Ap, tai kuka oletkin - rukoile tämän vanhan virren sanoin ( voit laulaakin) tarkasti keskittyen useita kertoja vrk:ssa - pahat henget pakenee saman tien.
"Tule kanssani Herra Jeesus, tule siunaa päivän työ.Tule illoin ja aamuin varhain, tule vielä kun joutuu yö.
Tule askele, askeleelta minun kanssani kulkemaan, Sua ilman en saata olla, pysy luonani ainiaan, pysy luonani ainiaan. Amen."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesin näkijän olevan tämä "näkijä." Täysin sokea omalle pahuudellensa ja sille, että käyttäytyy huonosti. Ihmekös hän ei halua nähdä paahuutta olevan olemassa, sillä hänen viestinsäkin henkivät pahuutta ja itseriittoisuutta.
Ap:na en juuri antaisi arvoa tämän näkijän puheille. Kuuntele herkemipiä ja vähemmän tuomitsevia.
Olen ihan aito, hyvä ja rehellinen ihminen jolla on käytöstapoja ja aivot. Tarvittaessa olen hyvin sensitiivinen. Näkijä
Sinussa on paha tietäjähenki. Olet Jumalalle KAUHISTUS. Eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ne ole pahoja siltikään.
S aatana sanoo noin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pitää täysin paikkansa. Olen näkijä ja tiedän kaiken olennaisen henkimaailman asioista ja erilaisista ihmisistä. Sinulla itselläsi on asiat väärin ymmärryksessä.
Näköjään et tiedä mistään mitään. Olet syvästi eksynyt ja hyvin ylpeä, kun luulet jotain tietäväsi, vaikka olet riivattu.
Kyllä henkimaailma on olemassa. Ja toisin kuin täällä jotkut väittävät, on olemassa pahoja ja eksyttäviä henkiä. Itse sain skitsofreniadiagnoosin kun lähdin noihin juttuihin mukaan. Se on sitten kiva taakka ja kukaan ei myöskään usko sinua vaan käytännössä olet psykoottinen ja hullu.
Minä paranin skitsofreniasta henkimaailman avulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinussa on paha tietäjähenki. Olet Jumalalle KAUHISTUS. Eri.
Te olette vain kateellisia. Siitä tämä kaikki johtuu. Haluatte kieltää elämää. Mielipiteitä saa olla mutta käytöstavatkaan eivät olisi haitallisia. Kiitos. Näkijä
Vierailija kirjoitti:
Kyllä henkimaailma on olemassa. Ja toisin kuin täällä jotkut väittävät, on olemassa pahoja ja eksyttäviä henkiä. Itse sain skitsofreniadiagnoosin kun lähdin noihin juttuihin mukaan. Se on sitten kiva taakka ja kukaan ei myöskään usko sinua vaan käytännössä olet psykoottinen ja hullu.
Terveytesi on sinun vastuullasi ja ongelmasi. Älä ulkoista psyykkistä sairastumistasi ja ole rehellinen asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveytesi on sinun vastuullasi ja ongelmasi. Älä ulkoista psyykkistä sairastumistasi ja ole rehellinen asioista.
Pidän huolta terveydestäni, et sinä minua tunne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän huolta terveydestäni, et sinä minua tunne.
Ei se ollut tarpeellista muodostaakseni tämän kommentin aiheeseen.
Valveunta, aivot ovat osittain unessa ja osittain hereillä, unimaailma ja todellisuus menevät sekaisin.