Tavis naisille ei kelpaa tavis mies.
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/9e4e8017-95b0-4e4a-b8b5-9598346fdbae
Ulkonäkö tärkeintä naisille ja pitää olla sellainen seiväshyppääjän vartalo että tavis pullukka naisille kelpaa.
Kommentit (15)
Ei tiätenkää, Kuhis ei todellakaan oo tavis 💖 Ei voi tietää, miten sellainen helmi on kasvatettu 😍
Mikä muu paitsi laiskuus ja tyhmyys estää miestä pullukoitumasta?
Niinpä....
Tavisnaisilla on itsevarmuutta. He saavat miehen kuin miehen.
Juu ei, niin kyllä täytyy vähintään
- osata yleensä kaikkia juttuja mitä elåmässä tarvitaan.
- osata olla kohtelias ja huomaavainen
- tykätä ja arvostaa oikeita asioita
- olla siisti ja järkevä
Vierailija kirjoitti:
Mikä muu paitsi laiskuus ja tyhmyys estää miestä pullukoitumasta?
Niinpä....
Enpä tiedä. Veljeni rakastui tämmöiseen pullukkaan ja jätti perheensä. Mene ja tiedä. Täällä näitä haukutaan mutta kuitenkin vetoavat miehiin. Ehkä siksi juuri haukutaan.
Riippuu ihmisestä. Kyllä ne sisäiset asiat on tärkeimmät.
Laurin pitäisi juoda alkoholia ja mennä baareihin etsimään sitä naista. Niin minä tein joskus ja löysin vaimoni baarista. Olen seurustellut neljän naisen kanssa ja löytänyt naisen aina baarista. T: 50 v mies
Minun mies on tavispullukkaduunari, alle 170 cm.
Kuka tahansa saa naisen jos vaan menee juttelee naisille. Ei naisia ole vaikeaa saada vaan se on miehille ongelma ettei ne uskalla lähesty naisia baareissa ja muualla.
Tunnen tavis lihavia miehiä jotka ovat tehneet lapsiakin naisten kanssa ja ihan normaalipainoisen naisen kanssa. Iso veljeni ollut lihava ja teki lapsen, yks kaveri tehnyt kaksi lasta ja yks 130 kg mies tehnyt kaksi lasta hoikan naisen kanssa. T: 50 v mies. Työpaikallani on tavis lihavia miehiä joilla on vaimot ja lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tahansa saa naisen jos vaan menee juttelee naisille. Ei naisia ole vaikeaa saada vaan se on miehille ongelma ettei ne uskalla lähesty naisia baareissa ja muualla.
Ihminen yleensä kiinnostuu siitä, joka kiinnostuu hänestä. Onko jutulla jatkomahdollisuuksia selviää vasta sitten.
Kaikki jotka tunnen ovat tavis miehiä ja naisia ja niillä on kumppanit. On lihaviakin joten tavis siis kelpaa toiselle tavikselle.
Aloittajana tavispullukkapalstamies.