Harmittaa ihmisten puolesta ketkä pukeutuvat tai sisustavat trendien mukaan
Pieniä poikkeuksia lukuunottamatta ja näin ulkopuolisen näkökulmasta, heidän elämänsä näyttää todella tyhjältä ja arvottomalta kun ei edes tälläisissä asioissa osata tehdä omia ratkaisuja, vaan seurataan ilman omaa ajattelua mitä yhteiskunta tällä kertaa haluaa myydä.
Voiko tilanteelle tehdä mitään?
Kommentit (53)
Se on joillekin hyvin vaikeaa kestää muiden keskeneräisyyttä ja omista poikkeavia valintoja.
Ap on ehkäpä sellainen pölyttynyt tantta. Kannattaa yrittää seurailla vähän trendejä. Pieni Ilmeen päivitys piristää ja saadaan talouskin rullaamaan.
Kun me miehen kanssa ostettiin huonekalut, me mentiin huonekalukauppoihin ja ostettiin ne, mitkä näytti meistä kivoilta. Olen varma, että moni muukin teki niin. Minulla ei ole koskaan ollut tarkka sisustussilmä ja selkeä visio, että olisin saanut aikaan jotain poikkeuksellisen harmonista ja myös miestä miellyttävää sisustusta.
Seuraan trendejä siinä mielessä, että niistä on kiva saada uusia ideoita ja inspiraatioita, mutta jos en tykkää jostain trendistä niin en minä sitä päälleni tai kotiin ota vain siksi, että on trendikästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin vain kuvitella, miten ap puuttuu jopa ohikulkijoiden asioihin.
En eläissäni ole sanonut kenellekään miten heidän täytyisi ajatella tai pukeutua, lähinnä halusin tuoda näitä ajatuksia esille miten maailmasta puuttuu se oma kriittinen ajattelu mikä taas korreloisi ihmisten onnellisuuteen ja onko mitään tehtävissä.
-Ap
onneksesi sinul pienet murheet
Vierailija kirjoitti:
Seuraan trendejä siinä mielessä, että niistä on kiva saada uusia ideoita ja inspiraatioita, mutta jos en tykkää jostain trendistä niin en minä sitä päälleni tai kotiin ota vain siksi, että on trendikästä.
Eiköhän lähes kaikki toimi näin eli valikoivat mistä pitävät ja mistä eivät. Siitä ei kannata pahoittaa mieltään. Trendejä on muutenkin mahdoton välttää jos vaikka aikoo ostaa joskus uuden vaatteen tai uuden sohvan. Trendit näkyvät aivan kaikessa uudistuotannossa. Jos ostaa vintagea tai antiikkia voi silti näyttää trendikkäältä, koska nekin ovat trendikkäitä. Voi apua, tekee sitten mitä tahansa niin aina joku voi hämmästellä.
Sinä voit keksiä itellesi hyödyllisempää tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Ja jos pitää tehdä jotain hankintoja niin vaikea on löytää kaupoista mitään epätrendikästä. Joutuu todella etsimään, jos meinaa hankkia vaikka 90-luvun kirjavan plyysisohvan.
En ole koskaan kulkenut trendien perässä. Joskus trendityyli miellyttää ja joskus ei. Uskallan käyttää värejä ja erilaisia materiaaleja. En silti ajattele, että maltillisemmin tai trendejä seuraavat ihmiset olisivat jotenkin minua aivottomampia, kuten AP tuntuu vihjaavan.
Vierailija kirjoitti:
Ap on ehkäpä sellainen pölyttynyt tantta. Kannattaa yrittää seurailla vähän trendejä. Pieni Ilmeen päivitys piristää ja saadaan talouskin rullaamaan.
Miten sinä voit arvostella tuolla tavalla? Meitä ihmisiä on moneen junaan ja osa jää asemalle. Siis sinä.
ihmisetkin on kohta pelkkiä hologrammeja
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä ymmärrä miksi pitäisi harmittaa tuollainen ja miksi sille pitäisi tehdä jotakin. Tehkööt jokainen kuten itse haluaa. Olipa taas typerä aloitus.
No oikeasti sen kuuluisi harmittaa siksi, että kyse on markkinoinnista. Trendien mukaan sisustaessa sisustusta uusitaan tiheämmin kuin olisi oikea tarve, ja siitä kärsii luonto ja maapallo. Turhaa kulutusta. Usein käytetään kiinakrääsää, mikä on myös geopoliittinen ongelma.
Ihmisten ei kuuluisi saada tehdä kuten itse haluaa, jos siitä on haittaa muille. Ylikulutuksesta on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka kerta jaksaa yllättää kuinka suurinosa täällä on mielensäpahoittajia ja osa ottaa oikeasti kantaa keskusteluihin. Jännittävää tämä ihmisyys! Itse en näe ap:n aloituksessa mitään tuomitsemiseen liittyvääkään niin kuin moni muu.
Herättää aina mielenkiintoa millaista elämää nämä ihmiset elävät jotka menevät pessimismi edellä ja mikä heidät on johtanut tähän tilanteeseen.
En pahoittanut mieltäni vaan en ymmärrä ap:n ajatusmaailmaa. Mua ei ainakaan kiinnosta paskan vertaa muiden pukeutumiset ja sisustamiset. Vielä vähemmän mietin, että mitähän tässä nyt pitäisi tehdä kun jotkut sisustaa ja pukeutuu jokaisen trendin mukaan! Anteeksi nyt vain, mutta ap itse vaikuttaa tyhjäpäältä enkät taida olla yksin mielipiteeni kanssa.
Eikä ole mitään pessimismiä siinä, että ei ymmärrä ap:n pienien aivojen tuotoksia. Et säkään kovin
Trendien mukaan pukeutuminen on yksi suurimmista ympäristötuhon lähteistä. Pikamuotia tehdään myös lapsityövoimaa hyödyntäen. Sikäli on ymmärrettävää, että trendien seuraaminen kiinnostaa, eikä tämä kiinnostus ole mitenkään tyhjäpäistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sinä voit arvostella tuolla tavalla? Meitä ihmisiä on moneen junaan ja osa jää asemalle. Siis sinä.
Ja ap ei arvostele yhtään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap. saa arvostella muita?
Osa ei selvästi ymmärrä mitä trendipellet ovat. Ei ole trendipelle josnostaa kaupasta sitä mitä on saatavilla ja se sattui olemaan trendikästä vaan trendipelle heittää menemään jo omistamansa ja toimivan asian vain ostaakseen uuden trendikkään tilalle.
Itselläni on vaatekaapissa vaatteita usealta vuosikymmeneltä ja ostan uutta tyyliin sukka paketin kerran vuodessa mutta teinini ovat trendipellejä joille ei kelpaa viime kuussa ostettu huppari koska se ei ole trendikäs enää.
Vierailija kirjoitti:
Osa ei selvästi ymmärrä mitä trendipellet ovat. Ei ole trendipelle josnostaa kaupasta sitä mitä on saatavilla ja se sattui olemaan trendikästä vaan trendipelle heittää menemään jo omistamansa ja toimivan asian vain ostaakseen uuden trendikkään tilalle.
Itselläni on vaatekaapissa vaatteita usealta vuosikymmeneltä ja ostan uutta tyyliin sukka paketin kerran vuodessa mutta teinini ovat trendipellejä joille ei kelpaa viime kuussa ostettu huppari koska se ei ole trendikäs enää.
Onneksi oma tytär ei ole koskaan ollut tuollainen trendipelle. Hänellä on edelleen käytössä esim. huppari joka ostettu joskus yläkoulun aikaan. Tytär täyttää pian 22v. Ostelee toki uusiakin vaatteita, mutta käyttää myös vanhoja. Vintedin kautta sitten myy pois niitä joita ei käytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi oma tytär ei ole koskaan ollut tuollainen trendipelle. Hänellä on edelleen käytössä esim. huppari joka ostettu joskus yläkoulun aikaan. Tytär täyttää pian 22v. Ostelee toki uusiakin vaatteita, mutta käyttää myös vanhoja. Vintedin kautta sitten myy pois niitä joita ei käytä.
Et tajua mistään mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tajua mistään mitään <
Sä tässä et tajua. Mä vastasin täysin asiallisesti ja totuuden mukaisesti ja sä taas vedit herneet nenään. Täällä ei enää koskaan keskustella asiallisesti kun heti joku säälittävyys tulee siihen ulisemaan pahaa oloaan.
En pahoittanut mieltäni vaan en ymmärrä ap:n ajatusmaailmaa. Mua ei ainakaan kiinnosta paskan vertaa muiden pukeutumiset ja sisustamiset. Vielä vähemmän mietin, että mitähän tässä nyt pitäisi tehdä kun jotkut sisustaa ja pukeutuu jokaisen trendin mukaan! Anteeksi nyt vain, mutta ap itse vaikuttaa tyhjäpäältä enkät taida olla yksin mielipiteeni kanssa.
Eikä ole mitään pessimismiä siinä, että ei ymmärrä ap:n pienien aivojen tuotoksia. Et säkään kovin fiksulta vaikuta.